Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

101/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton: Jokainen vauvahaave on taatusti oikeutettu oli niitä lapsia ennestään tai ei. Tervetuloa joukkoon! Sitä paitsi on hienoa, että mukana on jo raskauden kokeneita, niin te voitte sitten kertoilla millaisia oireita teillä on ollut raskauden alussa jne. Voidaan me, jotka emme sitä ole vielä kokeneet, sitten kyttäillä entistä hurjemmin omia oireitamme. ;)

Tre-81: Kyllä varmasti osaatte ja pärjäätte! Jos tuota asiaa edes miettii, pärjää ihan taatusti. Silloin on jo henkisesti sitoutunut tähän asiaan, kun vaivautuu miettimään sitä, että osaako olla hyvä äiti tai isä. :) Tervetuloa joukkoon!

Liisuli: Se taitaa teillä paukahtaa ovis sitten sopivasti juhannukseksi, jos ei vielä ole edes oireillut. Pääsette juhannustaikoja tekemään. ;) Kyllä se innostus sieltä sitten löytyy taas.

ON: Edelleen jatkuu nämä alavatsatuntemukset ja -kipuilut. Repäisykipujakin alkoi eilen illalla olemaan aivastaessa tai niistäessä. Rinnat on arat. Valkovuotoa tulee suorastaan holahtamalla! Mietin jo tässä, että onkohan tässä kierrossa oikeasti joku häikkä ja ovulaatio olisikin ollut jo aiemmin kuin mitä se testi näytti viime ke-aamuna... Kovin paljon vaan on oireita siihen nähden, että vasta dpo 7. Koskaan ei ole kyllä CB:n hymynaamatesti vielä minua pettänyt. Pitänee kuitenkin varautua siihen, että sieltä paukkaakin menkat paikalle etuajassa...

Minullahan oli vasemman munasarjan kipuiluja kaksi viikkoa sitten, jolloin oletin oviksen olevan tulossa, mutta testit ei sitä vahvistaneet, eikä kovempia oviskipuja tullut. Tulkitsin nuo kipuilut sitten munarakkulan kasvukivuiksi. Hymynaama tuli sitten viikko sitten keskiviikkona ja torstaina ultrassa lääkäri joutui oikein etsimään sitä johtofollikkelia... Ja se löydetty johtofollikin oli ns. epämääräinen ja lääkäri tulkitsi sen siten, että ovulaatio olisi jo alkanut. Tiedäppä näistä.

Minä lähden tänään mökille juhannuksen viettoon ja toivotan kaikille rentouttavaa juhannusta!! :) P.S. Lista päivittyy seuraavan kerran sunnuntaina tai maanantaina.

Marjana kp 26/33-34 Dpo 7 yk 27

Vierailija
102/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkunen: Se on tuota Rybb&Deckers greippimehua – mahottoman hyvää :D Sama juttu tuon ylimääräisen huoneen kanssa täällä; se kulkee nimellä työ-/tv-huone ja vähän varastonakin :)

Claudia: Toivotaan että nyt tärppää juhannusleikeissä ;) Ei tarvitsisi ensi kuussa mitään napsiakaan :D Tsemppiä!!

Kesäkeijunen: Tsemppiä sinne! Tuntuu varmasti turhauttavalle, mutta lähetän kaikki toiveet, että teille kahdellekin se yhteinen suodaan!! Se on tämä odottaminen, joka rupeaa rassaamaan mieltä.. toivotaan, että odotus loppuu lyhyeen!!!

Marjana: Ihana asenne! Minkä takia tässä nyt elämä menisi ohi, vaikka odotellaan päiviä jne. Aivan ihana asenne! Mietin tuota vielä illalla itsekseni ja totesin että näinhän se on. Koko elämähän me odotamme jotain, ja yksi syy itse asiassa, miksi aloin tännekin kirjoittamaan, on se, että näistä asioista pääsee juttelemaan. Ei ihmisillä, jotka eivät ole samassa tilanteessa, vaan ole mielenkiintoa tai ymmärrystä jutella näistä asioista. Siksi onkin kiva täällä jutella ja elää muidenkin tilanteita ja jännityksiä. :) Toivottavasti sinun nippailut enteilevät hyvää!!+++tuulia :) Ja hauskaa Juhannusta!!!

ToivotonM: En koe ainakaan, että en saisi toivoa pienokaista, vaikka esikoinen onkin jo saatu maailmaan. Eiköhän se ole kaikilla samat tunteet ja kuumeilut, vaikka niitä lapsia olisikin jo entuudestaan. Ei sillä, ettenkö olisi kiitollinen ensimmäisestä, mutta tuntuu, että perhe ei ole vielä kokonainen.. Jos yksi vauveli saataisiin vielä.. ahh, toivotaan :)

Tervetuloa kaikki uudet mukaan!! Kiva kun on saatu näin paljon porukkaa :)

ON: Täti lähti VIHDOINKIN :) Nyt pääsee nauttimaan juhannuksesta ja kaikesta vapaasta. Ovis taitaa olla siellä vasta viikon parin päästä, mutta koska en tikuttele, niin täytyy ottaa varman päälle ;) Miehellekin onneksi tämä passaa paremmin kuin hyvin ;)

Hauskaa juhannusta kaikille!!

äipsykkä kp 7/33?? yk1+km+yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tre-81: Uskon täysin siihen että teistä tulee hienot vanhemmat ja pärjäätte ihan varmasti. Kyllä luontoäiti opettaa :)

Marjana: Kyllä miekin nyt CB:n hymynaamatestiin luotan kun sain siinä elämäni ensimmäisen hymyn. Sinulla on kyllä oireita jotka vahvasti viittaavat siihen että kaksi punaista viivaa voi olla nyt niin mahdollisia, voi että kun se nyt olisi tarttunut mukaan..

ON: Täällä ei ole mitään oireita, samaa tasaista menoa, tätihän kurvaa varmaan muutaman päivän myöhemmin paikalle, johtuen että aloitin terot pari päivää myöhemmin. Fiilis on väsynyt ja odotan niin täysin jo kesälomaa, johon on vielä kuukausi aikaa. Tänään muuten pääsen vauvan tuoksua haistelemaan ihan synnärillä asti, eilen ystävälle syntyi vauveli ja lupasin toimittaa kukat ihan perille asti...

104/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Marjana: Kyllä on tosiaan omituinen kierto, musta ainakin tuntuu että juuri kun luulee tuntevansa oman kierron ja kropan, niin sitten tuleekin jotain yllättävää! On se naisen kroppa ihmeellinen. Ja kiitos kun muistutit että kivaa ja jännää tän projektin pitäis olla, vaikka aina ei tunteilleen mitään mahda, kun pettymyksiä tulee. Mutta pääosinhan tämä on jännää ja hauskaa! :)

Alexandra: Kiva kun kävit moikkaamassa, toivottavasti me muutkin pian päästään sinne odotuspuolelle! TOivottavasti sinulla on mennyt kaikki hyvin ja olet voinut hyvin!

Tuikkunen: ilmeisesti tuo greippimehu on sellainen että siitä joko tykkää tai sitten sitä inhoaa. Mä yritin myös juoda sitä yhdessä kierrossa, mut oli kyllä niin kamalaa litkua, että ei pysty! Olisikohan greipeillä sama vaikutus? Niitä ehkä pystyisi syömään helpommin kuin juomaan mehua?

Claudia: sehän on hyvä, että pco-diagnoosia ei olekaan, mullakin on kuulemma rakkuloita kummallakin puolella, mutta ei kuitenkaan pco:ta, eikä rakkulat sinänsä estä ovulaatiota, mulla ainakin näyttäis tulevan normaalisti.

Murmeli: oireesi kuulostavat kyllä hyviltä, tulepa heti kertomaan mitä testi näyttää! :)

Tre: Tervetuloa! Pohdintasi kuulostaa tutuilta :) Mutta olen aika luottavainen, että kyllä sitä sitten pärjää ja osaa, kun se vauva tulee, onhan siinä 9 kk aikaa valmistautua. Mulla ei ainakaan oo juurikaan kokemusta ihan pienistä vauvoista, joten vähän jännittää, miten sitä sitten osaa sitä hoitaa, mutta kyllähän sitä oppii, eihän se mitään rakettitiedettä ole! :)

Äipsykkä: Niinhän se juuri on, elämää pitää elää tässä hetkessä, ja nauttia siitä mitä nyt on! Ihanaa juhannusta!

ON: Eipä mitään, piinaviikkoja eletään, vielä varmaankin noin viikko pitäisi odotella, kun en ole varma millon ovis oli jos oli. Edelleenkään ei ole toiveet mitenkään kovin korkealla tämän kierron suhteen, mutta kai mahdollisuudet on yhtä hyvät tässä kierrossa kuin missä tahansa kierrossa. Jotenkin yritän nyt kuitenkin jo asennoitua siihen että täti sieltä tulee, ettei pettymys sitten olisi taas niin paha. Mietittiin juuri miehen kanssa, että pitäisi varmaan sitoutua esim. johonkin työjuttuun vuodeksi eteenpäin, niin ihan varmasti sitten tärppäisi! :D

Ihanaa juhannusta kaikille!

Ems kp 25/25-35 yk 8

Vierailija
105/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ems, juu, siis hyvähän se on ,että pco:ta ei olekkaan. Mulla tosiaan ei juuri koskaan ole tuo vasen puoli ovuloinut tässä vuoden aikana (tosin kun ekan kerran tärppäsi, oli kuulemma vasurista ovis lähtenyt), että josko tuolla vasurin munasarjoissa on jotain taikaa, kun nyt sieltä ovis irtoaakin, toivon kovasti tärppiä.

ON: Testi läjä pärähti eilen, ja lääkäri sanoi, että kannattaa keskiviikosta lähtien testailla ,että ovis on ihan nurkilla. Noh, eilen ei tullut hymynaamaa, eikä tänäänkään. Tosin tänään kyllä testaan vielä myöhemmin, koska en ole varma kauanko se pissa oli kerennyt rakossa oleilemaan. Tuossa kun sanotaan, että se 4h ainakin. Tänään nokka kohti mökkiä, ja testit pakattu mukaan, eli niitä juhannustaikoja odotellessa ;)

Mahtavaa ja rentouttavaa juhannusta siskot hyvät !! :)

-Claudia kp13/28-30

Vierailija
106/356 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että teillä menee hyvin! Juu, mulla np-ultra oli rv12+0 ja kaikki oli mainiosti. Olo on ollut ihan hyvä, satunnaista pahoinvointia lukuunottamatta :)

Joo mä ihan intona odottelen jo että joko pian tuntuis, mut eipä kai vielä :D Monet on päivitelleet mun mahani kokoa jo.. Se meinaan on aika iso viikkoihin nähden, muutama ulkopuolinenkin jo tullut kysymään että koskas on LA :D

Tonno ja Ötö rv14+0

Vierailija
107/356 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla piiitkä kierto. Eli "juhannusvauva" siirtyy juhannuksen jälkeiselle kierrolle. :) Multa muuten voi otttaa yhen kiertopäivän poikke, koska laskin ekan päivän vasta ihan tuhruttelusta. Nyt lauantaina 23.6, mun kp on siis 13.

Hymynaamaa ei näy, mutta veikkaan että ovis on vasta joskus tiistaina-keskiviikkona. Mulla on näemmä kierto joka toinen kk 28 ja joka toinen 30.. Ärsyttää vain kun olen jo muutaman kalliin digitikun testaillu. >:/ Nyt ootan niitä limoja. Mulla kun näkyy limat ni siitä seuraavana päivänä näkyy plussa testissä ja seuraavana päivänä ovulaatio. Mites teillä muilla näiden merkkien kanssa? Ois kiva tietää.. :)

Claudia: Toivottavasti irtoaa mökillä sun munasolu!! :)

Muut piinailijat ja testien tekijät? Onkos plussia jo iso pino? Toivotttavasti. Varsinkin teidän monta kertaa yrittäneiden puolesta, toivon että nyt nappaa!

Keijunen kp 13/3-310(?)

Vierailija
108/356 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus sujunut leppoisasti, ainut mikä aiheuttaa pään vaivaa on hukassa oleva hymynaama. Tiistaina tosiaan klinikalla sanottiin, että tällä viikolla on ovis, mutta nyt menossa kp15. CB;n digi testit ensimmäistä kertaa käytössä ja ei tunnu plussaa tulevan. Liekkö ovis myöhässä..harmittaa vaan kun kierto on niin kellon tarkka 28-30 pv ettei se luteaali vaihe jää sit taas turhan lyhyeksi.

No toivotaan että se hymy meille vielä tulee! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja tuokaahan niitä pulssia tähän pinoon ;)

-claudia kp15/28-30

Vierailija
109/356 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla kommentoimaan, että hymynaama on täälläkin hukassa. Oon täs miettinyt et kun ei oo eka kerta kun en hymynaamaa saa et kuis usein mul tuo ovis on........................ Noh, ens kuussa ajattelin mennä gynelle, pitääpi ottaa asia siellä esiin. Voihan se tietty olla, et ihan joka kierrossa en vaan bongaa sitä. :p ...tai sit jos huomenna sais sen hymynaaman...

Vierailija
110/356 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti peukkuja Marjanalle!! Olet ajatuksissa ja toivon sulle niin kovasti sitä plussaa!! :) Myös kaikille muille plussatuulia ja tsemppiä piinaviikkoihin!

Itse kuumeilin tuolla helmikuisissa, kunnes täti kurvasi paikalle. Seuraavan kerran ajattelin aloittaa kuumeilun elokuussa, kun mies on seuraavat ovulaatiot työkomennuksilla. Päästiin kuitenkin hyödyntämään kesäkuun alun ovis+ ja tuloksena ennen juhannusta plussa r.testiin!! Mä olen ihan ällikällä lyöty ja edelleen odottelen, että täti paukkaa paikalle myöhässä.

Hölmistynyt ja salaa onnellinen

satu

Vierailija
111/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, onnea Satu! Olette plussan ansainneet, joten onnea ja tarrasukkia!

ON: täti vihloo häntäluussa ja nivusissa, argh! Jotain hyvääkin näin lyhyessä kierrossa, ei tartte vaihtaa kuukautta, kun pysyy samassa, siirtyy vaan alusta loppuun kertaheitolla... Josko jo nyt sit.... *huokaus*

Aamumörein terkuin Nasulais, kp 23/23-28, yk3+, km, yk3 (vielä muutaman tunnin)

Vierailija
112/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt teitä täällä seurailemaan kiireiden ja matkustelun vuoksi.. Mulla tällä hetkellä menossa kait kp 38/23-? yk 7 ja menkoista ei tietoakaan, testejä tehty ja negaa näyttää. Koskaan ei ole kierto venynyt näin pitkäksi. Eli terojen lopetus teetti nyt sit tällästä.. Kovasti odottelen et alkais menkat kun pitäisi käydä hormoniverikokeissa ekoina kiertopäivinä. Heinäkuun lopussa ensimmäinen aika lapsettomuuspolille.

Onko kellään kokemusta näistä pitkittyneistä kierroista? Kannattaako vaan odotella menkkoja vai käydä lääkärissä?

Jää varmaan tämä maaliskuu multa väliin kokonaan, ainakin nyt näyttää siltä. Tsemppiä kaikille kuumeiluun, toivon teille kaikille plussaa tästä kierrosta!

Lucija

Vierailija
113/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonkukkanen: Kannattaa käydä lääkärillä, jos yhtään epäilee oviksen sun muiden oikeaa toimintaa. Nykyään on kyllä lääkkeet vaikka mihin (itse en osaa niistä mitään kertoa, mutta täällä varmmasti osataan)

Claudia: Näkyikö hymynaamaa? Toivottavasti vain pitkä kierto tiedossa ja luteaalivaihe ei jäisi liian lyhyeksi.. Itsellä alkaa aina tasa 14 pv oviksesta menkat, riippumatta millä kp:llä on irronnu. Jospa sulla samalla tavalla?

Satu: Onnea miljoonasti!!!!!

Nasulais: Itku jos se täti sieltä tulee, mutta lyhyessä kierrossa on puolensa. Ikäänkuin kaksi mahdollisuutta?

Lucija: Minä en osaa neuvoa, mutta kauheasti tsemppiä ja voimahali.

Marjana, halutaan kuulla susta

Vierailija
114/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse: Nyt menossa kp 14 ja hymynaama cb:ssä näkyi, ihan niinkuin pitikin. Limoja tuli eilen just sen verran et jotaa huomas. Eli greippimehu ei toiminu ;) Kierto on siis mulla 28.

työpaineet vissii näkyy jo tässä mun keskustelussa, kun en osaa kp:tä enää laskea. Laskin tässä 14 päivää eteenpäin ja se on heinäkuun 8 sunnuntaihin asti saa jännäillä. Illalla meinataan laittaa talletus ja toivotaan että se siellä pysyy. Pitäkäähän peukkuja!! Maanantaina irtoaa munasolu, tarkoittaakohan se työteliästä lasta? :D

Keijunen kp 14/28

Vierailija
115/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kp on 14/29, jos ovis on vasta huomenna XD alanhan olemaan jo tarpeeksi pehmeepäinen tähän kuumeiluun?

Vierailija
116/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, Minnihiiri81 ja Ems: Kiitos isosti kannustuksesta ja tervetulotoivotuksista. Pitänee uskoa siihen, että luontoäiti opettaa, kuten Ems sanoi. On ihan hurjan kiva päästä täällä kuumeilemaan samanmielisten kanssa, kun eipä näistä vauvahaaveista ole tullut huudeltua muille. Paitsi tietysti tuolle ukkokullalle, mutta eipä sitä viitsi jokaista ajatusta ääneen hänellekään toitottaa :)

Pakko kertoa, että kun tuo ukko on enemmän 'vastaa kun kysytään' tyyppiä, eikä juuri oma-aloitteisesti puhele toiveistaan tai peloistaan. Ekan yrityskierron jälkeen onnistui kuitenkin yllättämään mut täysin, kun ihan muiden puheiden kesken sanoi, että olisihan se ollut kiva jos olisin heti tullut raskaaksi, niin olisi jotain kivaa mitä odottaa. Taisin hymyillä seuraavat pari tuntia enemmän kuin hangon keksi ikinä :) Enkä osannut edes vastata mitenkään miehen kommenttiin.

Täällä menossa kp 13. Ei minkäänlaisia ovulaatiotuntemuksia kuitenkaan. Ehkä se on vasta tulossa.. Peittoa on kuitenkin heiluteltu juhannuksen kunniaksi ja ensi viikko olisi lomaa, joten melko rennoilla fiiliksillä mennään ja stressittömästi yritetään saada ihmettä aikaiseksi ;) Näin sadekeleillä onkin kiva käpertyä vällyjen väliin..

Tre-81 kp 13/26-30 yk 2

Vierailija
117/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tre -81, mulla taitaa olla ihan samanlainen mies kuin sulla :) Mäkään en viitsi omalleni koko ajan jauhaa näistä asioista, kun toinen on myös vähän sitä tyyppiä, että saa lypsää niitä kommentteja..ja sitten kun meillä on jo kolmas lapsi toiveissa, niin pitäis mua ihan höhlänäkin, kun tietäis kuinka paljon mun ajatukset pyörii tällä hetkellä näissä vauva-asioissa ja kuinka mua välillä hirvittääkin. Eilen mulle iski muuten ihan kauhee KÄÄK-olo, kun ajattelin, että kohta mulla voi taas olla pieni käärö, joka on ihan täysin riippuvainen musta ja sitten noi kaksi isompaakin on hoidettava. Esikoisen kanssa on ihanaa, kun voi rauhassa keskittyä siihen yhteen ja ainoaan ja nukkua esim. päikkäreitä itsekin, kun vauva nukkuu..mutta kun on noita vanhempia lapsia, niin päivät on kyllä yhtä härdelliä. Miehelle se vaan on niin eri..kun mietittiin, että yritetäänkö vielä kolmatta, niin mies sanoi, että mun päätös se viime kädessä on, kun mä ne lapset pääasiassa kuitenkin hoidan, kun hän käy töissä. Ja sitten kun hän tietää, että mulle on nuo raskausajat myös aika tuskaisia ja synnytyksetkin on mitä on. Eli olen kyllä hyvin tyytyväinen, että mua ei ole painostettu suuntaan eikä toiseen ja olen saanut itse pohtia, mitä haluan ja mihin pystyn.

Mutta Tre-81 toi sun miehen kommentti raskautumisesta ja siitä, että olisi jotain kivaa mitä odottaa, niin varmasti lämmitti mieltä :) Mutta kokemuksella väittäisin, että ilo voi olla vieläkin suurempi, kun lopulta tärppää, kun se ei ihan välittömästi ole tapahtunut. Silloin on vielä enemmän odottanut ja toivonut sitä asiaa ja ehkä vähän pelännytkin, että onnistuuko ikinä. Sen jälkeen positiivinen tulos tuntuu vielä paremmalta :) Meillä esikoista tehtiin 7 kuukautta ja siinä ajassa ehti jo moneen kertaan toivoa, odottaa ja pettyä ja pelätä lapsettomuuttakin. Kun sitten raskaudesta tuli todellisuutta, niin ei kaksi ihmistä enää onnellisempia olisi voineet olla :)

Hepokatti 28/30?

Vierailija
118/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB digi antoi, kun antoikin sen leveän hymyn aamulla, jonka luulin olevan hukassa. En uskonut oikein, niin myöhemmin tein vielä davidin liuska testin, ni ei mennyt minuuttiakaan niin siihen pärähti yhtä vahva viiva kun se testi viiva. Sit vaan samantien herran kanssa peitot heilumaan. Kun ilmoitin hymystä herralle, totes vaan että nyt äkkiä sänkyyn :D heiluttelun jälkeen hän jäi vielä pohtimaan, että mites kannattaa toimia, joko huomenna uusiks vai vasta tiistaina..itse jäin pohtimaan samaa, niin eikös se kannata joka toinen pv ennemmin kuin joka päivä. Kun eihän ne simpat ole huomenna vielä ihan niin vedossa ;)

Kesäkeijunen, niin voihan se hyvin olla mahdollista, että näin mullakin. Ovis nyt heittänyt sen 2-4pv tässä. Toivotaan että luteaali vaihe on hyvä, ja tarpeeksi pitkä ;)

Marjana, toivottavasti sieltä tippuu hyviä uutisia ;)

Tervetuloa uusille, niitä kaiketi oli ilmaantunut..

Sinä kuka pohdit pitkää kiertoa, gynelle mars, niin pääset taas kuumeilemaan ;) mulle sanottiin joskus, että älä turhaa odottele menkkoja, haet jeesiä jos tuntuu, että ei kuulu eikä näy:)

Arki alkaa huomenna, ja kamalat piinaviikot edessä ;)

-claudia kp 16/28-30 yk1+km+yk8

119/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä: Minusta myös tuntuu, että ei ihmiset jaksa puhua näistä vauvakuume-asioista, elleivät itse elä samassa tilanteessa. Samasta syystä minäkään en kiusaa läheisiäni tällä asialla. Hyvä ystäväni tietää yrityksestä, mutta puhumme lähinnä joskus siitä, missä vaiheessa tämä projekti on. Tsemppiä teille oviksen hyödyntämiseen. :)

Minnihiiri: Jospa ne "vauvapöpöt" nyt tarttui sieltä synnäriltä! Hui, minua melkein pelottaisi käydä siellä. En ole oikein uskaltanut ajatella koko synnytystä kovin vakavasti, kun alkaa hirvittää. :D

Ems: Kyllähän sitä ihminen hyvin usein yrittää helpottaa sitä epäonnistumisen ja pettymyksen tuskaa sillä, että jo etukäteen kuvittelee asian menevän pieleen. Kai se on jokin luontainen puolustusmekanismi. :)

Claudia: Hyvä, että ovis löytyi eikä edes tuon myöhemmässä. Jee, nyt vaan piinailemaan!

kesäkeijunen: Minulla nuo limat ennustaa hyvin huonosti ovulaatiota. En ainakaan osaa niistä ennustaa itse. Hyvin usein limat on tulleet jo aiemmin ja ovulaatio tuleekin paljon myöhemmin... Hyvä, että hymynaama löytyi sieltä ja saatte noin hienosti sen hyödynnettyä.

Satu, aivan mahtavaa!! Suuret onnittelut teille ja paljon tarrasukkia matkaan! :)

Tre-81: Loma oviksen aikoihin on mahtavaa! Stressi on poissa ja peitot heiluu ihan luonnostaan!

Lucija: Minä taas luulen, että tuskin sinun kannattaa nyt lääkäriin lähteä, kun teillä on kuitenkin noin lähellä jo tuo lapsettomuuspolin aika. Luulen, ettei lääkärit lähde nyt mitään tuolle pitkittyneelle kierrolle tekemään, kun on se aika jo varattu...

ON: Mökiltä kotiuduttu. Oli mahtava juhannus ja seksi oli niin rentoa ja suoraan sanottuna äärimmäisen kiihkeää! Viime yönä harrastimme seksiä miehen porukoiden nukkuessa alakerrassa. Oli hieman jännitystä mukana ja nukkuminen jäi vähiin. Tänään kotimatkalla emme sitten malttaneet kotiin asti vaan piti ajaa auto metsätien päähän ja harrastaa seksiä autossa. :D Aivan uskomatonta on ollut! Voisin sanoa, että kirjaimellisesti on nautittu toisistamme ja siitä, että ollaan vielä kahdestaan.

Alavatsalla on noita nippailuja ja tuntemuksia ollut edelleen ja tänään kipeytyi rinnat selkeästi. Suurella todennäköisyydellä nämä on ihan normaaleja loppukierron oireita, mutta jos niin onkin, niin joka tapauksessa saan torstaina lisätietoja siitä, miten tämä IVF-hoito tulee sitten ajallisesti menemään. Se helpottaa ja huojentaa mieltä, vaikka se täti sieltä paukkaisi vielä paikalle tällä kertaa.

Marjana kp 29/33-34 Dpo 10 yk 27

Vierailija
120/356 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Helmikuisissa rupeaa olemaan jo niin hiljaista, että siiryn tänne maaliskuisiin taustailemaan, huomenna teen vielä testin ja sitten taas luovutan ja odotan seuraavat kaksi viikkoa.

Plussia paljon kaikille, kertokaa joku edes niitä ihania uutisia.

keäkeiju kp69/ihan mitä vaan ja Yk11