Helvetin mies!!!! Taas hetki kun harkitsen ero!!
Meidän perhe on huomenna lähdössä aamulla klo 9 eläinpuistoon. Kyllä, mies, minä ja lapset. Näin on sovittu ajat sitten ja miehelle ilmoitettu monta kuukautta sitten, että lähdettävä on. Tämä on perheen yhteinen kesälomapäivä.
Ja mitä helvettiä tekee mies! Lähtee ystävänsä luokse ja on nyt sitten humalassa!! Ok, ei paljon, mutta niin paljon, ettei varmasti huomenna aja autoa vielä siihen aikaan. On varmasti todella pirteä ja hyväntuulinen kun aamulla revin sen 8 aikaan sängystä.. Nyt repes mun pelihousut täydellisesti!!!
Niin ja hänestä tämä toiminta on ihan ok!! Sanoo tulevansa 1 aikaan kotiin ja luulee että kaikki on sillä sitten hyvin.. Siis mitä voi aikusen ihmisen päässä liikkua!!
Nyt sitten kommentteja kehiin arvon av-raati!
Lähdenkö lasten kanssa ja en herätä edes koko ääliötä?
Vai lähdetäänkö kaikki ja yritän niellä kiukkuni??
Mä olen niin raivona, et tekis mieli lähteä ihan yksin sinne reissulle ja jättää kaikki kotiin. Mutta lapsille on luvattu.. Kiukuttaaaa!!!!
Tästä tekstistä päätellen vaikutan varmasti noin 15-vuotiaalta ja hermoheikolta yksilöltä, mutta voin vakuuttaa, että olen aikuinen, omasta mielestä ainakin ihan suhteellisen terveellä järjellä varustettu äiti-ihminen ja luullakseni en tarvitse vielä mitään vihanhallintakursseja..
Kommentit (89)
Siis aivan sama mennäänkö lasten kanssa, tai kahdestaan, mutta hän ei suunnittele, vaan haluaa saada valmiin paketin. Eli sovittu aluksi että lasten kanssa lähdetään reissuun ja sitten minä olen ilmoittanut päivän, aikataulun ja muut yksityiskohdat.
Emmekä me olleet korkeasaaressa, vaan ihan jossain muualla..;) Emmekä asu lähelläkään helsinkiä, saati mitään muutakaan suurkaupunkia:) Suomi on pitkä maa..
Niin, miettikääpä sitä, että jos nainen olisi tehnyt saman tempun: pettänyt perheelleen antaman lupauksen ja mennyt notkumaan baariin tyttökavereidensa kanssa, niin mitäs sitten?
Täällä kirjoitettais, että onpa surkea äiti, hävettävää käytöstä, miksi tollanen on tehnyt lapsia, jne. Nyt kun kyseessä mies, niin "kyllä miehellä pitää olla oikeus rentoutua kesälomalla kavereiden kesken".
Sallikaa minun nauraa kaksinaismoralismillenne! Hah hah haa.
Sallin nauraa teille joutaville nalkuttajille, mieshän oli toimintakuntoinen sovitusti ja päiväkin oli kiva. Eli mies piti sen minkä lupas.
Akka sen puolestaan kiukuttelee ja pilaa tapetit ja tunnelmat JOS skenaariosta. En tajua teitä naisia, en sitten ollenkaan.
paska tuo mies. Ap sanoi aloituksessaan että oli TAAS jälleen kerran saanut pettyä miehen temppuiluun, opetelkaa lukemaan ennenkuin tulette tänne naamaanne aukomaan.
On todella raskasta elää jonkun kanssa joka on olevinaan aikuinen mies mutta johon ei voi luottaa pätkääkään. Pitemmän päälle suosittelisin ap:lle avioeron harkitsemista. Monet miehet huomioivat lapsiaan kunnolla vasta kun ovat muuttuneet lähi-isistä etä-isiksi.
Luin muutaman vastauksen. Huh!
Typerä itsekäs mies juo päänsä kun lapsille varattu perheenä hauskaa. Tosi ilkeä mies!
Itse ajaisin ukon aamulla aikasin ylös ja sanoisin pää selväksi ja heti, vaatteet päälle ja auttamaan lähtöjutuissa. Kiroaisin ja toisin esille ettei pilaa perheen päivää pienelläkään asialla.
Ajomatkan joutuisi jutteleen lasten kanssa vaikka laiva on rakennettu... ei mitään lässyttelyä ukolle. Tuollanen täytyy opettaa tavoille kovalla kädellä!
minuakin ärsyttäisi jos miehen pitäisi mennä ryyppäämään just silloin kun seuraavana aamuna pitäisi lähteä lasten ja ystävien kanssa jonnekin LAPSILLE tärkeään paikkaan.
Eikö äijä voi nyt ryypätä ihan minä tahansa muuna iltana, olkoon sit reissullaan vaikka parikin päivää.
tuliko se mies kotiin, pääsikö ne reissuun, menivätkö yhdessä........
eihän tämä voinut olla provo, eihän
Mitenkähän reissu meni? Jokseenkn tutulta kuulostaa tuo juopottelu juuri ennen reissuja...valitettavan usein tuota on meilläkin. :/
Itse ajaisin ukon aamulla aikasin ylös ja sanoisin pää selväksi ja heti, vaatteet päälle ja auttamaan lähtöjutuissa. Kiroaisin ja toisin esille ettei pilaa perheen päivää pienelläkään asialla.
Ajomatkan joutuisi jutteleen lasten kanssa vaikka laiva on rakennettu... ei mitään lässyttelyä ukolle. Tuollanen täytyy opettaa tavoille kovalla kädellä!
siis jos ei välitä siitä että lasten päivä siinä menee pilalle. Mä muistan edelleen lapsuuden lomareissuilta selvimmin vanhempien riidat ja mökötyksen pitkillä automatkoilla. Ei siinä enää puuhamaat ja muut paljoa mieltä lämmittäneet kun tiesi että isä olis mieluummin ollut jossain muualla kuin meidän kanssa. Toivottavasti ap jätti äijän kotiin ja vietti kivan päivän lasten kanssa. Olispa mun äiti aikanaan tajunnut tehdä samoin.
mitä?! Miksette yhdessä suunnittele? vai onko tämä jo pitkän ajan juttu, että mies touhuaa omiaan ja sitten sä vaan ilmoittelet, että milloin sopii olla perheen kanssa?
Tuutteko pitkältäkin Korkeasaareen, kun aikaisin reissuun lähdette? Itse valitsen kesällä myöhemmän ajankohdan, että kissat on paremmin liikkeellä ja muutenkin pitkät aamuunet on pop. :)
Tekihän mies kettumaisesti, mutta en mä olisi nyt antanut sen edellistä päivää pilata ja mahdollista reissuakin. Ehkä mies onkin aamusta isku kunnossa.. tai tässä tapauksessa saattaa olla vastauskin jo tuolla perillä.
Tsemppiä sulle ja pidä hauskaa. Selvän miehen kanssa sitten harraskeskustelu, että mitä se perheeltä haluaa.