Tukeva mies kysyy naisilta - ottaisitko minut???
Moikka,
olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.
Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)
Jos hyviä puolia etsii itsestään, niin:
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Uskallan pukeutua aika mukavasti, farkkujakaan ei tule jokapojalla vastaan :)
-Olen kohtuumenestynyt, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)
Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
Kommentit (99)
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: painon puolesta joo, oksettavan asenteen takia ei.
Mun mies on tismalleen samankokoinen kuin sinä, ehkä kuitenkin sillä erotuksella että on synnynnäisesti hurjan lihaksikas.
Mutta se maha, ai jai. Jossain vaiheessa laihdutti ja näytti todella paljon paremmalle mutta maha tuli kuitenkin takaisin.
Sanotaanko näin etten kiinnittäisi miehenhaku reissulla tälläiseen mieheen huomiota.
taida huolia. Timmit on kivempia ja mulla on omaa rahaa tarpeeksi. Miten harrastat seksiä mahasi kanssa? Mitkä asennot onnistuu?
jos et ole alle 172cm pitkä.
miehen kuuluukin olla iso.
mä en ikäpäivänä vaihtaisi 184cm 72 kg miestäni 120 kg painavaan. Eli mulle et kyllä kelpaisi, sori.
No niin, tännehän on tullut paljon juttuja sillä välin kun tein pusineksia tuolla. On tämä viihdemaailma ja kuuluisuuksien kanssa toimiminen haasteellista puuhaa :)
Missähän se parikymppinen kiva tyttönen on?
Joella muuten menee kivasti, sekin viihdealan miehiä. Muuten samanpainoinen kuin mä:
http://icandy456.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/fatjoe.jpg
melko atleetti saa olla, jos on 173cm ja 58kg.
Minä itse olen tuon mittainen lihaksikas mies. Olisi huvittavaa nähdä saman painoinen nainen.
T: 11cm mies
No jopas sinulla oli höpöjuttu. Tuohan on normaali missikriteeri. Missipainot ja -pituudet.
melko atleetti saa olla, jos on 173cm ja 58kg.
Minä itse olen tuon mittainen lihaksikas mies. Olisi huvittavaa nähdä saman painoinen nainen.
T: 11cm mies
Nyt minä nauran!!!
Huhuu 22v, oletko sä vielä täällä? Lähdetkö ajelulle kanssani vaikkapa Hankoon? :)
Just tänään mietin yhdestä vähän paksummasta työkaverista että jos en ois varattu niin voisin ihan hyvin kiinnostua. Kyllä se luonne on aikuisena ihan oikeasti tärkeintä ainakin itselleni, Mutta ja tämä voi olla miehelle iso mutta... Kanssani voisi olla vaikeaa pitää ne kilot. Aivan varmasti ronttaisin kaupasta terveysruokaa enkä pullaa ja sipsiä ja keksisin vaikka mitä kokeiltavia liikuntaharrastuksia. Olen salaa aina vähän haaveillut että saisin innostaa jonkun laihtumaan :D Olisi ihana nähdä miten se muutos tapahtuu. voisi olla että joku todellinen herkkusuu ei kanssani viihtyisi kauaa.
Jaa, kyllä minä voisin viihtyä. :) Ei terveysruoka ole pahaa. Osaan itsekin kokata. Ja syön salaatteja ym. Kyllä se niin vain on, että ravintolaruoka lihottaa, kun tulee liikaa kiireissään turvauduttua siihen matkoilla ym.
En käytä aineita, alkoholia kyllä :)
kyllä mä ainakin ottaisin ja otinkin tuon kokoise miehen ei se mua haittaa pätkääkään. Itse olen 150/49.
Periaatteessa mitoiltaan mies voisi käydäkin, tosin iso maha etoo kyllä hieman.
No niin, no niin. Tämä AP päättää nyt tämän keskustelun, joka oli provoksi tarkoitettu. Ja sellaisena se toimi. Näkemiin. En lue enää kommentteja.
88 ei tosiaan ollut AP.
Minä aloitin tämän ketjun ja haluaisin kuulla lisää siltä 22v!
oksettavan asenteen takia ei.