Tukeva mies kysyy naisilta - ottaisitko minut???
Moikka,
olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.
Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)
Jos hyviä puolia etsii itsestään, niin:
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Uskallan pukeutua aika mukavasti, farkkujakaan ei tule jokapojalla vastaan :)
-Olen kohtuumenestynyt, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)
Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
Kommentit (99)
Ja jos viestin 21 neitokainen katsoisi meikäläiseen, ei KOSKAAN uskoisi nelikymppiseksi... Mua luullaan baarissa usein paljon nuoremmaksi. 22-vuotias on kerran luullut 28-vuotiaaksi. Ja se oli kyllä melkoisen tuubaa, mutta pakkohan se oli uskoa. :)
Siis hyi v...u mikä... heheheh. Että 50kg pitäisi laihduttaa. Että olisin 184 cm ja 70kg.
????
Oletko käynyt anatomian oppitunneilla koskaan tai ylipäänsä yli 15? Mene nukkumaan. Öitä.
Ja mikä terveysriski teitä nyt kiinnostaa siellä noin paljon?
joutuu käyttämään jotain hengityslaitetta kun nukkuu uniapnean vuoksi. Tämä johtuu taas täysin ylipainosta.
Ja työkaverilla diabetes kolkuttelee ja lääkäri on kertonut, että laihduttaa pitäisi.
En jaksa kaivella nyt asiaa painoindekseistä mutta eipä tuo pituuden ja painon suhde kuulosta siltä, että BMI voisi olla ok arvoltaan.
Eli selvästi sanottuna, en haluaisi joutua murehtimaan tulevan puolison terveydestä vaikka ei täydellinen adoniksen vartalo tarvitse olla ja minun mielestäni elämästä pitää myös nauttia.
Mutta miten minusta nyt tuntuu että tytöt eivät ymmärrä 184 cm ja 120 risat kilon yhdistelmää.
184 pituinen voi olla terve vielä noin sataan kiloon asti. Eli kyllä tuossa on 15-20 kg liikaa.
kohtaan 3: siis AP, mikä on AP? :)
V ja P ei ole lähelläkään toisiaan, ei ihan sattumaa että et muka tiennyt mikä AV tai AP tarkoittaa. Hyvä yritys.
Minua taas alkoi kiinnostaa viestin 21 kirjoittaja. Älykkyyttähän täällä pesee, vaikkakin juurin nyt taitaisi olla alkolukko tietokoneeseen hyvä keksintö.
En tiedä onko suoraan puhuminen viisasta... pinnallinenhan minä taidan olla, siksi kyselenkin näistä jutuista.
Netistäkö sen etsimäsi aiot iskeä.
Juu, no jos leikitään hetken parinmuodostusta tässä, niin en usko, että arvomme kohtaisivat kovin monella tasolla. Elämänarvot, poliittiset arvot ym. on tärkeitä, onko ateisti kuten minä, lisäksi en juuri pahemmin juo ollenkaan, joten tääkin on aika merkittävä juttu minulle.
Luulen, että se etsimäsi on joku klubilla usein roikkuva vähän bimbokin tyttö, jolle raha ja urheiluautot on kaikki kaikessa.
t.21
En mä bimboista perusta, niitä saisin jo työni vuoksi vaikka kuinka. Olen alalla, jossa kohtaan paljon kauniita naisia, mutta koska he ovat tietynlaisia, niin ei kiinnosta... Kyllä älykkyys on se juttu.
Ateisti..no se mä en ole. Ei ole minussa miestä kieltämään jumalaa kuitenkaan, vaikka sen nyt tuossa (sen?) pienellä kirjoitinkin.
Enkä enää jaksa roikkua yökerhoissa.
Mitä tulee tuohon AP-AV-leikkiin, niin tunnustan tyhmyyteni. Ei vilku. En tajua mitä nämä tarkoittavat. Voisiko joku selittää...
Mistä päin kirjoittaja 21 oli :)
Politiikka? 21-v. Tämä alkaa kiinnostaa vielä enemmän. Joku 21-vuotias on kiinnostunut politiikasta... Hmmm :)
Ja käytän edelleen näitä hymiöitä, sen verran mukavaa on leikkiä teinixiä :)
Alkoholista. Käytän kohtuudella, mutta jos olet absolutisti, ymmärrän toki.
Politiikka? 21-v. Tämä alkaa kiinnostaa vielä enemmän. Joku 21-vuotias on kiinnostunut politiikasta... Hmmm :)
Ja käytän edelleen näitä hymiöitä, sen verran mukavaa on leikkiä teinixiä :)
Alkoholista. Käytän kohtuudella, mutta jos olet absolutisti, ymmärrän toki.
Minä en nettisuhteista perusta, sori. Ja kuule, kannattaa tosiaan olla poliittisesti samoilla linjoilla sen toisen osapuolen kanssa. Siitä saa kyllä yhteentörmäyksiä aikaiseksi, kokemusta on. :)
Et perusta nettisuhteista. Miten minusta tuntuu ettet ole 21v? :)
Tänä päivänähän nettisuhteet ovat täysin normaali tapa tutustua toisin kuin 3-4 vuotta sittenkin vielä. Katsottiin vähän kieroon. Piti keksiä tarinoita siitä, että tavattiin Ikeassa... :) UPS. Ethän ole kepulainen. Mattihan se taisi niin tehdä.
Politiikka on ihan kivaa. Olen sit. mutta mielelläni keskustelen siitä. Niin, minusta kyllä tuntuu, että olet fantasiassani 21v, mutta todellisuus on se, että olet minuakin vanhempi... Muuten perustaisit nettisuhteista (kin)... :)
se oo mun mielestä missään sanonut olevansa 21 vuotias.
Tänä päivänähän nettisuhteet ovat täysin normaali tapa tutustua toisin kuin 3-4 vuotta sittenkin vielä. Katsottiin vähän kieroon. Piti keksiä tarinoita siitä, että tavattiin Ikeassa... :) UPS. Ethän ole kepulainen. Mattihan se taisi niin tehdä.
Politiikka on ihan kivaa. Olen sit. mutta mielelläni keskustelen siitä. Niin, minusta kyllä tuntuu, että olet fantasiassani 21v, mutta todellisuus on se, että olet minuakin vanhempi... Muuten perustaisit nettisuhteista (kin)... :)
Niin, siis 22v olen, usko tai älä. Voi olla, että netti on hyvä tapa treffailla, mutta enpä oo pahemmin kyl kuullu, että nuoret sitä harrastaa. En ainakaan tunne ketään. Nuorena elämä menee koko ajan eteenpäin, tulee opiskelukavereita, uusia työpaikkoja jne. Uusia ihmisiä tulee koko ajan vastaan. Tuskin siis nuoret netissä roikkuu treffailemassa.
Mutta totesi kriteereihini iästä olevansa parin vuoden -/+ kantturoissa, joten on 21-22.
Puhuin itse parikymppisestä.
jos tulee pakit niin ei kun uusia kohti.
Yrittäjällä on yritystä... :)
Ei pakeista pidä pahastua..
Mutta hän vaikutti hyvin mielenkiintoiselta.
Nyt se kärähti, ei se ole 22... tai ainakin ajattelee kuin mummo hahah :):) sorry :)
Katselee asioita ulkopuolelta..
Nettihän on TÄYNNÄ nimenomaan NUORTEN ilmoituksia, ei papat ja mammat täällä ole.
Se että tapaa päivittäin ihmisiä ei tarkoita että niistä sukeutuisi mitään eroottista. Ei paljonkaan eroottista ole siinä, että ahtautuu luokkahuoneeseen loistevaloputkien alle klo 8 toisten rähmäsilmien kanssa.
Tai muka yrittää löytää jotain mukavan eroottista koulukaveristaan ainejärjetön illanvietossa.
EEII. Ennemmin kuule vaikka kirkosta löydät sen miehesi - vaikka oletkin ateisti.. :)
Joo ja netti, täältä löytyy mitä vain. En tosin ole vielä edes aloittanut.
Ja jos viestin 21 neitokainen katsoisi meikäläiseen, ei KOSKAAN uskoisi nelikymppiseksi... Mua luullaan baarissa usein paljon nuoremmaksi. 22-vuotias on kerran luullut 28-vuotiaaksi. Ja se oli kyllä melkoisen tuubaa, mutta pakkohan se oli uskoa. :)
Netti on pullollaan pullukoita suht-hyvin-menestyneitä (muttei kuitenkaan mitään miljonääritasoa olevia), fiksuja, mukavia jne. miehiä. Nelikymppisiä, jotka etsii parikymppistä naista. Ja viisikymppisiä, jotka jaakaa meitä kolmekymppisiä.
Ja kaikki te toistatte tuota samaa fraasia... "Mua ei KOSKAAN uskoisi näin vanhaksi, olen todella NUOREKAS." Joopa. Ja kun sitten menet sen miehen tsekkaamaan, niin sehän on vatsakas, kaljuuntuva naapurin jössikkä, joka näyttää juuri siltä, mitä on.
Ja joka kuvittelee, että kun hänellä on auto, moottoripyörä, rivitalonpätkä, oktalo, mökki, vene, rakki, Turon puku, mitä nyt kelläkin on, niin ollaan niin varakasta ja kyllä naisen kuin naisen nyt pitäisi tajuta onnensa. Huoh.
Jos sulla on sen sijaan Pincess-vene ja sillä oma kuljettaja, sen auton/moottoripyörän lisäksi muutama muukin auto, talon/rivarin lisäksi koti Nizzassa, Turo on sulle kirosana ja suosit sen sijaan Archetipoa ja sitä rataa, niin eiköhän niitä parikymmppisiäkin ala kiinnostaa.
Mutta jos nyt olet ihan normaali mies ja sulla on ihan normaali elämä ja varustelutaso, niin kelpaat kyllä massuinesi varmasti nelikymppiselle naiselle hyvin. Ja yli 35-vuotiaallekin, jos oikeasti et ole ukkoutunut. Mutta kun ne parikymppiset fiksut naiset saa niitä parikymppisiä fiksuja nuoria miehiä, niin ne saat kyllä unohtaa!
Miksei sulle kelpaa kumppaniksi oman ikäinen, fiksu nainen, jolla ehkä on tai ei ole myös massua?
Tuolla materialla on useampia älykkäitä naisia turha yrittää hurmata. Kun itselläkin on jo talo, sijoitusasunto, kaksi autoa, vene ja huvila, niin alkaa lähinnä huvittaa miehen elvistely. Kun ei noissa mitään elvistelemistä ole, ihan peruskamaa.
Ja sitten, jos mies oikein elvistelee - ja paljastuu, että sen varustelutaso onkin paljon alle naisen oman vastaavan - niin ei sellaista jätkää enää tosissaan ota.
Siis, mulle kelpaa mies, joka asuu vaikka vuokralla ja omistaa polkupyörän. Mutta elvitselijöistä en tykkää.
Mutta darling. Sä unohdit jotain olennaista. En kertonut millä alalla olen.
Se liittyy julkisuuteen ja viihteeseen ja lopun arvaat.
Kaksikymppiset naiset eivät muuta haluakaan kuin sitä.
Miten nyt suu pannaan?
Toisekseen, eivät 20-vuotiaat naiset halua samanikäisiä miehiä jos tarjolla on nelikymppinen mukava ja varakas ja nuorekas mies.
He haluavat ajella Jaguarillani, lähteä kanssani golfaamaan malagaan jne. Snaijaatsie? :)
Minua taas alkoi kiinnostaa viestin 21 kirjoittaja. Älykkyyttähän täällä pesee, vaikkakin juurin nyt taitaisi olla alkolukko tietokoneeseen hyvä keksintö.
En tiedä onko suoraan puhuminen viisasta... pinnallinenhan minä taidan olla, siksi kyselenkin näistä jutuista.