Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

Vierailija
341/356 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Roxymamalle paljon tsemppiä huhtikuisiin, minulla oli niin tunne, että plussaat, mutta onneksi kierto normalisoituu pikkuhiljaa.

Itse siirryn nyt myös huhtikuisiin odottelemaan tätiä. Labrassa käyty ja ei en ole raskaana. Gynen aikaa ei silti pysty aikaistamaan, Plääh...

kesäkeiju86 Kp91/? Yk11

Vierailija
342/356 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois menossa kp 27/26, ei tätioireita, sen sijaan vatsanturvotusta, joka mulla joka raskaudessa on alkanut jo ennen testiä. Viime raskaudessa vaatekaupan myyjä kysyi 2 päivää plussatestin jälkeen, että monennellako kuulla olen :)

Mutta pidetääs jalat maassa, tällä kertaahan asiat voivat mennä toisin. Mies on lauantaihin asti työmatkalla, ja aion odottaa hänet mukaan testaukseen, jos sitä silloin enää tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/356 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis menossa kp 31/31-32.

Pari päivää kuvottanut ja tänään kaikkein omituisin olo. Haistan kaiken ihan järjettömän hyvin, nälkä ei ole, koska kuvottaa koko ajan..

Katsotaan, jos vielä maaliskuisiin ehtii ;)

Marianne kp31/31-32, yk 4

Vierailija
344/356 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs täällä menossa kp 36/34... maanantaina testi näytti negaa, mutta tätiä ei vaan kuulu eikä näy?!

Silti olin viikonloppuna aivan varma että menkat alkaa, koska oli ihan menkkamaisia kipuja alavatsassa.., nyt sit taas kaikki menkkaoireet on kadonnu johonki. hmmm.. Eiku huomenna apteekkiin hakemaan uutta testiä.

Pitänee testata ennen sunnuntaista laivareissua :D

345/356 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vielä muutamilla lotto vetämässä.... ;)

meikäläisen osalta ei pottia tullut, vaan päätti täti tulla käymään. taisi olla tähtien asento väärä vain. ovuloin tässä kierrossa tikkujen mukaan ja peittoa heiluteltiin joka päivä - ennen, aikana ja jälkeen ovulaation.. miesparka... :D niin ja poppakonstitkin olivat käytössä! eli siinäkin mielessä ajattelin että nyt kyllä pitäisi tärpätä.. ja seuraava kierto menee harakoille miehen työmatkan vuoksi. :(

yk 4 takana, joten voitaneen vielä sanoa että olemme alkumetreillä vasta. tuskinpa vielä kannattaa huolestua kun ei plussaa pärise....?

346/356 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että maaliskuisissa vielä on elämää ;-)

MarianneEmilia, tsemppiä, milloin meinaat testata?

Ninni92 kuulostaa lupaavalta, ne oireethan ei juuri taida menkkaoireista poiketa. Jos testi kuitenkin näyttää negaa ja täti ei ilmesty, kannattaa varmaan ottaa hyvin varovasti laivalla :) Mukavaa reissua!

netta, ei todellakaan kannatta huolestua. Vaikka kaikkensa tekis, jokaisessa kierrossa on vain noin 20%:n mahdollisuus raskautua. Tätä isompi määrä varmasti hedelmöittyy, mutta raskaus ei vaan jatku. Eli uutta yritysstä vaan kehiin hyvillä mielin, tsemppiä huhtikuisiin.

ON Mulla huitelee kierto tällä hetkellä 46 paikkeilla, ja koskaan ei ole tällaista megakiertoa ollut... Raskaana en ole, joten vähän jännittää etä mikä häikkä kiertoon nyt tuli. Nyt tänään kuitenkin tuntuu rinnat kipeemmiltä, joten toivoa kai on että täti ilmestyis ja vielä pääsis huhtikuista vauvaa yrittämään. On se naisen kroppa vaan merkillinen...

-alicia

Vierailija
347/356 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tänään aamulla testata, kun ukko lähtee 1,5 kuukaudeks merille töihin..Mutta... Se testi minkä kaapin kätköistä löysin, oli varmaan menny huonoks tai sitten ite sen sössin, kun ei tullu mitään viivoja.

Harmittaa vaan, kun jos tää nyt oliskin sitä mitä toivon, niin pitää ukolle ilmottaa tekstarilla.. :/

Käyn tänään töiden jälkeen ostamassa testin..

Vierailija
348/356 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearblun tavallisella nega.. Tässä nyt sit menee ainakin 1 kierto hukkaan, kun ukkeli on pois.

Vierailija
349/356 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinpä eilen huvikseni ovulaatiotestin, kun törmäsin niin moneen keskusteluun missä sitä oli käytetty raskaustestinä.. (Ja kyllä ymmärrän, se EI ole mikään luetettava, tulos, mutta olen epätoivoinen ja nyt aikasemminkin odotukset niin korkealla, että jokatapauksessa tipun tälläkin kertaa korkealta)

Laitan vaikka kuvankin siitä vielä, mutta tosiaan siihen tuli testiviiva tummemmaksi, kuin kontrolli! Ja siis ovulaatiosta ei tässä vaiheessa voi millään tapaa olla kyse. Menkatkaan ei vielä alkanut, joten kyllä tässä taitaa pieni toivon ripe olla vielä jäljellä :)

Vierailija
350/356 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovin montaa enää olla tässä pinossa jännäämässä...

Täällä kp 29/26, huomenna haen testin jos ei tätiä vieläkään kuulu ja sunnuntai-aamuna vois testata.

Raskautunut olo on, mutta saatanhan kuvitella kaiken.

Vierailija
351/356 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on peukut pystyssä, toivotaan että olisi tärpännyt!! :)

Vierailija
352/356 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään menkoista tietoakaan. Ärsyttävää jos tästä on tulossa joku megakierto! Tosin tämä on vasta yk2, joten kroppa on varmasti sekaisin pillereistä. Taidan jättää testaamati, koska kaks negaa on jo tullut. Ja lähen laivalle "hyvin" mielin huomenna..

Mulla on peukut pystyssä teitä muita ajatellen! :)

Vierailija
353/356 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palailtu työelämään parin viikon reissauksen jälkeen.

Kaikille listalta tipahtaneille oikein paljon tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Ja jännääjille tsempit myös....toivottavasti asiat kääntyy parhain päin.

Kaikkien kuulumisia en ole vielä ehtinyt lukeakaan.

Itse seilailen parhaillaan tunteiden vuoristoradalla. Vuosien haaveilun jälkeen tein alkukuusta PLUSSAtestin =o...Olen aivan onnesta ymmyrkäisenä ja samalla mielialat menee katosta lattiaan=)=)

Vierailija
354/356 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaaliseen tuli teksti Raskaana ennenkuin ehdin vessasta ulos :)

Nyt alkaa pitkä odotus joka toivottavasti päättyy siihen, että elävä vauva tuhisee kainalossa. Monta mutkaa ompi tiessä...

Silti onnellinen AngelsMama rv 4+2

Vierailija
355/356 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut myös muille plussanneille ja tsemppiä vimesille jännäilijöille! Pahoittelut huhtikuisiin siirtyville, mutta tervetuloa sinne pinoon!

Vierailija
356/356 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän täällä enään ketään lueskelemassa? Aika hiljasta on ollut.

Mulla tänään kp 52, menkat ei ole alkaneet, testasin kp 37/34 ja silloin oli nega, mutta tänään oli PAKKO testata, että saan mielenrauhan tähän tiedottomuuteen ja plussahan sieltä tuli! Ja nyt on vasta yk2 menossa, aika nopiaa tärppäs :)Luulin että menkat ois sillon alkanu, ku oli ihan samanlaiset oireet, mut eipä alkanukkaa.

ninni92 LA 26.3 ? RV 7+1 ? :D