Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauva 2013?

23.05.2012 |

Joko täällä olisi muita hätähousuja, jotka ovat jo testailleet ja la. menee helmikuulle? Meillä näytti raskaustesti plussaa ensimmäisestä inseminaatiosta. Hätähousuna tein testin siis jo pp 11... Kauheasti tekee mieli hehkuttaa, mutta en halua vielä kovin monelle kertoa ennen kun varmistuu, että siellä on joku ja että tämä pysyy matkassa. Mutta tämähän on oivallinen paikka hehkuttaa!

La. laskureiden mukaan siis 1.2

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poistettu vai enkö vain jostain syystä löydä ihmistä?

Ryhmään liittyisin kun on kaikille sukulaisille ilmoitettu ilo-uutisesta

Vierailija
182/188 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa :-). Pitäisikö meidän ryhtyä perustamaan oma ketju joka kuulle "helmikuisten elokuu", jotta viestejä olisi kätevämpi lukea ja näkisi ajan kulun? Joku ahkera aloittaa.

Olimme heinäkuun puolivälissä neuvolassa, mutta sykettä ei kuulunut. Eipä ole mitään vuotoja ollut, joten olen ihan luottavainen. Np-ultra on ensi ti, sitten sen näkee. Maha ainakin kasvaa, omista pillifarkuista luovutin varmaan rv 5 turvotuksen takia. Pahoinvointi onneksi on helpottanut.

Mukavaa elokuun alkua ja töihinpaluuta kaikille, joilla se on ajankohtaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onpa täällä hiljaista, missä kaikki luuraavat?

Pahoittelut keskenmenon kokeneille ja tervetuloa uusille!

Kävin viikolla ensimmäisessä ultrassa, kaikki hyvin ja aktiivinen pieni jumppaaja siellä asustaa. Mahaa alkaa olla jo niin, että kaikki huomaavat, että raskaana tässä ollaan. Pahoinvointia on edelleen, vaikka ehkä vähän hellittänyt, mutta väsymys on edelleen aikamoista. Lepääminenkään ei onnistu, kun lapset kinastelevat jatkuvasti. Lomaa on vielä ensi viikko, katsotaan sitten, miten töissä jaksaa. Täytynee ensi töikseen pyytää esimiestä pohtimaan sijaista tammikuusta alkaen :)

Mukavaa odotusaikaa kaikille!

Cedarfalls, 12 + jotakin

184/188 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki uskaltaudun vihdoin mukaan. Tänään oli eka ultra ja kaikki näyttäs olevan hyvin :) tehtii vatsan päältä ja ultran nainen sanoi että näkyy tosi selkeesti kaikki. Mäki näin molemmat kädet ja jalat ja kaikki kymmenen sormeaki jo nyt ku luulin ettei siellä vielä niin selkeesti näkyis. Oli ihana kattoa ku vauva jutteli, pomppi, "taputti" ja peitteli korviaan :) vajaa 5,5 cm pitkä ja todettiin olevan raskausviikkoina tasan 12. Lakettu aika kuitenkin pidettii 22.2.

Odotan ekaa lasta enkä oo tajunnu miten ihanaa tää odotusaika voi olla pahoinvoinnista ja väsymyksestä huolimatta!

Vierailija
185/188 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onko täällä enää ketään?

Raskausvaatteisiin on pitänyt turvautua jo pitkään ja näkyy selkeästi, että tässä odotetaan. En oikein välitä näistä nykyisistä odotusvaatteista, joissa mahalle on tehty pussi ja se on usein eri kangasta kuin itse housut; minulla on kaksi vanhaa housua ja yksi hame, joissa sama kangas jatkuu ylös asti ja täytynee yrittää niillä selvitä mahdollisimman pitkälle. Töissä pitää kuitenkin käydä vielä aika pitkään. Onko kukaan löytänyt nykymarkkinoilta tuollaisia samakangashousuja? Toinen ongelma on odotuspaidat, kaikkien kaula-aukko näyttää menevän todella alas. Etsintäkuulutus siis myös paidoille, jotka eivät paljasta koko etumusta!

Olo alkaa vähitellen olla parempi, ei okseta koko aikaa ja pystyn syömään laajempaa valikoimaa ruokia. Ihanaa! Nälkä tosin vaivaa; pitää syödä välipala aamupalan ja lounaan ja taas lounaan ja päivällisen välissä, muuten ei tule mitään.

Mitenpä teillä muilla odottaminen sujuu?

Mukavaa odotusta,

Cedarfalls, 15+0

Vierailija
186/188 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep,

täältä ihmiset varmaan meni FB_ryhmään tai tuonne:

suljettu ryhmä:

http://www.vauva.fi/ryhma/kortti/219/helmimasut_2013

Vierailija
187/188 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla minun tekemäni ryhmä :) Olisi kiva saada porukkaa sinne, tällä hetkellä meitä on kolme !

Vierailija
188/188 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että toi oli se facebookin ryhmä :D

Olinpas hassu !

¨

Kummiskin, jos haluaa niin olen perustanut facebookiin ryhmän helmimasuille :)

Tässä on linkki sinne ja ryhmähän on sitten suljettu, kuka vaan voi liittyä mutta kukaan ei näe meidän kirjoituksia yms. :)

https://www.facebook.com/groups/447939988582861/