Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

301/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

En ole täällä ehtinyt nyt juurikaan kirjoitella, vaikka olen aina käynyt nopeasti silmäilemässä kuulumisianne. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussailkaahan ahkerasti!! :)

Minulla alkoi lopultakin ne menkat! Jihuu!!! Kesken Terolut-kuurin, kuten hieman arvelin jo etukäteen, että en varmaan ehdi syödä sitä kokonaan, kun näin myöhässä jo olivat. Odotan tässä juuri soittoa polilta, että saadaan LOPULTAKIN sovittua jatkosuunnitelmat ja aikataulut IVF-hoidon suhteen. Ensimmäinen kerta, kun menkkojen alkaminen aiheutti riemunkiljahduksia. ;)

Siirryn siis huhtikuisiin jutustelemaan, vaikka toukokuun vauvaahan tässä nyt tähdätään.

Marjana kp 2/30 yk 28

Vierailija
302/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipsykkä: Kunpa tulis sitten plussaa sulle... vaikkapa jo selkeet oireet ennen sopimaanne testipäivää =). VOIMIA!

Alicia: Sullahan kummia kuuluu... Tsemppiä!

ON: niin, tein siis aamulla testin koska mies oli sitä mieltä, että hän ei kyllä jaksa enää miettiä ja oottaa. No, tyylipuhdas nega tuli. Täytyy myöntää, että olen itsekin vähän pettynyt, miehen hehkutus sai minutkin mukaan tähän intoiluun =). Mulla kun on nuo kivut muuttuneet ei-niin-menkkamaisiksi-kivuiksi, rintoja jomottelee myös.

Eli kivuille ei ole selitystä eikä tätiä toistaiseksi näy. Niinpä täällä rakennellaan nyt kohtuutonta v*tutusta.

Ainut mikä mielessä nyt on, että jospa se oli sitten kuitenkin ovis sillon toissaviikonloppuna kun ne kivut alkoivat ja oli kosteata alaosastolla sen neljä päivää. Se ei selitä kipuja ellei ne liity jotenkin siihen viimekierrossa testaamaani haamuplussaan. Jos se ovis oli, ei tietty vielä pitäs menkkoja ollakaan vaan vasta tulevana viikonloppuna.

Tai sitten täällä on kyse vaan jostain hermeettisestä hormonihäiriöstä... Lääkkeeksi kyrsitykseen menen kynsihuoltoon ja illalla ulos syömään ystävien kanssa.

Sori tää omanapaisuus.

RM kp31/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoiteltiin ihan samaan aikaan! Onnea siis menkoista ja tsemppiä tosi kovasti tulevaan!!! Perässä tullaan huhtikuisiin sitten =/.

RM

304/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: tsemppiä sinne ja nyt toivottavasti ette enään miehen kanssa tarvitse kauan enään odottaa et tärppää!:)

On: mietin just et pitäiskö testata taas vai vaan odottaa.. Viikko sitten CB digi anto "ei raskaana" muttei ole menkat ainakaan vielä alkanut.. Omituista se et kierto meni yhtäkkii niiiin sekaisin et viime kierto veny 56 päiväseks.. Tänään on jo kp 38.. Normaalisti 31-35.. Omitusta...

305/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia: Ootko vielä testaillut? En muista lukeneeni tuolta aikaisemmista. :)

Marjana: Hienoa! Onnea tulevaan!

RM: Toivotaan että oli myöhäinen ovis, jospa pian plussailisit!;) Vai joko kuukautiset alkoivat?

ON: Tädistä ei vieläkään mitään havaintoa, ei mitään oireitakaan. Tosin nyt on vasta yk1 pillereiden jälkeen, että en tiedä tarkalleen kiertopäiviäkään. Ei kyllä paljoa pitäisi heittää. Nyt on kp 29/27-29, milloinkohan uskallan testata? Malttamattomana tein testin sunnuntaina ILLASTA ja tuli nega mutta sen kyllä selittää tuo liian aikainen testaaminen, ja aamullahan se parhain tulos saadaan. Olis pitäny pistää testi lukolliseen kaappiin!

Vierailija
306/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että niin moni on joutunut pettymään ja siirtymään huhtikuisiin.

Marjana: Ihana juttu, että menkat vihdoin alkoivat! Onnea uuteen yritykseen ja tuhansia plussatuulia.

Jännittäviä hetkiä on myös muilla ja niitä täällä innolla seurataan. Toivottavasti matkalainen pysyy, kuka siitä nyt sitten sanoi, että ongelma ei ole raskaaksi tuleminen vaan pysyminen, anteeksi olen tosi huono muistamaan nimiä :D

Itselläni menkkamaiset oireet alkoivat eilen varsin selvästi. Alaselkä oli lähes tulessa, kun istuin toista tuntia kovalla lattialla. Muutoinkin nipistelyä ja jomotusta on havaittavissa eli siis todennäköistä, että huhtikuuhun siirrytään loppuviikosta...

307/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, jippii, hieno juttu..se on tosiaan kummallista että täti voi olla myös toivottu vieras…mut pysyispä se kuitenkin pois täältä;) Tsemppiä tuleviin kuukausiin!!

Roxymama, pahoittelut negasta.Ehkäpä se vielä kuitenkin plussaksi muuttuu!?Jokatapauksessa mukavia hetkiä kynsihuollossa ja ystävien parissa ;)

Pimpelipom, jännät paikat sulla, testata vai olla testaamatta, siinäpä vasta kysymys. Itse päätin vielä hiukan odottaa :)

Mago: Jos sulla alkaa olemaan päivät käsillä kun tädin pitäis tulla niin eiköhän sitä vois jo ensimmäisen testin laittaa kehiin ?;)

Itse oen testannut perjantaina negan kp 33 kohdalla, nyt kp 37 menossa eikä vielä merkkiäkään tädistä. Päätin odottaa perjanataihin, ihan sen takia kun on jo se yksi nega ja haluan pitää jalat maassa. Varmaan vaan pidempi kierto nyt kyseessä tai joku muu häikkä.

+++++++++++++++++

-alicia

308/356 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein testin sunnuntaina mutta tosiaankin se oli ennen kuin kuukautisten ois pitäny alkaa, niin jänskättää sen takia kamalasti, vaikka nega tulikin liian aikasen testin vuoksi. Pitänee varmaan huomenna aamusta tehdä testi! Sitten ois kp jo 30:) Jospa se sullakin plussa tulis! Jos hormonimäärä nousee jostain syystä vain hieman hitaampaa, tai ovis on ollutki vähän myöhemmin. :) Esimerkiksi mun kaveri testas kolme negaa ja sai sitten vasta positiivisen.

Narandja: toivotaan että on jotain muuta kuin menkkakipuja! Nyt täti sais pysyä pois!!;)

Vierailija
309/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia ja muut, mitkäs ovat tilanteet? Yhtään plussia lisää??? Kauheen köyhältä näyttää tää pinkka plussien suhteen.

Kiitos tuestanne. En mä siitä negasta oikeastaan pettynyt, koska olo on ollut ja on nytkin niin sellainen, ettei menkat vaan ala. Siis vaikea selittää, se kipu, joka on siis kestänyt jo puolitoista viikkoa, on erilaista kuin menkkakipu. Tätiä ei siis näy edelleenkään. Mutta muuten olo on vähän rauhoittunut, ei jomottele niin kovasti ja minusta rinnatkin ovat normalisoituneet aika hyvin.

Eli ajattelen tilanteen olevan se, että mulla olikin tosi myöhäinen ovis kp19-21 tienoolla ja jostain syystä siitä asti kipuja. Menkkoja en siis odotakaan alkaviksi ennen loppuviikkoa. Ehkä pe-la akselilla tai jopa vasta sunnuntaina. Joten siksipä tuo testikin tuli tehtyä ihan turhaan ja liian aikaisin.

Täällä siis kaikki -jos ei hyvin niin ainakin- paremmin =). Eilen sain ihanat kesäkynnet ja ravintolassa oli oivaa illisella loistavassa seurassa. Kelpaa!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille, tulkaahan kertomaan, miten maailma makaa.

RM kp32

310/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimpäs sitten testin, negaa näytti. Nyt olisi kp 30/27-29 tosin en noista kp:sta ole ollenkaan varma, kun ensimmäinen normaali kierto ilman pillereitä. Ei mitään tietoa menkoistakaan! Teinköhän testin kuitenkin liian aikaisin? Kaveri eilen kertoi että hänellä näyttänyt plussaa vasta reippaasti sen jälkeen mitä kuukautisten ois pitänyt alkaa. Väärän negan teki siis näinä päivinä. Onko muilla kokemuksia?

Mulla nippaillut nyt muutaman päivän alavatsaa ja alaselkää, mitä ei ole ollut ikinä ennen kuukautisia vaan vasta niiden aikaan. Nämä ei ole kyllä yhtään kuukautisoireita, sen tiedän. Olen lukenut jostain, että nämä tällaiset kivut ovat melkein kaikilla alkuraskauden ensioire. Mites teillä on ollut? Kun mulla vasta esikoinen haaveissa niin ei ole oikein kokemusta näistä jutuista;) Mulla ollut myös ihan kamalaa kuvotusta parin päivän ajan :x

311/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM, aika samoilla kiertopäivillä mennään, jännätään siis yhdessä!;)

Vierailija
312/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaillaan toki yhdessä =).

Toivottavasti on sitä ihaninta itseään, sitähän ei koskaan tiedä vaikka tosiaan tärppäisi jo ensimmäisestä kierrosta =)!

Kannattaa kuitenkin muistaa sekin, että todella monilla kierto heittelehtii ainakin vähän aikaa pillereiden poisjättämisen jälkeen. Itse kuulun niihin, joilla koko kroppa sekosi ihan kokonaan ja menkkoja etsittiin hormoniavusteisesti pari vuotta. Jottei joudu ihan hirveästi jännäämään niin kannattaa tosiaan ottaa huomioon, ettei eka kerto tai ne ekat kierrot välttämättä ole ihan samanpituisia kuin pillereiden aikaan.

Kuvotusta ei yleensä tuossa vaiheessa ole, se normaalisti alkaa vasta siellä rv6-8 aikoihin. Kroppa huijaa usein ihan huolella, sitä kuvittelee itselleen vaikka mitä oireita niissä negakierroissakin... Been there, done that.

Mutta tottakai jokainen kokee nämä asiat omalla laillaan. Siksipä pitelen kovasti peukkua, toivottavasti saat mukavia plussauutisia loppuviikosta.

RM

Vierailija
313/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä: Kumpa niitä vauvoja voisi tilata, se olisikin ihanaa, tosin jännitys menisi. Mukavaa reissua. Ja usein miehet ovat niitä tervejärkisempiä, jospa odotus palkittaisiin ja plussa pärähtäisi maanantaina, teen sillon itsekin seuraavan testin se voisi olla hyvä plussapäivä.

AngelsMama: Mä oon tehnyt sun puolesta sitten negoja. Tsemppiä ja tarrasukkia kun plussa testiin tulee, toivottavasti vauva pysyy tällä kertaa matkassa mukana.

Roxymama: Olisiko sulla voinut olla pidempi kierto ja 4päivän limat vasta ovulaatio? Tsemppiä jokatapauksessa, soisin plussan sinulle. Lääkkeesi l´kuulostaa ihanalta.

alicia: Kuulostaa niin siltä kuin olisit raskaana, tsemppiä, toivotaan seuraavaan testiin plussaa.

pimpelipom: Toivottavasti täti tai plussa tulee pian, megakiertoja en toivo kenellekään.

Tsemppiä huhtikuisiin: zenik, Claudia, Marjana!

ON: Odottelua odottelun perään, maanantaina terveydenhoitaja voisi kirjoittaa lähetteen labraan jos ei siihen mennessä täti tuu, no maanantaita odotellessa. Epäilen, että maanantaina olisi ollut ovis, nippaili toista puolta ja selkään sattui, mutta ovistestit oli loppu niin en päässyt kokeilemaan, mutta varmuudenvuoksi heiluteltiin peittoa. Tai kiinnittyminen jotain outoa maanantai-iltana tapahtui, kun vaan tietäisin mitä. Maanantai aamuna testaan seuraavan kerran jos tätiä ei näy. Ja siitä suoraan terkkarille.

Plussatuulia ja voimia!

kesäkeiju86 Kp86/? Yk11

Vierailija
314/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raskasta soutamista tuo sun touhu... Voi itku. Todella hyvä jos pääset maanantaina viemään asiaa eteenpäin. Nippailuthan yleensä kertoo siitä, että tosiaan jotain tapahtuu, joten ehkä toivoa ei ole menetetty tuon sun megakiertos kanssa vielä...

Mullahan on tosiaan juurikin se tilanne ilmeisesti, että se "limailu" olikin ovis, näin oon päätelly. Eli tässä ootellaan, nou hätä. Epäilen, että se viime kierrossa saamani plussa, joka meni sen siljäntien menkkojen alakessa jo kp25, on nyt sotkenut aikatauluja =).

VOIMIA Kesäkeiju. On kyllä melkoinen piina sulla ollut!!!

RM

Vierailija
315/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mago: Mulla on myös kokemusta siitä, että kierto heittää ihan häränpyllyä pillereiden jälkeen. Ekat menkat tuli suht normaalisti, sen jälkeen niitä tulikin neljät kahden viikon välein ja sitten olikin yli 45 päivä kierto ja sen jälkeen on ollut yhdet normikierrolla olevat menkat, että tiedä nyt sitten, mikä on taas normaalia ja mikä ei :D Ekoja menkkoja odotellessa oireet oli kyllä kuin ekassa raskaudessa alussa. Turvotus oli valtava ja nippalua oli ja jopa sitä huonoa oloa, mutta johtui niistä pillereistä...

Toivon kuitenkin todella, että et koe minun kokemuksien kaltaista tapausta vaan saat plussan :)

Täällä edelleen odotetaan tätiä. Kiertopäivien mukaan (siis jos on normalisoitunut jo) hänen pitäisi ilmestyi akselilla to-la.

316/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olenkin lukenut, ettei kierto välttämättä palaudu heti entiselleen. Toivotaan tosin etten näihin kuuluisi. Nyt vain odotellaan ja mennään näitä ärsyttävän ärsyttäviä piinapäiviä eteenpäin...

Kuvotushan on varmasti jotain mun omia luuloja, sitä en yhtään ihmettelisi :D Raskaus kun on niin kovasti toivottu.

Tsemppiä Narandjalle!!:)

317/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole oireita, ei mitään. En todellakaan usko että plussaan tässä kierrossa, ja ennenmminkin odottelen sitä tätiä. Olen tullut monta kertaa "huijatuksi" oireiden suhteen, joten niihin ei voi/kannata juuri luottaa. Niin onneton yritys on ollut tässä kuussa että halleluja vaan jos sillä plussa irtoaisi. Valmiiksi jo vähän huolettaa, että mitä jos ne menkat nyt vaan jää pois. Toisaalta luin, että voi olla ihan normaalia että ne jää vaan välistä just stressin tai vauva-kuumeilun seurauksena. Mulla on 7 kuukautta pillereiden lopettamisesta, joten tuskin niistä voi enää johtua? Menkkojen pois jääminenhän voi toki tarkoittaa myös jotain ikävämpää. Mutta en nyt jaksa ruveta siitä stressaamaan. Jospa ne olis jäänyt vaan pois tämän kasvavan kuumeilun seurauksena, murrrrr!

Kesäkeiju, hyvä et pääset tsekkaamaan tilanteen ma:na ja pääset tilanteen tasalle. Tsemppiä :)

RM, on sullakin ollut pähkimistä tässä kierrossa. Kyllä se tosiaan kuulostaa että ovis on ollut. Koitahan jaksaa vielä odotella ;)

Narandja, piinapäivien loppu häämöttää. Plussatuulta!

Mago, harmin paikka, voihan olla että oli vielä liian varhaista testata, jos et ole kierrosta varma. Malttia!

-alicia kp38

Vierailija
318/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! On ollut niin kiirettä töissä, etten ole ehtinyt kirjoitella, vaan nopeasti täällä käydä. Onnittelut plussanneille ja muiden kanssa tavataan huhtikuisissa, eiks jeh. Sehän olisikin täydellinen ajoitus, sillä sitten vauvat on sopivasti parikuisia kesähelteillä ja itse ei tarvitse kärvistellä ison mahan kanssa kuumassa:) positiivinen ajattelu kunniaan, siskot.

On sen verran, että ilokseni sain aamulla CB ovulaatiotesteillä taas hymynaaman, kp 16/ n 27 (24-32..). Näyttäis toi luteaalivaihe olevan vähän lyhyenpuoleinen, mut ei kuitenkaan mahdoton. Toivottavasti jaksetaan illalla miehen kanssa.. ;)

Mutta tosiaan, tavataan huhtikuisissa, tulkaa plussanneetkin moikkaamaan sinne! :)

Piipsukka

Vierailija
319/356 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alicia: Siellä tosiaan kuulostaa lupaavalta ;)

Marjana: Hienoa, että tätsy vihdoin saapui ja pääsitte sopimaan aikatauluista!!Jes, tsemppiä!! Ja kohtahan täältäkin huhtikuisiin tullaan perässä..

Roxymama: Joo joo, ihan selvä myöhänen ovis ja liian aikainen testi :D Eli viikonloppuna vasta jännäillään.. Josko ne kivut kuiteskin enteilis jotain.. ;) Kyllä mää jaksan nyt teidän puolesta jännätä, kun luovutin oman jännäilyn tältä kuulta!

pimpelipom: Mites se kierto tollain meni sekaisin! Ihan mälsää! Toivotaan, että tämä kierto loppuu siihen plussaan :)

Narandja: Pöh ja pyh. Tylsä kuukausi ollut.. toivotaanko silti, jos ne sun menkkaoireet oliskin jotain muuta ;)

Mago: Siellähän on kanssa jännät paikat :) Voi tosin olla, että pilsujen jälkeen kierto heittelee. Minulle ei näin koskaan (siis nämä kaksi kertaa kun pilsut jätetty ;) )ole käynyt. Nyt tosin tämän mälsän keskenmenon/kaavinnan jälkeen kierto on heitellyt.. Tosin nyt kuvittelen, että olisi jo normaali 28 päivää. Tai ainakin näin toivon :D Tsemppiä!!! Odottelu on mälsäääää..

kesäkeiju86: Sinua kyllä koetellaan! Voimia sinne!! Toivotaan, että tuo kierto nyt tuottaa tulosta tai tilanne edes etenee!!

ON: Täällä on palattu minireissulta kotiin ja taas meni pari päivää, että suhahti :) Oikeastaan liityn nyt siihen menkkojen odotusryhmään, koska olo on sellainen, ettei nyt kyllä tärpännyt. En pysty hyvällä yritykselläkään keksimään oireita (Tai siis pystyn toki.. jos oikein yritän ;) )Kaveri soitteli ja pyysi festeileen viikonloppuna ja kiehtoo kyllä mennä, mutta taidan kuitenkin varmistaan negan testillä, jotta uskallan.. ja kyllä, negan odotan näkevän. Oikeestaan ei harmita hirmuisen paljon.. on tämä kyllä yhtä vuoristorataa - joinain päivinä ei malta pöksyissä pysyä vauvankaipuun kanssa ja toisina taas ei ole niin hirveetä, jos ei tärppää.. Elämä on :)

Toivotaan nyt paljon paljon lopuille plussatuulia!!! On ollut kyllä melkosen köyhä maaliskuu..

äipsykkä kp 27/33??(28)

Vierailija
320/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, täällä vietetty rankka yö, kun vatsa päätti mennä sekaisin.. pöh. Onneksi löytyi kaapista lääkettä niin se rauhoitti ja pääsin nukkumaankin.. Nyt jo parempi olo! Miksi joidenkin vatsat reagoi aina kaikkeen??!! Mulla on just sellanen vatsa! :(

Testasin kuitenkin aamulla varoiksi, jos vaikka tulee lähdettyä johonkin vloppuna. No, aivan puhdas nega räpsähti, odotetusti! Nyt odottelen sitä tätiä, tulis sitten reippahasti viikonlopun aikana!!

Onnea muille!!! :)

äipsykkä kp 28/33??(28?)