Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauva 2013?

23.05.2012 |

Joko täällä olisi muita hätähousuja, jotka ovat jo testailleet ja la. menee helmikuulle? Meillä näytti raskaustesti plussaa ensimmäisestä inseminaatiosta. Hätähousuna tein testin siis jo pp 11... Kauheasti tekee mieli hehkuttaa, mutta en halua vielä kovin monelle kertoa ennen kun varmistuu, että siellä on joku ja että tämä pysyy matkassa. Mutta tämähän on oivallinen paikka hehkuttaa!

La. laskureiden mukaan siis 1.2

Kommentit (188)

61/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii ainakin. Haluisitko Kosminen sellaisen väsätä? :)

Vierailija
62/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muilla on kestänyt ne menkkamaiset vihlaisut jos on ollut?

Mulla niitä on ollut viikon verran joka päivä ja aika tasaisesti ympäri vuorokauden, mutta tänään on ollut huomattavasti hiljaisempaa..? Ajattelin että kuulukohan asiaan että ne rauhoittuu välillä vai onko tämä jotenkin huono juttu. Mitään muita oireita ei juurikaan ole ollu kuin nuo menkkamaiset kivut, närästys, palelu ja nännien arkuus vielä. Neuvolaa en ole vielä varaillut, huomenna olisi tarkoitus.

Terkuin Bambi rv 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaista asti kärsiny hirmuisesta flunssasta,joka kaato ihan petiin su. Yritä siinä sit sikiöasennossa yskiä ja aivastella jotta mahdollisemman vähän tulisi repäisykipuja..

Kosminen: jos fb:hen tekee ryhmän niin salaisena sitten ettei kaiken kansan näkyvillä ole...en halua raskauttani kaikkien tuttujen kanssa jakaa..

Oireita edelleenkin odotellessa...ja saahan niitä varmaan muutaman pvän vielä oottaakin kun plussasin niin aikasin(eilen ois ollu kp 32 mikä mulla ollu pisin)

hilma 4+4

Vierailija
64/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoista odotin niin silloin keskustelin myös täällä Vauvan keskusteluryhmässä mutta huomattiin että kun useimmin käy kuitenkin FB:ssä niin siellä on näppärää samalla turista näistäkin asioista.

Ja ilmanmuuta ryhmästä pitää tehdä niin salainen ettei sitä edes kukaan löydä saati pääse lukemaan!!

Jos laitatte mulle (Taru Ruottinen)kaveripyynnön niin lisään teidät ryhmään. Sovitaan sitten siellä ryhmän säännöt tarkemmin, esittelyt jne. :)

Vierailija
65/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten poistetaanko se kaveruus sitten ku olet hyväksynyt ryhmään vai miten toimitaan? :)

Vierailija
66/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kertoo että mulla on tänään ollut hiukan mahakipuja sekä alaselän kipuja...hiukan jännittää että mitä on tapahtumassa nyt.Mietin myös että saisinkohan aikaisen ultran...itselläni on ollut myös parit keskenmenot koska lapsen sydän ei ole sykkinyt.Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan ja kysellä asiasta.

Vierailija
67/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-ryhmä sopii oikein hyvin, laitoin itseasiassa jo kaveripyyntöä, Taru. Enemmän ja useammin siellä tulee notkuttua kuin erikseen tällasilla eri sivuistoilla. Varsinkin viime aikoina kesken työpäivän kun tuntuu että energiatasot on niin pohjilla. Ei varsinaisesti väsytä kamalasti, mutta jotenkin keskittymiskyky on ihan kateissa. Pätkii ihan tolkuttomasti.

Mulla alkaa vähitellen helpottaa melkein kuukauden kestänyt nuha. Luulin että on allergiaa, mutta ainakaan nenäsumutteilla ei ollu mitään vaikutusta. Eikä toisaalta auttanu Otrivinkaan. Yskäkin meinasi tulla, mutta onneksi ei kunnolla. Sen verran repi kyllä nuo yskimiset ja aivastelut..! Pistää ihan ihmettelemään että miten se nyt jo niin paljon!

Meillä "tietävien" lista vaan pitenee. Nyt oli pakko kertoa ja isovanhemmillekin. Kaikki onneksi ottaa tosi rauhallisesti kun painottaa että tää on toooosi alussa.

Innuel rv5+6 Espoosta

Hih, piti oikeen tarkistaa kalenterista mikä vko menossa. Esikoista odottaessa tiesi kyllä aina tasan tarkalleen mikä viikko ja päivä on menossa :D

68/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sulle kaveripyynnön..pitkän harkinnan jälkeen, kävin nimittäin urkkimassa ja meillä näyttäis olevan yhteisiä kavereitakin..

Vierailija
69/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa kaikille! Täällä myös helmikuun odottaja. Laskettuaika olisi noin 13.2. Eri laskurit näyttää vähän eri päivää. Haluaisin myös liittyä facebook ryhmään, mutta näkyykö muille kavereille, että olen kyseisessä ryhmässä? En siis halua vielä kavereille asiaa facessa paljastaa.

Vierailija
70/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin ensin viestiä facebookin kautta Taru ruottinen nimiselle henkilölle että tiedän kyseessä olevan oikean henkilön. en viitsi ketä tahansa summassa pyytää kaveriksi. Katsoppa Taru siis myös muut-kansio facen postissa, että olenko laittanut viestiä oikealle henkilölle. :)

Vierailija
71/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään näy kenellekään että olet liittynyt ryhmään. Ei ole mullakaan tarkoitusta tätä asiaa paljastaa vielä piiitkään aikaan kenellekään puolitutulle :)

Vierailija
72/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Greeta,

en näe viestiä sinulta missään mutta ei FB:ssa pitäis olla mulla yhtään kokonimikaimaa.

Mutta tosiaa, perustin ryhmän Helmivauvat sinne ja koska se on salainen niin sitä ei haulla edes näe.

Vierailija
73/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa poistaa mut kavereista sitten kun oot ryhmässä jos niin haluaa, mä en itse kuitenkaan niin muista tehdä. Laitan kuitenkin ne keitä en tunne sellaseen puolitutut-listaan :)

Vierailija
74/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

la olis näillä näkymin 11.2, mutta vielä ei ole ihan varmaa että kuinka pitkällä ollaan, edelliset menkat mistä viikot laskettiin oli niin mitättömät tuhrut että ultraa odotellaan, jos sielä saataisiin oikeat viikot selville :)

tällä tai ensi viikolla menen yksityiselle ultraan, edellinen raskaus oli tuulimuna ja nyt on kauhia pelko persiissä että taas on sama tilanne... :( edellinen lopetti kehittymisen rv6-7, mutta todettiin vasta 11+6, tyhjennys meni "ketuiksi" ja loppupeleissä jouduin leikkaukseen.. tässä on ollut paljon muutakin jonka takia olen enemmän kuin onnellinen plussasta!!! ajattelin jo että ei kai niitä lapsia minulle sitten enempää suoda tuon esikoisen lisäksi.

esikoinen aloittaa jo syksyllä ekan luokan

Vierailija
75/188 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoi. Sulle myös yv muista katsoa sieltä viestit-> muut osiosta ;)

Vierailija
76/188 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Minulla on raskaus vielä aivan alussa, mutta varovaisesti tännekin jo katselen. Tämä on minulle neljäs lapsi, toivottavasti pysyy kyydissä!

Nälkä ja väsymys jo vaivaavat ja pahoinvointiakin on vähän.

Minä en halua mukaan Facebook-ryhmiin, joten toivottavasti tännekin jää joku juttelemaan :)

Cedarfalls, suunnilleen 4+2

Vierailija
77/188 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja lapset 6v ja 7v. Ja nyt siis kolmatta odottelen rv 5+0. Varovaisin mielin kun keskenmenojakin on ollut elämän aikana yhteensä 3=( Laskettuaika siis 13.2.

78/188 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle kosminen kaveripyyntöä. :) Mä varasin ajan varhaisultraan 26.6 ja jännittää jo. Meillä on tuota yritystä jo sen verran takana että haluan varmistaa että kaikki on kunnossa. Saa jäädä sit hyvillä mielin lomalle. (toivottavasti)

Yanna rv 6+2

Vierailija
79/188 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin varasin nyt sen ekan neuvolan ja sieltä sitten varataan se varhaisultra joka sijoittuu rv 10.Eiliset maha ja selkäkivut helpottanut onneksi :)

Kosminen laitoin sulle sen viestin lisäksi nyt kaveripyynnönki :)

Vierailija
80/188 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa vähitellen olla sitä pahoinvointiakin ilmassa.. Mulla ei ekassa raskaudessakaan ollu ongelmia aamujen kanssa, mutta tietyt hajut ja ajatuskin tietyistä ruuista tahtoo nostaa yökin suuhun.

Eilen meinas ekan kerran lentää laatta, töissä vielä, kun yksi toimistossa käynyt nuori mies haisi niin voimakkaasti jalkahielle. Örgh! Tänään jäi myös eka kertaa iltapäiväkahvimuki puolilleen.

Mulla olis jo kova houkutus hakea vaatelaatikot varastosta ja penkoa odotusvaatteita esiin. Ihan kun niihin joustovyötäröihin ei ehtis vielä kyllästyä moneen kertaan tässä tulevina kuukausina. Mulla kävi ekassa raskaudessa niin että en oikein ehtinyt/osannut nauttia ja fiilistellä siitä kuin vasta ihan loppumetreillä. Nyt sitten fiilistelen senkin edestä ja oikein odotan että maha kasvaisi ja pääsisi siitä nauttimaan!