Miksi kaikki miehen haluaa vaan panna mua?
Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(
Kommentit (86)
tuo kärsivällisyyskohta ja se että kai ne miehet oikeasti maltaa odottaa(jos itse malttaa). Onhan seksi kivaa, en kiistä. Mutta ajattelen, että mussa on joku vika, kun kaikki tuntuu haluavan vaan seksiä. ap
Siis onhan sinussa se vika että ajattelet enemmän munan saantia kuin omaa tulevaisuuttasi. Kaikista näistä jutuistasi on välittynyt kuva että sinä tosiaan olet se joka haluaa parrua jokaiselta vastaantulijalta, ei niin että kaikki haluaisivat vain seksiä sinulta. Kun elät kuin viidenpennin venäläinen huora niin kaikki kohtelee sinua siten.
Huorittelijat on pölkkypäitä. Jos olit pitänyt jalat tiukasti ristissä, sinulla ei olisi omaa rakasta yhtään sen enempää kuin nyt, mutta olisit monta kokemusta köyhempi. Minusta on positiivista, että eron jälkeen uskaltaa hiukan tuulettaa, eikä jää kotiin kyhjöttämään. Olet ainakin löytänyt rehellisiä miehiä ja välttänyt suuret pettymykset.
Mahdollisuus oman rakkaan löytämiseen ei liikkumalla ainakaan huonone. Kun mies rakastuu, ei hän katso ohjekirjasta, saiko liian aikaisin vai liian myöhään. Kun itsestä alkaa tuntua, että seksikumppaneita tulee liikaa, sitten pitää hidastaa ja hakea molemminpuolista halua suhteeseen ennen seksiä. Ja silti onni löytyy vasta pettymysten jälkeen. Rakkaus on aina vaikeampaa kuin kevyt seksi.
Se on vikana, ettet varsin henkevältä vaikuta. Bimbon kanssa ei muuta yleensä haluta kuin panna.
Huorittelijat on pölkkypäitä. Jos olit pitänyt jalat tiukasti ristissä, sinulla ei olisi omaa rakasta yhtään sen enempää kuin nyt, mutta olisit monta kokemusta köyhempi. Minusta on positiivista, että eron jälkeen uskaltaa hiukan tuulettaa, eikä jää kotiin kyhjöttämään. Olet ainakin löytänyt rehellisiä miehiä ja välttänyt suuret pettymykset.
Mahdollisuus oman rakkaan löytämiseen ei liikkumalla ainakaan huonone. Kun mies rakastuu, ei hän katso ohjekirjasta, saiko liian aikaisin vai liian myöhään. Kun itsestä alkaa tuntua, että seksikumppaneita tulee liikaa, sitten pitää hidastaa ja hakea molemminpuolista halua suhteeseen ennen seksiä. Ja silti onni löytyy vasta pettymysten jälkeen. Rakkaus on aina vaikeampaa kuin kevyt seksi.
Jos olisit pitänyt jalat tiukasti ristissä, sinulla ei olisi omaa rakasta yhtään sen enempää kuin nyt, mutta olisit monta sukupuolitautia köyhempi! Eli haarat levälleen ja matka kohti uusia sankareita!
Sinulta kaikki saa helposti hyvät kyydit.
Mutta kuka nyt semmoisen vaimoksi haluaisi!
erona vaan se että olen päättänyt toimia kuten miehet. Mulla on 3-4 todella mukavaa ja fiksua miestä kierroksessa ja saan laadukasta seksiä, kiinnostavia keskusteluja ja huomiota... Kolme näistä on vanhoja tuttavuuksia, yksi uusi. Aion nauttia sinkkuudestani ja seksielämästäni nyt vaikka vakituista suhdetta ei olekkaan. Olen nainen parhaassa iässä, puolinaiseen suhteseen en halua ja jos unelmieni mietä ei löydy niin olen tyytyväinen näin. En todellakaan ole säälittävä tai moraaliton, olen itenäinen elämästään nauttiva hyvällä itetunnolla varutettu kivän näköinen keski-ikäinen äiti ja sinkkunainen:)
Ja haluttava. Aloitus on kuin punainen vaate näille raskausarpisille kuvotuksille, buahhhahahhaaaa :)! Nauti ap, että olet kaunis ja miehet haluavat sua. Sulla tulee varmasti oleen mistä valita.
olen ruma 50+. Miehillä seisoo aina. Ja sitten se, että olen eronnut, mutta en anna. Kielletty hedelmä tai vaikeasti valloitettava, siinä se. Aion olla selibaatissa loppuelämäni.
joo. Mä olen vuoden aikana ollut sängyssä neljän miehen kanssa. Kukaan heistä ei tunne toisiaan ja yksi näistä on entinen aviomieheni. Mietin asioita syvällisesti ja ehkä juuri siksi musta tuntuu pahalta. Tykkään seksistä kuten sanoin. Mutta maineeni ei ole kyllä mikään ilotyttö. ap
Olen alkanut vähän pelätä miehiä. Tuntuu, että osa niistä on ihan elukoita, hyi olkoon. Ällöttää. Muhun on käyty käsiksikin monta kertaa, hyi.
en ole järisyttävän kaunis, mut seurueessa hyväntuulinen, iloinen, flirttaava jne. Olin kai vahvan, itsenäisen ja kevytkenkäsen olonen, ja mulle usein sanottiin et vaimoks mieluummin vähän heikompi ja suojeltavampi tyyppi, jolla ei olis niin paljon mieskavereita ja joka ei ois noin supliikki ja flirtti.
onko sulla hyvä itsetunto? Kuinka kovasti tarvitset miestä elämääsi? Mä nimittäin huomasin, että kun käsitykseni itsestäni parani ja en etsinyt miestä niin epätoivoisesti, niin sain muutkin kuin seksin etsijät kiinnostumaan. Olet varmasti nätti, kiva ja hauska, mutta jos et ole oikein sinut itsesi kanssa niin ne hyvät miehet ei välttämättä oikein halua lähestyä. Tää on tietty vaan yksi teoria.
Tuo varmaan mullakin. Vaikka mulla on mies, mutta edelleen juttelen aika vapaasti ihmisille ja olen hyväntuulinen. En kuitenkaan tietoisesti flirttaile, mutta ehkä joku tulkitsee mua silleen. Mielestäni olen ihan samanlainen miesten kanssa kuin naistenkin.
ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap
No siis, olet antanut pesääsi 3/4:sta ja vielä ihmettelet. Pidä joskus luukkusi kiinni niin voit saavuttaa jotain.
olen reilusti yli 30 v, kaunis ja aina ollut enemmän tai vähemmän hoikka nyt vähän pyöreämpi. olen tavannut vain muutaman miehen jotka osoittaneet haluavansa seksiä heti. Ehkä olen vaan sen verran kunnioitettavamman oloinen. Olisi mielenkiintoista tietää millainen nainen on miehelle niin epäkunnioitettava että vain seksiä haluaa. Olet ehkä vähän bimbo ja et ehkä kovin mielenkiintoinen.
olen reilusti yli 30 v, kaunis ja aina ollut enemmän tai vähemmän hoikka nyt vähän pyöreämpi. olen tavannut vain muutaman miehen jotka osoittaneet haluavansa seksiä heti. Ehkä olen vaan sen verran kunnioitettavamman oloinen. Olisi mielenkiintoista tietää millainen nainen on miehelle niin epäkunnioitettava että vain seksiä haluaa. Olet ehkä vähän bimbo ja et ehkä kovin mielenkiintoinen.
mä olin epävarma miesten kanssa ja en muutenkaan tuntenut itseäni, niin siksi käyttäydyin vähän bimbomaisesti varmaan, mutta kun itsetunto on parantunut niin kyllä musta on ihan riittävän mielenkiintoinen tullut, eli asiat voivat muuttua. Nyt en kelpuuttaisi miehekseni yhtäkään niistä keiden kanssa aikoinaan olin. Ap:llekin voi käydä näin.
en nyt bimbosta tiedä.. tuskin olen kovinkaan bimbo. Mulla on aika hyvä kroppa, pyöreä peppu, kivat tissit, kauniit kasvot, pukeuden nätisti mutta en tyrkysti. Töissäkin usein näen, kun joku mies seisoo vieressä ja katsoo päästä varpaisiin sillain himoiten. Se tuntuu joskus kivalta, mutta nyt mulle on tullut jotenkin haikea olo siitä, että kaipaan rakkautta mutta vaan seksiä olisi tarjolla. ap
Sellanen nainen, jonka mieskin kuvittelee haluavan vain seksiä ja kaveruutta. T.32
en nyt bimbosta tiedä.. tuskin olen kovinkaan bimbo. Mulla on aika hyvä kroppa, pyöreä peppu, kivat tissit, kauniit kasvot, pukeuden nätisti mutta en tyrkysti. Töissäkin usein näen, kun joku mies seisoo vieressä ja katsoo päästä varpaisiin sillain himoiten. Se tuntuu joskus kivalta, mutta nyt mulle on tullut jotenkin haikea olo siitä, että kaipaan rakkautta mutta vaan seksiä olisi tarjolla. ap
Ja silti olet saanut vain 4 miestä sänkyysi? Et ole niin himottava kuin luulet (en tarkoita tällä mitään pahaa) joten sinulla on paljon paremmat mahdollisuudet saada hyvä mies elämääsi kuin tyrmäävän kauniilla bimbolla. Älä keskity ulkonäköösi, vaan luonteeseesi!
tuo kärsivällisyyskohta ja se että kai ne miehet oikeasti maltaa odottaa(jos itse malttaa). Onhan seksi kivaa, en kiistä. Mutta ajattelen, että mussa on joku vika, kun kaikki tuntuu haluavan vaan seksiä. ap