Miksi baareissa kauniit, mutta lihavat naiset kelpaavat?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 06:31"]
- että kun tarpeeksi viinaa nauttii niin alkaa lihavampikin näyttää kauniilta ;)
Tämä pitää paikkaansa, itsekin erehtynyt ja aamulla sitten oman virheensä huomannut. Onneksi ne voi vaan lempata pihalle. Ei niitä selvinpäin kattele pirukaan. Tai no oikeastaan voi katella, mutta ei kyllä kavereille viitsisi esitellä.
Man
Kuulostat lapselliselta ja tyhmältä mieheltä. En huolis sua vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
[/quote]
Kiintoisaa, että yleensä naiset selvin päin haukkuvat näin ajattelevia miehiä, mutta lopulta kuitenkin lähtevät jatkuvasti tällaisten patjaksi. Lätkä on siitä kiva harrastus, että pukkarissa saa kuulla joka maanantaitreeneissä, kuinka joku on taas kusettanu jotain helppoa jakorasiamimmiä (tosin pois se minusta, että itse niin tekisin tai puhuisin)...
[/quote]
Naisena en ole koskaan ymmärtänyt näitä "miesten pelejä". Toisaalta vingutaan kieli pitkällä seksiä ja jos ei saada, nainen on "pihtari", jos saadaan, nainen on "helppo patja ja jakorasia".
Kun miesten ajatusmaailma on näin vääristynyt ja kaksinaismoralistinen, ei ole mitään kiinnostusta harrastaa niiden kanssa yhtään mitään. En halua vihollista vuoteeseeni.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 15:49"]
Kyl ne lihavat on helppoja. Oman tuttavapiirini miehissä on ainoastaan sellaisia, jotka kauhistelevat lihavia naisia. Yksikin sinkkumies aukoi päätään toiselle kaverille, että miten se voi panna läskiä muijaa.. Toinen siihen, että parempi läskiä muijaa kuin omaa kättä.. Ja joo, kyse ihan kolmekymppisistä aikuisita miehistä..
[/quote]
Kovin on seura sinulla kultivoitua.
Baareista nyt on helppo saada seuraa kenen tahansa, myös rumien ja lihavien. Jos ei olisi, Chicago Iida olisi vielä neitsyt.
Miehellä täytyy olla hyvä itsetunto ja rohkeutta, että uskaltaa lähestyä mallin näköistä naista.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 00:31"]
Panoksi kelpaa hieman alempitasoinenkin. Vaimoainesta on ne hoikat/sporttiset, nätit naiset.
[/quote]
Kuulostat ihmiseltä, jolla ei vielä ole ollut yhtään oikeaa suhdetta.
Tuo "lihavia ei kukaan oikeasti halua" on ihan oikeasti vain hoikkien yritys pönkittää omaa itsetuntoaan ja taputella itseään selkään. Mahtaa olla vaikea elämä.
Kaikenlaista ruinaajaa on ollut. Parisuhteitakin nuo ehdottivat, mutta kun sitä vaikutusta yritettiin tehdä joko tuunatulla BMW:llä tai lihaksilla, niin halut kuolivat heti. Molemmat ovat ehdoton turn off.
Kyllä on taas niin mukava keskustelu.
Yhteenvetona nyt siis, että hoikat naiset ovat rumia kusipäitä ja lihavemmat kauniita ja herttaisia.
Ihan oikeasti, kannattaisi vähän petrata sitä itsetuntoa. Se, että täytyy alkaa haukkumaan omaa vastakohtaansa, kielii vain omasta itsetunnon puutteesta.
Itse olen ja minulle on aivan sama, minkä painoinen ihminen on. Mutta jos käyttäytyy kuten tämän keskutelun ihmiset, niin en haluaisi olla missään tekemisissä. Kertoo pahasta sisäisestä rumuudesta tuollaiset "hoikat vs lihavat, kumpi on rumempi ja kusipäisempi" -puheet, että siinä jää kyllä kaikki ulkoinen olomuoto sen varjoon.
Usein miehillä tavoitteena päästä baari illan jälkeen pukille. Karkea nyrkkisääntö on, että mitä lihavampi ja rumempi nainen on, sitä helpommin se yleensä antaa. Tämä on siis karkea yleistys, mutta osittain totta.
Mitä kauniimpi ja puoleensavetävämpi nainen on, niin sitä enemmän sillä on myös valinnanvaraa miesten suhteen baarissa. Kauniit naiset voivat käytännössä valita baarin miehistä komeimman itsellensä. Miehet myös yleensä vähintäänkin alitajuisesti tietävät omat rahkeensa, eivätkä lähde yrittämään oman tasonsa yläpuolella olevia naisia.
Nämä "ei niin puoleensä vetävät naiset" kelpaavat hyvin yhden illan patjaksi, mutta harvemmin kiinnostavat miestä enää aamukrapulassa.
Tää menee vähän ohi aiheen, mutta...Musta oli hauska huomata, miten tosiaan sitä huomiota sai enemmän silloin baarissa kun EI ollut laittautunut. Arkimeikki naamassa, hiukset ponnarilla ja päällä tavallinen paita ja farkut. Illan aikana 6 miestä tuli juttelemaan ja tarjoamaan juomista, ja mulle ei käy koskaan noin. Ehkä se liika laittautuminen on tehnyt musta jotenkin pelottavan näköisen? :D Ja varattu nainen olen, joten valitettavasti joutu antaa pakit kaikille...
N 162cm/54 kg
Juu ei,
Kyllä mielensäpahoittajia löytyy aina, ei ne lopu eikä kuole sukupuuttoon tästä maasta.
Mutta haukkua saa vain lihavia, rumia, tyhmiä ja köyhiä, yh-äitejä jne, ne on sen kaiken ansainneet, täysin omaa syytähän että ovat alempiarvoisten kastia. Hoikkia, kauniita, älykkäitä ja rikkaita tulee kaikkien palvoa kuin isä aurinkoista ja varoa kaikkea epäkorrektia kritiikkiä.
koska lihavat on isotissisiä ja komea pylly siis haluttavampia ja kauniimpia,ne on sitä selvinpäinkin kattellen ja usein hiukset paksut ja kiiltävät. Ulkonäöllä on väliä.
Lihavilta saa helpommalla. Siis keskimäärin.
t. Mies
Isketäänkö lihavia naisia myös arkisissa tilanteissa paljon?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:22"]
Isketäänkö lihavia naisia myös arkisissa tilanteissa paljon?
[/quote]
Tässä on kiteytettynä se ero lihavien ja hoikkien naisten kesken... Niin, miksi lihavia naisia isketään nimenomaan baarissa?....
Eli kun minä olen hoikka ja ihan nätti nainen, jolla sulhasehdokkaita riittää, niin minun KUITENKIN kannattaisi lihoa 20 kiloa, jolloin minusta tulisi ainakin:
-miesten mielestä haluttavampi
-hauskempi
-mukavampi
-seksitaidot paranisivat
-iloluontoisempi
-vähemmän omaan napaan tuijottelija
Siis kaikin puolin parempi ihminen. Ok, pistetään harkintaan.
LIHAVAT NAISET LEPPOSIA + HUUMORINTAJUISIA,
No ainakin yksi lihava nainen lähti hyvinkin nopeasti mieskaverini matkaan yhtenä iltana. Jossain välissä se sen iski sillä aikaa, kun me noustiin pöydästä ja ennen kuin oltiin ulkona. Ei kaverini nyt ruma ole, mutta silti...
Koska miehet tykkää ja av- mammat ei sitä halua hyväksyä. Sopivan pyöreä ja kauniskasvoinen on miesten mieleen.
Kyl ne lihavat on helppoja. Oman tuttavapiirini miehissä on ainoastaan sellaisia, jotka kauhistelevat lihavia naisia. Yksikin sinkkumies aukoi päätään toiselle kaverille, että miten se voi panna läskiä muijaa.. Toinen siihen, että parempi läskiä muijaa kuin omaa kättä.. Ja joo, kyse ihan kolmekymppisistä aikuisita miehistä..