Mitä muistat vuodesta 1999?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:52"]
Soitettiin koko vuoden ajan Princen 1999 kappaletta.
[/quote]
jahas, olinkin jo vastannut tähän ketjuun. Muuten oli ihan tavallinen opiskeluvuosi, asuttiin yhdessä nykyisen aviomiehen kanssa, parisuhde taisi olla jo rutinoitunut.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:42"]
Täytin 18v. Olin lukiossa. Join vuoden aikana aika paljon viinaa.
[/quote]
Juotko edelleen vai onko elämässä muuta?
En yhtikäs mitään. Olin 3- vuotias.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:42"]
Täytin 18v. Olin lukiossa. Join vuoden aikana aika paljon viinaa.
[/quote]
Juotko edelleen vai onko elämässä muuta?
[/quote]
Itse asiassa, en juo enää ollenkaan. Elämässä on tapahtunut paljonkin. Lukion jälkeen menin hanttihommiin, myöhemmin amikseen ja nyt olen unelma-ammatissani.
Huhtikuussa söin kalakukkoa, joka oli uunissa yönä, jona Neloselta lähetettiin Nettinite-ohjelmaa, jossa käsiteltiin seuraavan vuodenvaihteen oletettuja uhkakuvia, jotka eivät toteutuneet.
Rakennettiin talo. Sain vakiviran. Isoja asioita molemmat.
Olin 24-vuotias, asuin ulkomailla ja oli upea parisuhde. Totuus oli, että olin jo alkoholisoitumassa. Menetin tuon kaiken ja lopetin dokaamisen 2008 maksan petettyä.
Söin appelsiinin ja kävin kakalla.
Vierailija kirjoitti:
kesä oli lämmin
Jo kesäkuussa oli hurjat helteet.
Ja syksyllä oli kaikkien aikojen ruska, upeat värit, jopa harvinaista punaista oli puissa ihan mahdottomasti. Siitä syksystä on paljon valokuvia minulla olemassa, se näyttää uskomattomalta, ja epäilisin kuvittelevani sen värimaailman, mikäli kuvia ei olisi todisteena.
Menin naimisiin. Muistan vuoden hyvin.
Aikuiset miehet jedi-kaavuissa jonottamassa Phantom Menacen ensi-iltaan.
Huhtikuussa 1999 Neloselta tuli koko yön kestänyt Nettinite-tv-ohjelma, jossa pohdittiin vuoteen 2000 liittyviä tietokoneongelmia, putoavatko lentokoneet ja niin edelleen. Samaan aikaan meillä oli kalakukko uunissa. Kukosta tuli todella hyvä, ja se syötiin äkkiä.
Palander ja Mäkinen voittivat maailman mestaruudet, oi onnea, oi onnea.
Vierailija kirjoitti:
Palander ja Mäkinen voittivat maailman mestaruudet, oi onnea, oi onnea.
Mäkisen mestaruuksista tosin '98 tullut oli se ikimuistoinen.
MITÄÄH!
Elämäni onnellisinta aikaa. Olin tuolloin parisuhteessa, mutta oli kaikenlaista sutinaa taustalla. Harmittaa edelleen, etten jättänyt kumppania tuolloin erään toisen takia. Olin häneen todella rakastunut.
Se oli lapsiperheaikaa. Lapsemme olivat pieniä ja vauhtia riitti. Toki jälkikäteen sitä aikaa lämmöllä muistan, vaikka tiukoilla olinkin.
oh, olin vielä nuori ja komea. Tulevaisuus avoin ja aurinkoinen. Kaikki ei sitten mennytkään nappiin.