Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas köyhän kaveri haluaisi olla?

Vierailija
11.06.2023 |

En minä ainakaan. Aina olisi lokkeilemassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen köyhä.

Vierailija
2/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se valitettavasti usein on. Eniten pyydetään ilmaisia autokyytejä, yritetään käyttää taksina.

Jatkuva köyhyyden valittaminen on myös rasittavaa kuunneltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisältäköyhät ovat oma lukunsa

Vierailija
4/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla köyhän kaveri, kunhan ei tulisi ongelmia rahasta.

Vierailija
5/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä lokkeilua kokenut, mutta haasteeksi tulee välillä se, ettei kaverilla rahaa tehdä asioita yhdessä esim ravintolassa syönti, teatteri, konsertit ja matkustelu pois listalta, mutta onneksi sitä löytyy ilmaisia tapoja viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
6/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen köyhä ja olisi ihanaa että olisi köyhä kaveri jonka kanssa voitaisiin tehdä kaikkea ilmaista tai hyvin edullista.

Vierailija
7/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, ***tun lokkeilijat

Vierailija
8/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan mitään väliä onko köyhä.

Mutta semmoinen rasittaa, jos mennään kahville ja "ei mulla ole varaa ostaa edes yhtä kahvii" Ja, kun tarjoudut maksamaan

"Ei sun tarvi kun en mä kuitenkaan voi maksaa takas"

Että jos ei ikinä 2-3e kahvikupposenkaan rahaa. Sitten istutaan kädet puuskassa vihaisena että "en mä voi ostaa edes kirppikselt mitään" öö.. Miksi on sitten kaveriksi lähtenyt? Ja varsinkin, kun olet aiemmin ehdottanut jotain täysin ilmaista tekemistä, kuten lenkkeilyä, niin ei kelpaa.

Sitten on oma lukunsa ne jotka pyytää rahaa lainaan. Kerran olen maksanut 20e ja saanut heti seuraavana päivänä takaisin. Mut en lainannut enää.

Vierailija
9/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se valitettavasti usein on. Eniten pyydetään ilmaisia autokyytejä, yritetään käyttää taksina.

Alapeukuttajille tiedoksi, että täällä Hämeessä ei syrjäseudulla kulje julkinen liikenne viikonloppuisin ja viimeinen vuoro arki-iltaisin meidän kylälle lähtee kaupungista  iltayhdeksältä. Niinpä kun köyhä kaverini tahtoo ilmaiskonserttiin, esitelmätilaisuuteen tai vastaavaan hän yrittää aina houkutella minut mukaan - ja kun en ole kiinnostunut vaatii perusteluja miksi ei kiinnosta.

Vierailija
10/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla köyhän kaveri ja maksaakin hänet silloin tällöin yhteisiin menemisiin, mutta kokemus on osoittanut, että ei kannata. Köyhillä on usein sellainen peruskatkeruus varakkaampia kohtaan ja se myrkyttää ystävyyssuhteen.

Vierailija
11/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajille tiedoksi, että täällä Hämeessä ei syrjäseudulla kulje julkinen liikenne viikonloppuisin ja viimeinen vuoro arki-iltaisin meidän kylälle lähtee kaupungista  iltayhdeksältä. Niinpä kun köyhä kaverini tahtoo ilmaiskonserttiin, esitelmätilaisuuteen tai vastaavaan hän yrittää aina houkutella minut mukaan - ja kun en ole kiinnostunut vaatii perusteluja miksi ei kiinnosta.

Muutaman kerran sanot että jaetaan taksi että voit ottaa pari alkoholijuomaa, niin eiköhän lakkaa pyytämästä.

Vierailija
12/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla köyhän kaveri ja maksaakin hänet silloin tällöin yhteisiin menemisiin, mutta kokemus on osoittanut, että ei kannata. Köyhillä on usein sellainen peruskatkeruus varakkaampia kohtaan ja se myrkyttää ystävyyssuhteen.

Tähän törmäsin itsekin lapsuuskaverin kanssa. Niin kauan kelpasin kun olin vielä opiskelija, mutta alkoi selvästi häiritä kun pääsin työelämään. Viimeinen niitti oli äitini kuolema ja keskinkertainen perintö. Mietin rahan laittamista loma-asuntoon mieheni kotiseudulla. Kaverilla on ollut koko ajan entinen mummola maalla käytössä mökkinä ja vanhempansa on maksaneet kulut. Ei ole kaverista kuulunut sen jälkeen.

Vierailija
13/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran sanot että jaetaan taksi että voit ottaa pari alkoholijuomaa, niin eiköhän lakkaa pyytämästä.

En käytä alkoholia ollenkaan eikä tällä kaverillani ole itsellään varaa istua ravintoloissa.

Vierailija
14/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältäköyhät?

Vierailija
15/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältäköyhät?

Ei se niin tarkkaa ole meidän "pään sisältäköyhien" kesken.

Vierailija
16/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä en olisi?

Voihan sitä viettää aikaa ilmaiseksikin. Käydä lenkillä tai vain istuskella toisen luona kahvilla ja jutella. Näitä teen paljon hyvätuloistenkin kanssa niin miksikäs ei köyhänkin kanssa?

Luonnehan se ystävyydessä ratkaisee. Ja monesta kovia kokeneesta on kasvanut upea, empaattinen ihminen. Ei kyllä kaikista, katkeria valittajia ja lokkeilijoitakin toki on. L

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi