Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin mies!!!! Taas hetki kun harkitsen ero!!

Vierailija
09.06.2012 |

Meidän perhe on huomenna lähdössä aamulla klo 9 eläinpuistoon. Kyllä, mies, minä ja lapset. Näin on sovittu ajat sitten ja miehelle ilmoitettu monta kuukautta sitten, että lähdettävä on. Tämä on perheen yhteinen kesälomapäivä.

Ja mitä helvettiä tekee mies! Lähtee ystävänsä luokse ja on nyt sitten humalassa!! Ok, ei paljon, mutta niin paljon, ettei varmasti huomenna aja autoa vielä siihen aikaan. On varmasti todella pirteä ja hyväntuulinen kun aamulla revin sen 8 aikaan sängystä.. Nyt repes mun pelihousut täydellisesti!!!

Niin ja hänestä tämä toiminta on ihan ok!! Sanoo tulevansa 1 aikaan kotiin ja luulee että kaikki on sillä sitten hyvin.. Siis mitä voi aikusen ihmisen päässä liikkua!!

Nyt sitten kommentteja kehiin arvon av-raati!

Lähdenkö lasten kanssa ja en herätä edes koko ääliötä?

Vai lähdetäänkö kaikki ja yritän niellä kiukkuni??

Mä olen niin raivona, et tekis mieli lähteä ihan yksin sinne reissulle ja jättää kaikki kotiin. Mutta lapsille on luvattu.. Kiukuttaaaa!!!!

Tästä tekstistä päätellen vaikutan varmasti noin 15-vuotiaalta ja hermoheikolta yksilöltä, mutta voin vakuuttaa, että olen aikuinen, omasta mielestä ainakin ihan suhteellisen terveellä järjellä varustettu äiti-ihminen ja luullakseni en tarvitse vielä mitään vihanhallintakursseja..

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietää, että miehen ollessa humaltunut sen "jonkin verran", niin aamulla mies on äkeissään ja huonoa seuraa.

Ärsyttävät nämä av-mammojen kommentit "minun miehestäni" ja "meidän perheestä", kun ihmiset ja olosuhteet on aina erilaiset. Kun lukee aloituksia, tulisi vähän miettiä mitä oleellista ei välttämättä käy ilmi kirjoituksesta. Kaikkea kun on mahdotonta aloitukseen muistaa ja pystyä näppäilemään.

Vierailija
62/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kaikkea muuta kuin hyvä isä lapsilleen eikä huomioi puolisoaan! Niin se vain on. Jos on jotain sovittu niin miksi mies haluaa juoda, olla kavereidensa kanssa yöaikaan sillä seurauksella että ei pääse lastensa kanssa reissuun?

En tunne teitä mutta tuli vaan mieleen että onko miehelläsi ongelmia alkoholin kanssa? Kuulosti vain niin tutulta touhulta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisesta menosta on sovittu hyvissä ajoin (kuukausia sitten), tulossa on muitakin ihmisiä, aikataulut sovitettu kaikki osallistujat huomioon ottaen, lapset odottavat reissua ja perheenisä menee pettämään lupauksensa lapsilleen, niin aika keskenkasvuinen miesressukka on kyseessä. Typerys.

Kyllä suuttuisin itsekin ap:n tilanteessa, koska aikuiselta ihmiseltä saa odottaa vastuullisuutta. Kuten joku sanoi, niin tuskinpa se ap on sinne eläinpuistoon änkeämässä itsensä takia. Mieluummin sitä kai viettäisi ansaittua kesälomaa muulla tavoin, jos itse saisi valita? Itse keksin varmasti heti miljoona mielenkiintoisempaa lomakohdetta kuin Korkeasaari tai Ähtäri, jos minun ehdoillani mennään.

Eri asia, jos olisi alko-ongelma tiedossa, sittenhän sitä jo olisi etukäteen varautunut että yhdellä autolla kuitenkin mennään ilman isiä, ja ukko potee krapulaa (jos on edes kotiin ehtinyt aamutunneilla) tai ryyppyputkea.

Vierailija
64/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden kännäämään kaverini luokse illalla, niin olen aina ajokuntoinen aamulla. Se kännääminen on monen kohdalla saunomista ja maailmanparantelua. Seuran vuoksi ne pari olutta tulee juotua.

Mielestäni on outoa av-mammoilta päätellä että miehellä on joku alkoholiongelma kun ei sitä missään sanota.

Oletan myös ettei miehellä ole mitään matkaan liittyviä hommia illalla tekemättä eikä se meno ole keneltäkään pois.

Ap:n 1. viestistä päätellen ei tiedä kännistä mitään, mutta viestistä voi päätellä asenteen eli aikalailla kiukkuinen ja kiukkuiseen sävyyn on voinut jo paljon ennen oletettua kotiintuloaikaa soitella miehelle. Voisi melkein arvata että suututti miehen.

Vierailija
65/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli jo sen verran humalassa.

Ja jos olisi lähtenyt mukaan, olisi tarvittu kaksi autoa ja kaksi kuskia. Jos ei voi ajaa, jäisi joku lapsista tai mies pois.

Eli kyllä mies teki ihan tarkoituksella oharit, tai sitten on niin alkoholisoitunut, ettei voi olla juomatta vaikka haluaisi.

Olisin minäkin vihainen ja pettynyt. Ja ero tulisi, jos mies ei muuttaisi tapojaan.

Vierailija
66/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hiukan 1 jälkeen kotiin, humalassa, kuten arvata saattoi. Olin niin kiukkuinen etten halunnut puhua hänelle mitään, koska en oikeasti tiennyt haluanko häntä lainkaan sinne reissulle enää mukaan.

Mutta aamun koittaessa olin muuttanut mieleni ja kirjaimellisesti komensin hänet ylös. Oma vika jos on pää kipeä!

Kuljetukseen jouduttiin tekemään viimehetkellä muutoksia, mutta onneksi sekin järjestyi..

Mä olin kyllä silloin yöllä niin vihanen ja pettynyt. Ero ihan oikeasti kävi mielessä..:( Näin sen huomaa, että minä äitinä olen aina vastuussa kaikesta.

Päivä eläinpuistossa oli kuitenkin kaikesta huolimatta mukava ja leppoisa. Ei siis riitaa tai mykkäkoulua, vaikka ensin ajatelin jotain sen kaltaista..;)

Sitä en kyllä vieläkään tiedä ymmärsikö miksi suutuin niin paljon, vaikka asiasta on ihan hyvässä hengessä keskusteltu nyt jälkeenpäinkin.

Vierailija
67/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi ei ole varmistaa, että aikuinen mies pystyy pitämään lupauksensa lapsille. Toisin sanoen sinun tehtäväsi ei olisi ollut pakottaa krapulaista miestä ylös tai hankkia ylimääräistä kuskia. Miehen olisi pitänyt tajuta omat rajansa juomisen suhteen.

Kerro siis miehelle ihan selväsanaisesti, että oletat, että hän on ottanut tästä opikseen. Ryypätköön muina iltoina, mutta kun on meno, joka on lapsille tärkeä, niin silloin ei hommaa kuseteta ja odoteta, että vaimo järkkää.

Selitä siis miehelle, että oli viimeinen kerta, kun sinä pelastit hänet pulasta ja seuraavalla kerralla perut homman ja kerrot, että isä petti. Mies siis saa syyt niskoilleen ja lapset menettävät kivan jutun, joka on heille luvattu, koska isä ei kykene kontrolloimaan käytöstään. Ja tämän siis kerrot heille ihan syynä. Juoppoa ei pidä pelastaa, koska niin kauan kuin pelastat, ei muuta tapojaan.

Lapsille tietysti hyvittelet asian niin, että saavat kivan päivän muulla tavoin. Mutta syy siis menee isän niskaan.

Ja sitten toteutat tämän uhkauksesi, koska mies todennäköisesti uskoo lujasti, että pelastat hänet pulasta seuraavallakin kerralla, kun teit niin nytkin.

Vierailija
68/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi ei ole varmistaa, että aikuinen mies pystyy pitämään lupauksensa lapsille. Toisin sanoen sinun tehtäväsi ei olisi ollut pakottaa krapulaista miestä ylös tai hankkia ylimääräistä kuskia. Miehen olisi pitänyt tajuta omat rajansa juomisen suhteen. Kerro siis miehelle ihan selväsanaisesti, että oletat, että hän on ottanut tästä opikseen. Ryypätköön muina iltoina, mutta kun on meno, joka on lapsille tärkeä, niin silloin ei hommaa kuseteta ja odoteta, että vaimo järkkää. Selitä siis miehelle, että oli viimeinen kerta, kun sinä pelastit hänet pulasta ja seuraavalla kerralla perut homman ja kerrot, että isä petti. Mies siis saa syyt niskoilleen ja lapset menettävät kivan jutun, joka on heille luvattu, koska isä ei kykene kontrolloimaan käytöstään. Ja tämän siis kerrot heille ihan syynä. Juoppoa ei pidä pelastaa, koska niin kauan kuin pelastat, ei muuta tapojaan. Lapsille tietysti hyvittelet asian niin, että saavat kivan päivän muulla tavoin. Mutta syy siis menee isän niskaan. Ja sitten toteutat tämän uhkauksesi, koska mies todennäköisesti uskoo lujasti, että pelastat hänet pulasta seuraavallakin kerralla, kun teit niin nytkin.

Mäkään en koskaan peittele kenenkään juomisia, enkä pidä kulisseja yllä.

Vierailija
69/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mun häpeä ole jos mies kärsii krapulasta, eikä voi ajaa autoa. Eikä lapset tienneet kyseisestä episodista onneksi mitään, niin heille en nähnyt tarpeeliikseski kummankaan ruveta selittämään yhtään mitään. En edes tiedä oliko heille puhuttu miten me kuljemme matkan.

Mutta yhtään miestäni tai hänen käytöstään en puolustellut, enkä puolustele.

Vierailija
70/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan ymmärrettävästi pettynyt mieheesi.

Vierailija
71/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on sovittu ajat sitten ja miehelle ilmoitettu monta kuukautta sitten, että lähdettävä on.

Vierailija
73/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni ap?

Vierailija
74/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sen miehen pitää juuri sinä iltana lomallaan vetää kännit, kun aamulla on jo aikoja sitten lapsille luvattu retki tiedossa? Kai sitä voi ryypiskellä minä tahansa muuna iltana.Ei AP tuossa ole ollut miestään alistamassa ja kieltämässä ajan viettoa kavereidensa kanssa. Mutta että juuri pitäisi juoda silläkin riskillä, että lasten odottama reissu menee mönkään. Todella lalsellista käytöstä mieheltä. Onneksi kuitenkin teidän reissu meni ihan kivasti, jarmi että sinulle AP tuli paha mieli ja njouduit stressaamaan yöllä reissun pilalle menemistä. Tuokin olisi vältetty, jos mies olisi viitsinyt ajatella asiaa perheensä ja eritoten vaimonsa näkökulmasta.

Voisiko äiti toimia samoin?

Vierailija
75/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään eläinpuisto ei edes aukea vielä 9 aikaan aamulla

Vierailija
76/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään eläinpuisto ei edes aukea vielä 9 aikaan aamulla

Meinaat, että kun lähdetään klo 9 niin silloin jo seistään eläinpuiston portilla? Että niitä kahta autoa tarvitaan vaan silmänlumeeksi, kun kaikkihan asuvat siinä eläinpuiston kulmilla?

Vierailija
77/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuria reaktioitasi esim. erolla puhumisesta. tärkeä reissu teidän perheelle ja sitten äijä tekee noin. itselläni nousi savu päästä, kun lähdimme viikonlopuksi ulkomaille koko perhe. mies päätti sitten juoda muiden matkaseuralaisten kanssa, nukkua aamulla pitkään jne. oli todella surullista shoppailla ja kierrellä kaupunkia yksin lasten kansssa. sunnitelmissa oli kyllä tehdä kaikki jutut perheen kesken.

Vierailija
78/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miettikääpä sitä, että jos nainen olisi tehnyt saman tempun: pettänyt perheelleen antaman lupauksen ja mennyt notkumaan baariin tyttökavereidensa kanssa, niin mitäs sitten?

Täällä kirjoitettais, että onpa surkea äiti, hävettävää käytöstä, miksi tollanen on tehnyt lapsia, jne. Nyt kun kyseessä mies, niin "kyllä miehellä pitää olla oikeus rentoutua kesälomalla kavereiden kesken".

Sallikaa minun nauraa kaksinaismoralismillenne! Hah hah haa.

Vierailija
79/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvä kysymys!!! jos mies olisi kirjoittanut tuon ap:n tekstin niin naiset olisivat lytäneet heti tuon ihmisen, tuon hirveän äidin helvettiin. eihän äidit tuollaista voi tehdä. minun siskoni voi eikä tunne mitäään omantunnon tuskia, jos lasten mieli pahoittuu. olen ihan loppu tuollaiseen käytökseen, oli sitten äiti tai isä kyseessä.

Vierailija
80/89 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä moinen nurina? Minulla on monesti viikollakin klo 1 takaraja, jos innostun kaljaa kittaamaan ja seuraavana aamuna 9 töihin. Varsinkin kesällä, kun on kiva terassilla istuskella ja ottaa ölppiä. KETÄ SE HAITTAA? Viime viikonloppuna olimme puolison kanssa baarissa pilkkuun ja seuraavana aamuna ajeltiin klo 9 hakemaan lapset anopilta, jonka piti mennä töihin.

Päivää ennen kuin haettiin lasten todistukset koulujen loputtua meillä oli grillijuhlat, joissa juhlittiin pitkään ja olut virtasi. Sitten seistiinkin lapsen luokassa seuraavana aamuna hihitellen. Mä en nyt ymmärrä pointtia? Miksi nipottaa? Mä ainakin naureskelisin omalle murulle, jos se kauheat kännit riipaisis päivää ennen särkänniemen reissua lasten kanssa. Kyllä se mies varmaan osaa muutaman tasoittavan ottaa siellä eläintarhassa? Käy sääliksi miestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan