Miksi kaikki miehen haluaa vaan panna mua?
Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(
Kommentit (89)
Monet miehet pitävät yh-äitejä ihan vain panopuuna. Ikävää mutta totta.
Ehkäpä tämänkin ihmisen ongelmat ovat ratkenneet seitsemän vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämänkin ihmisen ongelmat ovat ratkenneet seitsemän vuotta sitten.
Suattaapi olla jo melko puhkipantu
no sä varmaan olet vaan niin ihana kyläpyörä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen päätä käännä se, onko seksiä ensimmäisellä vai viidennellä tapaamisella. Jos mies on vapaa ja etsimässä vaimoa, hänelle kelpaa ihana nainen joka tapauksessa. Nuo miehet eivät halua uutta kumppania, joten heistä ei sellaista sinulle tule, vaikka olisivat kuinka lääpällään. Olet tehnyt aivan oikein, kun olet nauttinut elämästä. Vedät selvästi miehiä puoleesi, joten jatkossa voit olla hiukan valikoivampi. Uuden aviomiehen löytäminen ei silti ole helppoa ja nopeaa, vaan on tutustuttava moniin miehiin ja kestettävä pettymykset.
Niinpä. Ja jonka mielestä on liian helppo onkin täys kusipää joten jos sellainen kusipää ei kiinnostu niin mitä se haittaa
Sait sinakin seksiä. Jos rupee pihtaamaan millon sitä seksiä sitten saa. Ei milloinkaan. Itse haluan ainakin seksiäkin tarpeeksi usein siinä sivussa ku etin ukkoa
Älä ala kiertopalkinnoksi miehille. Miehet on aika kaksinaismoralistisia. Toisaalta ensin sanovat, että haluvat vain kevyttä näkemistä ilman vakavaa suhdetta ja samaan aikaan haukkuvat niitä naisia kenen kanssa harrastavat näitä järjestelyjä kyläpyöräksi. Ovat kaksinaamaisia ja vaihtavat tietoa myös keskenään, että tuolta saa "helpolla". Älä luota miehiin noissa asioissa. Jos etsit vakavaa suhdetta niin pysy tiukkana ja älä suostu kevyisiin suhteisiin. Miehet voi olla aivan järkyttävän ilkeitä sitten noissa asioissa ja ajatella vain itseään.
Olet ruma.