Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi baareissa kauniit, mutta lihavat naiset kelpaavat?

Vierailija
24.04.2012 |

Jos kerran miehet ei tykkää.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka lihoo mutta lihava voi vaikka laihtua. 

Vierailija
42/102 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "baarissa lihavat naiset kelpaavat"? Tämä keskustelu on kyllä melko suolesta. Ihan kuin ylipainoisena "kelpaa" vain, jos ollaan alkoholin vaikutuksen alaisena ja pimppiä metsästämässä? Kummastipa tuntuu enemmän tai vähemmän ylipainoiset löytävän ihan pysyvän parisuhteenkin, joihin siis kuuluu myös se, että kavereille esitellään.

Ja kyllä, olen itse hieman ylipainoinen nuori nainen, kaunis kasvoiltani, muodokas vartaloltani. En ole huomannut mitenkään mainittavaa eroa siinä, paljonko minua tai minusta hoikempia/tukevampia kavereitani koitetaan pokata. Eniten yritetään yleensä pokata sitä,  joka hymyilee ja juttelee ja tanssii eniten. Ihan varmasti baarissa pokataan koko ajan hoikkia ja nättejä tai hoikkia ja vähän tavallisemman näköisiöäkin naisia. Ehkä joku vaan ylimielisyydessään kiinnittää huomiota siihen ,että "miten tuotakin lihavaa tyttöä pokataan"? Naurettavaa, kasvakaa aikuisiksi, erityisesti ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni mies tykkää pulleammasta, mut joillakin taustalla se ajatus, että pulleilta saa helposti kun niillä on surkeempi itsetunto. Hoikkaa ja kaunista pidetään sellasena joka tietää "arvonsa" ja hyväksyy vain hoikkia ja komeita miehiä. Ja harmi kyllä usein meneekin näin, ihmiset niin ulkonäkökeskeisiä nykyään. Sen sijaan että mentäisiin mukana, koska klikkaa ja on vetovoimaa, mennään koska "pakko saada ja toi näyttää siltä että lohkeis"

Vierailija
44/102 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut aiemmin, mutta totta tämä on. Arvatkaa, ottaako päähän, että laihdutin koko nuoruuden ja vielä nelikymppiseksi asti. Sitten vaan tuntui, että ihan sama, nyt alan elää ja syön tasan just mitä mieli tekee. Ja kilja tuli 20 kg lisää. Ja miehet senkun pörräävät ympärillä. Siis oman miehen lisäksi.

[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 17:18"]

niin tosiasiassa miehet tykkää muodokkaista ja mukavista tytöistä, joita uskaltaa lähestyä. Vetovoimaa on seksuaalinen vetovoima, joka ei tule pelkästä hoikkuudesta tai kauneudesta, myös iloisuus vetoaa miehiin.

[/quote]

Vierailija
45/102 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoksi kelpaa hieman alempitasoinenkin. Vaimoainesta on ne hoikat/sporttiset, nätit naiset.

Vierailija
46/102 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kypsymätön kakara olet nro 26. Itsekö olet sitten täydelliset kasvot ja treenatun kropan omistava mies? Kohtelet todella ikävästi kanssaihmisiä.

Vierailija
47/102 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja hoikka ja Nainen  ja kaikkea... Tampereella... Ettet vaan olisi vähän ujo?

Terv. MR

Vierailija
48/102 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pyöreä ja saan seuraa baareissa. Eräältä mieheltä se vastaus kerran tulikin: "oli pakko lähteä katsomaan, minkälainen neiti se tuollaisen hymyn ja naurun takana on. Ja enpä minä pahitteeksi laita noita muotojakaan, naisessa pitää olla jotain, mikä täyttää käden."

Eli: ei ole väliä, onko laiha vai lihava. Sillä on väliä, millaisella ilmeellä olet liikenteessä. Ketä kiinnostaa nyrpeä naama, kun tarjolla on iloisempaa seuraa? Ja plussaa on tietysti se, että on jotain millä toinen voi täyttää kätensä ;).

Vierailija
49/102 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 00:42"]

Aika kypsymätön kakara olet nro 26. Itsekö olet sitten täydelliset kasvot ja treenatun kropan omistava mies? Kohtelet todella ikävästi kanssaihmisiä.

[/quote]

Komiaksi ovat naiset kehuneet ja kroppakin on salilla treenattu, ei sohvalla herkkuja syöden hankittu.

Kohtelen kanssaihmisiä ikävästi? Ei, pyrin kohtelemaan kanssaihmisiäni samalla tavalla kuin haluan itseänikin kohdeltavan.

Netissä nyt totuuden voi sanoa kaunistelematta, tosielämässä pitää osa asioista jättää sanomatta. Et sinäkään sano jos esim näet tutun vuosikymmenen takaa, että onpa sinusta tullut läski vaan jätät sen sanomatta. Läski se on siitä huolimatta, vaikkei sitä sanoisikaan.

Vierailija
50/102 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kelpaavat, niin ei tarvitse minua yrittää :D

Vierailija
52/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet etsii tasokasta naista vaimoksi, iskevät arkipäivän tilanteissa.

Vierailija
53/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, joka olet 163cm pitkä ja painat 83kg. Minkä kokoisia vaatteita käytät? Miten voit katsella itseäsi peilistä, miten ylipäänsä pystyt elämään itsesi kanssa? Olet ihan armoton tankki! Itse olen myös 163cm ja painan sua yli 30 kiloa vähemmän!

Vierailija
54/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:31"]

- että kun tarpeeksi viinaa nauttii niin alkaa lihavampikin näyttää kauniilta ;) 

Tämä pitää paikkaansa, itsekin erehtynyt ja aamulla sitten oman virheensä huomannut. Onneksi ne voi vaan lempata pihalle. Ei niitä selvinpäin kattele pirukaan. Tai no oikeastaan voi katella, mutta ei kyllä kavereille viitsisi esitellä.

Man

Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.

[/quote]

Kiintoisaa, että yleensä naiset selvin päin haukkuvat näin ajattelevia miehiä, mutta lopulta kuitenkin lähtevät jatkuvasti tällaisten patjaksi. Lätkä on siitä kiva harrastus, että pukkarissa saa kuulla joka maanantaitreeneissä, kuinka joku on taas kusettanu jotain helppoa jakorasiamimmiä (tosin pois se minusta, että itse niin tekisin tai puhuisin)...

[/quote]

Kusettanut? Eli on antanut naisen uskoa että seksiä on tiedossa, mutta sitten ei olekaan pystynyt suoritukseen? Ei ole teini-petterienkään elämä helppoa. Pitäisi löytää ihana nainen joka ei halua seksiä ja niiden kanssa jotka haluavat ei pysty.

Vierailija
55/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit tässä taas ovat elämän suuren kysymyksen äärellä: paha helppo nainen, joka antaa vs. hyvä nainen joka ei anna.

No, aikuisten oikeasti tilanne on naisten kannalta melko hyvä, nuorta timmiäkin lihaa saa ihan kuka vaan ( lihava tai laiha) melko helposti, jos sitä haluaa.

Vierailija
56/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:31"]

- että kun tarpeeksi viinaa nauttii niin alkaa lihavampikin näyttää kauniilta ;) 

Tämä pitää paikkaansa, itsekin erehtynyt ja aamulla sitten oman virheensä huomannut. Onneksi ne voi vaan lempata pihalle. Ei niitä selvinpäin kattele pirukaan. Tai no oikeastaan voi katella, mutta ei kyllä kavereille viitsisi esitellä.

Man

Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.

[/quote]

Kiintoisaa, että yleensä naiset selvin päin haukkuvat näin ajattelevia miehiä, mutta lopulta kuitenkin lähtevät jatkuvasti tällaisten patjaksi. Lätkä on siitä kiva harrastus, että pukkarissa saa kuulla joka maanantaitreeneissä, kuinka joku on taas kusettanu jotain helppoa jakorasiamimmiä (tosin pois se minusta, että itse niin tekisin tai puhuisin)...

[/quote]

Kusettanut? Eli on antanut naisen uskoa että seksiä on tiedossa, mutta sitten ei olekaan pystynyt suoritukseen? Ei ole teini-petterienkään elämä helppoa. Pitäisi löytää ihana nainen joka ei halua seksiä ja niiden kanssa jotka haluavat ei pysty.

[/quote]

Hmm, ja tästä päästään sellaiseen asetelmaan että miksi nainen olisi se joka on "helppo"? Miksi tässä yhteiskunnassa nainen leimataan huoraksi, mutta mies jostain syystä sankariksi jos saa?

Ja saamisesta vielä.. Oon 166cm/50kg nainen. Vaihto-opiskeluvuosina melkein päädyin harrastamaan seksiä kahden italialaisen (omien sanojensa mukaan) jalkapalloilijan kanssa-ihan hyvännäköisten sellaisten. Housut oli jo otettu pois, mutta loppupeleissä mä en jaksanut suutelua enempää ku oli tullu valvottua. Pahoittelin väsymystäni, puin päälleni ja lähdin. 

Enkä valitettavasti oo ruma, mutta itse asiassa normia hauskempi humalassa. Uskoisin, että se saa enemmän miehiä kiinnostumaan kuin pelkkä paino. Mutta jos naama on niinkuin Kummelien Sadulla ja Tuijalla, niin en ihmettele miksei seuraa oo.

Vierailija
57/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja sievä. Kun käyn baareissa, käyn lähinnä näyttäytymässä ja pitämässä hauskaa. En ikinä etsisi seuraa baarista, saati harrasta yhden illan juttuja. 

Vierailija
58/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 17:15"]

Minä olen kaunis ja hoikka nainen, mutta baareissa olen hyvin harvoin saanut seuraa. Ehkä kolmesti joku on tullut juttelemaan. Sen sijaan moni mies näyttää menevän niiden ei-niin-hehkeiden naisten juttusille. Enkä nyt tarkoita ylentää itseäni jotenkin jumalaisen kauniiksi, mutta kyllä sen huomaa kuka on oikeasti itseäni "huonomman" näköinen.

[/quote]

Mulla on sama juttu, ikinä ei kukaan tule juttelemaan.

Vierailija
59/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se niin, että niillä naisilla on vientiä, jotka miehiä viehättävät? Pitäisin vähintäänkin outona, että pokattaisiin naista, joka ei kiinnosta.

Vierailija
60/102 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurankoja saa hautuumaaltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme