Millä perusteella lihaa syövä ihminen on eläinrakas?
Koirat best ja söpöjä, mutta pihvit pannulle ja hyi joku vegeruoka.
Kommentit (34)
Tätä mietin nuorena itsekin, ja päätin lopettaa eläinten syönnin tarpeettomana. Täytän tänä vuonna 77, enkä ole lihaa kaivannut 60 vuoteen. Kunto hyvä - ei lääkkeitä.
Ei millään, mutta älä huoli, kyllä he tulevat kohta kertomaan sinulle kaikki kognitiivisen dissonanssin heille järkeistämät argumentit miksi asia ei olisi näin.
"Koirat best"
Eipä tulisi mieleenkään koiraa syödä.
Rakastan lammasta kun se on mahani täytteenä. 🥰
Mä en välitä siitä, miten joku luokittelee mut. Olen eläinrakas omasta mielestäni, vaikken sun tai jonkun muun mielestä ole. Ei kiinnosta randomien ajatukset.
Minä ainakin syön mieluummin hirvipaistia kuin otan sen ruhon tuulilasiini.
WEF eliitin viesti Davosista istuessaan kalleimmassa pihviravintolassa: tavallisten ihmisten tulee syödä kaikkea muuta kuin lihaa... mielellään myös paljon ötököitä / matoja yms....
Vierailija kirjoitti:
Mä en välitä siitä, miten joku luokittelee mut. Olen eläinrakas omasta mielestäni, vaikken sun tai jonkun muun mielestä ole. Ei kiinnosta randomien ajatukset.
Kiinnosti kuitenkin sen verran, että triggeröidyit vastaamaan ;)
Rakastaa ja arvostaa syömäänsä lihaa. Eikö se ole juuri yksi eläinrakkauden muoto?
Haista ny rölli vaikka vttu. Ja mene nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa ja arvostaa syömäänsä lihaa. Eikö se ole juuri yksi eläinrakkauden muoto?
Ei nyt lasketa suihinottoja tähän.
Vierailija kirjoitti:
Viherpipertäjät saunan taakse.
Miksi lihan syöntiä ei saa edes kyseenalaistaa?
Tiesittekö, et narsistikin voi olla eläinrakas?
Erikoinen etiikkakysymys, että kotikissan taikka koiran lihansyönti ei ole väärin, mutta ihmisen olisi.
No aikamoni eläinrakkaaksi itseään tituleeraava myös syöttää tuotantoeläimiä lemmikilleen. Eli onko se sitten yhtään eläinrakkaampaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään, mutta älä huoli, kyllä he tulevat kohta kertomaan sinulle kaikki kognitiivisen dissonanssin heille järkeistämät argumentit miksi asia ei olisi näin.
Jep, tuossahan noita jo yllä tuli.
Ei ne olekaan vaikka uskottelevat itselleen ja muille muuta