Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin mies!!!! Taas hetki kun harkitsen ero!!

Vierailija
09.06.2012 |

Meidän perhe on huomenna lähdössä aamulla klo 9 eläinpuistoon. Kyllä, mies, minä ja lapset. Näin on sovittu ajat sitten ja miehelle ilmoitettu monta kuukautta sitten, että lähdettävä on. Tämä on perheen yhteinen kesälomapäivä.

Ja mitä helvettiä tekee mies! Lähtee ystävänsä luokse ja on nyt sitten humalassa!! Ok, ei paljon, mutta niin paljon, ettei varmasti huomenna aja autoa vielä siihen aikaan. On varmasti todella pirteä ja hyväntuulinen kun aamulla revin sen 8 aikaan sängystä.. Nyt repes mun pelihousut täydellisesti!!!

Niin ja hänestä tämä toiminta on ihan ok!! Sanoo tulevansa 1 aikaan kotiin ja luulee että kaikki on sillä sitten hyvin.. Siis mitä voi aikusen ihmisen päässä liikkua!!

Nyt sitten kommentteja kehiin arvon av-raati!

Lähdenkö lasten kanssa ja en herätä edes koko ääliötä?

Vai lähdetäänkö kaikki ja yritän niellä kiukkuni??

Mä olen niin raivona, et tekis mieli lähteä ihan yksin sinne reissulle ja jättää kaikki kotiin. Mutta lapsille on luvattu.. Kiukuttaaaa!!!!

Tästä tekstistä päätellen vaikutan varmasti noin 15-vuotiaalta ja hermoheikolta yksilöltä, mutta voin vakuuttaa, että olen aikuinen, omasta mielestä ainakin ihan suhteellisen terveellä järjellä varustettu äiti-ihminen ja luullakseni en tarvitse vielä mitään vihanhallintakursseja..

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näpyttelen tätä näppäimistöä sen verta raivolla...;)

Vierailija
2/89 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tommosesta nyt pidä periksi antaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mukaan, sinä ajat menomatkan.

Mies kärsiköön krapulaansa, oma vika.

Aika kakara mies sinulla.

Vierailija
4/89 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli ajattelematonta mieheltä, mutta jos se ei ole enää nukkumisen jälkeen krapulassa, niin voitteko lähteä myöhemmin ja eikö sinulla ole ajokorttia?

Vierailija
5/89 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä miehelläkin joku loma on? Kysyitkö kertaakaan mieheltäsi, haluaako lähteä eläintarhaan tai mitä hän haluaa tehdä lomalla?

Jos mies tulee kuitenkin yhdeltä kotiin, voi hänet ihan ilman omantunnontuskia repiä aamulta kahdeksalta sängystä. Jatkakoot unia autossa.

En minä nyt näe tuossa isompaa ongelmaa, jos oikeasti pystyy pitämään lupauksensa ja tulemaan yhdeltä kotiin. Saa kai sitä joskus vapaalla ja viihteellä olla?

Vierailija
6/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin olen ollut joskus pilkkuun asti baarissa ja sitten aamupäivällä on lähdetty lasten kanssa vesipuistoon. Mies on ajanut ja mulla on ollut vähän väsynyt olo, mutta kiva reissu on silti ollut.

Kyllä kai aikuinen ihminen itse tietää rajansa.

Ja jos klo 1 tulee kotiin ja klo 9 on lähtö niin tossahan on ihan runsaasti aikaa nukkua. Eikö sulla sitten ole ajokorttia????

Älkää aina nalkuttako kaikesta niille miehille, niin ei tarvitse näitä salarakas juttuja sitten krjoitella.

Vierailija
7/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selvä se sitten on, että minä ylireagoin ja suutun turhasta..

Niin ja matkalle on lähdettävä juurikin kyseiseen aikaan, kun kyseessä on isomman porukan kanssa tehtävä retki. Mutta sinne siis, krapulaisen miehen kanssa, jippii ja hurraa..

Se joka sanoin kakaraksi miestä, niin olen kanssasi samaa mieltä. Vain täysi pölvästi käyttäytyy näin. Ei ikinä uskoisi että kyseessä on aikuinen mies:(

Vierailija
8/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lomallaan ottanut pari olutta! Ja on ihan vähän humalassa! Ihan kauheeta - heti ero! Ei alkoholi kuulu lapsiperheisiin! Hyihyi! Ja varnasti muista mäkättää ja nalkuttaa tästä. Jo liitto vahvistuu ja mieskin muistaa mitä on tullut luvattua - eli menettää oma elämä.

Vierailija
9/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei venähdä aamuun asti jonkun tytsyn kainalossa : P

Vierailija
10/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pakottanut (kirjoituksestasi voi näin lukea) miehen jonnekin eläintarhaan jossain isommassa porukassa aamulla kello yhdeksän ja nyt nalkutat, kun hän on yhteen asti lomallaan juhlimassa? Kuulostaapas ihanalta parisuhteelta.

Onko mies alkoholiongelmainen? Joudutko peittelemään hänen juomistaan? Vai miksi hermostut noin totaalisesti?

Vierailija
11/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä klo 1 on ihan kohtuullinen aika tulla kotiin, jos ysiltä on lähtö.

Voit uskoa, että se mies tulee paljon myöhempään ja on aamulla ja koko reissun todella vittumainen, jos nyt mäkätät ja olet naama norsunvitulla!

Vierailija
12/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitten aloitusviestissäsi sanoit että lähdenkö lasten kanssa yksin ja jätän miehen nukkumaan???

Vierailija
13/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei minultakaan hyväksyttäisi tälläistä käytöstä, niin ei miksi sitten miehellä on joku ihmeen etuoikeus..

Toivottavasti sitten löytää jonkun sellaisen typyn kainaloon joka suostuu majoittamaan sen sitten, koska tähän osoitteeseen ei ole enää mitään asiaa ;) Mutta katotaan nyt millon suvaitsee saapua..

Vierailija
14/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tuo kuulostaa todella pelottavalta. Miehesi on tossun alla.

Vierailija
15/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei minultakaan hyväksyttäisi tälläistä käytöstä, niin ei miksi sitten miehellä on joku ihmeen etuoikeus..

Toivottavasti sitten löytää jonkun sellaisen typyn kainaloon joka suostuu majoittamaan sen sitten, koska tähän osoitteeseen ei ole enää mitään asiaa ;) Mutta katotaan nyt millon suvaitsee saapua..

Vierailija
16/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 4 lasta ja kaksi aukuista ei kulje 5 hengen autosaa.

Mutta meidän lisäksi on tulossa muutakin väkeä mukaan. Eli isompi porukka.

Vierailija
17/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miehen ajoitusta, ja sitä, että saattaa "huomaamatta" mennä pidempäänkin. Itse en tulisi moisen suohirviön (=todennäköinen ap:n olomuoto vähintään henkisesti) luo enää palaamaan. Kiva "koti" ja kotoisa tunnelma.

Vierailija
18/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nyt tämä ajankohta saa minut suuttuman.

Mutta asia on nyt päätetty ja minä herätän koko joukkueen aamulla hyvällä tuulella ja rennolla fiiliksellä. Nielen raivon ja pahan tuulen, enkä muistele tätä huomenna. Jep.. Mutta taidan kyllä jättää buranat kotiin..

Vierailija
19/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekkin kavereiden kanssa, mutta lupasi kuitenkin tulla ajoissa kotiin koska lähdette aamulla eläinpuistoon. Mikä tässä nyt mättää? Miehen olisi siis pitänyt istua sun kanssa sohvalla illan ja mennä kiltisti nukkumaan klo 22, jotta jaksaa aamulla herätä klo 8.

Kyllä on mahtava eläinpuisto kun sinne pitää valmistautua koko edellinen ilta!

Mä kyllä luulen, että sä olet jo laittanut miehelle pari kiivasta viestiä ja miestä vituttaa niin paljon että lähtee kavereiden kanssa baariin. Tulee viideltä räkäposkella kotiin ja sammuu vessapöntölle ja sä saat mennä sinne eläinpuistoon ihan yksin.

Vierailija
20/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nyt tämä ajankohta saa minut suuttuman.

Mutta asia on nyt päätetty ja minä herätän koko joukkueen aamulla hyvällä tuulella ja rennolla fiiliksellä. Nielen raivon ja pahan tuulen, enkä muistele tätä huomenna. Jep.. Mutta taidan kyllä jättää buranat kotiin..

Jos mökötät ja nalkutat niin pilaat vaan kaikkien matkan. Anna siis olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi