Mitä muistat vuodesta 1999?
Kommentit (99)
Ei mitään hajua. Täytin sinä vuonna 10 vuotta, eli olin kolmannella luokalla ja menin syksyllä neloselle. Varmaan tein samaa, mitä muutenkin ala-aste ikäisenä, eli kävin koulua ja iltapäivisin leikin naapurin tyttöjen kanssa. Harrastin käsityö- tai kuviskerhoa ja 4H:ta. En ole varma, kävinkö sinä vuonna ratsastamassa, vai oliko se joskus aikaisemmin. Semmosta tavallista.
Olin vitos- ja kutosluokalla. Kaveripiirissä tapahtui muutoksia, entisen bestiksen kanssa ei oltu enää niin läheisiä. Kevät oli yksinäistä, kesällä lähennyin toisen luokkalaisen kanssa ja syksy olikin ihan mukava. Seurustelin pojan kanssa, eli läheteltiin kirjeitä tunnilla. Loppuvuodesta mursin käteni, kipsin poiston jälkeen mursin sen uudelleen ja vuosituhannen vaihtumista juhlittiin seurakunnan mökillä käsi kipsissä.
olin 3 kk maailman hirveimmässä työpaikassa ja sain keskenmenon. Paska vuosi.
Kirjoitin ylioppilaaksi, muutin silloisen poikaystävän luo toiseen kaupunkiin ja työskentelin työmarkkinatuella päiväkodissa. Otin toisen koiran ja muutenkin opettelin elämään pois lapsuudenkodista. Ihan ok vuosi, vaikka mies paljastui myöhemmin epäsiistiksi, omahyväiseksi juopoksi.
En muista oikein mitään erikoista kuin tuon millenium-hössötyksen. Vuosi 2000 olikin sitten huomattavasti tapahtumarikkaampi, tapahtui suuria muutoksia; uusi ammatillinen koulutus, muutto eri paikkakunnalle, uusi mies, oma firma..
Marraskuun viimeisen tiistain.
Ainoa päivä, jonka olin selvänä.
Kesällä syntyi perheemme kuopus, nyt salskea 14-vuotias nuori mies. Syksyllä isoäitini nukkui pois (lähes 100-vuotiaana).
Täytin 7 ja menin kouluun. Minusta tuli täti, kun isoveljeni sai pojan. Isoveli oli leikannut pitkän puoleen selkään yltävän tukkansa ihan lyhyeksi. Joululahjaksi sain vihdoin uuden miesbarbien, vanha oli jalaton ja yksikätinen. Miesbarbiella oli päällä puku ja se oli ainoa barbie jonka olen saanut uutena, kaikki muut on saatu kummien lapsilta, serkuilta ym. käytettyinä. Uudenvuoden aattona äiti poltti nakit pohjaan kun nukahti sohvalle, pikkuveljen kanssa leikimme eri huoneessa ja menimme herättämään äidin kun alkoi haista pahalle.
Valmistuin di:ksi ja päädyin töissä pomoksi entiselle pomolleni, ostettiin talo, tytär täytti vuoden ja lomailtiin Gardalla kaksi viikkoa (ensimmäinen kesälomani sitten ala-asteen) ja laitettiin poika siellä alulle :). Hieno vuosi
Olin Hämeenlinnassa reissutöissä ja suunnittelin täydennysopintoja. Perustin oman toiminimen, mutta sitten tuli raskaus kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja se ei mennytkään kesken - niinkuin kuusi edellistä. En olisi voinut olla onnellisempi. Elämäni parhainta aikaa!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2012 klo 17:00"]
Pakenimme sotaa ja tulimme tänne asumaan!!
[/quote]??
Rakastuin ja aloin seurustella ensimmäistä kertaa. Ihanaa aikaa!
Muistan millennium-hössötyksen. Olin ysillä, paljon biletystä, meikkiä, koruja, shoppailua. Ensimmäinen poikaystävä, ja neitsyys meni. Suhde jäi lyhyeksi, mutta oli hauskaa aikaa. IT-hypen muistan myös.
Piti olla isot y2k bileet Kaapelilla, jotka kaveri perui ja 200 markan pääsyliput maksoin turhaan, olin tosi kaunis, omasta mielestäni kuolematon, menestyin koulussa ja tulin täysi-ikäiseksi vihdoin ja viimein. Oi niitä aikoja... :/
Vuosi -99 oli lapsuuden viimeinen vuosi. Kesä oli kuuma ja aurinkoinen. Leikittiin kirkonrottaa ja pelattiin pesäpalloa. Syksyllä viimeisen kerran omenavarkaissa. Millenniumiin lapsuus loppui. Kadun kaverit jäivät lapsuuteen ja koulukavereista tuli tärkeimpiä. Enää ei menty naapuriin leikkimään, monet muuttivat pois.
14-vuotta siitäkin jo vierähtänyt.
Yo-juhlat, muutin pois kotoa poikaystävän kanssa yhteen ja uudelle paikkakunnalle. Aloitin opiskelut. Podin ihan järkyttävää koti-ikävää vielä seuraavanakin vuonna.
Täytin 18v. Olin lukiossa. Join vuoden aikana aika paljon viinaa.
Up