Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin mies!!!! Taas hetki kun harkitsen ero!!

Vierailija
09.06.2012 |

Meidän perhe on huomenna lähdössä aamulla klo 9 eläinpuistoon. Kyllä, mies, minä ja lapset. Näin on sovittu ajat sitten ja miehelle ilmoitettu monta kuukautta sitten, että lähdettävä on. Tämä on perheen yhteinen kesälomapäivä.

Ja mitä helvettiä tekee mies! Lähtee ystävänsä luokse ja on nyt sitten humalassa!! Ok, ei paljon, mutta niin paljon, ettei varmasti huomenna aja autoa vielä siihen aikaan. On varmasti todella pirteä ja hyväntuulinen kun aamulla revin sen 8 aikaan sängystä.. Nyt repes mun pelihousut täydellisesti!!!

Niin ja hänestä tämä toiminta on ihan ok!! Sanoo tulevansa 1 aikaan kotiin ja luulee että kaikki on sillä sitten hyvin.. Siis mitä voi aikusen ihmisen päässä liikkua!!

Nyt sitten kommentteja kehiin arvon av-raati!

Lähdenkö lasten kanssa ja en herätä edes koko ääliötä?

Vai lähdetäänkö kaikki ja yritän niellä kiukkuni??

Mä olen niin raivona, et tekis mieli lähteä ihan yksin sinne reissulle ja jättää kaikki kotiin. Mutta lapsille on luvattu.. Kiukuttaaaa!!!!

Tästä tekstistä päätellen vaikutan varmasti noin 15-vuotiaalta ja hermoheikolta yksilöltä, mutta voin vakuuttaa, että olen aikuinen, omasta mielestä ainakin ihan suhteellisen terveellä järjellä varustettu äiti-ihminen ja luullakseni en tarvitse vielä mitään vihanhallintakursseja..

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitte vissiin ymmärtäny jotain pahasti väärin.. Tai ehkä mä olen niin paha, että olen tarkoituksella ymmärtänyt äidin neuvot väärin.. ;) Okkei, mä olen vissiin jo tarpeeksi väsynyt, eli lähden nyt nukkumaan omaan sänkyyn ja miehelle vien peiton sohvalle.. Tämä on yksi "hurja" kosto, että käyttäytyy perhettään kohtaan huonosti. Siis vaikka krapulainen mies onkin teidän joidenkin mielestä mukavaa seuraa..;D

Vierailija
22/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat ap nauraa tälle ja naurakaa kaikki muutkin mutta oikeasti nosrmaali perheenisä jolla on aamulla 9 aikaan lasten kanssa meno eläintarhaan tai mihin tahansa ei lähde juomaan edellisenä iltana kavereiden kanssa

ehkä te muut olette niin tottuneet omien äijien käytökseen, mutta minä olen nähnyt kolikon molemmat puolet. On ollut se lakoholisti paska johon ei ikinä voinut luottaa, kaikki reissut meni enemmän tai vähemmän krapulassa tai kiukutellessa tai sitten ei tullut ollenkaan.

olen nähnyt myös toisen puolen, miehen jolle oikeasti merkkaa jotain lupaukset ja se miten lasten kanssa ollaan. Ei tämäkään mies lasiin sylje mutta tilannetaju ja kohtuus kaikessa tuntuu olevan hallinassa.

Jos olisin edellisessä suhteessani niin neuvoisin ap:tä jättämään miehen kotiin, krapulallaan ja sillä ettei halua olla paikalla saa pilattua kaikkien reissun, myös lasten. Sinä olet vihainen ja mies kiukuttelee, kellään ei ole kivaa.

Jätä mies kotiin, laita naamari naamallesi ja totea ettei haittaa ettei mies ole mukana mutta älä näytä sitä lapsillesi. Viettäkää kiva päivä yhdessä. Älä anna miehen pilata sitä. To0dennäköisesti lähtee uudelleen dokaamaan mutta mitä sitten. Anna paskan menaa. Ja suosittelen että annat mennä tosi pitkälle....

Maailmassa on myös toisenlaisia mieheiä, ei tarvitse luusereiden kanssa olla vaikka se siltä tuntuisikin etten koskaan läydä ketään muuta. Kyllä löydät.

hauskaa päivää sinulle ja lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat ap nauraa tälle ja naurakaa kaikki muutkin mutta oikeasti nosrmaali perheenisä jolla on aamulla 9 aikaan lasten kanssa meno eläintarhaan tai mihin tahansa ei lähde juomaan edellisenä iltana kavereiden kanssa

ehkä te muut olette niin tottuneet omien äijien käytökseen, mutta minä olen nähnyt kolikon molemmat puolet. On ollut se lakoholisti paska johon ei ikinä voinut luottaa, kaikki reissut meni enemmän tai vähemmän krapulassa tai kiukutellessa tai sitten ei tullut ollenkaan.

olen nähnyt myös toisen puolen, miehen jolle oikeasti merkkaa jotain lupaukset ja se miten lasten kanssa ollaan. Ei tämäkään mies lasiin sylje mutta tilannetaju ja kohtuus kaikessa tuntuu olevan hallinassa.

Jos olisin edellisessä suhteessani niin neuvoisin ap:tä jättämään miehen kotiin, krapulallaan ja sillä ettei halua olla paikalla saa pilattua kaikkien reissun, myös lasten. Sinä olet vihainen ja mies kiukuttelee, kellään ei ole kivaa.

Jätä mies kotiin, laita naamari naamallesi ja totea ettei haittaa ettei mies ole mukana mutta älä näytä sitä lapsillesi. Viettäkää kiva päivä yhdessä. Älä anna miehen pilata sitä. To0dennäköisesti lähtee uudelleen dokaamaan mutta mitä sitten. Anna paskan menaa. Ja suosittelen että annat mennä tosi pitkälle....

Maailmassa on myös toisenlaisia mieheiä, ei tarvitse luusereiden kanssa olla vaikka se siltä tuntuisikin etten koskaan läydä ketään muuta. Kyllä löydät.

hauskaa päivää sinulle ja lapsillesi!

Jos osaisin kirjoittaa tähän jotain järkevää, niin sen teksin, mutta en nyt osaa muuta kuin kiittää. Soitin äsken miehelle, en raivoten vaan olin täysin rauhallinen, eikä hänellä ole mitään aikomustakaan tulla kotiin.. Eli juurikin niin, että ihan sama koko reissu, ei kiinnosta häntä.. Alkoholisti tai ei, niin normaali isä ei käyttäydy noin.

Juu en ole huomenna lähdössä hänen kanssaan mihinkään..

Vierailija
24/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tossun alla olemista? Kun eivät lapset yleensä pysty sanomaan vanhemmilleen että hei isä/äiti, sattuu tosi paljon ku sä pistätä alkoholin sovittujen yhteisten juttujen edelle. Joten se nalkuttaminen jää sitten sille puolisolle joka yrittää korvata sitä toistakin vanhempaa lapsilleen.

Mutta jos tuo on teidän mielestä tossun alla olemista niin älkää tehkö itse niitä lapsia kun tuon vertaa ette heistä välitä.

Vierailija
25/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin stressaa kun mies baarissa ja seuraavana aamuna olisi lähtö johonkin. Ihmiset ei näköjään ymmärrä,että joillakin voi olla pitempi matka eläintarhaan.. Älä siitä miehestä kanna huolta,äläkä nyt aloita riitaa sen enempää,ettei päivä mee pilalle.

En ymmärrä miehen puolustelijoita ja näitä "hei,daa,2 olutta lomalla on miehen oikeus" ja "on niitä muitakin päiviä^.. Reissu sovittu jo aikaisemmin ja miehen tiedossa. Miksi pitää just edellinen yö ja ilta kännätä. Lapsia ei voi pettää,eli mmeette reissulle ja mies nukkukoot autossa sillä aikaa kun seilaatte eläimiä kavereiden ja lasten kanssa.

Vierailija
26/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,sun mies teki veemäisen tempun,ennen kaikkea lapsillesi! miten tuollaiseen sanan syöjään voisi enää luottaa?!

empatiat sulle!

Vierailija
27/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se hieman ihmetyttää, että eroamassa ollaan, jos mies juo pari olutta kesä-lauantaina kavereidensa kanssa.

Vierailija
28/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainankin joittenkin mielestä. Alkoholisi olisi pämpännyt koko päivän ja sitä edellisen ja huomisenkin. Ap:n mies on kavereiden kanssa jossain ja luvannut tullaa yhdeltä jo kotiin, eli luultavasti ei edes mene baariin. Jos ottaa muutaman oluen tai vaikka hui kuusikin niin klo 9 on kyllä ajokunnossa mies. Täällä taas kukkahattu mammat haukkuu miehen alkoholistiki ja lasten lupausten pettäjäksi , vaikka koko reissua ei ole vielä ollutkaan. Ei, naisten ei tarvitse alistua ja niellä paskaa, mutta jos tämä on oikeasti teistä suuren riidan ja pettymysten arvoinen asia niin teillä on elämässä vielä paljon pettymyksiä ja pahaa mieltä edessä. Jos se mies aamulla kykene lähtemään niin sitten kivittäkää se. Muuten antakaa vähän simaa parisuhteessa!

Vierailija
29/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainankin joittenkin mielestä. Alkoholisi olisi pämpännyt koko päivän ja sitä edellisen ja huomisenkin. Ap:n mies on kavereiden kanssa jossain ja luvannut tullaa yhdeltä jo kotiin, eli luultavasti ei edes mene baariin. Jos ottaa muutaman oluen tai vaikka hui kuusikin niin klo 9 on kyllä ajokunnossa mies. Täällä taas kukkahattu mammat haukkuu miehen alkoholistiki ja lasten lupausten pettäjäksi , vaikka koko reissua ei ole vielä ollutkaan. Ei, naisten ei tarvitse alistua ja niellä paskaa, mutta jos tämä on oikeasti teistä suuren riidan ja pettymysten arvoinen asia niin teillä on elämässä vielä paljon pettymyksiä ja pahaa mieltä edessä. Jos se mies aamulla kykene lähtemään niin sitten kivittäkää se. Muuten antakaa vähän simaa parisuhteessa!

Vierailija
30/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:p

Vierailija
31/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:p

huvitti vaan nuo kirjoitusvirheet..

Vierailija
32/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

erooppa kuule vaa. tosi vakavaa.

Vierailija
33/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä nyt puolustellaan sillä, että MIEHELLÄ ON LOMA JA MIEHEN PITÄÄ VÄHÄN SAADA RENTOUTUA JA VIETTÄÄ VAPAATA. Eli tokihan se mies saa siellä nyt kaljotella LASTEN LOMAN KUSTANNUKSELLA..... Se valitettava asia lasten mukana tulee, että kun niitä hankkii ei voi ajatella sitä omaa rentoutumistaan ja nautintoaan ensin... Varsinkin kun tässä nyt oli kyse suunnitellusta retkestä... Kovin oli itsekäs temppu :( Kyllä itsekin tulistuisin jos oma äijä keksis tehdä noin. Kyllä sitä kaljotella saa, mutta ajan olis voinu valita paremmin.

Vierailija
34/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raivoaminen mitään auta. Pilaa sunkin päivän ts. päivät.

Eroa jos siltä tuntuu -saapahan joku toinen sinkku mies naisen. :)

Suosittelen lähtemään lapsien kanssa ilman miestä. Jääköön mies potemaan syyllisyyttä krapuloissaan..

Vierailija
35/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit itse kirjoittaa tuon "puolustusviestin" kun ihan samanlainen kirjoitustyyli ja samaa vihaisen virheilyä :D

Jos mies alkoholisti, tervejärkinenkin tajuaa pidemmän päälle ilman tälläistä palstaa hävitä lasten kanssa kuviosta. Jos kotona odottaa tuollainen itsekäs mieltään osoittava kiukkuhiiri, niin toivon että mies tajuaa ottaa ja lähteä.

Sun kanssa ois ihana lähtee mökille jos tollanen sota syntyy jo eläinpuistosta. Onneksi en päästä lähipiiriini teitä, jotka luotte ongelmia ympärillenne, JA SYYTÄTTE NIISTÄ MUITA.

Vierailija
36/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ensimmäisen vastauksen luettuani ketjun aloituksen, mutta tämän luettuani koko ketjun.

Monet tuntuvat päivittelevän sittä että aletaan puhua erosta tässä vaiheessa.

Mitäs ihmeellistä siinä on? Vähän sitä empatiakykyä kehiin kommentoijat.

Todennäköisesti ne suhteen ongelmat eivät ole alkaneet nyt juuri _tästä_ tapauksesta vaan niitä on ollut ennenkin, voi olla että pari ei vain sovi yhteen.

Itse olen mies jolle maistuu kännäyskeikat edelleenkin vaikka ikää on 36 vuotta.

Osa siitä on liian hissukseen eletyn nuoruuden takaisin ottamista osa sitä ettei halua tunnustaa että sellainen elämäntyyli pitäisi kuopata ja alkaa tylsäksi aikuiseksi.

Monen tylsän aikuisen mielestä raittius ja onnellinen perhe-elämä taas ei ole tylsää ja elämän hukkaan heittämistä. Ei ehkä munkaan mielestä jos mulla OLISI avioliitto ja lapsia.

Mutta silti on fakta että maailmassa on konservatiivisia ihmisiä, uskovaisia yms. riittää ja sitten on liberaalit, avarakatseiset tajunnan laajentajat joille ei pelkkä alkoholi edes riitä.

Itse kuulun siihen kategoriaan. On HYVIN mahdollista että pariskunnasta toinen puolisko kuuluu noista enemmän toiseen arkkityyppiin kuin toinen ja siitä syntyy jatkuvaa pientä kahnausta.

Esim. mua ei saisi mihinkään kirkolliseen tapahtumaan enää lahjomalla, uhkailemalla, pakottamalla eikä huijaamalla. Ei niin mitenkään. Ennen kuin ehkä kuoltuani koska suomessa ei ole vaihtoehtoja tarpeeksi. Joudutaan ihan väkisin bookkaamaan kaikki kirkon rituaalit, arkut ja seremoniat. Argh!

Mut jos puolisko olis raahaamassa mua viikonlopuksi laittomiin teknobileisiin jonnekin laitakaupungin varastoalueelle niin olisin mukana ilman muuta!

Pointti tässä jaarituksessa on siinä että ei se ero oikeasti ole niin iso juttu.

Teette molemmille -tai koko perheelle palveluksen kun eroatte hyvissä ajoin. Itse asiassa se voi vaikuttaa vieläkin suurempaan piiriin ihmisiä. Tuleviin puolisoihin ja kaikkien kavereihin, lapsiin ja näiden kavereihin ja tulevaisuuteen jne.

Jos mä olen epäonnistunut elämässä niin se johtuu siitä että kasvoin rikkonaisessa perheessä jossa oli huono ilmapiiri ja jatkuvasti paljon riitoja. Sai pelätä kotona.

Siitä huolimatta olen onnistunut sitkeydellä joissain asioissa ihan mukavasti. Mutta jälkensä lapsuus jätti ihan varmasti.

Aikuisempana olen tajunnut että olisi kannattanut lähteä lastenkotiin kun sellainenkin tilaisuus annettiin joskus. Olin vain niin pieni etten uskaltanut lähteä, multa ihan kysyttiin asiaa.

Tehkää lapsillennekin palvelus ja erotkaa.

Molemmille voisi löytyä sopivampi tyyppi, mutta epätoimivassa suhteessa pakkomielteisesti roikkuminen estää kaikkia osapuolia saavuttamasta onnellista elämää.

Mutta toivottavasti jätät sen äijän tosiaan kotiin pilaamasta teidän matkaa. Eikä sitä vaan huvita lähteä.

Vierailija
37/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kunnossa?

Vierailija
38/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että tuollainen ärsyttää ja sun tekee mieli laittaa mies tilille asiasta.

Mutta.

Jospa nyt teetkin toisin?

Mitä jos, oletkin normaali miestä kohtaan?

Mitä jos hymyilet ja herätät miehen aamupalalle koko perheen luo hyvillä mielin?

Mitä jos se olisikin lasten mielestä kivempaa että kaikki ovat sen päivän sovussa?

Mitä jos maailmassa on isompiakin asioita kun se että mies on yhteen asti kaverillaan?

Yritä miettiä suhteenne hyviä asioita, miehesi hyviä asioita ja ennen kaikkea sitä kuinka lapsille on tärkeää että pysytte yhdessä.

Vierailija
39/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tuo on outoa käytöstä mieheltä. Ihan ok jos aamulla herää reippaana reissuun eikä valita koko päivää huonoa oloa ja väsymystä. Mutta jos on krapulainen niin sitten todellakin minäkin vetäisin herneet nenään. On ihan eri asia ottaa muutama kalja kavereiden kanssa kuin ryypätä pää täyteen.

Normaali aikuinen ihminen laittaa lapselle annetut lupaukset oman ryyppäämisen edelle. Tuskin tässäkään tapauksessa ap niin kovasti itse hinkuu sinne eläintarhaan vaan nimenomaan lasten takia sinne lähdetään.

Vierailija
40/89 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi upeeta kun lapsilla on noin kovasti välittävä isä.

Mä en tuollaista miestä kattoisi.

Mun mies saa mennä niin kuin haluaa ja minä menen myös, mutta lapsille annettuja lupauksia ei petetä. Lasten jutuissa ei juoda eikä olla krapulassa.

Taitaapa miehen kaverit olla Lissuja, Minnoja tai muita varattujen isien kanssa seukkaavia "kaunottaria"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän