Onko Helsingissä tai Vantaalla tällaista kirpputoria?
Itsepalvelukirpputori, jonne vain viedään tavara ja siellä tuotteet hinnoitellaan ja myydään. Loput kamat saa jättää sinne, eikä pöytävuokraa ole.
Toisin sanoen pääsisin tavaroista eroon ja jos joku niitä ostaa, niin hyvä. Jos ei, oma tappio.
Katselin itsepalvelukirpputorien hintoja ja monessa paikassa on joku 60 euroa. Siis ennen kuin on edes myynyt mitään.
Kommentit (7)
Mikäs järki siinä olisi että kirpparin pitäjälle ei jäisi mitään? Ei kovin tuottoisa bisnes sellainen. Vaiko siis provikkatyyppisesti?
vasta heinä-elokuun vaihteessa. Ja mulla on kaapit siivottuna NYT, tavara on olohuoneen nurkassa. Ihan kahta kuukautta en niitä aio katsoa..
Kyllä mulle käy pöytävuokrakin, kunhan myymättä jääneet tavarat voi jättää kirpputorille. Haluan siis tavarasta eroon niin, että vien ne itsepalvelukirpputorille, joka hinnoittelee ja myy tavarat ja myymättä jääneet jää sinne.
ap
Eli kirpputori tottakai saisi itselleen myös rahaa.
Haluan vain päästä tavarasta eroon, enkä viitsi roskiin heittää. Nuo hyväntekeväisyyskirpputorit ovat aika nirsoja ottamaan tällaista isoa kuormaa kerralla vastaan. Kaikki tavara on kuitenkin hyvälaatuisia, ehjiä, puhtaita, käyttökelpoisia. Rikkinäiset heitän muutenkin pois.
ap
Minipoppoo Helsingissä ottaa kai "myyntitiliin" tavaraa, siis niin että hoitavat myynnin ja toki ottavat jonkun provision tms. Googleta tuo, nettisivuilla on lisää infoa.
Jos tavara ei myykään, tuloja ei tule. On varmempaa ottaa hinta myyntipaikasta vakiona, ei myynnin mukaan. Jos jostain löytyy tällainen yrittäjä, hän tekee sitä varmasti vain harrastuksen takia, ei elannon.
mutta Minipoppoo ottaa vain lastenvaatteet ja -tarvikkeet. Minulla olisi myös aikuisten kirjoja, astioita, pöytäliinoja jne.
Mieluiten siis yhteen paikkaan.
Äh. Kohta lähtee kaatopaikalle tuo kasa. Ei löydy intoa edes hinnoitella itse noita, kun ei ole kirpputorihinnoista mitään käsitystä.
Haluaako joku ostaa satasella helposti myytävää kirpputoritavaraa? Voin tuoda pääkaupunkiseudulle autolla. Olen 100% varma, että tuotto on joka tapauksessa yli 200 euroa, vaikka hinnoittelisi ihan naurettaviin hintoihin. En vain itse jaksa!
ap
Pk-seudulla on todella korkeat pöytähinnat ja ne on maksettava, vaikka et saisi myytyä yhtään mitään.
Ja pöytähinnan lisäksi tulee monesti vielä provisiot.