Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ketju

23.11.2005 |

Valitettavasti mun on aloitettava nyt uus ketju.. johtuen siitä että en enää tiedä kenelle siitä olen vastannut ja kenelle en, osalle olen vastannut meilitse ja osaan siihen ketjuun..Osa kysyjistä tuntuu " tutulta" mutta en löydä kuitenkaan vastauksiani heille mistään.. olisikohan sitten edellisessä ketjussa??

Mulla on kohta hetki aikaa vastailla, samat pyynnöt on kuin edellisessäkin kysymysten suhteen.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ymmälläni tästä elämäntilanteestani. Osaisitko sanoa mitä tämä kaikki tarkoittaa? Pitäisikö jo kiireesti mennä töihin? Entäs miesasiat?

Vierailija
22/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen parhaillaan kuukautisia alkaviksi..

-2-

Ja mitä ne hautajaiset merkkaavat unissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet tulevaisuudessani? Minulla on kova vauvakuume ja poika nyt 11kk. Saammeko koskaan toista lasta ja jos saamme niin koska?

Kiitos!

Vierailija
24/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt ole, niin ihan parin kolmen kierron sisällä kuitenkin :)

Vierailija:

Saammeko toisen lapsen, joko hän kasvaa minussa?

Minulla on aina silloin tällöin ennakkoaavistuksia, näetkö minulle hautajaisia sillä luulen että joku läheiseni kuolee?

Kiitos kovasti!

Vierailija
25/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan läheltä ei töitä löydy, mutta pienen matkan päästä. Jotenkin tulee tunne että et huoli kuitenkaan ihan mitä tahansa työtä, joten " hylkäät" muutamankin paikan ennekuin sopiva osuu kohdille.

Vierailija:

Vierailija
26/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveytesi kestää raskauden

Vierailija:

Vierailija
27/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että enkelit vain haluavat muistuttaa sinua että ovat lähelläsi ja suojaavat sinua ;)

Raskautesi menee hyvin, saatte terveen tytön.

Vierailija:

Kysyn siitä sydän symbolista, kun se on tullut muutaman vuoden mulle aika ajoin vastaan mitä oudoimmissa asioissa, hankala vähän selittää, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan..

Toiseksi meneekö mun raskausaika hyvin ja kumpi olisi tulossa?

Vierailija
28/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijä:

Jos et nyt ole, niin ihan parin kolmen kierron sisällä kuitenkin :)

Vierailija:

Saammeko toisen lapsen, joko hän kasvaa minussa?

Minulla on aina silloin tällöin ennakkoaavistuksia, näetkö minulle hautajaisia sillä luulen että joku läheiseni kuolee?

Kiitos kovasti!

Vierailija
29/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon saan uuden työn? Mistä sitä kannattaisi hakea ja mikä ala sopisi minulle?

Millon nämä raha-asiat alkaa edes vähän helpottaa?

Kiitos paljon taas jos vastaat :)

Vierailija
30/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran elämää ympärillä että en pysty keskittymään.. mutta illemmalla palailen taas.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
31/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltäni askarruttaa koska tulen uudestaan raskaaksi? Jonkin aikaa ollaan yritetty ja alan olla huolissani.

Vierailija
32/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mieheni haluamansa työpaikan? Muutammeko pois talostamme? Näetkö, että tapaanko vielä tumman miehen menneisyydestäni? Juttelemmeko asiat selviksi? Mitä hän ajattelee minusta?

Lämmin kiitos etukäteen! ;))

Vierailija
33/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko mieheni alkoholin käyttö?Mitä näet tulevaisuudelle,avioero ja muutto pois vai kenties jopa uusi vauva???Kiitos ;)

Vierailija
34/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä lisää lapsia? Entä minä töitä? Miten muuten käy elämäni, kestääkö suhteemme? Ole kiltti ja kerrothan?:)

Vierailija
35/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko työni ensi kesän jälkeen ja jos ei löydänkö uutta työtä? Vietämmekö mieheni kanssa häitä ja saammeko lapsia?

Olisin todella kiitollinen jos vastaisit minulle näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin..

Vierailija
36/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän lapsiluku täynnä? Kuinka monta lasta saamme? Onko mieheni ollut uskollinen? Onko meillä pitkä avioliitto? Löydänkö työpaikan?

Suurkiitokset etukäteen :D

Vierailija
37/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33v. neljän lapsen kotiäiti. Olisi kiva saada tietää milloin meille tulee viides lapsi vai tuleeko? Ja tietenkin sukupuolikin olisi kiva tietää.

Milloin menen töihin ja mitä työtä tulen saamaan?

Kiitos kovasti, jos ehdit vastaamaan =)

terv. mamma*4

Vierailija
38/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistunko ikinä opiskelemaani ammattiin?

Vierailija
39/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen jos osaisit sanoa mitä mieheni ja minun välille käy? palautuuko luottamus? onnistuuko tämä uusi yritys? onko mieheni tosisan vai jatkuuko pettäminen? onko hän edelleen pitänyt yhteyttä toiseen naiseen? muutammeko vielä takaisin yhteen ja voimmeko vielä joskus olla onnellinen perhe, omassa kodissa, ja lisää lapsia? Kantaako mies vastuun tulevasta pikkuisestaan?

kiitos oikein kovasti jos voisit vastailla....

Vierailija
40/107 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko vastata meiliini, jonka lähetin tällä samalla otsikolla eilen illalla. Olisin kovasti kiitollinen, jos ehtisit kirjoittaa minulle.

t.Pajuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme