Tukeva mies kysyy naisilta - ottaisitko minut???
Moikka,
olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.
Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)
Jos hyviä puolia etsii itsestään, niin:
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Uskallan pukeutua aika mukavasti, farkkujakaan ei tule jokapojalla vastaan :)
-Olen kohtuumenestynyt, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)
Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
Kommentit (99)
Nyt se kärähti, ei se ole 22... tai ainakin ajattelee kuin mummo hahah :):) sorry :)
Katselee asioita ulkopuolelta..
Nettihän on TÄYNNÄ nimenomaan NUORTEN ilmoituksia, ei papat ja mammat täällä ole.
Se että tapaa päivittäin ihmisiä ei tarkoita että niistä sukeutuisi mitään eroottista. Ei paljonkaan eroottista ole siinä, että ahtautuu luokkahuoneeseen loistevaloputkien alle klo 8 toisten rähmäsilmien kanssa.
Tai muka yrittää löytää jotain mukavan eroottista koulukaveristaan ainejärjetön illanvietossa.
EEII. Ennemmin kuule vaikka kirkosta löydät sen miehesi - vaikka oletkin ateisti.. :)
Joo ja netti, täältä löytyy mitä vain. En tosin ole vielä edes aloittanut.
No olen tosiaankin 22v!! En sitä voi sulle todistaa mitenkään, mut samapa tuo minulle on, jos et usko!:D
En voi tietää, kun en ole koskaan käynyt treffipalstoilla eikä ole kukaan muukaan kavereistani ja tutuistani! (ainakaan ei ole tullut puheeksi + he ovat löytäneet seurustelukumppaninsa muulla tavoin, kuten myös minäkin aiemmin).
Onnee vaan yritykselles, mut tosiaankin ainejärjestön, opiskelun ja työn merkeissä menee kivasti aika, joten ne kaikkein koulutetuimmat ja fiksuimmat ihmiset ei ehdi treffailla netissä. Piste.
höpö höpö, voita ennakkoluulosi, rakastu suomenruotsalaiseen.
:)
no mut joo, miten edetään...mä haluun jutella sun kanssa... missä vaihdetaan numerot...
takaanpa ettet pety.Et.
Äläkä korosta koulutustasi ellet ole kirurgi tai lentäjä.
Muu on ihan hömppää. Ja opettajien työllistämistä.
Itseoppinut on ainoa oppinut, muut ovat opetettuja.
-Suuri ajattelija Erno Paasilinna
Mutta darling. Sä unohdit jotain olennaista. En kertonut millä alalla olen.
Se liittyy julkisuuteen ja viihteeseen ja lopun arvaat.
Kaksikymppiset naiset eivät muuta haluakaan kuin sitä.
Miten nyt suu pannaan?
..kun itse valitit, ettet kelpaa sellaisille naisille kuin haluaisit. On naisia, joita tuollainen vetää kuin kuollut hirvi raatokärpäsiä. Ja sitten on niitä toisia naisia. Ja kuten tunnettua, mieshän haluaa sitä, mitä ei voi saada...
Mutta darling. Sä unohdit jotain olennaista. En kertonut millä alalla olen.
Se liittyy julkisuuteen ja viihteeseen ja lopun arvaat.
Kaksikymppiset naiset eivät muuta haluakaan kuin sitä.
Miten nyt suu pannaan?..kun itse valitit, ettet kelpaa sellaisille naisille kuin haluaisit. On naisia, joita tuollainen vetää kuin kuollut hirvi raatokärpäsiä. Ja sitten on niitä toisia naisia. Ja kuten tunnettua, mieshän haluaa sitä, mitä ei voi saada...
Tää äijä luulee olevansa taivaan lahja naisille vain koska hänellä on rahaa ja hän on jossain viihdealalla töissä. :-D Mistä näitä pässejä löytyy.
Ei nyt mennä alatyylisyksiin. En ole kehuskellut suoranaisesti ja vulgaaristi rahoillani. Kunhan vain faktoja todennut.
Mutta minne hävisi se 22v. Hän on juuri sopiva minunikäiselleni. :)
Lähden nyt nukkumaan, 22v, palaa tänne huomenna niin sovitaan...
:)
Netti on pullollaan pullukoita suht-hyvin-menestyneitä (muttei kuitenkaan mitään miljonääritasoa olevia), fiksuja, mukavia jne. miehiä. Nelikymppisiä, jotka etsii parikymppistä naista. Ja viisikymppisiä, jotka jaakaa meitä kolmekymppisiä.Ja kaikki te toistatte tuota samaa fraasia... "Mua ei KOSKAAN uskoisi näin vanhaksi, olen todella NUOREKAS." Joopa. Ja kun sitten menet sen miehen tsekkaamaan, niin sehän on vatsakas, kaljuuntuva naapurin jössikkä, joka näyttää juuri siltä, mitä on.
Ja joka kuvittelee, että kun hänellä on auto, moottoripyörä, rivitalonpätkä, oktalo, mökki, vene, rakki, Turon puku, mitä nyt kelläkin on, niin ollaan niin varakasta ja kyllä naisen kuin naisen nyt pitäisi tajuta onnensa. Huoh.
Jos sulla on sen sijaan Pincess-vene ja sillä oma kuljettaja, sen auton/moottoripyörän lisäksi muutama muukin auto, talon/rivarin lisäksi koti Nizzassa, Turo on sulle kirosana ja suosit sen sijaan Archetipoa ja sitä rataa, niin eiköhän niitä parikymmppisiäkin ala kiinnostaa.
Mutta jos nyt olet ihan normaali mies ja sulla on ihan normaali elämä ja varustelutaso, niin kelpaat kyllä massuinesi varmasti nelikymppiselle naiselle hyvin. Ja yli 35-vuotiaallekin, jos oikeasti et ole ukkoutunut. Mutta kun ne parikymppiset fiksut naiset saa niitä parikymppisiä fiksuja nuoria miehiä, niin ne saat kyllä unohtaa!
Miksei sulle kelpaa kumppaniksi oman ikäinen, fiksu nainen, jolla ehkä on tai ei ole myös massua?
Tuolla materialla on useampia älykkäitä naisia turha yrittää hurmata. Kun itselläkin on jo talo, sijoitusasunto, kaksi autoa, vene ja huvila, niin alkaa lähinnä huvittaa miehen elvistely. Kun ei noissa mitään elvistelemistä ole, ihan peruskamaa.
Ja sitten, jos mies oikein elvistelee - ja paljastuu, että sen varustelutaso onkin paljon alle naisen oman vastaavan - niin ei sellaista jätkää enää tosissaan ota.
Siis, mulle kelpaa mies, joka asuu vaikka vuokralla ja omistaa polkupyörän. Mutta elvitselijöistä en tykkää.
Näin juuri! Mitä sillä materialla tekee, jos pää kolisee tyhjyyttään. Todellakin köyhempi mies voi tarjota paljon enemmän kuin rikas, joka on niin materiansa pauloissa, että on tullut sokeaksi kaikelle muulle. Itsellä ainakin sellanen yks kokemus tällasestä miehestä. Kehui aina kaikella. "Ostin kellon, maksoi 700 euroo", "hei, aattelin laittaa autoon nahkasomistuksen"... En ollut uskoa korviani, kun aina oli puhe rahasta ja rahasta. Mitä ihmettä. Nämä ihmiset eivät todellisuudessa ymmärrä, millaisen kuvan antavat itsestään...
Tietysti vakka kantensa valitsee, ja kannattaa etsiä sellaista ihmistä, jota ainainen rahasta puhuminen kiinnostaa. Älykkyys, sivistyneisyys ja kyky suhtautua itseensä humoristisesti ja tärkeilemättömästi vain kovin harvoin kulkevat käsi kädessä tämän ominaisuuden kanssa.
120 kg ei ole tukeva vaan läski. Anteeksi pinnallisuuteni.
Tietysti vakka kantensa valitsee, ja kannattaa etsiä sellaista ihmistä, jota ainainen rahasta puhuminen kiinnostaa. Älykkyys, sivistyneisyys ja kyky suhtautua itseensä humoristisesti ja tärkeilemättömästi vain kovin harvoin kulkevat käsi kädessä tämän ominaisuuden kanssa.
Joo, hopi hopi vaan treenaamaan. Ei tuossa iässä pidä vielä päästää itseään täysin repsahtamaan. Ylipainoon liittyy paljon riskejä.
Itse olen 34v, 130 kiloa painava, mielestäni en edes näytä "niin" isolta. Karismaattinen jäppinen olen, enkä usko ettenkö saisi naisseuraa jos sitä haluaisin. No, ok, kokeillaan. Haluan. :):):
No katsos, sehän tässä on juuri, että kyllä mulle pitää olla sellainen 173/58 ja mieluusti vielä joku 20-vuotias... paha sitä on kieltääkään :(
lähestulkoon tollanen mitä sä sanoit.
Mun mitat on 171/58 ja just täytin 21.
Etsin kyllä miestä, jolla olis hynää elättää mut, koska mä en haluu töihin. Ja pannakin voin jos oot edes jotenkuten pantavan näkönen. sopiiko sulle et mä pidän silmiä kiinni??
Treffataanko ja katotaan toimisko tää?
Oma mieheni on 178cm/107kg eli ei mikään hoikka poika =)
Ja ei, en ole itse ylipainoinen vaan ihan normaalimitoissa oleva naisimmeinen.
ja vatsakkuudella olisi se, pysyykö mies mukanani tai terveenä. Olen liikunnallisesti aktiivinen, joten olisi kurjaa ajatella, että mies hengästyisi pienelläkin kävelymatkalla jne. Ulkonäön suhteen ei mitään merkitystä painolla, kunhan henkinen puoli pelaa yhteen. Toisaalta, olisi kurjaa pelätä toisen terveyden puolesta, eli varmaan kannustaisin miestä laihtumaan mikä taas olisi punainen vaate joillekin miehille itselleen. Mutta EN tekisi sitä ulkonäkösyistä, kuten sanottu.
hoikka N34
Jm on ihan ok vielä, oma siippa sen kokoinen eikä läski ollenkaan. 165.... no lyhyet miehet ei muutenkaan ole mun juttu.
Onko löysää vai kiinteää lihaa? VAikkei saisi olla ulkonäkökeskeinen löysä höttö kertoo usein jonkinlaisesta saamattomuudesta ja siitä ettei arvosta itseään. Mikään himoliikkuja ei tarvitse olla (en ole itsekään, salilla pari kertaa/vko) mutta on hyvä jos huolehtii itsestään edes jotenkin.
Totuus kuitenkin on että jos kemiat natsaa niin siinä ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä!
täällä 21 v, 176 cm ja 56 kg. mutta miksi mä sut haluaisin. kai sulla sentään on vielä iso munakin?
Ja mikä terveysriski teitä nyt kiinnostaa siellä noin paljon?
joutuu käyttämään jotain hengityslaitetta kun nukkuu uniapnean vuoksi. Tämä johtuu taas täysin ylipainosta. Ja työkaverilla diabetes kolkuttelee ja lääkäri on kertonut, että laihduttaa pitäisi. En jaksa kaivella nyt asiaa painoindekseistä mutta eipä tuo pituuden ja painon suhde kuulosta siltä, että BMI voisi olla ok arvoltaan. Eli selvästi sanottuna, en haluaisi joutua murehtimaan tulevan puolison terveydestä vaikka ei täydellinen adoniksen vartalo tarvitse olla ja minun mielestäni elämästä pitää myös nauttia.
Joten sekään ei ole pelkästään painon asia...
DB2 riski ap:llä tosin on, onhan tuota ylipainoa pituuteen nähden reilusti.
Sry mutta en käsitä.