Mitä muistat vuodesta 1999?
Kommentit (99)
Kirkko järjesti meille 10 vuotta täyttäville kymppisynttärit, joihin äiti osti minulle juhlavaatteet.
Valmistuin maisteriksi ja väsäilin väitöskirjan tutkimussuunnitelmaa. Tohtoria minusta ei tosin ikinä tullut. Melkoisen osan vuodesta olin työttömänä. Vaimoni - silloinen tyttöystäväni - oli vaihto-opiskelijana englannissa ja ikävöin häntä kovasti. Suhde jotenkin lässähti siinä ja tokeni vasta vuosien jälkeen kohtalaiseksi, vaikka mitään suoranaista kukostusta ei enää tullutkaan.
Muutimme kaupunginosasta toiseen. Muuttopäivä oli opintojeni viimeinen tenttipäivä ja sää oli räntäsateinen.
Maailman- tai edes kotimaan poliittisista tapahtumista en muista juuri mitään.
Täytin sinä vuonna 8 vuotta.
menin tokalle luokalle.
löysin hyvän ystävän jonka kanssa oltiin bestikset useampi vuosi - nykysin jostain syystä jota en tiedä ei puhuta edes toisillemme. kai se ei tykänny ku muutin pois viidennettä luokaa ennen ja hiljallee välit hiipu.
Nyt lapsia kolme ja neljäs tilauksessa
Kesä taisi tosiaan olla helteinen.
kesä oli lämmin
Jo kesäkuussa oli hurjat helteet.
ja tein muuttosiivoa 30-vuotispäivänäni.
Yhteinen lapsemme laitettiin alulle syksyllä =)
Täyttää ensi kuussa 12v.
Paljon töitä, kiihkeää rakastumista ja paaaljon rakastelua, muutto, paljon (liikaa?) juhlintaa ja uusia ihmissuhteita.
kuopusta,rakennettiin talo,mies opiskeli,voi sitä aikaa
Esikoinen korvakierteessä ja aloin odottaa seuraavaa. Elin tuoremehulla ja suklaalla.
tylsä kaupunki, siellä ei ollut mitään!
oltiin miehen kanssa autolla Eurooppaa kiertämässä. Odotettiin vuosituhannen vaihdetta.
Se on tosin jo myyty ja asutaan muualla.
ja kun en päässyt ennakkoon äänestämään, niin mentiin sitten vauvan kanssa. Mika Myllylä oli suosionsa huipulla, silloin varsinainen ihmemies Macgyver. Sain ihan rauhassa katsella kisat, Mika voitti kaikki (vai muistanko oikein), johon osallistui. Kesä oli kuuma, lapsi ei pitänyt koko kesänä kuin bodyja vaipan kanssa.
Lähdin synnyttämään 28.2. jumalattomassa lumimyrskyssä, kun olin saanut auton kaivettua lumihangesta.....
Se on jäänyt päällimmäisenä mieleen.