MAALISKUISET 2013
Kommentit (356)
Mulla noi apteekin omat testit on JOKA kerts antanut roskishaamun yms.. Jopa silloin kun pikkuherra kävi potalla ni upotin testpään sinne ja jopas jotain... 10 min jälkeen tuli aika voimakaskin haamu.. Ja kyseessä sit 2 vuotiaan pojan pissasta :D eli paskoja testejä..
Heipparallaa kaikki!
Nyt on lomilta palailtu ja arki alkoi heti näin sunnuntain työvuorolla. Viime viikko meni mökillä kalastellessa. Oli ihanaa rentoutua hyttysten syötävänä.
Täällä on kanssa tovereilla ollut viikon aikana iloisia, vähemmän iloisia, piinaavia, jännittäviä, kutkuttavia ja hykerryttäviä tilanteita. Mobiilisti olen iltaisin teitä aina seuraillut. Onnittelut plussanneille ja pidetään peukut pystyssä jännittäjille! Paupulle lähettelen lohdutuksia ja pidetään ensi kuussa toivoa yllä, itsekin sinne suuntaavana.
Oma kierto alkoi siis uudelleen ja nyt seuraavaan pinoon.
Tuikkunen 5/28-30 yk 4
Plussatkaa te muut, mie en... =(
Nasulais
Miten paljon pettymystä pinossa.
Nasulais, joko sulla uusi kierto alkoi vai? Pahoittelut jokatapauksessa kovasti!
Ja Paupu, ootko varma, että meni/menee kesken? Raskausaikanahan voi tiputella ja tuhrutella paljonkin ja se on ihan normaalia. Voi harmi jos niin tosiaan on, että se oli siinä. Voimia.
Ele ja muut huhtikuisiin siirtyneet, tsemppiä uuteen kiertoon!!!
Alicia, jännitys tiivistyy. Vaikea sanoa voiko vielä plussaksi muuttua. Onko sulla mitään hajua koska ovis olisi ollut? Eihän sitä koskaan tiedä...
Kesäkeiju86, jo olis aikakin, että sulla alkais jotain tapahtuun. Kuulostaa vähän kummalta tuo sun testitulos, mutta jospa se huomenna olisi selkeämpi!!! Pidän peukkuja!!!
Onko tosiaan niin, että näin vähän ihania plussauutisia tippuu tähän pinoon??? Hirmuinen loppukiri on sitten muilla otettavana =)!
Helle meinaa tehdä mut hulluksi. Painostava ilma aiheuttaa päänsärkyä ja paita on märkänä tästä ahdistavasta kelistä. Mitään mulla ei kesäkeliä vastaan ole, mutta nyt kyllä jotenkin ahdistaa ihan. Tulis jo puhdistava, raikastava ukkonen.
RM
tulen mukaan jos vain vielä mahtuu? :-)
Tosin tässä ei ole kuin pari päivää armonaikaa katsoa mitä tapahtuu. Kirjoittelin tuonne kaksplussan sivuille jo mutta ei ollut kamalan aktiivinen ryhmä.
Oon seurannut tätä palstaa jo hienon tovin, mulla nyt kp 27/27-29 yk1, piinapäiviä mennään!!! Mitään kuukautistuntemuksia ei ole kyllä ilmassa mitä normaalisti AINA on ollut. Nippaillut jo muutamia päiviä vain oudosti alavatsaa mikä ei kyllä ole kuukautiskipua ollenkaan, mitäköhän sitten lie. Oviksen aikaan oli halut melko korkealla ja tunnistin heti päivän milloin oli, aika ahkerasti tuli pupuiltua. :-D
Ele ja Tre -81 pahoittelut tädistä, toisaalta hyvä ettei kierto sitten veny turhaan ja pääsette jo suuntaamaan katseet huhtikuuhun ;)
Kesäkeiju86 Laitahan heti kuulumisia, on kyllä jännään!!! Ansaitset niin sen plussan, niin kuin täällä tietysti kaikki ansaitsee! Viesteile pian kuulumisia ;)
Tuikkuselle seuraavaan kiertoon peukkuja, toivottavasti sulla on ollut mukava ja rentouttava loma! :)
Voi Nasulais, kiva kuulla susta. Alkoiko sulla uusi kierto? Tsemppiä ja pää pystyyn nainen, kyllä se siitä hyväksi muuttuu!
RM, itseasiassa mulla on tarkka havainto oviksesta ja se on ollut kp 19, eli 16 päivää sitten…kaiken järjen mukaan menkat on myöhässä muttei merkittävästi. Moni on sanonut, että kyllä sen sitten tietää kun on raskaana, ja mulla ei ole sellainen olo eikä liiemmin oireitakaan joten....Tänään on ollut hirveen painostava ilma. Tykkään kyllä auringosta, mutta tällainen pilvinen helle ei oo kauheen mukavaa…
mago, mukaan vaan jännittämään.Esikoistako kuumeilet,jos saa udella?Peukut pystyyn että nyt nappais!
-alicia
Pahoittelut huhtikuisiin siirtymisestä Ele, Tre-81 ja kaiketi Nasulais :( Ensi kuulle parempaa onnea. Alicialle peukutus, ehkä sieltä plussa tulee!
Tänne ei kurjuutta kummempaa. Oon ollu pahalla tuulella koko viikon ja mahakivut jatkuu. Tein testinkin päivällä, et jos kuitenkin olis ollu valemenkat, mutta pah. Sain taas sellasen roskishaamun. Sama testi oli kun viimeks, cittarin PregCheck. Nyt seurasin koko ajan silmä kovana mitä sille testi-ikkunalle tapahtuu ja ei siihen ruutuun mitään viivaa tullu ennenkun vasta kaikki punanen oli hävinny. Aavistus punasta viivaa näkyi puolen tunnin päästä, siihen asti koko ruutu oli vaaleenpunanen. En usko sen enteilevän uutta raskauttakaan, on vasta dpo7 menossa. Eli mikälie...pyh pah. Ei pitäs katella testiajan jälkeen.
Murmeli kp19/26 yk2
Siis pahoittelut muillekin huhtikuisiin siirtyneille, ketä en maininnut, olipa tökeröä... :(
saapuihan se täti sitten tännekin, vähän myöhässä varmaankin tuosta ovuloimattomuudesta johtuen. Matka siis jatkuu huhtikuisiin. Ihmeellisen vähän plussia tosiaan!
Liisuli kp 1/22-27 yk7
Hei,
testasin aamulla puhtaan negan, eli roskisplussasta oli kysymys lauantaina, jatkan kärventelemistä pitkän kierron kanssa ja soitan tänään uudestaan gynelle jos saisi aikaa aikaistettua ja saisi vaikka ne labratulokset.
Tsemppiä huhtikuisiin siirtyneille ja paljon plussaonnea jäljellä oleville!
kesäkeiju86 Kp84/? Yk11
kaikille, jotka on saanutkin negaa toiveista huolimatta! Tsemppiä eteenpäin!
Itselläni menkkojen pitäisi kaiken järjen mukaan alkaa sunnuntaina, joten niitä odotellessa. Ei ainakaan ole mitään sellaisia tuntemuksia, että voisi edes olla toiveita raskaudesta... Mutta eteenpäin mennään, vaikka meillä isännän mielestä ei haittaa, vaikka lapsille olisi mahdollisesti pidempikin ikäero, kun hänellä ja siskollaan on 7 vuotta ikäeroa. Mun kuumeilulla ei sentään ihan tuota kolmea vuotta enää olisi odotettu :D Esikoinen täytti toukokuussa siis 3v ja kovasti toivon hänelle pikkusisarusta.
Mutta yritykseen mies on kuitenkin suostunut, joten ei sen puolesta ongelmaa :)
Plussatuulia ja voimahaleja jaellen!
Narandja
Voi että kuinka paljon pettymystä tässä kierrossa onkaan.. voimia kaikille jotka siirtyivät huhtikuisiin! Huhtikuu on hyvä aika saada käärö, esikoisemme on aprillipäivän lahja ;)
Merinak ja mago: Tervetuloa ja tsemppiä piinaan ;)
Roxymama: Noh? Mikä tilanne? Onko täti tullut tai koskas olisit testailemassa??;)
Paupu: Voi pahoittelut :( Voi kuinka tiedän tuon tunteen, mutta kyllä siitä vielä noustaan!! Onnea ensi kiertoon!!
Alicia: No siellähän on myös jännät paikat. Olisko kyseessä se pitkä kierto, eikä vielä näy testeissä?!? Toivotaan!! :)
Ele ja tre-81 tsemppiä huhtikuisiin!! Ja muillekin tippuneille pahoittelut :(
Kesäkeiju-86: No onpahan outoa!! Soittele ihmeessä ja pyydä ne labrat, että saisi sitten varmuuden. Voi että kun olisin niin toivonut sen plussan sinulle!! Voimia!!
Pimpelipom: Oho, en ole koskaan kuullut että apteekin omat tuollain toimivat :/ Toivotaan, että oli vain huono testi ja muuten toimivat!
Nasulais: Voi mälsimys :( Olet ilmeisesti jatkanut huhtikuisiin, tsemppiä!!!
Murmeli: No johan on kumma kuukausi kun noita mahakipuja on yhdellä jos toisella! Toivottavasti katoaa ja nyt tulee puhdas tärppi!!! :D
Liisulille myös tsempit huhtikuisiin!!
Narandja: Meillä tulee vähintään tuo 5 vuotta ikäeroa lapsille (jos sellainen tänne vielä suodaan) ja toisaalta toivon, että olisi ollut pienempi ero, mutta ei ollut aiemmin mahdollisuutta. Koen silti, että ikäerosta huolimatta lapsilla olisi jotain seuraa tai tukea toisistaan. Ja haluisin niin tarjota esikoiselle sisaruksen.. toivottavasti onnistuu täällä ja sielläkin!! :)
ON: Ei juurikaan oireita raskautumisesta ja luulenkin, että tässä kierrossa ei tärpännyt, vaikka yritystä oli! ;) Nyt on vaan tälläinen vaihe, että taas kovasti vauva-aihe on tapetilla ja haluisi sen nyt just heti.. ikävä kun näitä ei voi vaan tilata :D Tekisi hirveesti mieli testailla, koska kaapissa lojuu 5 rtestiä.. ei sillä mitään voita, mutta huviksi.. No, ehkä mä jaksan odotella loppuviikkoon ennenkun rupean tuhlaamaan testejä :D Onneksi on parin päivän reissu huomenna tiedossa, niin pääsee vähän taas irti tästä..
äipsykkä kp 25/33??(28)
Pahoittelut kaikille tässä kierrossa pettyneille ja tsemppiä uuteen yritykseen
Jaha, tämä päätti etten saa kirjoittaa kuin yhden lauseen, kokeillaas uudestaan...
Eli omaa napaa sen verran että nyt on kp 18/26, eli pitkä viikko tulossa. Toisaalta ei haittaa, koska nyt on kesä ja aika saakin vähän madella. Koetan olla testaamatta ennenkö menkat on myöhässä.
En ole muuten koskaan tehnyt nega-testiä, tuli juuri mieleen. Ongelmia ei siis ole ollut raskautumisessa, kylläkin sitten raskaana pysymisessä ja lapsen kotiin asti saamisessa. Eli plussasta todellinen jännitys vasta alkaa...
Juu, sataa sataa ropisee...
Äipsykkä: Sehän on juuri se hassuun tässä, että kun sitä aattelee, että ainakaan tässä kierrossa ei tärpänny niin sitte se tapahtuu =). Niin, että voimia vaan piinaan... Komee kasa sulla testejä oottamassa, mites maltat olla pissimättä tikkuun?
Kesäkeiju86: Pahoittelut negasta. Sinuna tosiaan oisin jo (ollut ajat sitten) soittanu polille ja vaatinu jotain toimenpiteitä. Toivottavasti asiasi etenee nyt rivakasti!!!
Liisuli: täältäkin tsempit huhtikuisiin. Huhtikuussa on omakin keskimmäinen syntynyt, hyvä kuukausi =).
Murmelille iso tsemppi täältä. Kivut ei kivoja =/.
AngelsMama: toivottavasti tulee sitten PYSYVÄ plussa ja matkalainen pitää lujaa kiinni ainakin sellaiset vajaat 9kk... Voimaa piinaan!
ON: Jos olis hermoheikompi niin tässä alkais olla ainekset johonkin romahdukseen... Kivut jatkuu aaltoillen edelleen, välillä ei satu minnekään mutta sitten taas juilii. Rinnat ovat vähän kipeänä. Muitakin "oireita" on mutta olen päättänyt olla lotkauttamatta korvaani niille nyt. Niin monta kertaa olen tullut kroppani huijaamaksi, joten odottelen rauhassa. Vuotoa ei ole näkynyt, ei tuhrua, ei mitään.
Yksi testi on kaapissa mutta en tasan testaa vielä. Mä en jaksa uskoa vaikka toivo lujaa elääkin. Miten ihmeessä muka voisi olla ovis ollut juhannuksen aikaan kun oli ihan rutikuivaa? Ja jos se reilun viikon takainen väritön neljä päivää kestänyt limavuotelu+kivut olikin kiinnittymistä, niin voiko TODELLA olla sellaiset oireet kiinnittymisestä??? Kysyn ihan vakavissani, koska en ole _koskaan_ kokenut tällaista vaikka 10 vuotta on lasten saaminen ollut enemmän ja vähemmän mielessä...
Aika ristiriitaisissa mutta silti hyvissä fiiliksissä,
RM kp30/25-30
Elikkäs, kyllä se täti tuli kylään.. kamalat kivut :( Luulin jo että olisi tärpännyt kun olivat 3pv myöhässä, mutta ei. Parempi onni ensi kerralla !
Onnea plussanneille ja + tuulia !
huhtikuisiin >
Kp3, eli jatkan matkaani huuhtikuisiin..
Alicia: Esikoista kuumeillaan, tosin ilman mitään stressiä, tulee sitten kun on tullakseen. Tosin kyllä asia koko ajan mielessä on, minkäs teet!;)
Pahoittelut kaikille, jotka on saanut negan. :( Plussatuulia nyt ja PALJON!!!! +++++++++++
Vieläkään ei kuukautisista mitään merkkejä vaikka maanantaina näin aamuisin lähes poikkeuksetta alkanut. Odotellaan vielä ainakin huomiseen, ettei tule turhia pettymyksiä testien suhteen...
Ja pahoittelut huhtikuisiin tipahtaneille! Mälsää kun tämä kuukausi näyttää olevan aika köyhä..
Itse tuossa juuri kyselin mieheltä, koskas tehtäisiin testi ja mies ihan aidosti kyseli, että miksi testejä täytyy tehdä? Kun "testit ei sitä asiaa miksikään muuta"!!Miehet! Yritäppä siinä nyt selittää, että pää hajoaa tän asian kanssa. :) Mieheni ei yleensä asioista ressiä ota, eikä kyllä näytä tästäkään ottavan. Ehkä mulla on jotain oppimista sen asian kanssa.. ;) No, kysyin, että koska se haluisi testata, jos saisi ihan itse päättää. Kuulemma 8 viikkoa edellisistä menkoista!!Oikeesti!! No, tehtiin kompromissi ja sovittiin että ensi maanantaina testataan, jos siis vielä on tarvetta.. :)(eli kp32)Mikä ei siis ole yhtään myöhässä, koska ei kierrosta ole varmaa tietoa.. Mun olo on kuulemma nyt tällänen (väsy, nälkä, huimaa), koska olen edelleen töistä uupunut ja juon liian vähän vettä. Että näinhän se on, mutta itse sitä aina vähän kehittää päässään jotain muuta. On se hyvä kun joku takoo järkeä päähän :D
Kohta painaa pään tyynyyn että jaksaa reissata seuraavat pari päivää :)
äipsykkä kp 25/33??(28)
AngelsMama, sullahan on ollut jännästi noiden plussien kanssa, ja mää en ole koskaan saanut edes sitä haamua. Mutta uskon että kun sen plussan joskus saa niin siitä alkaa uusi pahempi jännittäminen että pikkuinen pysyy matkassa.
RoxyMama, toivottavasti et kuitenkaan saa mitään romahdusta, mutta hurjaa kuinka sulla on ollut noita kipuja tässä kuussa.Toivottavasti oireesi kertovat siitä, että nyt on tosi kyseessä ;)
Zenik ja ja Claudia, tsemppiä seuraavaan kiertoon!
äipsykkä, juu eipä nuo miehet paljon tällasia stressaa.Toisaalta onhan tämä asia niin paljon lähemäpänä meitä naisia varsinkin näin alkuun kun raskaus ei ole konkreettinen ja joudutaan vielä kaiken maailman oireita jännittämään. Jospa ne miehetkin sitten raskauden edetessä innostuu oikeen kunnolla:)
ON: Olo on ollut mitä oudoin. Mahassa nippaili ja alaselässä oli aaltomainen kipu koko viime yön ja nukuin huonosti. Töissä oli huono ja väsynyt olo vähäisistä unistakin johtuen. Kotiin tullessa nukuin 2,5 tuntia.Lisäksi on ollut vielä närästystä. Tätiä ei vieläkään kuulu..
-alicia kp36
Moi,
Kiitos teille kaikille tuesta, ootte ihania. Vielä ollaan kylässä, paneudn paremmin lukemaan ja kommentoimaan kun illalla päästään kotio.
Mutta siis testi oli apteekin oma ja viivanpaikka näkyi selvästi ja oikeaasa reunassa oli haaleanpunainen viiva, joka ei täyttänyt koko viivanpaikka aluetta.
Mutta huomenna ollaan viisaampia jos vaan tänään ehdin apteekkiin, pakko ehtiä.
Plussatuulia puhaltaen kaikille.
ja voimaa ja jaksamista huhtikuuhun siirtyneille.
kesäkeiju86 Kp83/? Yk11
ps. Jännittyneinä edelleen odotellaan mitä tulee tapahtumaan, menkat ei ole vielä alkaneet, mutta vatsaa nippailee ja selkää särkee eli täti saattaa kuitenkin vielä saapua :)