Helmivauva 2013?
Joko täällä olisi muita hätähousuja, jotka ovat jo testailleet ja la. menee helmikuulle? Meillä näytti raskaustesti plussaa ensimmäisestä inseminaatiosta. Hätähousuna tein testin siis jo pp 11... Kauheasti tekee mieli hehkuttaa, mutta en halua vielä kovin monelle kertoa ennen kun varmistuu, että siellä on joku ja että tämä pysyy matkassa. Mutta tämähän on oivallinen paikka hehkuttaa!
La. laskureiden mukaan siis 1.2
Kommentit (188)
Ei muita vielä. :( Olisin tietenkin voinut mennä tuonne tammikuun ketjuunkin... Mutta eiköhän tähän nyt parin päivän sisällä joku tule!
mäkin taidan olla hätähousu.. laskettu aika olis laskureiden mukaan 2.2..
Mulla "alkoi" kuukautiset jo torstaina, mutta loppu jo perjantaina ja tänään lauantaina tein sitten testin ja plussaa näytti. jee!
en ihan vielä usko tätä, mutta ehkä tämä tästä.. ja joo, ehkä tammikuiset vois olla parempi paikka kirjoitta..
Hei vaan Onnimuuli ja onnea plussasta! Kai nuo vuodot ovat hyvinkin yleisiä. Tuntuukos muuten "raskaana olevalta"?
Minäkin olin hätähousu ja testasin jo kp 25/28. Oli vaan niin kummallinen olo töissä, olin varma että nyt on jotain tapahtunut.
Kotona heti testasin ja haalea plussa tuli :) Eilen vielä kokeilin uudestaan ja hiukan vahvempi plussa ilmestyi ruutuun. Noin puoli vuotta ollaan yritetty. Ei tässä vielä silti uskalla riemuita kun näin aikasessa vaiheessa ollaan... Eli laskettu aika olisi 5.2.2013!
eilen aamulla hailakan plussan, illalla olemattoman plussan (käytännössä negan), ja tänä aamuna vahvan plussan! Hölmönä ajattelin illalla, ettei pikku tilkka vettä testimukissa haittaa, mutta haittasi se tietysti. Oireita on vaikka minkämoisia, väsymystä, kurkkukipua, rintakipuja, vatsakipuja...
Laskettu aika on 4.2.
T: Onnellinen Solveig, joka on miehensä kanssa yrittänyt toista lasta vuoden ajan
Mullakin kauhea väsymys päällä. Aamupäivät on vielä ihan ok mutta iltapäivällä väsyttää ja töissä ei saa mitään aikaseksi :/ Yritin eilen käydä jalkapalloa pelailemassa mutta ei siitäkään mitään tullut, ihan kun kipeänä olis pelaillu. Onnistuin reväyttämään nivusenkin mitä mulle ei oo ennen tapahtunut... Nyt en oo pariin päivään testaillu noiden haaleitten plussien jälkeen. Eilen tai tänään olis pitäny kuukautisten alkaa ja ei ainakaan vielä näy tai kuulu eli hyvältä näyttää :) Pitää testaille tässä parin päivän sisällä josko sitä sais jo vahvan plussan aikaseksi.
Solveig, kuinkas vanha sun esikoinen on?
Täällä tehty tänään testi joka näytti plussaa :) Esikoinen on nyt 6kk ja tämä vaavi on ihana yllätys! Nyt vaan toivoa että pysyy mukana pikkuinen! Ei ole minkäänlaisia oireita ainakaan vielä!
Onhan täällä jo muutama muukin hätäinen :)
Ite testasin tänään ihan varmuuden vuoksi, vaikka menkkoja odottelinkin vasta huomenna. Yllättäen tulikin ihan selkeät viivat! Illalla on työpaikan illanvietto ja siksi ajattelin varmuuden vuoksi testata.
Ihanaa! Meillä on jo 2-vuotias tenava ja toista lasta on mietitty pitkään. Nyt kun sitten malttaisi pitää mielen rauhallisena ja suunsa kiinni, vaikeaa on.
Pikkuhiljaahan meitä alkaa tänne kertymään. Onpa mukava.
Mites teillä on alkuraskaus oireillut? Täällä on ollut aivan älytöntä väsymystä, päikkärit otettava joka päivä ja illalla aikaisin nukkumaan.
Täällä olisi yksi lisää, joka plussasi viime vkl vahvan kaksi viivaa :) Eli meille on nyt toinen pikkuinen tulossa. Esikoinen syntyi 4/2010. Toista lasta ollaan yritetty joulusta lähtien. On tää vain NIIN ihanaa! Ei olla vielä kellekään kerrottu. Ajateltiin odottaa ekaan ultraan. Onko muut jo kertoneet uutisesta? Meillä laskettu aika näyttäisi olevan 1.2.2013.
Oireita on ihan mukavasti: kuvottavaa oloa, rinnat kipeät, huimausta, väsymystä ja alavatsan turvotusta. Kuvottava olo onneksi helpottaa kun muistaa syödä usein.
Onnea kaikille! :)
esikoinen on 2,5 nyt. Toivottiin siis pienellä ikäerolla, mutta eipä toista raskautta tullutkaan sormia napsauttamalla! :) Esikoinen saatiin alulle ekalla yrityksellä, nyt 13. kerta toden sanoi.
Oireita: turvotusta, pientä pahaa oloa, juilimisia (varsinkin aivastellessa ja noustessa), nälkää, väsymystä, palelua... Hyvä alku siis! :)
Solveig rv 4+0
Tänne myös vahva plussa kp 27/26 ja uusi 29/26. :) Lasta ollaan yritetty jo puolitoista vuotta ja ensi viikolla olisi ollut aika naisten klinikalle tutkimuksiin. Vähän laskurista riippuen la. 3.2 tai 4.2. Onnea kaikille plussanneille!
Onnesta sekaisin..
Yanna rv 4+1
Tein tänäaamuna taas testin ja vieläkin plussa aika haalea (selkeästi kyllä väriä). Eli tänään on kp 30/28 ja ekan haalean sain jo kp 25/28. Onko ihan normaalia että plussa pysyy haaleana noin kauan? Olisin jo odottanut että saisi vahvan viivan...
Me ei olla vielä kellekkään kerrottu vaikka lähipiiri on jo vuosia kysynyt että koska on meidän vuoro kun ollaan niin kauan oltu yhdessä :) Ajattelin odottaa ainakin siihen ekaan ultraan ennen kun sanon kellekkään mitään. Yllättävän vaikeeta kyllä olla hiljaa :)
Ihan kivasti tullu keskusteluun porukkaa, onnea kaikille!
-Heiska86 rv 4+1
Onnea kaikille siis :)
Mulla ei ole vielä juuri mitään oireita, mutta muistelen että ekassa raskaudessakin meni useampi viikko ilman mitään. No, vähän on rinnat aristanu, ja viikon ajan olin tosi väsynyt. Nyt on kuitenkin ihan ylipirteä olo, edes tuon 2,5-vuotiaan epäinhimilliset aikaiset aamuheräämiset ei oo saanu mua tällä viikolla väsähtämään!
Me jo päätettiin että kerrotaan kavereille ja perheelle sitä mukaa kun asia tulee puheeksi. En vaan jaksa keksiä selityksiä viinilasillisen skippaamiseen jne. :) Esikoista odottaessa kerrottiin vasta ultran jälkeen, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä että miksi ei sitten kertoisi.
Meillä on esikoinen tuloillaan ja oireita ei muita ole vielä kuin älyttömän kipeät rinnat ja närästys. Olen luullut että närästys olisi ennemminkin loppuraskauden vaivoja mutta ei mua kyllä koskaan ole aiemmin näin närästänyt, eli oletan että tämä raskauteen liittyy. Ärsyttävää.
Burb..
Yanna rv 4+2
Taalla kans yks positiivinen. Menkkojen mukaan mulla ois laskettu aika 30.1 MUTTA mulla on aina vaihettu ultrassa myohemmaksi, niin sen takia ajattelin tulla tanne enka Tammikuun keskusteluihin! Meille on kolmas lapsi tama. Esikoinen on 2,5v ja vauva 1v.
Mulla ei ole oikeen muita oireita oo ollut kun vasymysta.. Ei kylla ollut aikasemmissakaan juuri oireita nain alussa. Imetankin viela vauvaa, pitais vissiin sekin lopettaa niin saa jonkinlaisen tauon imetyksesta ennenkun seuraava tulee :)
Tanaan varasin jo ensimmaisen laakari ajankin! oon varmaan ensimmainen taalla :)
Me asutaan miehen ja lasten kanssa Jenkeissa, (ukkoni on jenkki) niin piti heti varata laakariaika et saa nuo vakuutukset kuntoon jne..
Ihanaa alottaa taas kerran taalla keskustelut uudesta vauvasta!!
Me and a little one 5+1
Kun tänne on ilmestynyt väkeä :) Tuntuu hassulta että on taas raskaana,vastahan sitä synnyttin tuon ensimmäisen! Onko muut varanneet jo neuvola aikaa? Ja tuosta kertomisesta että me ajateltiin kertoa vasta sitten kun on mennyt semmoset 12-15 viikkoa että on varmasti sitten kriittisimmät viikot menneet yli.
Ja emme kerro raskaudesta kun vaan lähimmille ihmisille,kyllä ne tuttavat saavat sitte aikanaan selville asian ja tässä kylässä nyt ei mikään pysy salassa :D
On kyllä ihan mahtavaa että tuo meidän poitsu saa näin pienellä ikäerolla sisaruksen!
Ps. Mistäpäin Suomea olette??
Mä en oo vielä neuvola-aikaa varannut, koskakohan se pitäis tehdä?
Mä asun Pohjanmaalla, juuret kylläkin Etelä-Suomessa :)
Erehdyin lukemaan jotain keskustelua siitä, mitä kaikkea nyt sitten ei saisi syödä /juoda ja meni kyllä pää vähän sekasin.. Fetaakin oon tyytyväisenä syönyt ja sitten luinkin ettei ehkä olis saanut. No mutta en meinaa ottaa tästä mitään stressiä, eiköhän se tästä selkene!
-Heiska86 rv 4+3
Testi tehty ja LA olisi 7.2.
Esikoinen on nyt 1v 2kk... Ihanaa olla taas raskaana, kumpa pieni pysyisi mukana helmikuulle saakka!!
Hei ! Olen uusi täällä. Odotan toista lastani, tänään viikot 16+0. :) Onko täällä enää elämää ? Vai oliko täällä joku facebook ryhmä jonne voisi liittyä ?