Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ketju

23.11.2005 |

Valitettavasti mun on aloitettava nyt uus ketju.. johtuen siitä että en enää tiedä kenelle siitä olen vastannut ja kenelle en, osalle olen vastannut meilitse ja osaan siihen ketjuun..Osa kysyjistä tuntuu " tutulta" mutta en löydä kuitenkaan vastauksiani heille mistään.. olisikohan sitten edellisessä ketjussa??

Mulla on kohta hetki aikaa vastailla, samat pyynnöt on kuin edellisessäkin kysymysten suhteen.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiop...

Vierailija
82/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vastannut niille kaikille joille lupasin tuolla alkupäässä. Enempiin en nyt enää vastaa, jatketaan taas joskus toiste jos aikaa riittää ja kysyjiä.

Ihanaa joulunodotusta kaikille ja kiitos palautteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika onneton nykyisessä suhteessani, jatkuuko se? Tuleeko elämääni koskaan suurta rakkautta? Kärsinkö masennuksesta ja uupumuksesta lopun ikääni? Tapahtuuko työelämässä jotain?

Uskallanko tehdä toisen lapsen nykyisen miehen kanssa? Vauvan kaipuu on suuri mutta en tiedä jaksanko.

Vierailija
84/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä lapsen ja jos niin koska?

Eipä juuri eroa joukosta tämä kysymys :)

Vierailija
85/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten huuta tai haata mutta, sanasi osaat valita hyvin. Tällä hetkellä olen vyötäröön asti epätoivon suossa ja ylös pääsyn oljenkorsi on niin hienon hieno. Ehkä sanojesi voimalla saan siitä paremman otteen. Kiitos.

Näkijä:

Voi kuule, ei teidän loppuelämä ole samaa tarpomista suossa. Elämä on ylä- ja alamäkiä, teillekkin se myötätuuli vielä tulee. Ei ole hätää teillä, elämä kantaa. Kaikkea hyvää toivon.

Vierailija:

Paistaako meidän risukasaan vielä aurinko? Ollaanko me ennen sitä puilla paljailla? Loppuuko ahdinko ennen hautaa?

Vierailija
86/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mieheni pelehtii jatkossa " ystäväni" kanssa?

Vierailija
87/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä vielä en ole kysynyt vielä jäi askarruttamaan. Olen juuri hakenut unelmieni työpaikkaa ja nyt odottelen vain yhteydenottoa sieltä. Tämä olisi ensimmäinen oman alan työ. Aika käy vaan vähiin... ottavatko he yhteyttä ja saanko paikkaa vai jäänkö nykyiseen ahdistavaan työhön " ikuisiksi" ajoiksi??

Kiitos taas jos tähän vastaat:)

T: se tosi utelias ja malttamaton Isin tyttö

Vierailija
88/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö mieheni?

Vierailija
89/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rohkea ja tee työpaikka-asiassa juuri niin kuten sydämesi sanoo..se vie sinua oikeaan suuntaan.

Väsymyksesi ei ole vakavaa, ole huoleti. Ole rauhassa, nämä vanhat ongelmat eivät sinulle palaudu, elä murehtimatta.

Vaaleahkon miehen kanssa saat kaksi lasta. Hän on sinua aika paljonkin pidempi ja hoikka.

Vierailija:

Olen kahden eri työpaikkatarjouksen saaneena miettimässä päätäni puhki mitä teen - kumpaan suuntaan lähden? Pysynkö tässä yrityksessä vai lähdenkö enemmän omaa alaani olevaan paikkaan? Vai onko se edes alaani?? Surku olisi, jos kaikki nämä vuodet olisin opiskellut " väärää" alaa.

Nyt on jotenkin väsynyt olo. Toivottavasti olen vain flunssassa vai vainoaako vanhat diagnoosit minua? Oliko ne diagnoosit oikeita, pitäisikö vielä ottaa ne huomioon esim. lapsia hankkiessa?

Näetkö minulle lapsia? Saanko lapsen lähivuosina? Onnistuuko suhteemme avomiehen kanssa? Voinko ikinä antaa anteeksi tai sopeutua ilmenneihin ongelmiin?

Kiitos ajastasi!

Vierailija
90/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 odottelee vielä vastaustasi! Eli 2:n kouluikäisen yh-äiti kyselee,vieläkö se Rakkaus löytää minutkin,milloin ja minkälaisessa tilanteessa? onko tuttu vai ihan vieras? Kuinka jaksan odottaa?

Vierailija
91/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä toista lasta tässä elämäntilanteessa?

KIITOS.

Vierailija
92/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, olen haaveillutkin jotain ns. kotityötä. Voi kun osaisit hieman tarkentaa tätä

Eilen juuri plussasin, toivottavasti tämä ei mene kesken.

Kiitos vielä kerran sinulle

Näkijä - 29.11. 10:50 vastaa tähän viestiin (119/125)

...

Muutaman vuoden päästä on viidennen lapsen vuoro, aikaa menee vielä.. Poikalapsi. En näe sinulle mitään sellaista työtä joka olisi kodin ulkopuolella, kotona tehtävää työtä vain.

Vierailija:

olen 33v. neljän lapsen kotiäiti. Olisi kiva saada tietää milloin meille tulee viides lapsi vai tuleeko? Ja tietenkin sukupuolikin olisi kiva tietää.

Milloin menen töihin ja mitä työtä tulen saamaan?

Kiitos kovasti, jos ehdit vastaamaan =)

terv. mamma*4

Vierailija
93/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisinkö jo työjuttuja vai vielä vauvaa? Tuleeko meille ylipäätään enää lapsia? No, nyt kun tämän asian kirjoitin niin tiedänkin jo kumpaa enemmän haluaisin, mutta kumpi viisaampi?

Kiitos!

Vierailija
94/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko minulle, milloin saan lapseni syliini? Sukupuolenkin saa kertoa, jos näkyy. Entä synnytys, näetkö, joudunko turvautumaan sektioon?

Saanko haaveilemani opiskelupaikan?

Tulenko jatkossakin toimeen sairauteni kanssa?

Kiitos. Annan palautetta varmasti.

Vierailija
95/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmeko onnellisia avioliitossamme? Onko tulossa lapsia?

Kiitos!

Vierailija
96/107 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko hakemani työpaikan? saammeko asunnon? Onko muuttoa tiedossa? Kestääkö meidän suhde? saammeko lisää lapsia?

Kiitos!

Vierailija
97/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle näkyy oikein mukava ja onnellinen elämä pienine töyssyineen.. muistathan, että suurta onnea ei voisi kokea jos ei koskaan menisi vähän huonommin ;) Tämä siis lohdutukseksi tulevaan, jos tuntuu rankalta. Mitään suurta pahaa ei ole siis luvassa, vaan noita elämän pikkuharmeja ja ns huonoja päiviä vain.

Vierailija:

Saammeko vielä lisää lapsia? Entä minä töitä? Miten muuten käy elämäni, kestääkö suhteemme? Ole kiltti ja kerrothan?:)

Vierailija
98/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteesi jatkuisi, mutta löydät muualta paremman työn johon siirryt. Lapsi saa alkunsa kun olet ollut hetken tuolla uudessa työpaikassasi.

Vierailija:

Jatkuuko työni ensi kesän jälkeen ja jos ei löydänkö uutta työtä? Vietämmekö mieheni kanssa häitä ja saammeko lapsia?

Olisin todella kiitollinen jos vastaisit minulle näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin..

Vierailija
99/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa yhdessäoloaikananne, uskollinen on ollut. Saatte vielä yhden lapsen, aikaa ei nyt näytetä ollenkaan. Työpaikka löytyy sinulle kyllä, kovinkaan kauaa ei tarvitse etsiä.

Vierailija:

Onko meidän lapsiluku täynnä? Kuinka monta lasta saamme? Onko mieheni ollut uskollinen? Onko meillä pitkä avioliitto? Löydänkö työpaikan?

Suurkiitokset etukäteen :D

Vierailija
100/107 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä lisää lapsia,ja haluaako mieheni niitä oikeasti lisää?

Jos en pääse hakemaani työhön n iin mitä työtä näet minulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi