Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2013

31.05.2012 |

Kommentit (356)

Vierailija
201/356 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Olen niin pahoillani ettei toivottua tulosta tullut vieläkään, mutta toivotaan, että ivf toisi teille sen kauan kaipaamanne vauvan mahdollisimman pian. Olisitte niin vauvanne ansainnet!

Vierailija
202/356 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Olen niin pahoillani ettei toivottua tulosta tullut vieläkään, mutta toivotaan, että ivf toisi teille sen kauan kaipaamanne vauvan mahdollisimman pian. Olisitte niin vauvanne ansainneet!

Nasulais: Olen niin jännittänyt puolestasi ja käyn jatkuvasti katsomassa, että joko olet päässyt plussaamaan. Toivottavasti pian. :)

Minni*86*: Pahoittelut tädistä. No teillä on riittänyt menoa ja meininkiä esikoisen kanssa. Meillä on poika ollut hyvin helppo lapsi, nukkunut yönsä 3kk asti eikä turhia kiukuttele. Kova vauhti on kyllä päällä. ;) Oletko sä jo lopettanut imetyksen? Ajattelin vaan, että onko mulla kierto yhä sekaisin imetyksestä johtuen vai kenties kilpirauhasarvojen vuoksi? Thyroxin lääkitys aloitettiin puolessa välissä raskautta.

Paupu: Olisikohan kiinnittymisvuotoa? Toivottavasti. :)

Eli täällä ei menkkoja edelleenkään näy, tstin tein viimeksi keskiviikkona ja edelleen haamu, mutta en kyllä usko raskauteen, kun eivät ole vahvistuneet. Voi olla, että imetyksestä johtuen ei kierto ole vielä tasoittunut eikä raskaus edes ole mahdollinen. Ennen esikoista kierto oli kuitenkin säännöllinen. No ei auta kun odotella menkkoja alkavaksi...

Plussaonnea muille!!

Lumi kp 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat sisaret, nyt miun mitta on täynnä tuota isäntää. On järjestänyt itselleen huomiseksi vapaapäivän, jotta voidaan viettää mökillä laatuaikaa kaksin! Ja maanantaina kotimatkalla hän kuulemma voi käyttää miut lähimmällä huoltoasemalla, jos tahdon tehdä raskaustestin!! Mitä tuon miehen päässä liikkuu??? Voisko joku tulkita, ku mie en enää tajua...

Kivaa, että olette saaneet iloa tästä meidän komediasta... Toivottavasti ei käy sanonnan mukaan, että itku pitkästä ilosta!

Olossa ei oikeastaan mitään kummallista, mies tosin väitti yöllä saunassa, et rinnat on isommat ja nännit herkemmät, ite en kyl oo havainnu moista.

Anteeksi omanapaisuus! Jaksamisia siskot ja plussapuhureita piinailijoille!

Vierailija
204/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nasulais toi sun miehes taitaa vähä jo nauttia tosta sun kidutuksesta XD Kyllä teille varmaan hyviä uutisia tulee (=

Lumi: Joo nyt alkaa poika itse lopettamaan ton imetyksen.. ei suostu ku kerran päivässä ja nyt viimeiset kaks päivää ei sitäkään vaan puree heti niin että silmistä lentää vesi (poijalla on jo 6 hammasta) JAIKS!! Eli ei kauheasti enää syö ja taitaa nyt loppua se vähäkin.. No onpa tuo nyt jo 8 kk syönytkin aika hyvn. Meillä ei tosiaan nuku vieläkään täyttä yötä vaan herää sen 2-3 kertaa vieläkin. Ihanahan tuo on ku mikä vaikka välillä itse onkin väsynyt, mutta jään nyt vielä hoitovapaalle että eiköhän tuo opi nukkumaan ennekuin töihin menen.. toivottavasti

Mulla on ollut kierto ihan säännöllinen heti synnytyksen jälkeen. paitsi nyt täti tuli 5 päivää liian aikaisin..?? Se on taas ilmeisesti tätä kun alkaa kuumeileen.. =)

Marjanalle pahoittelut )= Toivotaan että uusi hoito toisi toivotun tuloksen.

Vierailija
205/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olis pari-kolme päivää maltettava ennen testiä. En tiedä kuvittelenko vaan näitä oireita, mutta rinnat on arat. Parina iltana on ollu kylmä, sillai enemmän kun normisti. Ja selkeimpänä aamulla noustessa kunnon repäsykipu.

Ohhoh, kun nyt vaan malttaa pysyä housuissaan. Nasulaisella se vasta onkin piinaavat oltavat xD

Paupu kp25 kai/28

Vierailija
206/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paupulle ja Nasulaisille heti kärkeen hirmuisesti malttia. Ja voimia viimeisiin piinahetkiin!!! On sulla aikamoinen ukko, Nasulais. Mutta jotenki mullakin on sellainen fiilis, että uutiset ovat oikein hyviä kunhan pääset testaamaan =D!!!

Minnilläkös menkat alkoi...? Pahoittelut!

Ihanaa, että Marjanalla pää selkenee ja saat suunnattua katseen tulevaan hoitoon. Kaikki ulokkeet sitten toki pystyssä plussan puolesta. Ja kiva kun roikut täällä!

ON: Me käytiin EM-kisoissa ja siellä oli tosi kivaa. Mutta en saanutkaan unohtaa tätä oloa vaan olen nyt ihan ihmeissäni. Perjantaina alkoi aivan kummallinen alavatsanipistely ja sen päiväiset trooppisen kosteat olosuhteet alaosastolla, että mietin ihmeissäni voiko mulla olla nyt vasta ovis??? Perjantaina oli kp20???!!!! Jos näin on niin johan on megakierto tulossa.

Luulin siellä reissun päällä, että nyt on joku huonosti koska oli pöksyt aivan märkänä mutta ei se onneksi verta ollut kuitenkaan vaan väritöntä. Ja nyt on rinnat aikas hellänä. Joten ehkä sitten ovuloin kuitenkin tässä kierrossa mutta ihan hirmu myöhään.... Vai mitä ootte mieltä? Ei tää oikein mitään muutakaan voi olla... Jos ovis olis ollut "oikeaan" aikaan juhannuksena niin siitä olis viikko nyt. Kummallista. Kosteat olosuhteet jatkuvat edelleen, joten aika pitkään on tällaista nyt. Vatsakipuja oli vielä eilen illallakin eli reilusti yli vuorokauden viilteli mahaa.

No, mutta huomenna töihin ja kaikki ok sen suhteen. Saa muuta ajateltavaa, väkisin. Ja pöh, ei pääse tänne tilittämään ihan koska vaan. Mutta koetan päästä kuitenkin lukemaan kuulumisianne mahdollisimman usein.

Kaikille plussatuulia!

RM

ps. Onko tuo tuorein kiertopäivälista pe 29.6. vai la 30.6. kun siinä lukee la 29.6.?

Vierailija
207/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että taas on yks kierto mennyt (melkein mennyt) eikä oireita ole juurikaan mitään :p vähän vatsaa nipistellyt, pahoinvointia ollut myös, mutta siinä se..... Torstaina olin alunperin ajatellut testailla, mut kattoos nyt viittiikö edes. Ei oikein ole odotukset korkealla.

Tsemppiä teille kaikille muille!!!!!!!!!!!

Vierailija
208/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua olen seuraillut sivusta ja ajattelin, että olisi kiva liittyä porukkaan, kun samassa veneessä ollaan=)

Itsellä nyt kp 31/??, testailla ajattelin ehkäpä kp 34-35 paikkeilla.....mikäli tarvetta on=)

Oikeastaan minkäänlaisia oireita ei ole...

Tsemppiä kaikille jännääjille!

209/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paupullahan on ollut mielenkiintoinen vuoto. Toivottavasti se merkkaa plussaamista vielä tässä pinossa!

RM: Huomasin itsekin, että olin laittanut väärän päivämäärän tuohon kiertolistaan, mutta lauantain kiertopäivät siinä oli päivitettynä. :) Jospa tuo ylimääräisenä kosteutesi on raskausoire. Monillahan tulee tosi paljon valkovuotoa, jos raskaus on alkanut. Pidän peukkuja!

ON: Minun menkat ei ole alkaneet vieläkään! Nyt on menossa jo kp 36 ja niin sanotusti dpo 17, vaikka sitä ovulaatiota ei ilmeisesti tapahtunutkaan, niin kyllähän minä ovulaatiotestillä sain sen LH-huipun havaittua, vaikka jokin ilmeisesti sotki sen munarakkulan irtoamisen. Onkohan se nyt sotkenut tämän kierron miten pahasti... Kauankohan sitä vuotoa joutuu odottelemaan vielä?

Eilen jomotti alavatsaa ja olin varma, että vuoto alkaa. Tänään on ollut todella kipeitä menkkamaisia jomotuksia alavatsalla ja olen joutunut välillä ihan kyyryssä kävelemään. Mutta mitään vuotoa ei vaan tule. Mietin vaan, että soitanko milloin polille, jos se vuoto ei ala...

Yleensä kuitenkin aina on vuoto alkanut viimeistään dpo 16 alkupäivästä jo. Ellen olisi torstaiaamuna käynyt siinä verikokeessa toteamassa, että en ole raskaana, olisin nyt varmasti intopiukeana testaamassa...

Marjana kp 36/? dpo 17 yk 27

Vierailija
210/356 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille jännääjille!! Nyt se plussa-aalto liikkeelle!! puuuuuuh, ++tuulia!! :D

Roxymama: Ehkäpä siellä on onnellinen vauva tulossa?? ;) Kiva, että oli rentouttava reissu!! Työt vievät mukavasti ajatuksia ja aika lentää, toivotaan näin ;)

Tuikkunen: Se on ihan hyvä, jos ei niitä aikasia testauksia tee, niin ei aina tule turhaan innostuttua. Mutta, koska viimeksikin ilmeisesti hedelmöitys oli tapahtunut, niin voihan olla että tällä kertaa ne tarrasukat ovat matkassa?? ;)

Jännät paikat! Koska ajattelit tehdä testiä?

kesäkeiju86: Menikö juhlat hyvin? Tuliko tätsy vai soitteletko gynelle? Mitähän tuollaiselle pitkälle kierrolle tosiaan tehdään, ei se nyt ihan normaaliakaan ole.. :/ Ilmottele mitä tapahtuu!

Nasulais: Mites sinne?? Pääsitkö testaileen?? Kyllä nyt niin pidän peukkuja sinulle, kun miehesi on oikein kiduttanut koko viikonlopun, etkä ole päässyt testaan!! Toivottavasti sieltä nyt pärähtää paksu plussaviiva!!

Marjana: Toivottavasti ne vuodot sieltä alkavat, että pääsette etiäpäin sopimaan aikatauluista! Ja tottakai jäät juttelemaan, vaikka la menisikin toukokuulle. Rankkoja hoitoja tosiaan tulossa, mutta kiitos seisoo aivan varmasti lopussa!! voimia sinnekin!!

Paupu: Hmmm... mä melkein tulkitsisin tuon vuodon enemmän positiiviseksi.. eikös noita vähäsiä vuotoja voi olla jos on raskautunut.. Peukut sinne päin!!!

luminainen: siis rtestit positiivisia, haamuja? Mites se on mahdollista? Vai mites tuon imetyksen kanssa ne hormonit meneekään..?? Olen luullut että rtestissä näkyy vaan jos on raskaana??

auringonkukkanen: Tuollaiset oireethan ovat melko positiivisia ;) Toivotaan paljon plussatuulta sinne!!

Liinanen: Tervetuloa! sielläkin ollaan ihan loppukierrossa, jännät paikat :)

ON: Täällä on juhlittu suvun kesken syntymäpäiväjuhlia ja lomaa aloteltu. Saatiin myös kahdenkeskistä aikaa kun esikoinen oli mummulassa. Oli kyllä aika ihanaa :) Ja lomat aloitettu, eli huomenna niiin nukutaan pitkään :D Luulen, että kierto rupeaa palautuun normiksi, koska vahvasti epäilen oviksen olleen viikolla. Nyt vaan odotellaan ja "varmistellaan" ;) Huoh.. No, toivotaan että näin lomalla tuo aika menee huomaamattomasti :D Tuskin tulee näin lomalla koneellakaan koko aika istua, mutta käyn kyllä lukemassa uutiset! ;)

äipsykkä kp 17/33?? (28??) yk1+km+yk2

Vierailija
211/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mulla oli viime vuonna yksi kierto myös joka oli normaalia pidempi. Eli ilmeisesti ovulaatiota ei silloin tapahtunut. Ehdin testailemaankin pari kertaa mutta vuoto sitten alkoi yli viikon myöhässä! Olen kuullut noista myös et jos ovista ei tapahdu niin kierto voi venyä pitkäänkin...Toivottavasti kuitenkin se vuoto pian alkaa että pääsette miettimään tulevia hoitoja! Ja jos ei muutamaan päivään ala niin kannattaa varmaan soittaa sinne polille!

Nasulais: Joko olet saanut luvan testata?????

ON: Rinnat tuli kuin tulikun yllättäen aroiksi ja repäisykipuja oli vain silloin yhden ainoan kerran joten tuskimpa tässä nyt raskaana ollaan. Menkkoja odotellessa, tosin onhan tässä nyt yli viikko aikaa vielä niitä odtella...

Ele

Vierailija
212/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paupu ja Nasulais: Joko pääsette testaamaan??? Huisin jännää, pidän peukkuja!

Auringonkukkaselle ja eleanoralle myös isot kasat tsemppejä, josko sieltä pärähtäisi plussat teille(kin)!!!

Kaikki te kohta testaamaan pääsevät, pidelkää sitten plussajunaa asemalla niin mahdollisimman moni kerkee kyytiin.

Liinaselle tervetuloa joukkoon!

Marjana: sulleko tässä nyt pitää lähetellä tätiä kyläilemään vaikka se hullulta tuntuukin…? Toivottavasti vuoto alkaa pian niin saat käännettyä ajatukset ja toimet hoitoa kohti!!! Voimia!

Samalla tätitoivotuksia kesäkeijullekin, olis jo ehkä vissiin sunkin vuoro saada kiertoa eteenpäin!!!

Äipsykkä: Kiva, että ootte saaneet omaa aikaa, se on niin kallisarvoista ja ihanaa. Ihanaa lomaa teille. Ota rennosti =)! Ja ainahan on hyvä varmistella vaikka se hedelmällisin ajankohta oliskin jo ohitettu… se on nääs kivaa!

ON: Olo on normalisoitunut, kosteat olosuhteet kuivahtaneet. Joten liekö myöhäinen ovis tai sitten jokin kumma hormonihärö oli täällä… Toki peitto heilui sitten "ihan varmuuden vuoksi", mutta olen ihan vissi ja saletti, että menkat tulee kun ovat tullakseen ja se siitä. Nyt keskitytään töihin ja teidän muiden tilanteiden jännäilyihin.

Aurinkoa päiväänne,

RM

213/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun miehellekin. Nyt toivotaan et ne muut hoidot tepsii ja nopeasti! Minulla jäi viime menkat kokonaan tasan kuukaudeksi pois.. en tainnut ovuloida vissiin ollenkaan silloin.. ainut syy miksi jäivät pois.. jos nyt on käyny niin ettet ole ovuloinu ( kummallista jos kumminkin sait hymynaaman testiin) ollenkaan niin toivottavasti ne kuukautiset tajuu tulla ja pikavauhtia.. Jos niin että ovulaatio ois tapahtunut myöhemmin ja oletkin raskaana ( toivoo kovasti näin)ni se ei välttämättä näy vielä edes verikokeessa? kurjaa kun testi nega ja kuukautiset poissa:(

ON: eli täällä ei ole mitään kummempia oireita raskauteen viittaavia.. aikaisemmin on ollu vaikka mitä oireita ja silti kuukautiset ovat alkaneet.. tänään ois tiedossa kauppareissu ja samalla ostan sit parit testit ja testailen lauantaina :) jos ny maltan odottaa niin pitkään.. viime kierto olikin huimat 56 päivää.. eli yhdet kuukautiset jäivät kokonaan väliin..

Ja nyt arvon neidit niitä plussauutisia tulemaan!!:)

Vierailija
214/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulais: Mä odotan ihan hirveellä innolla täällä sun kuulumisia, joko mies on antanut testit takasi, mitä ne näytti, mahdottomasti plussatuulia! Ja oot kyllä ihana aina kun luen sun postauksen alan vähintään hymyilemään, ihana asenne sinulla.

hepokatille: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Marjana: Paljon voimia, toivotaan, että toukokuussa sinulla on pieni vauva kainalossa. Ja se täti on kyllä varmaan lähtenyt nyt kesälomalle, mutta toivottavasti pian tulee sinne ja tänne.

Paupu: Kuulostaa ihan kiinnittymiseltä, oispas ihanaa.

Roxymama: Voisiko olla kiinnittymistä? Toivotaan parasta, ihanalta teidän reissu ainakin kuulosti. ja kiitos tätitoivotuksista.

äipsykkä: Juhlat meni oikein hyvin, oli ihana juhlia ja unohtaa koko vauvahaaveilu. Ihanaa lomaa sinulle.

ON: Ihanat juhlat vietetty 2siideriä tuli juotua ja yksi tupakka poltettua, mutta lauantai aamuna testi oli negaa niin yritän olla sättimättä itseäni. ja tätiä ei kuulu vieläkään, soitin tänään gynelle ja ajan sain sitten vasta elokuun alkuun… Mutta todellakin toivon, että siihen mennessä olisi täti jo tullut kylään.

Plussatuulia, tätituulia, tarrasukkia, lämmintä kesää ja ihan mitä vaan kukakin haluaa toivoa!

kesäkeiju86 kp77/? Yk11

Vierailija
215/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulaisen uutisia taitaa täällä oottaa vähän kaikki,, ois kyllä aika saada plussia pinoon jo. :)

Roxymama ja Paupu, voisha nuo ollakkii kiinnittymistä tai jtn.

Omaa olotilaa on oudon itkettävä olo, jotenkin vain mietin kovasti sitä raskautta joka meni kesken. että olisin nyt jo äitiyslomalla :( Tänään tuli olo että mitäs jos meille ei sitä lasta ikinä tule? Karmiva olo tuli ton jälkeen. Mulla alkoi lauantaina repäisykivut, jotka ovat harventuneet, tänään tuli vain yksi. Rinnat eivät ole järin arat. Pikkasen mahaa koskee sillai menkkamaisesti. Yksi yyberherkkä testi tuolla kaapissa on.. Kauhee ku haluis vaa tietää.

Vierailija
216/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin mun viimosen testin ja ei kyllä näyttänyt ees haamua tai haamun kaveria. >:/ toisaalta oviksesta on vasta sen 8 päivää ja en tehny aamupissasta et kait tässä vielä himpan verran on toivoa. Noh, loppuivat testit ainakin tuolta kuumottamasta. Perhana.

Vierailija
217/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun pahoittelut Marjanalle :( Tsemppiä tulevaan, toivottavasti tosiaan hoidot tuottaa tulosta. Samaten kesäkeijunen, RoxyMama ja muille tsempitystä ketkä on huonoja uutisia saanu. Todellakin tää pino kaipais niitä plussauutisia! Nasulaisen kuulumisia todellakin odotellen!

Lomaa on vielä vähän jäljellä ja mies lähti tänä aamuna työreissuun. Ollaan lähes koko loma oltu menossa enkä jaksanu kännykällä postailla, siks ei viestejä tullu. Tilanne näytti lupaavalta, mutta menkat tuli silti. Hetken piti spekuloida valemenkoilla kun oireet ei hävinny ollenkaan, mut nyt on jo ovisoireet havaittu, joten uutta yritystä vaan. Harmi vaan kun mies on reissussa, en tiiä onko mahiksia nyt sitte. Kaiketi tänään tai huomenna on ovis ja edelliset puuhailut oli pe-la yönä., ettäs tiedätte :D Jos nyt tärppää ni LA just ehtii maaliskuulle. Sitte meneekin yritys pakolliselle tauolle kun mies lähtee pitkälle työmatkalle, ainakin kahet ovikset kerkiää mennä. Siinä välissä sitten syön ihokuurin loppuun. Oli vähän puhetta muutenkin yrityksen lykkäämisestä, mutta eipä tuo silti kortsuja esiin kaivanu :) Hyvä niin!

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Murmeli kp13/26 yk2 lähtee jatkamaan siivousta.

Vierailija
218/356 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teille ku miulle itellenikin.... Ihanaa, kun jännätte miun puolesta noin kovasti. Toivotaan, että saan teidät huomenna palkita hyvillä uutisilla!

Mies on päättänyt tehdä miut hulluks ja saan ne testit vasta aamuyöllä, kun lähetään kotia kohti tai pahimmassa tapauksessa kotona päivällä... =(

Mut täti on poissa edelleen, eiks se oo niinku hyvä merkki??? Ja niitä kummallisia nivustuntemuksia ollu muutamana päivänä... Ite huomasin aamulla, kun kävin huussissa nakupellenä, et nännit todellakin reagoi eritavoin ku normaalisti.

Nasulais, kp31/23-28

Vierailija
219/356 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs eilen siis tein ton viimosen sofi erittäin herkeän testin (n.8vrk ovulaatiosta, en aamupissasta) ja olin kattovinani että n. 10 min kuluessa, siinä on TODELLA TODELLA heikon heikko punertava värjäytymä siinä testiviivan kohdalla. En saa siitä ees kuvaa ni voitais arvailla. Mutta testiviivan kohdassa on. ?!

Tätä heikkoa länttiä saa kyllä ihan tosissaa tiirailla, ei sitä ensisilmäyksellä näe. Ja nyt on testit loppu.. Odotellaan vielä viisi päivää.. Rinnat ehkä vähän herkät, ei juuri muuta oireita...

keijunen kp 23/28

Vierailija
220/356 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi keijunen, on jännää!

Nasulais, kuulostaa kyllä niin lupaavalta!!

Minäkin tein ekan testin ja mukavasti huoltoasemalla, kun ollaan reissussa. Haamuhan sieltä pärähti :) Pakkauksessa oli kaks testiä niin testailen vielä kehotuksen mukaan 48h päästä uudelleen.

Varovaisen onnellisena täällä,

Paupu