Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki miehen haluaa vaan panna mua?

Vierailija
06.05.2012 |

Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet,EI kaikki miehet ovat sikoja. Seksiä on pakko saada ja tunkea kalu mihin vaan reikään. Olen itse 40v homo ja Yksin olen jäänyt,koska kukaan ei halua sitoutua. Vitsi on jo se,että monet naimisissa olevat "hetero"miehet huomaavat,että mieskin kiinnostaa ja haluan kokeilla. Sitten pitäisi salassa tavata. Haluan OIKEAN,AIKUISEN SUHTEEN! SIAT!

Vierailija
42/86 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se parisuhteen kannalta tärkeää tietää, milainen toinen on sängyssä. En osaisi itsekään sanoa, mitä haluan, ennen kun on oltu sängyssä. Jos mies on onneton sänkyhommissa niin ei siitä voi mitään tulla.

Onko mulla väärä asenne?

Haluaisin miehen, joka olisi intohomoinen rakastaja ja samalla hellä aviomies. Onko niitä edes?

Muistatteko, kun mä valitin täällä joku aika sitten, että olin saanut elämäni huonointa seksiä? No, se johtui ilmeisesti siitä, että olimme tunteneet aivan liian vähän aikaa eikä minulla ollut vielä tunteita miestä kohtaan. Päätin kuitenkin jatkaa tapailua. Nyt olen rakastunut mieheen ja seksi on mitä ihaninta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kaikki sellaisia! Muuta tämä käsitys elämässäsi. Se on biologinen kulku. Mieti ensin elämäsi takoitusta, mitä haluat elämältäsi. Voit pitää ja ottaa tavat sellaiset mikä itseäsi tyydyttää:)!

Vierailija
44/86 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap

Luultavasti deittailet vääränlaisia miehiä. Missä olet tutustunut heihin? Jossain Suomi24 treffipalvelussa? Monet miehet näkee yh:t vaan sellaisina naisina joilta saa helposti, mutta eivät halua mitään vakavaa naisen kanssa, jolla on jo lapsi tai lapsia.

Ehkä kannattaisi etsiä joku joka on itsekin yh? Ehkä vähän vanhempikin.

Ja miksi sinne sänkyyn on pakko heti mennä? Silläkin antaa liian helpon kuvan ja miehellä menee jännitys naisen "metsästämiseen", jos nainen on liian helppo. Vinkkinä, kokeilepa että ensin tutustut johonkin mieheen hieman paremmin ja sitten vasta joskus 2. tai 3. tapaamisella tai vielä myöhemmin harrastatte seksiä.

ap on sanonut, että on yksinhuoltaja?

Vierailija
45/86 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mun kans kirje kaveriks, niin on yksi ainakin joka ei halua panna sua :)

Vierailija
46/86 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet kertoo kavereilleen helpoista panoista ja jokainen sitten yrittää kepillä jäätä :D

Vierailija
47/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ajattelevat "avoimen seksuaalisesta" naisesta, että onpas helpon oloinen. Kertapanoksi mainio, luonteella ja juttujen tasolla saa heittää vesilintua. Eipä muuta kuin koettamaan.

Maine on äärimmäisen tärkeä naiselle, jos suhteeseen haluaa. Jos mies kuulee, että nainen on ollut monen kanssa, ei hän enää halua sitoutua. Tämä on vain fakta, miehen aivot toimivat niin. Ajatuskulku menee jotenkin niin, että "peli" on tavallaan hävitty, kun niin moni muukin on päässyt tekemään temput naiselle: nainen ei tuntuisi "omalta" joten sitoutuminen ei kannata. Mies ei halua hävitä vaan voittaa.

Tämä on myös se syy, miksi useimpia miehiä hävettää mielettömästi, jos he henkilökohtaisesti tuntevat naisensa vanhoja panoja. Syntyy tunne alempiarvoisuudesta, häviämisestä näille muille miehille. Sellainen on miesten maailma.

Kasvattaaksesi mahdollisuuksia kunnon miehen löytämiseen täytyy sun pitää siis jalat ristissä. Vähintään kuukausi tapailua ennen seksiä on hyvä sääntö, vonkamiehillä loppuu kärsivällisyys ennen tuota.

Ihan oikeasti naiset, ilman sarvia ja hampaita kehotan teitä vahtimaan, ettei seksikumppanien määrä kasva liian isoksi. Koska miehille sillä yleensä on väliä, paljon.

Vierailija
48/86 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään vikaa sinussa

Vierailija
49/86 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 11:07"]

Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(

[/quote]

Miksi luulet että miehet on naisten kanssa? Hienon luonteen takia? Miehillä on ihan miespuolisia kavereita. Naisten kanssa harrastetaan seksiä

Vierailija
50/86 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tuttavapiiriisi homomiehiä, eivät vonkaa sulta seksiä.

Vierailija
51/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on noin monta miestä yhtä aikaa kierroksessa? Ehkäpä et vaikuta kovinkaan "vaimomateriaalilta" eli luotettavalta, sellaiselta jolla on joku suunta elämässään ja josta tulisi hyvä äiti?

kierroksessa. mulla oli nuorena sama ongelma ja oli tosi hankalaa, kun eivät osanneet sitä pillun vonkaamista lopettaa, kun aloin yhden kanssa vakisuhteeseen ja olen nyt jo ollut yli 40-v hänen kanssaan.

En kyllä silloin nuorena suostunut niitten vonkaamisiin ja se tuntui vain lisäävän sitä vonkaaamkista.

Itseasiassa vieläkin välillä joku yrittää samaa, enkä ymmärrä, sillä olen ihan tavis nainen, mutta ilmeisesti jotkut ovat enemmin pantavia kuin toiset.

Vierailija
52/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei asu yksin metsässä, niin aina löytyy mies, joka vonkaa siltä seksiä. Miehet on tässä asiassa tosi yritteliäitä. Mulle lähetti esim. taannoin viikonloppuyönä herutusviestin eräs miekkonen, jonka näin n. 7 vuotta sitten kerran, emmekä ole pitäneet mitään yhteyttä sen jälkeen. Kerran vuodessa lauantaiöisin siltä kuitenkin tulee tiedusteluja olinpaikastani kun tyyppi on ilmeisesti kännissä, selvinpäin se hädin tuskin uskalsi avata suutaan.

On ap varmasti imartelevaa jos huomaat jonkun miehen katselevan himoiten, mutta ymmärrät kai, ettet ole ainoa ketä se himoitsee? Eli vaadi mieheltä vähän enemmän kuin himokkuutta, koska sitä ei ole niiltä vaikeaa saada. Millainen miehen pitäisi olla muuten kuin intohimoinen ja hellä, millaisia luonteenpiirteitä arvostat miehessä jne?

Vierailija
53/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei asu yksin metsässä, niin aina löytyy mies, joka vonkaa siltä seksiä. Miehet on tässä asiassa tosi yritteliäitä. Mulle lähetti esim. taannoin viikonloppuyönä herutusviestin eräs miekkonen, jonka näin n. 7 vuotta sitten kerran, emmekä ole pitäneet mitään yhteyttä sen jälkeen. Kerran vuodessa lauantaiöisin siltä kuitenkin tulee tiedusteluja olinpaikastani kun tyyppi on ilmeisesti kännissä, selvinpäin se hädin tuskin uskalsi avata suutaan.

siis edes tuolla kertaa suudelleet tai mitään, jostain syystä vain tulen sille humalassa mieleen säännöllisin väliajoin, muut vaihtoehdot läpikäytyään..mulle selitykseksi siihen, miksi jotkut miehet eivät ole halunneet muuta kuin seksisuhteen vaikka eräänkin hepun perheen tapasin jne, niin on lähinnä se, etten vain ollut "se oikea". Eli kyllä ne miehetkin haluaa naisesta muutakin kuin että se on kaunis ja miehen mielestä ihan kiva, pitää olla muunkinlaista kemiaa.

Vierailija
54/86 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 11:16"]

ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap

[/quote]

No joo, eiköhän tuo selitä asiaa. Jos sulta kerran saa noin helposti niin ei ne miehet muuta haluakaan. Ei sitä lehmää osteta jos litramaitoa halutaan ja jos joku pillua jakelee niin ei sitä naimakauppoja ehdotella. Tarpeet ja halut näet eivät aina kohtaa. 

Vierailija
55/86 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi sussa olisi jotain vikaa? En minäkään halua miehiltä mitään muuta kuin seksiä.

Vierailija
56/86 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaudella tarkoittaa hyvää ystävyyttä - saa etsiä kauan. Ehkä loppu ikänsä.Siltä minusta tuntuu. Parhaimmat kaverini tuntuvat siltä. Vastakkaista sukupuolta. Tosin inhoan omaa sukupuoltani.

Vierailija
57/86 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 05:35"]

Jos rakkaudella tarkoittaa hyvää ystävyyttä - saa etsiä kauan. Ehkä loppu ikänsä.Siltä minusta tuntuu. Parhaimmat kaverini tuntuvat siltä. Vastakkaista sukupuolta. Tosin inhoan omaa sukupuoltani.

[/quote]

Vierailija
58/86 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikea sanoa mitä viestität heille. Itse olin aina suosittu ja tarjolla olisi ollut miehiä enemmän kuin olisin halunnut ja yleensä kaikki halusivat seurustella kanssani. Olivat siis tosissaan kanssani. Yhtään pelkkää seksikumppania ei ole vaan kaikki suhteeni ovat olleet vakavalla pohjalla.Siis ennen - nyt olen jo vanhempi naimisissa oleva rouva :)

Vierailija
59/86 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 13:04"]

Huorittelijat on pölkkypäitä. Jos olit pitänyt jalat tiukasti ristissä, sinulla ei olisi omaa rakasta yhtään sen enempää kuin nyt, mutta olisit monta kokemusta köyhempi. Minusta on positiivista, että eron jälkeen uskaltaa hiukan tuulettaa, eikä jää kotiin kyhjöttämään. Olet ainakin löytänyt rehellisiä miehiä ja välttänyt suuret pettymykset.

Mahdollisuus oman rakkaan löytämiseen ei liikkumalla ainakaan huonone. Kun mies rakastuu, ei hän katso ohjekirjasta, saiko liian aikaisin vai liian myöhään. Kun itsestä alkaa tuntua, että seksikumppaneita tulee liikaa, sitten pitää hidastaa ja hakea molemminpuolista halua suhteeseen ennen seksiä. Ja silti onni löytyy vasta pettymysten jälkeen. Rakkaus on aina vaikeampaa kuin kevyt seksi.

[/quote]

Vierailija
60/86 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 12:01"]

Ei miehen päätä käännä se, onko seksiä ensimmäisellä vai viidennellä tapaamisella. Jos mies on vapaa ja etsimässä vaimoa, hänelle kelpaa ihana nainen joka tapauksessa. Nuo miehet eivät halua uutta kumppania, joten heistä ei sellaista sinulle tule, vaikka olisivat kuinka lääpällään. Olet tehnyt aivan oikein, kun olet nauttinut elämästä. Vedät selvästi miehiä puoleesi, joten jatkossa voit olla hiukan valikoivampi. Uuden aviomiehen löytäminen ei silti ole helppoa ja nopeaa, vaan on tutustuttava moniin miehiin ja kestettävä pettymykset.

jotkut miehet ajattelee, että jos nainen antaa ekoilla treffeillä niin se on liian helppo, välittämättä siitä että kyllähän he itsekin tällöin "antoivat"..joka tapauksessa jos itse ei halua vain seksisuhdetta niin silloin ei kannata sekstata heti alussa, vaan vasta kun mies on kertonut mitä haluaa.

Moni mies todellakin vaikka vonkaa heti niin ei ota tosissaan jos nainen on liian helppo. Jos kiinnostaa niin housut jalassa ekat viikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan