Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

Vierailija
81/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Täällä peukut ja varpaatkin pystyssä että se inssi nyt onnistaisi! Ymmärrän tuon kun ihmiset kyselee heti jos on ottamatta alkoholia että onko vauva tulossa. Multa juuri eräs puolituttu kyseli että vieläkö meinataan lisääntyä vai onko perhe tässä. Teki mieli vastat ettei se niin yksinkertaista ole mutta päätin kuitenkin pitää suuni kiinni ettei turhia puheita lähde liikkeelle. En vain ymmärrä mitä se kenellekään kuuluu vaikka tietysti ihmiset on uteliaita. Tähän yhteen ihmiseen joka suorastaan ilkeili keskenmenon jälkeen ja uteli kokoajan onko uusi tärppi käynyt, olen nyt pitänyt hiljaiseloa ja itsellä ainakin on parempi olla:)

Äipsykkä: Ihanaa että pääsit ottamaan ilon irti juhlista, piristää aina mieltä:) Minä tykkään myös tuosta greippimehusta vaikken enää sitä olekaan säännöllisesti juonut mutta siihen tulee suorastaan himo!

RM: Sulla ollut ilmeisen hauska viikonloppu myös takana!:) Meilläkin oli lapset yökylässä pitkästä aikaa, eivät olekaan yli vuoteen olleet joten päästiin vähän rentoutumaan eikä ollut huolta siitä etteikö voisi vähän alkoholia nautiskella kun oli vielä menkat päällänsä!

Claudia: Ymmärrän tuon kun joku kertoo olevansa raskaana ja sen olotilan mikä siitä tulee. Toki olen ollut onnellinen sellaisten puolesta jotka ovat kovia kokeneet eikä raskautuminen ole ollut helppoa jne mutta että kun ottaa pattiin kun eräs tuttukin pohtii aborttia koska heillä ei kuulemma ole aikaa kolmannelle lapselle! Minulle tuli niin pahaolo koko asiasta että itkin muutamana iltana sitä miten elämä voi olla niin epäreilu! Toivotaan että ovis on tapahtunut!

Murmeli: Toivottavasti muuttuu selkeäksi plussaksi! Mulla ollut pari kertaa niin kun olen ajoissa testannut että olen hailakan viivan saanut ja menkat kuitenkin alkaneet ja siksi en testaakaan enää aikaisin (jos testaan ollenkaan) mutta toivon kuitenkin että sulla se muuttuu kunnon positiiviseksi!+++++++

Kesäkeijunen: Oikeassa olet. En vain käsitä miten ihmeessä yhtäkkiä onkin niin ettei tärppiä helpolla tule ja vielä kun kaiken pitäisi olla ok! Ei kai se sitten aina vaan voi natsata helposti, ikävä kyllä:( Miten helposti sulla on aiemmat tärpänneet? Tsemppiä sinne työstressiin, tiedän viime vuoden puolelta tuon tunteen, tosin itse stressasin työtilanteestani mutta joka tapauksessa työkuvioihin liittyvä stressi tekee ihmisestä aikamoisen ärripurrin välillä!

ON: Täti lähti pois punasine autoineen ja olikin runsaat tällä kertaa. Tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Jotenkin tullut sellainen tunne ettei edes tiedä kannattaako mistään vauvasta haaveilla, jotenkin tullut sellaiset fiilikset ettei sellaista kuitenkaan enää tule. Ehkä juuri se kun aiemmat lapset saaneet alkunsa helpolla ja nyt on mennyt pitkään ja tullut ne kaksi keskenmenoa. Vetää jotenkin välillä mielen niin matalaksi. Toisaalta taas kuume on niin hirvittävän kova että sitä vaan toivoo! Enää ei kuitenkaan jännitä menkkojakaan mitenkään kun jotenkin vaan tietää että ne kuitenkin tulee eikä tule edes mieleen testailla kun se kuitenkin aina on nega.

Anteeksi taas kerran tämä pessimistisyys mutta tälläisiä ajatuksia täällä.

Ele kpmitälie

82/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipsykkä: Minä myös vältän viimeiseen asti kyselemästä kenenkään vauvahaaveista, ellei joku itse nosta asiaa esille.

Claudia: Tekeekö se Femar sinulle tuota migreeniä? Voihan rähmä. Tulehan kertomaan mitä ne siellä klinikalla sanoivat! Kyllä minäkin toivon, että tästä inssistä olisi nyt tärpännyt... En minä riemusta hyppien siihen IVF-hoitoon ole menossa ja kun siinäkin voi mennä mitä tahansa pieleen missä kohdassa tahansa. Eihän se elimistö aina toimi niin kuin oletetaan. Hyvin positiivisin mielin minä tätä vauvaprojektia olen ylläpitänyt yhdessä miehen kanssa, mutta olisihan tälle mukavaa jo saada se lopputulos. Ja mieluummin vielä ilman noita rankkoja ja kalliita hoitoja.

Murmeli: No voi hitsi miten jännä tilanne siellä nyt on! Käy hakemassa se uusi testi, että saadaan tuloksia ihan testiajan sisäpuolella! :D

keijunen: Varmaan yhdellä jos toisella käy aina välillä mielessä, että onko tämä vauvahaave ihan järkevä, mutta minä ainakin uskon, että sitä vauvaa ei kadu koskaan. Eli jos on vauvakuume, niin silloin sitä on vain toteutettava. :) CB:n digitestit on kyllä parhaita, kun ei tarvitse oikeasti arvuutella mitään.

netta: Niin ja suurin osa kuitenkin raskautuu puolen vuoden sisällä ehkäisyn poisjättämisestä ja vielä suurempi osa ensimmäisen vuoden aikana. Tsemppiä vaan!

Ele: Voimia ja pirteää mieltä siskorakas! Teillä on oikeasti niin hyvät mahdollisuudet raskautua ihan milloin vain, kun aiempia lapsia on jo. Yritä vaan pysyä stressittömällä linjalla ja nauttia kaikista asioista ja rentoutua, että elimistö pysyisi sellaisessa tilassa, että raskaus pääsisi alkamaan. Muutakaan kun ei oikeastaan voi tehdä.

ON: Sain muuten tässä yhtenä päivänä nuo papakokeen tulokset. Se otettiin samalla, kun otettiin kodunkaulasta se koepala. Papa ainakin oli puhdas! Nyt odotellaan sen koepalan tuloksia vielä. Toivottavasti nekin on tulleet ensi viikolla, kun soittelen sinne polille sitten raskaustestin ja tuon progesteroniverikokeen tuloksia.

Eilen oli alavatsalla hyvin menkkamaisia tuntemuksia. En oikein tiedä pitäisikö niiden kuvitella olevan hyvää vai pahaa, joten päätin olla huomioimatta niitä sen enempää. Näitä oireeta on tullut sen verran paljon kuviteltua ja kuunneltua, että en oikein osaa mitään ottaa tosissaan raskausoireina. :D

Marjana kp 24/33-34 Dpo 5 yk 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Piti tulla tännekin välillä katsomaan mitä kuuluu. Hienoa että inssi järjestyi tähän kiertoon! Oikein paljon onnea, toivottavasti nyt tärppää! Olet mielessä!

Ems: Sääli huomata että sinäkin olet vielä täällä. Tsemppiä!

Claudia: Olet ihanan positiivisella asenteella! Toivottavasti ovis löytäisi tiensä luoksesi tästä eteenpäin! Tsemppiä!

Ele: Sinäkin vielä täällä? Oikein suuri halaus ja tsemppiä!!!

ON: Harmillisen paljon teitä vanhoja tuttuja on vieläkin täällä! Toivon että teitä ei täällä enää tämän kierron jälkeen näy. Oikein paljon onnea ja tsemppiä kaikille tutuille!!! Ikävähän teitä on!

Alexandra + kyytiläinen rv15+1

Vierailija
84/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli79: Käytän itse kanssa aina purkkia, ettei tule huti :) Uutta testiä vaan kehiin ja pidetään se täti pois teiltä päin!!!

Kesäkeijunen: Siellä alkaa oleen aktiivipäivät käsillä, hauskaa juhannusta ;) Paljonko tuollaiset digiovistestit maksavat? Mietin, josko joskus sellaisia hankkii. En niin välitä testailusta, vihaan kaikkea tikuttamista (paitsi silloin kun kyseessä on raskaustesti johon pärähtää plussa :) )

Netta: Tervetuloa ja pahoittelut samalla :( Ei se katso montako kertaa täti on ei-toivottuna tullut kylään, aina se ottaa sisältä jotenkin niin pahasti. Sitä ajattelee aina, että taaaas odotellaan! Tsemppiä sinne ja juhlitte vaikka juhannusta vähän kuohuvan kanssa, jos menisi hieman nopeammin aika!

Minnihiiri81: Noi tuntemukset on niiiiin raivostuttavia. Itse tuossa eilen mietin viime kiertoa ja totesin, ettei mulla kyllä yhtään ollut loppupeleissä mitään raskauteen viittaavaa. Ne olivat ihan normi tuntemuksia, joista kehittelin päässäni kaikkea muuta.. Ottaa oikein aivoon itseni puolesta. Mietin myös, mistä tiesin silloin kuin olin raskaana, että olin raskaana.. silloin oireet olivat hyvin selkeät (menkat myöhässä, tissit niin julmetun kipeät ja maha JÄRKYTTÄVÄN kipeä, ja aina niin ihana ummetus..) mutta pointtina siis, että tiesin selkeästi, että jotain oli tapahtunut.. Ajattelin itsekseni, että jätän tuntemukset huomiotta, kunnes olen varma, että jotain outoa on tapahtunut.. Katotaan pystynkö :)

Ele: Itselläni käy välillä samat ajatukset mielessä. Esikoinen tärppäsi heti pillereistä luovuttaessa ja kaikki meni todella hyvin. Ehkä sen takia naiivisti kuvittelin, että näin se aina menee.. Noh, tultiinhan sitä raskaaksi heti, mutta sekin meni kesken ja nyt.. noh, katsotaan. Olisi vaan niiiiin ihanaa saada oma tuhisija kotiin. Esikoinenkin (4vee) luopuu pienistä vaatteistaan ja käskee minun säilyttää, jotta voidaan antaa sitten vauvalle, kun sellainen meille tulee! Siis, haloo, ei olla esikoiselle sanottu mitään vauvajuttuja! Huoh, voisipa sitä tarjota toiselle veikan tai siskon… Ehkä meille kaikille kuitenkin vielä sellainen suotaisiin??!! Onneksi sentään se itse lapsenteko on hauskaa puuhaa, joten voidaan me ainakin yrittää ;)

Marjana: Oireet on mälsiä, kun niistä ei voi sanoa oikein mitään :/ Toivotaan, että tällä kertaa enteilee hyvää teille!!!! Pidän niin peukut ja varpaat pystyssä teidän suuntaan!!!! Jaksamisia!! :)

ON: Kyllä se täti nyt tykkää kyläillä.. huoh.. Lähtisi nyt, niin pääsisi nauttimaan juhannuksesta ;)

äipsykkä kp 5/33?? yk1+km+yk2

85/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Kiireellistä ollut töissä ja piha-askareissa. Nyt päätin kuitenkin varastaa työnantajalta tämän hetken ;)

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Mies oli viikonlopun mökillä ja kerkisin vähän hermoilemaan, että menee tämä kuukaus ohitse, mutta ei sitten mennytkään. Peittoja päästiin heiluttelemaan reissun jälkeen ja mies ainakin itse väittää, että tästä se tuli. Kai niillä miehilläkin on jotain tuntemuksia ;)

Netta: minustakin aika tuntuu pitkänmoiselta, vaikka oikeasti ei olla yritettykään kuin vasta 3 kuukautta. Toki ennen pillereiden pois jättöä tuli kuumeiltua se oma aikansa. Ehkä tämä jännitys tästä helpottaa... plussalla!

äipsykkä ja rm: mitä mehua te litkitte, kun tuo minun greippimehu on kyllä maailman viimeisintä myrkkyä... tekeekö sitä joku muu kuin Valio?

Meille tehtiin äipsykkä lastenhuoneeseen naamiointi ja täytettiin se työhuonetavaroilla. Kuljetin varastosta kaikki työmapit huoneeseen ja siirsin tulostimen huoneen nurkkaan, eipähän tarvitse kenenkään kysellä mikä huone on kun sekamelskasta näkee jo kauas, että kyse on työhuoneesta pastillinsävyisillä seinillä ;)

Aurinkoista, ihanaa ja rakkauden täytteistä juhannusta kaikille kanssa kuumeilijoille! Tehkäähän hyviä juhannustaikoja!

Tuikkunen kp 15/28-30 yk 3

Vierailija
86/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinikalla käyty, ja vasemmalta puolelta (se joka ei koskaan ovuloi) johto folli, eli saumoja olis nyt. Limakalvot oli ihan pikkasen turhan kaposet, mutta kuulemma hyvä aika kasvaa vielä. Mutta ovulaatio tosiaan pitäs olla nyt sit viikon sisään, huomenna aloitan testailun, ja sitten vaan peittoja heilumaan jussina. Miten se sanonta meni, hyvää jussia, muistakaa .... Että sillee.

Huono uutinen tuli myös klinikalta, ensi kierrossa en saa femaria napsia, koska klinikka on kiinni, voi piru. Noh, toivotaan että ensi kuussa tulisi ovis ilman apuja. Ja tosiaan pco diagnoosi kaatui pois, eli sitä minulla nyt ei kaiketi olekkaan vasurilla, siellä nyt vaan on niin pirusti niitä rakkuloita, ja nyt niitä ollaan näemmä saatu kypsymään. Toivotaan,että jatkossakin.

Marjana, joo, migrenin piru nostaa päätään aina kun hormoneja syön, kun on kuulemma jotenkin migreeni kapasiteettiin yhtyksissä, niin sitä migreeniä ei sitten saa millään laantumaan. Nyt on eka päivä kun ei ole migreeniä, ja iloinen tästä olen.

Kaikesta huolimatta ihanaa juhannuksen odotusta kaikille !!

-Claudia, kp11/28-30, yk1+km+yk8

Vierailija
87/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudialle testionnea ja todellakin onnea juhannustaikoihin kaikille :D Eikö se ole Claudia parempi ettei oo pco:ta, näin oon ymmärtäny? Tietty ikävää sen kannalta et jos ei syytä selviä miksei tärppäää...

Aikani kuluks listaan oireita: yölevottomuus, pissalla ravaaminen, alavatsan viiltely ja nipistely, rinnat sivuilta ja alhaalta todella kipeät ja tuntuu vihlontaa, rinnoissa ja rintakehässä selvästi suonet näkyvissä, flunssa. Poissaolevat pms-oireet: pahoinvointi, finnit kasvoilla, turvotus, kiukkuisuus.

Esikoisesta nimittäin kans olin pienessä flunssassa juuri plussaamisen tienoilla, sattumaako :D Noi oireet on osittain samoja kun pms-oireet mut aika paljon voimakkaampia tällä kertaa. Mieli tekis taas juosta apteekkiin tai kauppaan hakemaan testiä, mut oon päättäny oottaa torstaihin, jolloin olis kp28, ellei menkat siihen mennessä ala. Huomenna lähetään koko perheen voimin Muumimaailmaan ja saa jotain muuta mietittävää :)

terveisin Murmeli, joka on ihan pistoksissa

Vierailija
88/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siis täällä edelleen olen, vaikka en hetkeen ole sivuilla käynytkään. Mutta plussauutisia ei minulle ole kerrottavana. Kierto on yhä sekaisin, vaikka odotin sen jo tasaantuvan, joten on vaikea sanoa tarkkaa kiertoa.

Jos nyt oikein laskin niin 8/30-35 yk 7.

Vierailija
89/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin Marjanaa ja Eleonoraa olen paljon ajatellut, en ole teitä siis unohtanut. Paljon voimahaleja ja tsemppiä molemmille, olette mielessäni. Kyllä se plussa sieltä molemmille vielä tulee, olen siitä ihan varma. :)

Iloista Juhannusta kaikille. :)

Vierailija
90/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. Näinköhän menee ovis ohi kokonaan kun töissä ihan kaameeta :D Kroppakin päättää jättää väliin tän kierron. Noh, katsotaan. :) Yleensä mulla ovis kp 14, mutta kerran meni 19.. Se oli outoa. Mutta toistaiseksi olen joka kk ovuloinut. Niitäkin kuukausia kuulemma voi olla, että ei irtoo sit mitenkään.

Eleonora: Mulla tärppäs eka puolivahingossa ja toka kaksi viikkoa pillereiden lopetuksen jälkeen. :/

En ole ikinä tätä ennen yrittänyt vauvaa. Saatikka ihan jollai testeillä ovulaatiota mittaillu. Et outoa on. Mies on tosin vaihtunut, että siinä voi olla jotain syytä.

Gynellä olen käynyt säännöllisesti, papa ok ja kierto 28 päivää (joskus 29) ovis tapahtuu säännöllisesti. Jopa keskenmenon jälkeen mulla oli ovuulaatio tasan kaksi viikkoa siitä kun vuoto alkoi. (lääkärillä kävin jälkitarkastuksessa) Lekuria nauratti, sanoi että oon ihan luotu näihin hommiin. Raskaudet menny aina tosi hyvin, ilman mitään ongelmia. Synnytykset kestäny sen 1-3 tuntia.

Ekassa avioliitossa mies oli ihan paska, nyt maailman kultaisin ja paras mies rinnalla joka hoitaa nää munkin lapset kun omansa JA EI MITÄÄN TAPAHDU.

Tulipas omaa napaa :(

Vierailija
91/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa netta!

Claudia: jospa sun ei tarvisi ensi kierrossa murehtia oviksesta ollenkaan. :) Toivotaan plussaa!

Marjana: Malta vain testailun kanssa. Vaikka päivät on pitkiä. Mutta on hyvä keksiä muutakin ajateltavaa.

Joskus tuntuu et menee osa elämästä ohi kun vaan laskee päiviä ovikseen ja menkkoihin. Tiiättekö tunteen?

Vierailija
92/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Kp 27 tänään, ja hätäsenä testi tietenki tehty, ja negapa tietenkin.. :/ No tätiä odotellessa, ja seuraavasta kierrosta alkaaki ovulaation tikutus. Tilasin kotitesti.fi:stä cb: n ovulaatiotestit, ja "pikatoimitus" kesti 8 päivää. Ihan vaan varotuksena, eivät toimita niin nopeasti kuin lupaavat..

Vierailija
93/356 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut tätä ketjua alusta lähtien ja sormet ovat syyhynneet päästä osallistumaan keskusteluun, mutta en meinannut millään päästä kirjautumaan tänne. Mutta nyt vihdosta viimein tunnukset toimii ja olen täällä! :)

Eli meillä on ennestään kaksi lasta ja nyt kuumeillaan kolmatta. Keväällä oli pohdinta käynnissä, että jaksetaanko vielä yksi..siihen päädyttiin, että jos se kolmas vielä meinataan, niin nyt on se aika. Jos lykätään asiaa myöhemmäksi, niin varmana ei enää jakseta. Ennestään meillä 4- ja 2-vuotiaat lapset.

Viime kuussa söin viimeiset pillerit eli nyt ensimmäinen yrityskierto menossa. Tässä rauhallisesti katsotaan miten käy, mutta en usko, että heti ensimmäisestä yrityskierrosta tärppää. Ja rauhassa odotellaan kuukautisia -tosin nyt ei ole kierron pituus tiedossa, kun vasta olen pillerit lopettanut. Mulla ainut ja selkein merkki raskauksissa alkuvaiheessa on ollut menkkojen poisjäänti. Eli vasta kun reilusti myöhässä, niin sitten testailen. Malttia toivon teille siskotkin, että ei kannata alkaa raskaustestejä tekemään ennen kuin on oikeesti myöhässä :) Vaikka kuinka olisi tuntemuksia, niin ne voi yhtä hyvin liittyä menkkojen tuloon ja oireet tulee noteerattua vain sen takia, kun tarkkailee itseään tarkemmin, kun toivoo niin kovasti raskautta.

Hepokatti kp 23/30(?) ja yk 1

94/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty samaistumaan tuohon tunteeseen, että osa elämästä menisi ohitse, kun laskee päiviä ovikseen ja oviksesta alkaviin menkkoihin. Olen aika tarkasti pitänyt kiinni siitä, että elämässä pitää nyt keskittyä täysillä niihin asiohin, jotka ovat nyt läsnä. Eli harrastukset ja kahdenkeskinen aika miehen kanssa. Meillä ei hirveästi edes puhuta vauvaprojektista. Tottakai siis silloin, kun on jotain puhuttavaa esim. lääkärikäyntejä tai ovulaation ajankohta tms, mutta muuten keskitytään kyllä ihan muihin asioihin. Minusta tuntuu, että tästä saisi oikeasti koko elämän keskipisteen, jos alkaisi jatkuvasti jauhamaan asiasta. Omasta pääkopasta sitä ei tietenkään pysty hävittämään, mutta yritän pitää sen siellä.

Tavoitehan tästä kuumeilusta on tehdä hauskaa. :) Kyttäillä niitä mahdollisia oireita ja jännäillä muidenkin testien tekemistä. Vaikka sitten liian aikaiseenkin. ;) Ja sitten, kun on se huonompi hetki, ollaan toistemme tukena täällä. Tämä kuumeiluvaihe on jokaiselle toivottavasti se ohimenevä vaihe, josta pääsee sitten siirtymään onnelliseen raskausvaiheeseen. Siihen asti yritetään nauttia näistä kuumeilun tuottamista fiiliksista. :)

Plussatuulia joka ikiselle ja rentoutukaa juhannuksena! :)

ON: Alavatsalla jatkuu epämääräiset tuntemukset. Toivottavasti ne merkitsee hyvää. Hieman jännittää ne koepalan tuloksetkin, ettei sieltä vaan mitään löytyisi...

Vierailija
95/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kauan maltoin olla pois täältä. Eli minä 27 ja mies 28. Edellinen 10 kk, ja nyt neljännestä haaveillaan. Jotenki nolottaa ja tuntuu et onko tuo neljännesta haaveilu oikeenkaa ku täällä osa yrittäny ensimmäistä jo niin kauan!:(

Kävin edellisten menkkojen jälkeen tutkituttaan varmuuden vuoksi paikat ku nyt vauva antanu oottaa aika kauan (aikasemmat tärpänny heti). Kaikki oli kunnossa niin nyt voi hyvillä mielin jatkaa yrittämistä. Vaikka eihän sitä silti voi tietää saako enää koskaa vauvaa... Tämä kierto on tähän asti menny aika helposti, on saanu siirrettyä tän jutun vähä syrjempään.

Maaliskuisissa on kyllä paljo porukkaa ja hyvä niin! Toivotaan et tulis huippu hyvä kuukausi!:D

ToivotonM kp 16/32

Vierailija
96/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tinuppi on? Ja mitä hälle mahtaa kuulua?

Valitettavan monia tuttuja löytyy täältä vielä, toivon kovin ettette tämän kuun jälkeen täällä enään joudu jatkamaan!

Tonno ja Ötö 13+6

Vierailija
97/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotonM: eiköhän sitä jokainen ole oikeutettu haaveilemaan vauvasta, vaikka olisi lapsia suotu jo aiemminkin. Mutta kyllä sitä itselläkin välillä rintaa puristaa, kun ajattelee toisten kohtaloita, että vauvaa on yritetty jo pitkään eikä sitä näy eikä kuulu :´( Kun sitten on taas vastaavasti niitä tapauksia, että lapsia ei saisi missään nimessä tulla enää enempää, kun aikaisemmistakaan ei huolehdita kunnolla.Tämä elämä tuntuu joidenkin kohdalla vähän epäreilulta..

Itsekin aika typerästi esittelin täällä itseni, että oli mietintä käynnissä, että jaksetaanko vielä kolmas lapsi :/ Mutta meillä on tosiaan ollut kaksi aika vaativaa ja yövalvottavaa lasta, niin on ollut oikeasti pakko miettiä, että mihin se oma jaksaminen riittää. Sillä jatkuva yöheräily tosiaan vie mehut..

Mulla muuten tuo viimeisin perhesurma on vetänyt mielen aika matalaksi. Ei vaan voi ymmärtää, että miten joku pystyy tappamaan omia lapsiaan :(

Vierailija
98/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Tekstejänne olen käynyt lueskelemassa ja myötäelämässä taustalla n. kuukauden päivät. Ajattelin, että pelkkä lueskelu riittää, mutta toisin kävi ;)Piti siis päästä keskusteluun osalliseksi.

Taustaa: olemme molemmat jo kolmenkympin rajan ylittäneitä ja ensimmäistä haaveillaan. Kuparikierukka poistettu toukokuun puolivälissä joten siis toinen yrityskerta menossa. Jännittää ja hirvittääkin: jos tärppää niin osataanko, pärjätäänkö..? Olisiko meistä siihen? Ajatuksella 'tulee jos on tullakseen' tässä mennään ja silti oli pettymys kun täti viimeksi tuli kylään :)

Isosti tsemppiä meille kaikille ja kunnon plussatuulia :)

Tre -81 kp 9/26-30 yk2

Vierailija
99/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Täällä odotellaan ovista mutta mitään siihen viittavaa ei ole näkynyt. Normaali ennen ovista ilmaantuva innostuskin on loistanut poissaolollaan. Eli varaudun henkisesti siihen, että tässä kierrossa en välttämättä ovuloi tai sitten kierrosta tulee tavallista pidempi.

Peukut pystyssä Marjanalle ja teille muille myös!

Liisuli

Vierailija
100/356 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä pyörii suunnilleen samaa rataa kuin ennenkin :D Kkm:n jälkeinen kierto oli melkein 'normaali', mutta kun ikinä ei tiedä, miten km: sekoittaa kiertoa, en voi varmaksi sanoa onko ovulaatio mennyt/nyt/tulossa :) Yrityskertoja ei tässä kierrosa ole montaa ollut :/ Alotin työt ja meillä alkaa pian muutto, joten TJOTtaillen ollaan menty tämä kierto, ettei stressi kasva liian suureksi :) Eikä se niin vakavaa olisi jos ei tästäkään kierrosta tärppäisi - yksi kesäinen kuukausi lisää ilman alkuraskauden stressiä! ;) Viime kesä kun meni kokonaan paksuna ollessa! :D

Mitä Tonnotin sulle kuuluu? Np-ultra on vissiin jo ollut? Ootko voinu hyvin? Vielä muutamia viikkoja, ja alkaa mahassa tuntua 'kalanpyrstön hipaisut' ja 'kuplan pokshahdukset' ;) Oih, se oli niin ihanaa aikaa! :)

ON: Kaikki oleellinen varmaan selvis jo tuosa yläpuolella! :) Tuntemuksia tulkiten, ovis vois olla jo ehkä vaikka menny,(hyvin oonki tulkinnu ku oon aina ollu vääräsä;D) joten nyt vain ootellaan josko ois sattunu mahoton säkä!! :D

+++Plussapuhureita+++

Tinuppi kp19/38? yk3+kkm+yk2