Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

Vierailija
61/356 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Elikkäs täti vihdoin saapui, ja tipahdettiin helmikuisista. Ei oikeestaan enää niin haittaakaan, kun kerkesin jo huolestua, miksi ei tätiä näy ei kuulu ja testitkin negaa. Joten ihana huomata että kroppa palautuu pikkuhiljaa kevään koettelemuksista :)

Eli melkein kolmekymppiset täällä kuumeilee, josko 4-vuotiaalle esikoiselle pikkusiskoa/veikkaa saataisiin aikaan. Yritys alkoi tammikuussa ja tärppäsikin heti, mutta meni vkolla 7 kesken. Kaavintaan jouduin huhtikuussa ja sen jälkeen nämä ovat nyt toiset menkat. Eli voisi kierron pituudesta päätellä, että kroppa rupeaa palautuun :D Nyt innolla odotan lauantain ystäväni häitä ja jätän ilomielin vauvahaaveet syrjään (kylläpäs sattui sopivaan saumaan kuukautiset, kerrankin, saa juhlia ihan rauhassa ;) )

Eli palataan ensi viikolla asiaan, kun sanotaan tädille heihei ;) Nyt ei ehdi ihan kaikkea lukemaan, olette ehtineet jo tovin täällä turista!

Äipsykkä kp 1/32-33?? yk1+kkm+yk2

Vierailija
62/356 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipsykkä: JEE, harvoin sitä tuuletellaan tädin kyläilystä...! Mutta nyt on kyllä iloinen asia. Saat rentoutua luvan kanssa turhia miettimättä ja sitten uutta putkeen! Hyvä juttu!

Marjanalle tsempit täältäkin.

ON: Ihanaa kun on perjantai. Tänään yhdet kemut ja huomiselle pätkähti pikatuparit. Ja maanantaina lähdetään mökille juhannuksen viettoon. Erittäin vahvasti siis rentoilua ohjelmassa. Ensin ilman lapsia ja sitten lasten kanssa. Käy!

Kivaa vciikonloppua kaikille. Ja piinailijoille plussaisia tuulosia,

RM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/356 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkeijunen: Kyllä välillä saa purnata, antaa tulla vaan :D Tämä prosessi on välillä niin turhauttavaa, että väkisinkin miettii ja tekee mieli purnata! Onneksi on kesä :D

Marjana: Voi tsemppiä!!! Täällä pidetään peukkuja sinne!!!!!

Roxymama: Jes! Harvoin sitä tälläin tuuletellaan tätiä kylään :D Mutta tämä on paljon parempi kuin että jäisi kokonaan väliin. Ei oikeestaan haittaa sitten yhtään :D Ehkä se tässä kuussa vaikka sitten jättää tulematta ;) Ja ihanat suunnitelmat sielläkin!Juhlia ja lomailua – se on kesä :D Nauttikaa toisistanne jussina, luovuus tuo lisää ekstraa ”projektiin” ;)

ON: Eli taidankin laskea tästä päivästä kierron alkaneeksi, kun eilen vaan vähäsen alkoi.. Eipä se tietenkään niin päivälleen ole. Ajattelin muutenkin, että tämä kuukausi voisi mennä rennommin, kun on kaikkea ihanaa tekemistä (jussi, lomat edessä jne.jne.) Aikahan menee kuin siivillä ;) Greippimehukuurin kyllä ajattelin tänään aloittaa, lasi päivässä. Ei se ota jos ei annakaan :) Laskeskelin myös, että jos tärppäisi tässä kuussa, tulisi la aika lähelle esikoisen la. Olisi aika hauskaa :D

Onnea kaikille piinapäiviin!!++ odotellessa :D

Ihanaa viikonloppua!!

äipsykkä kp 1/33?? yk1+1kkm+yk2

64/356 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ems: Jos vaan saatte peittoja kohtuullisen säännöllisesti heiluteltua, niin eihän se ole niin tarkkaa, vaikkei sitä ovista tunnistaisikaan joka kerta. Tosin jos tunnistaa, on mukavampi, kun tietää milloin kierto tulee päättymään.

Keijunen: Lääkärin avustuksella päästiin tämä kierto menemään eli inseminaatio oli eilen. :)

Yritä vaan olla turhautumatta. Kyllä se tärppi sieltä vielä tulee, kun kuitenkin sinulla on ennestäänkin raskauksia takana. Olikos teillä miehen simppoja tutkittu?

Nasulais: Kiitos!

pimpelipom: Hyvä juttu, että ainakaan noissa labrakokeissa ei ollut mitään häikkää. :)

Ele: Tervetuloa joukkoon ja hienoa, että olet saanut säilytettyä tuon tjottailufiiliksen.

Roxymama: Olen kateellinen tuosta mökkeiluyviikosta! Nauti olostasi!

äipsykkä: Rento kuukausi tekee välillä hyvää! Meillä oli toukokuu sellainen, eikä tästä kesäkuustakaan kovin suurta stressiä olla otettu.

ON: Eilen tosiaankin saatiin se inseminaatio tehtyä. Sperma oli tähän astisista kerroista parasta, vaikka toki niitä siittiöitä olisi edelleen voinut enemmän olla. Mutta tälle asialle kun ei mahdeta mitään, niin ei oteta siitä murheen aihetta. Enempi "huolta" aiheutti tällä kertaa se, että johtofollikkelia ei meinannut löytyä vaan molemmilla puolilla oli paljon pieniä folleja. Monirakkulaisuus oli siis nyt tosi selvästi nähtävissä.

Lopulta lääkäri löysi vasemmalta puolelta johtofollin, joka näytti siltä, että oli alkanut jo hajoamaan. Hassua oli vaan, että minulla ei ole ollut juurikaan mitään ovulaatiokipuja, kun hyvin useinhan ne on todella voimakkaat. Lisäksi limakalvo oli melko ohut... Vain jotain reilu 6mm, kun tähän asti sitä limakalvoa on vain kehuttu ja näillä kiertopäivillä se on ollut jotain reilu 9mm. Syytä tähän ei nyt tiedetä, mutta lääkäri määräsi minulle ensi viikolle verikokeet, joissa otetaan progesteroniarvo. Siitä näkee onko ovulaatio tapahtunut lainkaan tällä kertaa ja muutenkin onko se arvo sellainen kuin kuuluu. Yritän olla ottamatta tästä asiasta stressiä, mutta olihan se hieman yllättävää, kun koskaan aiemmin ei ole limakalvossa ollut vikaa.

Näillä mennään joka tapauksessa ja käyn ensi viikolla siitä progesteronikokeessa ja sitten juhannuksen jälkeen on raskaustesti määrätty jo suoraan labraan. Tällä kertaa aion käydä siinä, vaikkei vuoto olisi edes ehtinyt alkaa. Se testipäivä on nimittäin minun vapaapäivä ja saan sitten rauhassa vapaapäivänä soitella tuloksia. Jos se testi on negatiivinen, niin sitten voi myös rauhassa kotona alkaa sopia noita IVF-hoidon aikatauluja. Ei huvita olla työpaikalla, kun niistä keskustellaan.

Marjana kp 20/33-34 Dpo 1 yk 27

Vierailija
65/356 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti omaa napaa: plussa ei ehkä olekaan ihan mahdoton, kovasti on mahan nipistelyä ja viiltelyä, eivät kuulu normi pms-settiin. Rinnat edelleen tosi kipeet ja niitäkin vihloo. Ei ole pahoinvointia, mitä yleensä tulee jo heti oviksen jälkeen. Koitan pitää jalat maassa, mutta huomenna voi jo tehdä pikkuisen testin :D Huuh, pitäkää peukkuja!!

Ihanaa kesää kaikille ja tsemppiä tähän ja tulevaan kiertoon kaikille!

66/356 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli, jokos kerkesit testailla? Mikä oli tulos? Pidän peukkuja, että saadaan sinusta veturinkuljettaja tälle pinolle.

ON: Minulla ei ole edes raskaustestejä kaapissa ollenkaan. Katsotaan malttaisinko olla ostamatta ja kävisin sitten vain labrassa verikokeessa 28. päivä. Se on sitten jo dpo 14, joten voihan olla, että sukat on pyörinyt jalassa siihen mennessä jo niin moneen kertaan, että on pakko hakea jostain raskaustestejä. :D

Marjana kp 22/33-34 dpo 3 yk 27

Vierailija
67/356 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplaa...

Murmeli: Isot peukut, että sinne pärähtäis plussa ja saatais veturinkuljettajaa =)

Marjana: Koita malttaa mieles, mutta toki onhan se kiva kotona testata, mutta toisaaltaan tulos on varmempi aina labrakokeissa...

ON:Ovis tuli ja meni ja peittoa ohimennen heiluteltiin. Saapa kattoa. Kummallista nippailua alamahalla tänään ja rinnat jäi oviksesta araksi. Toiveajattelua, täti kurvaa juhannuksen jälkeen satavarmasti kyläilemään...

Vierailija
68/356 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli: Jokos on testattu? Miltä näyttää?? Plussatuulia!! :)

Marjana: Kärsivällisyyttä :) Äkkiähän tuo juhannus tuosta menee ja pääset labratesteihin.. helppo sanoa täältä käsin ;) Sinnekin plussatuulia!!!

Nasulais: Toivotaa, että sinun nippailut olisivat vinkki jostain paremmasta. Täti saa pysytellä poissa sieltä suunnalta! Tsemppiä!! :)

ON: Juhlat eilen juhlittu ja oli todella rentouttavaa päästä kaikesta irti ja juhlia toisten rakkautta. Häät ovat ihania :) Ja kun ei ole pelkoa raskaudesta tällä hetkellä pystyi nauttimaan muutamat viinit summuut herkut ;) Täti on vieläkin kylässä ja näyttää olevan normaalia runsaammat vuodot tällä hetkellä. Omituista tällä saralla.. No, kaip ne joskus loppuu :) Aloitin muuten "puolivitsillä" tuon greippimehun juomisen - ja sehän on törkeen hyvääkin vielä!!! :D Täällä odotellaan että täti häipyy ja vielä enemmän odotellaan juhannusvapaita ja kesää muutenkin.

Plussatuulia kaikille!!!+++++

äipsykkä kp 3/33??

Vierailija
69/356 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli: Iso peukku, toivottavasti tuli/tulee plussa!

marjana: Paljon malttia odotteluun, kyllä piina on piiiiitkääää.

nasulais: Toivottavasti napsahti kohdalleen oviksen ja petipunkan ajoituksen suhteen =).

Äipsykkä: Täällä kans puoliherjalla juodaan greippimehua ja sopiihan se, pidän kyseisestä litkusta. Kiva kuulla, että juhlat meni mukavasti ja sait muuta ajateltavaa.

ON: On olo, on. Kaksi iltaa/yötä juhlittu, vähän enemmänkin tuli kupiteltua ja nyt vähän raato. Lapset tuli juuri kotiin ja päätimme tilata pitsaa kun mua ei napeksi nyt laitella murkinaa. Oli aivan ihanaa nähdä ystäviä ja tehdä ihan extemporee asioita. Uimassakin käytiin keskellä yötä... =D! Menkat loppuneet ja himot hyrräilee, joten ei muuta kuin nautiskelemaan petipunkasta täälläkin. Elämä on laiffia!

Ihanata kesäviikon alkua kaikille ja plussatuulia,

RM

70/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulais: Juhannuksen jälkeen on monella jännät paikat sitten tulossa. Tsemppiä piinaviikkoon! :)

Äipsykkä: Hääjuhlat on ihania! Mekin päästään kaksiin häihin tänä kesänä. Ihan mahtavaa, kun ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään juhlia. Greippimehu tuntuu jakavan mielipiteitä runsaasti. Minä myös pidän siitä, mutta en ole enää ostanut kuitenkaan. Juon mehuja niin harvoin muutenkin.

RM: Sinullahan on ollut kunnon meno päällä viikonloppuna. :D Yöuinti kuulostaa oikein hauskalta. :)

ON: Onneksi tuo juhannus katkaisee tämän loppukierron sopivasti, niin ehkä menee nopeammin tämä loppukierto kuin mitä tähän asti. Minullakin kierto on siinä vaiheessa (kuten näköjään monella muullakin), että juhannus ollaan alkoholittomalla linjalla. Se ei kyllä ole mikään ongelma, mutta joskus jossain seurassa se saattaa aiheuttaa kysymyksiä. Näin pitkän yrittämisen jälkeen ei vaan jaksaisi niitä piruilevia arvailuja, kun jokainen kysymys viiltää niin syvältä.

Ke-aamuna käyn tuossa progesteroniverikokeessa. Toivottavasti siinä ei nyt mitään häikkää olisi. Yhden kerran se on aiemmin mitattu ja silloin ainakin arvo oli normaali. Mutta onhan näistä verikokeista jo reilu vuosi aikaa...

Marjana kp 23/33-34 dpo 4 yk 27

71/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, olen elänyt tässä vähän hiljaiseloa, vaikka olenkin käynyt lukemassa kuulumisianne:)Lyhyesti tilanteeni: minä 28v mies 30 v ja esikoista yritetään (yk 5) Jospa nyt kesällä/alkusykstä nappaisi :)

Juhannusta odotellessa...

alicia 15/26-32

Vierailija
72/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama: Teilläpä on kanssa ollut ihanan kuuloinen viikonloppu! Yöuinti tosiaan kuulostaan mukavalta :D Pitäkee hauskaa ;)

Marjana: Häät ovat ihania! Ja nämä häät olivat todella mukavat. Muita juhlia ei olekaan tiedossa tänä kesänä, että oli aivan ihana päästä nauttimaan juhlahumusta :) Toivotaan, että juhannus vie ajatuksia testeistä ;) Ja tuo alkoholiton linja on välillä vähän kinkkistä.. Itsekin olen aiemmin aina veikkaillut, jos joku on autolla liikenteessä. Sitä jotenkin kuvitteli aiemmin, että lapset tulevat tilattaessa. Nyt kun itsekin on huomannut, ettei lapsia tehdä vaan ne saadaan, olen karusti oppinut, miltä kysymykset tuntuvat, jos tilanne onkin tämä ”kuumeilu”.. Meillä mieheni suku ei tiedä tilannettamme ja pirun ikävältä tuntui, kun utelivat uuden talomme ylimääräisen huoneen funktiota.. Olisinhan minä itsekin siitä kovasti halunnut tehdä vauvan huonetta.. mutta ei ainakaan vielä :( Itse on tässä oppinut, etten enää ikinä kysele tai vihjaile näistä asioista kenellekään! (paitsi kotona itsekseni, jos tuntuu että joku on pieniin päin ;) )

ON: täti pysyttelee vieraana, ei uutta.

Tsemppiä piinailijoille ja +++tuulia!! :D

äipsykkä kp 4/33??

Vierailija
73/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli perjantaina Femarin vika pv niistä viidestä, ja migreenistä on kärsitty nyt 6 pv putkeen. Alkaa ihan pikkasen hermoja kiristämään, ja muutenkin tuntuu olevan fiilikset vähän komsiikomsaa. Munasarjoissa molemminpuolin tapahtuu jotain, kipuja on enemmän vasurissa, missä siis tää monirakkulainen kaiffari on, ja oikeella juilii. Kohdun paikkeilla nippailee, ja mä en tiedä oikein mistään enää mistään. Miten voikaan nainen mennä näin sekaisin hormoneista..

Huomenna on sitten klinikka käynti, katotaan onko siellä ovista ollenkaan, tai että onko nyt mitään tapahtunut noiden lääkkeiden johdosta.

Työkaveri päräytti infon, että on raskaana. Tässä nyt sit niin "ilosena" hänen johdosta rupateltu raskauden ihanuudesta ja inhoudesta. Noh, ei hän tiedä mikä mun tilanne on joten ei voi mitään. Koitan nyt vaan saada oman mielen jotenkin koholle, jotta jaksaisi tässä nyt juhannukseen olla stressaamatta sen kummemmin. Ovis siis täällä käsillä, toivottavasti. Tilasin perjantaina hullun läjän ovistestejä, ja tais siinä olla muutama raskaustestikin, mutta musta tuntuu, että mä en niillä mitään tee. Jotenkin elämä potkinut niin urakalla tähän kuuppaan, että ei se aurinko jaksa tätä risukasaa enää löytää.

Marjana, peukut on pystyssä, jotta teillä nyt inssi natsas. Ihanaa olisi jos teille se nyytti suotaisiin. Jonkinmoinen taival jo teillä takana. Tekee välillä pahaa valittaa omaa tilannetta, kun tietää, että ei se ole helppoa muillakaan, mutta toisalta, pakko se on purnata, jotta taas jaksaa :)

Mitenköhän murmelilla on, tuliko plussa ?

Pahoittelut oma napaisuuteni, mutta välillä on vaan pakko :(

-Claudia, kp10/28-30, yk1+km+yk8

Vierailija
74/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyi testin teko tälle aamulle kun en eilen saanut aikaiseks lähtee ajoissa kauppaan/apteekkiin ja vähän ennen sulkemista juoksin sitte kiireellä hakemaan marketista testiä. Tulos oli hmmm...vaikeaselkoinen. En kerenny testiaikana kauheesti testiä katella kun neiti alkoi itkeä ja piti mennä lohduttelemaan. Olin kuitenkin hämärässä makkarissa näkevinäni jotain väriä siinä ikkunassa, ja pari tuntia kuivuttuaan paremmassa valossa ilman vääntelyä ja kääntelyä siinä on selkee vaaleenpunanen viiva. Voiko tuota vielä uskoa onkin se hyvä kysymys! En oo miehelle viittiny vielä hehkuttaa, oletettuihin menkkoihinkin vielä jokunen päivä. Pitänee ootella loppuviikon alkaako ne menkat ja testata sit uudelleen, jos malttaa niin pitkälle ootella :D Tällä kyseisellä testillä oon ennenki testannu eikä oo tullu näitä roskisplussia ikinä, oon aika kova tuijottelemaan noita testejä tuntejakin testiajan jälkeen :/

Ihanaa alkuviikkoa kaikille ja anteeks nää omanapaiset päivitykset :)

Vierailija
75/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa menkat loppumaan. Oli kivaa välillä unohtaa vauva hommelit ja nollata viikonloppuna pitkästä aikaa! :) Juhannuksen jälkeisellä viikolla pitäis olla hedelmällisimmät päivät, mutta luulen et talonmaalausprojektin ollessa sillon käynnissä, molemmat on ihan väsyneitä ym.. Mut tarvii keksii jotaki ;)

ninni92

kp 6/34 yk 2

Vierailija
76/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia: Voih. Aurinkoisia ajatuksia sinne. On välillä aika raskasta kuulla toisten ilouutisia kun odottelee omalle kohdalleen. Toivotaan, että pääset kohta itsekin tuntemaan raskauden ihanuudet. Voimahalit sinne!!

Murmeli79: Uuuu, jännää :D Vitsi, itse en ole käyttänyt kuin tuota apteekin omaa testiä ja kerran clearbluen ja ne ei ainakaan roskishaamuja ole näyttänyt vaikka olisinkin vilassut "hieman" myöhään testiajan jälkeen ;) eli, mikäs testi oli käytössä?? :) Kuulostaa oikein lupaavalta :D:D Peukut pystyssä!!!

ninni92: Samanlailla mennyt viikonloppu siis. Se on kiva välillä nollata tilanne ja irtautua. Tsemppiä sinne talonmaalausprojektiin ja toiseen projektiinkin. Samallahan siinä nyt vähän sutasee taloa ja muutakin ;) (Ai kamala, kun tälläsiä kirjottelee, punastuu ;) )

äipsykkä kp 4/33?? yk1+kkm+yk2

Vierailija
77/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä?: testi oli PregCheck-puikko ja pissasin purkkiin ettei käy huti. Pitänee loppuviikosta varmistaa Apteekin omalla, se on ainakin luotettava. Tai kalliilla digitaalisella... Jos vaan ne menkat pysyy poissa!! :)

Vierailija
78/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleonora: on muuten jännä, miten voikaan olla niin, että joskus tärppää sekunnissa ja sit joskus ei millään.. Mulla ihan sama juttu, en ole sitäkään osannu liiemmin arvostaa aikasemmin. No, ei asioita yleensä kaipaa ennenku ne puuttuu.

Äpsykkä: hyvä kun sait häät juhlittua ja jos nyt sitten sitä vauvaa :)

marjanalle tarrasukkia ja onnentuulia!

Murmeli: On tossa kyllä vahvat plussat, ihan selvästi. Mullakaan ei oo ikinä mitään roskishaamuja tullu, aina kun on tikkuun punasta heittäny ni jotai tiedossa on ollu :)

Roxymama: kiva kun on samat kiertopäivät, olisikin hyvä kun saatais sit sama laskettu aikakin ;)

Ninni 92 ja muut nuoret haaveilijat: olen vähän kade, koska teillä ei ole niin helkutan kiire näissäkään hommissa :D

Minulla itselläni oli tänään niin helkutan hirveä työpäivä, että epäilen ettei mitään saada tässä kuussa aikaiseksi. Miehelle tiuskin ja lapsetkin saaneet osansa. Toisaalta pelottaa vielä tähän päälle aamuväsyt ja pahoinvoinnit.. Kauhean kaksijakoista tää elämä. Vauvankaipuu on kuitenkin niin järkyttävä, että ei mitään rajaa. Joku tossa kyseli et onko mun miehen simppoja testailtu. Ei ole vielä toistaiseksi. Eka tärppi tuli kuitenkin 3-4 yrittämän jälkeen vaikka keskenmeno sitten senkin pilasi. Nyt ollaan yritetty "kunnolla" km:non se kaksi kertaa, että jos kolmas kerta sen toden sanoisi.

Laskelmien mukaan perjantai tai lauantai olisi se maaginen hymynaamapäivä. Itsellä cb:n digit varattu, en jaksa arvuutella noiden liuskojen kanssa. Ja ne voi tehä aamupissasta, mikä on aina yhtä hyvä juttu. En ikinä osaisi olla neljää tuntia virtsaamatta päiväsaikaan. :P

Hirrrveesti tsemmpistä kaikille muillekin jota en ketjussani tajunnu mainita!!

terkuin Keijunen ja tikittävä biologinen kello (tai pommi, miten sen nyt ottaa) ;)

79/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

siirryn tuolta helmikuisista tänne maaliskuisiin. tiputtelua ollut, joten eiköhän se täti kohta kunnolla tule käymään..

vaikka vasta 4. yk, niin se aika tuntuu niiiiiin pitkältä... tiedän kyllä että yk4 ei vielä ole mikään pitkä aika näissä asioissa, mutta...

eli kp1/23-27, yk 4

netta

80/356 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli: Mua aivan vatsaa nipisti lukea sun mahd.punaisen maagisesta viivasta :)

Täällä teroja syödään reippahasti, vielä olis 5 päivää jäljellä..tässä kierrossa kun jätin terojen aloituksen oviksesta johtuen muutaman päivän myöhemmäksi. Ja on muutes mahottoman jännä tuo kuumeilevan naisen tuntemukset..milloin tisseihin sattuu, milloin pissattaa koko ajan, milloin lämmöt koholla ja milloin mitäkin..ja koko ajan joku järki hokee olkapäällä että äläs huoli, kohta se täti tulee koko suvun kera niin että tuntuu..mutta tää kuumeilu on niin rankkaa..ja auta armias kun toiset ne vieressä sikiää kuin puput..ja sitten vaan reipas ilme naamalle ja toivottaa niin paljon onnea (ja joka kerta joku repaisee palan sisältä)..huoh..voi meitä..