Miksi baareissa kauniit, mutta lihavat naiset kelpaavat?
Kommentit (102)
Minä oon naamastani ihan nätti, mutta melkoisen läski. Oon todellinen motoristipappa&turkkilaismamu-magneetti baareissa, voi miten ihanaa :-D
- että kun tarpeeksi viinaa nauttii niin alkaa lihavampikin näyttää kauniilta ;)
Tämä pitää paikkaansa, itsekin erehtynyt ja aamulla sitten oman virheensä huomannut. Onneksi ne voi vaan lempata pihalle. Ei niitä selvinpäin kattele pirukaan. Tai no oikeastaan voi katella, mutta ei kyllä kavereille viitsisi esitellä.
Man
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:23"]
- että kun tarpeeksi viinaa nauttii niin alkaa lihavampikin näyttää kauniilta ;)
Tämä pitää paikkaansa, itsekin erehtynyt ja aamulla sitten oman virheensä huomannut. Onneksi ne voi vaan lempata pihalle. Ei niitä selvinpäin kattele pirukaan. Tai no oikeastaan voi katella, mutta ei kyllä kavereille viitsisi esitellä.
Man
Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:23"]
Man
Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
[/quote]
[/quote]älkääs nyt tytöt riidelkö..
ja toinen totuus on se että pitkä, komea ja lihaksikas mieheni taitaa sitten olla oikeesti ruma ja plösö haaroista valmiiks märkä nainen koska sen ympärillä pörrää aina puolet baarista:0
Naiset on pinnallisia, miehet ei.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 17:28"]
mikä ihmeen ajatus toi muka on olevinaan että lihavammat muka antaisi muita helpommin?
[/quote]
Niinpä! Itse olen kolmenkympin pyykin ohittanut, pyöreässä kunnossa, nätti naamastani ja minulla on pitkät hiukset. Joka ikinen kerta kun menen baariin, saan hätistellä jonkun kosiskelijan kimpustani. Röyhkeimmät tulevat iskemään, vaikka seisoisin käsi kädessä miesystäväni kanssa!
Ei todellakaan ole tarvinut antaa ensimmäiselle pyytäjälle, vaan on voinut valita. Aina on lohjennut, kun on siltä tuntunut eikä ole tarttenut hinkuttaa pienimunaisten pelimiesten kanssa.
ei helkkari, mitä yleistystä. Juu hoikat naiset on KAIKKI, tai vähintään SUURIN OSA, tiukkapipoisia, ylpeitä, katsovat nenänvarttaan pitkin, huonoja sängyssä... mietitäänpä nyt uudestaan. Itse en todellakaan ole huomannut, että ainoastaan lihavia vongattaisiin baarissa, päinvastoin. Ehkä vähemmän puoleensavetäviin siirrytään siinä vaiheessa, kun ei muuta ole irronnut. Se ei todellakaan johdu siitä, että normaalivartaloiset olisivat vittumaisia ämmiä, vaan ohops, myös heillä on oikeus kieltäytyä tarjouksista. Toiseksi monet heistä ovat jo varattuja.
Jokainen tykkää omanlaisestaan, eikä kaikki laihat ole niitä takakireitä ja miehekkäitä liikalaihoja. Kyllä terveen näköinen on paras ja luonne voi olla paljon mukavempi jollain laiheliinilla kuin isommalla tytöllä. Ei lihavuus muuta ihmistä automaattisesti hauskaksi.
Kaunissa mutta lihavassa on sentään potentiaalia. Läskit naiset ovat innoissaan kaikesta saamastaan huomiosta :)
mies
Siis vitsi mikä historiallinen ketju, näin aamusta jo näin monta MIEhsTÄ täällä kommentoimassa tätä äärimmäisen mielenkiintoista keskustelua ...mun veikkaus että tässä ketjussa kirjoittaa 2-3 tyyppiä: yks lihavien vihaaha ( joku läski vienyt joskus siltä miehen) ja sit muutama ehkä ihanoikea tyyppi...Mutta jatkakaa ihmeessä :)
Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa
[/quote]
Ilmeisesti olet se punkero. No, mun ois pakko varmaan huolia sinut, jos olisit viimeinen nainen maailmassa, tosin varmaan alkoholiakin löytyisi sen verran jostain, että aina silloin tällöin kännissä pitäisin sinua haluttavana.
No ei menny kauaa ku päätettiin jo että 1) lihava on aina hauska, hoikka ei ikinä 2) lihava on aina jalat maassa kun taas hoikka on aina ylpeä 3) miehet tykkää enemmän pullukoista kuin hoikista oikeasti, mutta eivät vaan kehtaa sitä ääneen myöntää 4) Pullukat on aina kauniita ja hoikat rumia 5) Pullukat on aina mukavia, hoikat taas ilkeitä 6)Pullukalta irtoaa helpommin kuin hoikalta
Oikeasti, eihän me naiset tehä tässä muuta ku alenneta toinen toisiamme ja itsejämme. Ei tuollaiset yleistykset mairittele ketään, siinäpä vaan annetaan miehille taas varaa arvottaa naisia ulkonäön perusteella. Minä en ees oo huomannu tällaista ilmiötä että painon mukaan jakaantuu miesten mielenkiinto. Ainoa mikä pistää silmään on se että todella todella kauniita (siis sellaisia supermallin näköisiä, millä en tarkota perushoikkaa perusnätillä naamalla) ja sellaset todella todella rumat jäävät vaille miesten iskuyrityksiä. Näihin nyt varmaan voi jokainen ihan itse järkeillä syyt.
Itse olen hieman pyöreä, mutta todella kaunis kasvoiltani,se bmi vajaa 27 eli hieman ylipainoa d-kupin tisseillä. Tämä ketju taitaa olla niitä nyrpeitä nirppanokkia varten, joilla petolinnun kasvot ja luonne sitä samaa. En itse lähde kenenkään mukaan helposti tai ole sitä tehnytkään mistään baarista, mutta kommentteja olen saanut osakseni sillä, että olen naisten mielestä läski, mutta miehet näkevät jonain Adelena, joka vie huomion näiltä itseensä vittuuntuneilta linnunpelättimiltä, joille painoindeksi on ihmsen mitta. Ainakin mussa on potentiaalia enempää, kun hieman lihavanakin olen kaunis. Miltäköhän nämä arvostelijat itse näyttäisivät saman painoisina?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 17:27"]
Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Laihat ovat koppavia ja yleensä omaan napaan tuijottavia, kommentti miespuoliselta ystävältäni, kun joskus asiaa häneltä kysyin. Pitää ennemmän että naisella on päänkin sisällä jotain. On muuten itse urheilullinen, lihaksikas eikä pahan näköinen ;)
[/quote]
Miten se, että ihminen ei syö yli kulutuksensa, tekee hänestä koppavan? Ja miksi tämä mies itse sitten on urheilullinen ja lihaksikas, jos vain pullukalla "on päänkin sisällä jotain"?
Eihän näissä pullukoiden perusteluissa ole päätä eikä häntää.
Outoa,että täällä vauvalehden palstalla pyörii niin paljon miehiä.
t. hoikka ja kaunis nainen, joka kyllä antaa helposti
Minä olen kelvannut paremmin pyöreänä kuin hoikkana, vaikka pyörenä olen ollut vanhempikin. Alle kolmikymppisenä kun olin hoikka, juuri kukaan mies ei lähestynyt baareissa minua. Kolmenkympin jälkeen lihoin parikymmentä kiloa painoindeksiin 27, lievään ylipainoon. Ja kas johan alkoi löytyä vonkaajia! Ilmeisesti olin jotenkin ylimielisen ja pelottavan näköinen hoikkana, mutta tavallisen pyöreän maatiaisen näköisenä helpommin lähestyttävä. Epäilemättä kyllä on olemassa miesryhmä joka ei minua tällaisena koskisi pitkällä tikullakaan, mutta mitäpä siitä.
Se taitaa olla muustakin kiinni kun naamasta ja läskeistä :) Mulla oli työkaveri, jonka näin naisen silmin katsottuna ei ollut kyllä minkään näköinen (ohut hapsottava tukka, huonot hampaat). Mutta miehiä hän veti kuin kärpäspaperi.... kysyin kerran miespuoliselta työkaverilta, että mikä hänen salaisuutensa on. Mies sanoi heti, että isotissinen blondi syntisellä katseella... Eli se siitä.
Mun mielestäni taas jos nainen on hoikka niin näyttää siltä, että ihan sama millainen naama on.... saa iskettyä miehiä helpommin kuin lihavat.Tai sitten vain kuvittelen.
Man
[/quote]
Kiintoisaa, että yleensä naiset selvin päin haukkuvat näin ajattelevia miehiä, mutta lopulta kuitenkin lähtevät jatkuvasti tällaisten patjaksi. Lätkä on siitä kiva harrastus, että pukkarissa saa kuulla joka maanantaitreeneissä, kuinka joku on taas kusettanu jotain helppoa jakorasiamimmiä (tosin pois se minusta, että itse niin tekisin tai puhuisin)...
usein ne vähän pyöreämmät ovat myös vapautuneimpia sängyssä ja iloluontoisempia. moni laiheliini kaunokainen ei kykene miehen kanssa edes orgasmia saamaan kun vaan oma ulkonäkö kiinnostaa ja itsekritiikki on liian tiukka. =)
27 bmi ei ole edes pullukka, melkein normaalivartaloinen varsinkin jos on lihasta.
Mistä ap.on saanut päähänsä että miehet eivät tykkäisi pulskemmista naisista? Ei lihava ole sama kuin ruma. Laihathan ne usein on rumia.
Kauniit naiset ovat usein koppavia ja vittumaisia, niillä on varaa olla miehille ilkeitä ja silti riittää yrittäjiä.
Jos nainen on kaunis ja mukanv, niin sellainen on jo onnellisesti parisuhteessa, eikä notku baareissa.