Tukeva mies kysyy naisilta - ottaisitko minut???
Moikka,
olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.
Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)
Jos hyviä puolia etsii itsestään, niin:
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Uskallan pukeutua aika mukavasti, farkkujakaan ei tule jokapojalla vastaan :)
-Olen kohtuumenestynyt, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)
Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
Kommentit (99)
Mutta te muuthan nyt voitte mennä täältä mun netistäni pois. :) Keskustelen ainoastaan sen 22-v.n kanssa.
että kuin luin vain otsikon, ajattelin vastata, että ehdoton ei. sitten luin loput viestistä ja mieli muuttui. Vaikutat mukavalta heppulilta eikä varmasti maha silloin haittaa. ei muuta kuin seuraa hakemaan! tosin älä pliis sitten ole itse sellainen mulkku joka ei kelpuuta kuin parasta a-luokkaa itselleen. Jos on vatsaa, kuuluu sietää vastapuoleltakin kaikenlaista. Toivottavasti löydät itsellesi yhtä mukavan seuralaisen kuin miltä itsekin vaikutat!
Omallakin miehellä kumpu oli kun tavattiin. :D
Rohkeasti 'peliin' mukaan!
Mutta älä lannistu jos sattuu kohdalle näitä pinnallisia naisia.. tyhmiä ovat! ;)
Et ole tukeva, vaan lihava laardikasa.
että kuin luin vain otsikon, ajattelin vastata, että ehdoton ei. sitten luin loput viestistä ja mieli muuttui. Vaikutat mukavalta heppulilta eikä varmasti maha silloin haittaa. ei muuta kuin seuraa hakemaan! tosin älä pliis sitten ole itse sellainen mulkku joka ei kelpuuta kuin parasta a-luokkaa itselleen. Jos on vatsaa, kuuluu sietää vastapuoleltakin kaikenlaista. Toivottavasti löydät itsellesi yhtä mukavan seuralaisen kuin miltä itsekin vaikutat!
mulle ei ole ollut, vaikka olenkin itse ollut siellä alipainon puolella.
Mutta ehkä en enää viitsisi ottaa läskiä rumaa ja vanhaa miestä, kun eivät hekään ole osanneet olla tyytyväisiä että ovat mut saaneet.
Etkö sä sitten huoli ylipainoista naista, vai meinaatko ettei läskille kelpaa läski?
siis muistaa olla kiitollinen siitä että on sinut saanut, _koska_ olet hoikka??
Taitaa olla tuo luonteesi vittumaisuus syynä siihen miksi miehet eivät ole pysyneet tyytyväisinä ; )
provo niin tässä on miesasiamies vielä nupussan, kohta puhkeaa kukkaan kun sitä 22-vuotiasta ei vois vähempää kiinnostaa :D.
Omallakin miehellä kumpu oli kun tavattiin. :D
Rohkeasti 'peliin' mukaan!
Mutta älä lannistu jos sattuu kohdalle näitä pinnallisia naisia.. tyhmiä ovat! ;)
että on eri asia olla vähän pullea kuin 20 kiloa ylipainoinen.
Hahmotatteko, että tällä naisella on ylimääräistä läskiä:
http://cdn.lee.com/LeeCatalogAssetStore/images/catalog/product/30726W/3…
mutta tällä naisella jo sen verran ylipainoa, että se on terveysriski:
http://static4.depositphotos.com/1000597/294/i/450/dep_2942168-Overweig…
Maha ei sinänsä ole este, mutta asenteesi vaikuttaa siltä ettet jaksa edes yrittää tehdä asialle mitään > ei kunninanhimoa tai sisukkuutta
Puheidesi perusteella vaikutat olevan itseäsi täynnä ja pieni munainen jos paras puolesi on urheiluauto.
Luulen, että suurin syy siihen että olev vieläkin sinkku on luonteesi, ei se maha. Ja 30 kiloa kannattaisi laihduttaa ihan jo ettet muutu impotentiksi tai puuskuttavaksi läskiksi. Et vaikuta kovin mukavalta tai fiksulta etkä ainakaan tyypiltä jota kehtaisi esitellä seurassa ilman kiusallisia tilanteita.
Ai esineksi, ai kotikoneeksi?
Heh, heitä se ukkos ensin vekka ja näytä pystyväsi omatoimisuuteen.
Sen jälkeen aukeaa mikä vain heveni sulle.
jonkun nuoren naisen itselleen, niin mitäs sitten kun tää nainen vanhenee. Meneekö parasta ennen -päiväys umpeen vai?
Eniten ihmettelen, kuka nuori nainen haluaisi olla vanhan äijän kanssa, koska nainen tietäisi että tää äijä on kiinnostunut hänestä vaan ikänsä ja tuollaisten pinnallisten syiden takia!
Moikka,
olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.
Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
Tasainen ylipaino ei ole este, mutta selvästi erottuva pallomaha on kyllä dealbreaker, etenkin jos alkoholilla on osuutta asiaan ja se maha on sellainen pinkeä ja kova.
Toisaalta pidän myös itseni säädyllisessä kunnossa enkä oleta, että miehenikään hyväksyisi nikottelematta tukevan ylipainon puolelle lipsumista muuten kuin raskauden yhteydessä.
Sinunlaisellesi miekkoselle kelpaa hyvin nelikymppinen, ei ruma, vatsakas, 120-kiloinen, puhuva, pussaava, fiksu, rento, mukavasti pukeutuva ja farkkuja käyttävä, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla kohtuumenestynyt, hyvä kuuntelija, puhuja ja viihdyttäjä -nainen.
Itsehän sinä tästä maailmasta teet ulkonäkökeskeisen ja pinnallisen jos sinulle kelpaa vain hyväkroppainen nainen. :) Mukavaa yönjatkoa sinulle.
Moikka,
-Puhun ja pussaan
-Olen fiksu ja rento
-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)Mitä luulette, onko se maha nyt se este?
En ottaisi. Sorry, mutta miehellä pitää olla hyvä kroppa.
lopettakaa homot ja väsyneet. Meni jo. Se AP lähti jo naisiin. Mallityttöihin 18v.
Luettelit itsestäsi lähinnä ulkoisia ominaisuuksia. Puolison valinnassa pukeutuminen, paino ja kuukausipalkka ei kuitenkaan ole ne tärkeimmät asiat. Oma persoona, luonne, hyväsydämisyys jne eli sen pakkauksen sisältö ratkaisee.
Nimim. Moni kakku päältä kaunis
lopettakaa homot ja väsyneet. Meni jo. Se AP lähti jo naisiin. Mallityttöihin 18v.
... jos noiden lisäksi olisit kiltti ja ystävällinen mutta puolesi pitävä etkä kynnysmatto, et joisi paljoa tai polttaisi, osallistuisit kotitöihin, tykkäisit viettää aikaa perheen kanssa etkä vain omissa jutuissasi, etkä tiuskisi tai olisi koskaan inhottava kumppanillesi, voisin heittää tuon tissuttelevan, työttömän, tiuskivan luuserin ulos ja ottaa sinut, oli mahaa tai ei. :-D
Seurustelin melkein vuoden ihanan miehen kanssa joka painoi reilun 130 kiloa ja oli vajaa 190cm pitkä. Ei hänen painonsa haitannut minua. Toivoin kyllä laihtuvan koska hän itse tähtäsi siihen ja hänellä oli terveysongelmia, jotka todennäköisesti johtuivat paljon ylipainosta.
Mutta ap:stä en kiinnostuisi hänen muiden viestiensä perusteella. Eikä hänkään kyllä minusta, sillä olen liian vanha (25-30v), olen 168cm pitkä ja paino noin 70kg, eli liian lyhyt ja lihava ap:n makuun.