Lue keskustelun säännöt.
Miksi baareissa kauniit, mutta lihavat naiset kelpaavat?
Kommentit (102)
Lihava ja hyvännäköinen nainen on ihan huippu!!!! Lihavaa kaunista naista on ihana rakastella!!!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 17:27"]
Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Laihat ovat koppavia ja yleensä omaan napaan tuijottavia, kommentti miespuoliselta ystävältäni, kun joskus asiaa häneltä kysyin. Pitää ennemmän että naisella on päänkin sisällä jotain. On muuten itse urheilullinen, lihaksikas eikä pahan näköinen ;)
[/quote]
Miksi täällä yleistetään että pulleat on sitä ja laihat tätä? Kyllä muodokkaampikin nainen voi olla kaunis ja haluttava, siinä missä hoikalta löytyy aivot eikä ole koppava. En itse pidä itseäni nättinä, oikeastaan mulla on huono itsetunto ja näen suurimman osan ihmisistä kauniimpana kuin minä. Mutta olen saanut kuitenkin paljon huomiota ulkonäölläni ja mieheni aikoinaan sanoikin, että luuli että olisin jotenkin ylpeä kun piti minua niin kauniina, se tuli aika yllätyksenä. Tiedostan kyllä järjellä sen että olen ihan nätti, mutta toisaalta en tunne niin. Tympii silti nuo luulot että jos nainen on ns. "missityyppinen" vartaloltaan ja kasvotkin ok, niin on sitten joku tyhmä bimbo. En minä ainakaan ajattele että muodokkaammat naiset olisivat kaikki jotenkin helppoja tai epäviehättäviä. Toi on vaan ikävää että vähätellään joskus ulkonäön vuoksi, heti jos tykkää laittautua ja muuta niin on joku aivoton tapaus jota ei kiinnosta kuin meikit... Vielä ikävämpää melkein kun ei itseään edes tunne nätiksi ja silti vähätellään ulkonäön takia, usein juuri naisten toimesta.