Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys orgasmista (tai sen saamisesta)

Vierailija
23.05.2012 |

Nyt vinkkejä, onko kellään vastaavaa? Mikä auttaisi?

Eli en ole koskaan saanut käsin/kielellä tms. Ainoastaan yhdynnässä, muutamalla takuuvarmalla ”muuvilla” (enkä tarvitse pitkää aikaa tähän).

Tämä on ihmetyttänyt, ja jotenkin viime aikoina entistä enemmän (olen raskaana, 28 vuotias). Asia ei ole aiemmin juuri haitannut, mutta viime aikoina vatsan ollessa yhä enemmän tiellä (eli ne takuuvarmat muuvit eivät enää onnistu) ja limakalvojen huutaessa hoosiannaa, on tuo iso O jäänyt historiaan.

”Sormettaminen” (toisen tekemänä) on aina ollut mielestäni vähän tylsää, enkä ole siihen kovin pitkäksi aikaa jaksanut paneutua. En siis harrasta sitä myöskään itsenäni, muutaman kerran koittanut ”treenata” mutta lopettanut. Voisin kuvitella että kielellä asia olisi toisin, mieheni kanssa tämä on vain melko harvinainen ilo (ja koska sitä on kovin harvoin, ja minulla on sellainen tunne ettei mieheni siitä erityisemmin välitä, niin koen tilanteet lähinnä kiusallisiksi) ? tosin en edes muista milloin kieli olisi alakerrassani käynyt, ehkä vuosi sitten? Noh, nyt kuitenkin tämä puolen vuoden orgasmittomuus alkaa painamaan…

Klitorikseni taitaa olla melko pieni, ja tuntuu lähinnä ärtyvän jos hupun vetää pois (vaikka olisi miten kosteana ja tekisi hellästi). Eikä käsisuihkukaan tms. tunnu erityisen hyvältä, lämmin vesi kylläkin ?

Voiko tämän taidon siis oppia näin myöhemmälläkin iällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppua vedetä pois päältä?

Vierailija
2/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miteknään pois päältä saada. Siitä hupun päältä hinkkaa. Mulla vaatii pari minuuttia nopeaa ja intensiivistä hinkkaamista tai voimakasta vesisuihkulla suihkuttamista vaikka siihen niin johan tulee orgasmi.

Toisen tekemään en ole kyllä koskaan saanut sormin enkä kielellä, koska vaatii todella erittäin nopeaa hinkuttamista mihin ei miehet yleensä ryhdy eikä kielellä varmaan olisi edes mahdollista. Mutta itse onnituu aina, ja nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin tuntuu epämiellyttävältä ja liian aralta jos niin tekee.

Ei kai tuossa muu auta kuin tutustua klitorikseen. Itse saan aina klitoriksen kautta orgasmin, pelkästään yhdynnässä en ole saanut koskaan. Raskausajan orgasmittomuus vaivaa kyllä täälläkin, tosin mulla se johtuu siitä, että kohtu alkaa aina supistella inhottavasti jos olen lähelläkään orgasmia :( ääh...

Vierailija
4/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkaa tässä vaiheessa raskautta olemaan sellainen olo, että pakko jostain se orgasmi saada... Mutta sitten itse yhdyntäkin jättää vähän "pahan maun" suuhun, kun paikat on hellinä -vaikka käyttäisi mitä liukkareita.

Ja persiissä pelko (liian paljon aikaa ajatuksille varmaankin...) että tällaistako se ennen-niin-ihana-seksielämämme tulee jatkossa olemaan... :(

Vierailija
5/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin enemmän henkiseltä puolelta vai voisiko joku hyvä dildo on teille ratkaisu? Joku sellainen missä on hyvä klittaväristin niin eiköhän maailma sillä räjähdä.

Leikkikää miehenne kanssa vielä kun ehditte.

Vierailija
6/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuletkun avulla. Siis niin, että ruuvaan suihkupään irti ja suihkuttelen klitorista pelkästä letkusta tulevalla vesisuihkulla. Hyvä tietysti, että onnistun edes sillä, mutta olisihan se nyt kiva, jos joskus yhdynnässäkin tai miehen avustamana onnistuisi! Mutta kokeile suihkua. Tavallisella käsisuihkulla ei mullakaan onnistu, se pää pitää saada irrotettua jotta vesisuihku tulee sopivan kapeana ja tarpeeksi suurella paineella.

Vierailija
7/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin enemmän henkiseltä puolelta vai voisiko joku hyvä dildo on teille ratkaisu? Joku sellainen missä on hyvä klittaväristin niin eiköhän maailma sillä räjähdä. Leikkikää miehenne kanssa vielä kun ehditte.

olemme aina olleet "kilttejä" seksin harrastajia. Siis on paljon vaihtelua yms yms, mutta emme tee mitään erityisen kinkyä, vaan seksi on toiminut itsessään todella hyvin, JA ilman "keskusteluja". Tuntuu vain hurjalta lähteä nyt yhtäkkiä raskaana sitten moisiin touhuihin :)

Vierailija
8/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ne sun "muuvit" on yleensä olleet? Koska itse en ole ikinä saanut yhdynnässä.

Kokeile delfiini-nimistä väristintä, on tosi tehokas!

Vierailija
9/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vibraattori, sellainen perusmallin jossa on mielellään useampi eri nopeus/teho. Sillä sitten vaan etsimään makoisimmat paikat klitoriksen luota tai muualta, mikä nyt sinusta hyvältä tuntuu. Paljon kätevämpää kuin yrittää sormin hinkuttaa, itse saan sorminkin mutta värinä on paljon mukavampi, siinä kun ei tule turhaan edes hankausta jos on limakalvot hellät.

Vierailija
10/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laittaa vaikka silmät kiinni ja ajatella (fantasioida) jotain seksikästä kun hierot klitorista.

Vierailija
11/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin enemmän henkiseltä puolelta vai voisiko joku hyvä dildo on teille ratkaisu? Joku sellainen missä on hyvä klittaväristin niin eiköhän maailma sillä räjähdä. Leikkikää miehenne kanssa vielä kun ehditte.

olemme aina olleet "kilttejä" seksin harrastajia. Siis on paljon vaihtelua yms yms, mutta emme tee mitään erityisen kinkyä, vaan seksi on toiminut itsessään todella hyvin, JA ilman "keskusteluja". Tuntuu vain hurjalta lähteä nyt yhtäkkiä raskaana sitten moisiin touhuihin :)

Seksilelut ovat kaikkein normaalein lisä seksissä, aikuisten leikkiä. Älkää ottako vakavasti.

Jos koet, että saa orkun sisältä, niin sellainen käyrädildo joka tutkii G-pistettä voisi olla sun juttu. Tai sitten se delfiini jossa klitorista väristellään dildon lisäksi.

Vierailija
12/12 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ne sun "muuvit" on yleensä olleet? Koska itse en ole ikinä saanut yhdynnässä. Kokeile delfiini-nimistä väristintä, on tosi tehokas!

Niin paras on ehdottomasti lähetyssaarnaaja. Siinä vielä kun nostaa lantion ikään kuin "ennakoiden" aina työntöä vastaan (ja samaan kohtaan) niin nopeasti on tullut.. Tosin aivan ekat työnnöt eivät yleensä tunnu erikoisilta, siinä 10:nnen kohdalla huomaa yhtäkkiä sen hiipivän tunteen... Toinen (harvemmin maltettu) tapa samassa asennossa on se, että pitää lantiota yhtäjaksoisesti juuri noin "valmiiksi kohotettuna", ja mies tulee toooodella hitaasti sisään, sillä lailla pikkuhiljaa, joka työnnöllä syvemmälle.. Mutta tähänkään ei meinaa minun kärsivällisyyteni riittää XD

Yksi hyvä esim. sohvalla, istuen miehen sylissä, siinä tunnustellen. Ja muutaman punkkulasin jälkeen ratsastaen (hitaasti etsiskellen tässäkin).

Nyt raskasuaikana en kyllä ole paljoa muuhun ruvennut kuin lähetyssaarnaajaan ja "takaa", koska jotenkin noloilen kroppaani muissa "näkyvissä" asennoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi