Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muistat vuodesta 1999?

Vierailija
16.06.2012 |

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajusin, että mun on parempi yksin. Erosin hänestä, kesä ennen eroa oli tosi vaikea.

Millenniumia pelättiin.

IT-alalla oli hurja buumi, Java-kurssin käynyt sai varmasti töitä. Nokian kurssi oli n. 60 euroa.

Vierailija
42/99 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin isoäitini hän siis kuoli, pantiin loppuvuodesta pieni rakas poikamme alulle niin ja taidettiinpa muuttaakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöhemmin minut vakinaistettiin sinne.

Olen saman työnantajan palveluksessa edelleenkin. Työtehtävät vain ovat moninaistuneet.

Vierailija
44/99 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota jatkui 2v kunnes lähdin uudelleen opiskelemaan, viimeinen kohtalainen vuosi silloisessa avioliitossa.

Vierailija
45/99 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli kaksi ihan hirveää työpaikkaa sen vuoden a.ikana ja sain keskenmenon

Vierailija
46/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään olin aika sekaisin ja tapoin jonkun ihmisen.Istuin kymmenen vuotta ja mietin mitä ihmettä silloin tapahtui.

Vierailija
47/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutin ulkomaille.

Vierailija
48/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki elämä oli vain sen ympärille keskittyvää saippuaoopperaa. Olin ihastunut. Kesällä oli työpaikan ryyppyjuhlat Nuuksiossa. Vaikka ihastus kai lopetti kesän jälkeen, tuli syksyllä uusia, mielenkiintoisia ihmisiä. Yksi on edelleen fb-kaveri. Oli vaan todella älykäs ja mielenkiintoinen kaveri. Ja käynyt Ressun.

Vierailija
49/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi sen vuoden aikana. Suoritin kesän aikana erityispedan apron. Kävin heinäkuussa Lappeenrannan asuntomessuilla ystäväni kanssa.

Vierailija
50/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, kun olin mukana siinä bussissa. Autoni on vuosimallia -99

Vierailija
51/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin maailmanloppua ja petyin kun se ei sitten tullutkaan vuoden loputtua. Koko vuosi oli painajaismainen. Vanhemmat kuolivat lyhyen ajan sisällä ja sitten vielä kaveri tapaturmaisesti. Mustaa aikaa pitkän aikaa.

Vierailija
52/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen vakituisen työpaikkani (unelmahomma) omalta alalta ja valmistuin yliopistosta maisteriksi. Menin kihloihin rakastamani miehen kanssa, suunniteltiin häitä ja varattiin häämatka ja kuuntelimme kirkossa kuulutukset. Ostin myös ensimmäisen autoni :)

Vierailija
53/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eräs seurustelusuhde päättyi ja se opetti minulle karvaasti miten toista ihmistä ei tule koskaan kohdella

-toinen lyhyt seurustelu kirkasti minulle hyvin selkeästi mitä mieheltä toivon ja odotan

- työsuhteeni vakinaistettiin ja sillä tiellä olen vieläkin

Muuten muistan loppuvuodesta hillittömän valmistautumisen Milleniumiin, minut oli erityisesti määrätty töihin uuden vuoden yöksi ja suunnitelmia hiottiin moneen kertaan ja luotiin varajärjestelmiä tietokoneiden sekoamisen varalle.

Vierailija
54/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vuosi itsellesi erityisen merkityksellinen?

Vierailija
55/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettiin koko vuoden ajan Princen 1999 kappaletta.

Vierailija
56/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistelin opintoja, esikoisemme sai alkunsa silloin ja oli se millenium bugi vouhotus käynnissä. Muutimme paria kerrosta ylemmäs vähän tilavampaan, koska lapsi oli tulossa ja aloitin ensimmäisessä pidempikestoisessa työpaikassa, jossa etenin todella hyvin. Se yksikkö, jossa aloitin on vielä olemassa, mutta yksikkö, jonne siirryin syksymmällä Ouluun on jo lopetettu, en tosin ollut kauaa Oulussa, vaan siirryin vuodenvaihteen jälkeen takaisin...

Vierailija
57/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman alan työpaikkaan. Ei tule mitään ylksittäistä muuta mieleen.

Vierailija
58/99 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen leikin mahdollisimman paljon joululahjoillani ennen tulevaa maailmanloppua.

Eipä muuta tule mieleen.

Vierailija
59/99 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselta Nettinite-ohjelma, jossa Petteri Järvinen ja kumppanit spekuloivat kovasti vuoden 2000 tulemisella ja sen aiheuttamilla oletetuilla uhkilla erilaisille tietokonejärjestelmille. Ohjelman aikana meillä oli uunissa kalakukko, josta tuli erittäin hyvää.

Vierailija
60/99 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilin paljon, kuuntelin CD-soittimesta lenkillä Ricky Martinia, tein opintojen ohessa töitä ja olin järjettömän rakastunut mieheen joka lopulta kuitenkin valitsi vaimokseen täysin erilaisen naisen kuin minä olen. Puin kesällä suorien housujen päälle lyhyitä hameita koska se oli huipputrendikästä, ostin kaapillisen narutoppeja ja suunnittelin kavereiden kanssa järkälemäisiä "y2k"-juhlia jotka ei koskaan toteutuneet koska kaikki alkoi loppuvuoden aikana seurustella nuoruuden kiihkolla niin että unohti koko menneen elämän.