Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

Kommentit (356)

Vierailija
321/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikki!

Narandja: samoissa aikatauluissa mennään. Plussatuulia tietty lähettelen, hirveet puhurit =)! Ja jos siä tuulee niin puhaltele vähän tännekin päin, jooks?

Alicia: Puhut asiaa tuosta kropan huijaamisesta, tai siis siitä, että kroppa tosiaan kykenee huijaan kuumeilijaa. Niin totta! Itsekin oon pelkkiä oireita katsellen ollut raskaana kymmenen vuoden aikana ainakin 20 kertaa... =). Menkat voi tosiaan jäädä väliin joskus kun on stressiä tai jos ei ovuloi. En nyt muista, mutta huomasitko, ovuloitko tässä kuussa ja jos niin koska?

Piip: Oikea asenne. Aina kannattaa hakea jotain positiivista kaikesta vaikka se välillä ihan hiton vaikeaa onkin. Huhtikuu on HYVÄ kuu!!! Perässä tullaan.

Äipsykkä: Kiva kun viihdyit reissussa ja aika meni kivasti. Ja voi peijoona, ärseys ja muut voimasanat tuosta sun negasta. On kyllä ihan huippusurkee plussakuukausi tämä =/. Yhtä vuoristorataa mennään... Jos päätät lähteä festeilemään niin pidähän kivaa. Itselläkin oli vähön aatoksena jos tänään kävisi...

ON: Tätä pitkää kiertoa mä ounastelin ja niin se nyt menee. Ei merkkiäkään menkoista vielä, mutta ootellaan viikonloppuun. Mulla on ollut jo viikonpäivät sellainen typerä juttu, että tuntuu kuin tuolla alapäässä valuisi jotain. Tiedättekö, niinkuin menkat alkaisi, tuntuu jotain valuvan ja kiirehtii veskiin eikä siellä mitään ole. Tosi ärsyä, töissäkin ihmettelevät miksi mä käyn veskissä vähän väliä. Oon selittänyt, että juon niin paljon vettä, että on kokoajan veskihätä =D!

Mutta juu, hyvillä mielin. Olo on nyt ihan normaali, sellainen kuin just ennen menkkoja onkin, joten en usko plussaan minäkään. Hämärästi tuossa muistan, että kyllä oltiin miehen kanssa vällyissä silloin kun se ovis sit vissiin oli, joten ei se mahdotonta ole... Mutta no hopes.

Kivaa loppuviikkoa, meikä on huomisen vapailla, siksi jo nyt ihan pertsufiilis.

Halit, RM kp33

Vierailija
322/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elipä siis huhtikuisiin siirrytään täälläkin. Tiputtelu alkoi tänään eli odotettavissa on, että täti pääsee kunnolla vauhtiin huomenissa.

Toisaalta mua ei kyllä yhtään harmita, että täti tuli, sillä nyt näyttäisi siltä, että kierto vihdoin viimein alkaa palautuun ennalleen! Toisen kerran täti tuli "ajallaan" eli kp 30-32. Siis pillereiden jälkeen... Helpottaa kummasti oviksen bongaamistakin!

Mutta plussatuulia teille muille oikein puhkumalla!

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

No täti sitten pärähti viimein kylään, nyt on semmoinen 50/50 olo. Ihanaa tietää että kroppa toimii pillereiden jäljiltä, mutta vauva ois ollut tervetullut. Onneksi voin huoahtaa helpotuksesta että harvoin tärppää ekasta kierrosta! Huhtikuisiin siis käypi tieni. Eli nyt olis sitten kp2/30. Eilen siis alkoi RUNSAALLA ruskealla vuodolla ja hieman verellä, jolloin jouduin jo turvautumaan järeimpiin aseisiin:D

Plussapuhureita vielä tänne kovasti!!!!:) +++++++

Vierailija
324/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut -ja onnittelut.

Kuten todettua, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Kiva, että kroppa toimii vaikkei niitä menkkoja nyt ois niin halunnutkaan. Huhtikuu on hyvä kuu, joten sinne uudella innolla.

Kyllä nyt on kirimistä sitten lopuilla maaliskuisilla jos meinataan saada edes jokunen plussa... Onko niitä siis vasta kaksi???? Kääk.

RM

325/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin pahoittelut tädin kohdanneille!

Tein tänään testin ja nega se oli edelleen, eli ilmeisesti täti nyt vaan hyppäs tämän kuun yli.En ees osaa olla pettynyt kun tiestin sen sisimmässäni kuitenkin vaikka tietysti plussaa toivoin. Nyt en sitten tiedä miten tämä kierto jatkossa menee.... Vatsakipuja on kyllä ollut eli voi olla että ne vielä tulee.Mut jos ei tule niin ilmeisesti kuulostelen tässä oireita, että tuleeko ovista kun ei hajuakaan kiertopäivistä.Ja siirryn sitten jossain vaiheessa huhtikuisiin....mälsää välillä tämä kuumeilu...Sori tätä omanapailua taas, ja kiitos kaikille, kun olette jaksaneet elää mukana!!

Todella vähiin käy maaliskuun plussat!Roxymamalle ja muille teille viimeisille piinailijoille jaksuja viimeisiin päiviin, olette mielessä!Toivon sydämeni pohjasta plussia teille, tsemppii!!

-alicia kp 39 vai mikä lie?

Vierailija
326/356 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin täti saapui ja aivan ajallaan :D Kierto näemmä tasaantunut, eli 28 :) Jes, hyvillä mielin siirryn huhtikuisiin suurin toivein ja toivon tänne teille lopuille sitten ne maaliskuun plussat!!!!

Pahoittelut muille, joille täti kylään tupsahti :/ Mutta miettikää, ensi vappuna voi nyytit olla jo käsissä :D

äipsykkä kp 1/28

Vierailija
327/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipsykkä: Voi ei... Tai siis ihan kiva tietty, että on kierto tasaantunut. Mutta plussaa mä sulle toivoin...

Alicia: mälsää, että kierto temppuilee. On täällä meitä vielä muutama, joten jaksetaan hengailla vielä hetki... Tsemppiä sulle!!!

Kesäkeiju: mikäs sulla tilanne?

ON: Ei menkkaoireita mutta eipä muitakaan oirehia, joten odotellaan su-ma akselille ainakin, silloin niiden menksujen pitäs viimeistään alkaa tuleen, ellei jo hetikohtapian... Mä kyllä oon jo ihan huhtikuisiin siirtymisfiiliksellä, joten tehkää tilaa, pian tullaan =).

Pitää lueskella teidän huhtisketjua kun täällä alkaa olla melko hiljasta...

RM kp34

Vierailija
328/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama meitä näköjään vielä jäi, pahoittelut seuraavaan ketjuun siirtyneille. Höh, äipsykällä kuulosti niin lupaavalle :(

Tänne ei mitään uutta. Rinnus on juukelin kipeä ja mahaa edellen jomottaa. Menkkoja ootan maanantaille tai tiistaille. Tuskin sitä plussaa täälläkään näkyy, pari testiä on tullu silti tehtyä. Jotain viivanpaikkoja niissä näkyy mut tuskin mitään kummempaa tästäkään seuraa. Tää kierto jääkin sitten viimeseks yrityskierroks, harmillista. Kuumeilla onneks saa silti :) Puolen vuoden päästä sitten varmaan uudelleen. Tuun ilmottelemaan kuinka tän kierron kans käy!

Murmeli kp24/26

Vierailija
329/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmeli: oothan siekii täällä vielä =)! Sun olotila kuulostaa ihan samalta kuin mun. En j a k s a millään uskoa, että plussa tulisi tänne, mutta jos toivotaan yhdessä oikein hulluna???? Mä en kylläkään ole testannut kuin sen kerran ja sehän oli ihan hullun aikasin kun tajusin sitten vasta sen, että ovis olikin ihan myöhässä. Nyt en ole testaillut koska se lienee ihan turhaa enkä jaksa sitä tikkutouhua.

Minkäs takia teillä tulee yritykseen tauko, jos saapi kysyä? En muista vaikka oisit jo kertonutkin... Sori.

No, toivokaamme nyt, että pääsemme kaunistamaan tämän pinon umpirumaa plussatilastoa. Heh. Ainahan sitä toivoa saapi, vaikkei uskoiskaan, eiks jeh?

RM

Vierailija
330/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama: Ihanaa kun jaksat tukea, auttaa itseäkin jaksamaan tätä megakiertoa. Toivotaan sinulle paljon plussaonnea, onneksi sentään ovuloit vaikka vähän myöhäseksi menikin, plussa sieltä tulee, minulla on ihan sellainen tunne. Ja se, että tuntuu, että alapäässä valuu on hyvä oire, raskauden alussahan limat lisääntyy. Älä siis vielä siirry huhtikuisiin vaan tee plussa maaliskuulle.

alicia: Joskus huonommallakin yrityksellä plussa saattaa pärähtää jos niin on tarkoitus, älä menetä vielä toivoasi, tosin huhtikuu on myös erittäin hyvä kuu saada vauva, eli rutkasti plussaonnea huhtikuisiin, jos sinne siirryt.

piip, Narandja ja mago: Tsemppiä huhtikuisiin, sinne toivottelen paljon onnea!

äipsykkä: Kiitos tsempityksestä ja sinulle paljon paljon onnea huhtikuisiin ihanaa, että kierto on tasaantunut!

Murmeli79: Tsempitykset, oireet voisivat sopia raskauteen, joten toivotaan plussaa.

ON: Voi apua, onko tää ihan harhaluuloa vai oikeasti olisiko sittenkin tärpännyt? Alavatsa on todella kipeä ihan kuin olisi tehnyt liikaa vatsalihasliikkeitä. Oikean puoleista rintaa särkee. Luin jo rintasyövän oireita ja kohdunulkoisenraskauden oireita, mutta oireet ei nyt täsmää mihinkään.

Maanantaina onneksi pääsen sinne labraan ja saan varmuuden, etten ole raskaana. Samalla tosin toivon, että olisin (mutta se olisi niin epätodennäköistä.) Maanantaina tunsin niitä nippailuja, voisiko muka raskausoireet nyt jo olla käsillä jos vasta ma olisi ollut ovulaatio. Taidan kuvitella vaan.

Ollaan lähdössä mieheni kanssa kaksin viikonlopuksi reissaamaan mieheni siskon luo Tampereelle, joten viikonlopun pidän palstataukoa, jos ei mitään häkellyttävää tapahdu.

Sunnuntaihin siis

kesäkeiju86 Kp88/? Yk11

Vierailija
331/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska roikun täällä kahvia juoden ja imurointia pakoillen, kommentoin heti.

Tuo sun kierto on kyllä niin megaouto, että melkein mihin vaan voi kohta uskoa... jos ma oli ovista, ei se vielä siitä oireile ellei sitten kiinnittymistä???

Onneksi sulla on se maanantaina se labra ja tulosten perusteella sitten apuja tiedossa.

Vietä ihana viikonloppu Tampesterissa, toivotaan, ettei sade vesitä ihan kokonaan teidän touhuja! Niin, ja kiitti tsemppauksesta.

RM

Vierailija
332/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin roikkusin täällä mieleummin kun imuroisin tai tekisin töitä :)

Juu odotan kyllä maanantaita tosi paljon saa jotain tietää ja jos vaikka sais sitten heti maanantaina terot käytöön, jos en ole raskaana.

Eli elän täällä toivossa, että nyt olisi kiinnittyminen menossa ja siksipä voinkin juoda illalla puoli lasia punaviiniä.

Ja kiitos, mukava viikonloppu yritetään viettää.

Vierailija
333/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, kyllä mä täällä tuun vilkaseen aina, että mitä kuuluu :)

KEsäkeijulle hauskaa viikonloppua!! Voi jänskätys tuon sinun kiertosi kanssa.. joskos sittenkin ;)+++++

Roxymama: On kyllä kanssa ihan sellanen fiilis, että siellä kasvatetaan plussapottia piakoin :) hihii, jännää :D

Muillekin paljo paljon tsemppiä piinailuun!!!

äipsykkä kp 2/28

Vierailija
334/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips siis juu, nyt alkoi niagara ja kivutkin ilmaantui samantien. Eli täällä kp1 ja tie käy huhtikuisiin kunhan kerkee.

Ei huono fiilis ollenkaan, kyllä tää niin outo kierto oli, että lähinnä pelotti, että mikä on. Siksi siis kiva kun kaikki mallillaan. Nokka kohti huhtivauvaa siis =D!

Murmeli ja kesäkeiju, ottakaas nyt plussat niin tulis vähän kaunistusta tilastoihin.

RM kp1

Vierailija
335/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille :) Mahtuuko mukaan vielä yksi piinailija joka tarkkailee itseään vähän liiaksikin ;) Menossa on yk 1 ja dpo 6. Oireita löytyy jos jonkinmoista. Olen miettinyt, että kyseessä on joko valeraskaus tai sitten oikeasti saan plussata kuun lopussa. Tässä siis merkillisiä oireita jotka voivat mennä oviksenkin piikkiin:

-jatkuvat oviskivut enemmälti vasemmalta puolelta josta myös munasolu irronnut (jatkuneet nyt viikon putkeen)

-"kivut" ajoittain kohdun alueella (oikeastaan siirtyneet keskelle) ja lämmön tunne kohdussa (voisiko olla verenkierron kiihtyminen)?

-turvotus

-rintojen paisuminen

-mielialojen epävakaisuus, paniikkituntemukset. Näitä sain aikaisemmin e-pillereistä välittömästi niiden aloituksen jälkeen joten siksi epäilen, että keltarauhashormonit toimivat nyt enemmän kuin normaalissa kierrossa.

-paine alavatsalla

-tunne raskaana olemisesta

-päänsärky

-yökötykset

-heikotus, huimaus, äkillinen väsymys

-kurkkukipu/lämpöily aamuisin

-Nana kp 28/yk 1

Vierailija
336/356 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh :( Olin jo ihan varma, että sieltä se plussa tulee.. No, tosiaan hyvä, että fiilis on hyvä ja hommat toimii :D Mennään tekemään ne huhtivauvat, eiks je ;)

Lopuille tsemppiä!!!

äipsykkä

337/356 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eli kp 1 tänään.. En ehtinyt lukea teidän muitten viestejä:( mut plussatkaa ny joku!!:) ja pahoittelut niille jotka myös tippui huhtikuisiin..

Vierailija
338/356 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeestaan muutaman viikon seuraillu teitä taka-alalla ja pitäny vähän pienempää profiilia :) Mulla nyt menossa kp 32/34 eli jännissä päivissä mennään! Maanantaina aijon testata ellei täti ehdi ennen kylään. Tällä viikolla on alkanu jtn pieniä oireita, esimerkiksi tunne ku vatassa nippailee ja ihan ku joku siellä tökkis tai en oikeen osaa selittää, ja sellaisia repäisykipuja kans. Joka päivä töiden jälkeen on ollut pakko nukkua päikkärit tällä viikolla.. Eilen taas huomasin että nännit on kipeytynyt ihan hirveesti. Toiveajattelua varmaanki, menkkaoireita kuitenki ovat! Olis kyllä niiiiin hienoa plussata, vielä ku kuulin että ystävänikin on ihan ekoilla viikoilla vasta :)

Sori omanapaisuus, mutta en jaksa muistaa kaikkea mitä ootte kirjoitellut! :)

Voiko nää olla jo joitain alkuraskauden merkkejä, vai missä vaiheessa niitä alkaa tulemaan?

ninni

Vierailija
339/356 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittelen tuolla odotuspuolella ja käyn välillä kurkkimassa saadaanko täältä sinne lisää porukkaa. Aika hiljainen kierto ollut ilmeisesti. Pahoittelut huonoja uutisia saaneille ja plussanneille onnea. Itse plussasin jokunen viikko sitten ja la on 1.3. Nyt 7+0.

Kunnille kommentoisin sen verran että tuo väsymys on ollut mulle jo 3 raskaudessa se oire, josta oon arvannut olevani raskaana. Nukun aina kun mahdollista eikä sekään riitä...huoh... Toivottavasti plussaat pian:)

Mutta hyvää jatkoa kaikille! Toivottavasti huhtikuun pino on onnekkaampi!

Vierailija
340/356 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kp 1/25-26. Plussaonnea lopuille!