Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
181/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se mies? Aika itsekäs sekin on. Miehellä se vastuu on tilanteessa, jos vedättää kahta naista. Ja voihan olla, että mies ei valitsikaan vaimoa, jos pitäisi valita.

Vierailija
182/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies siis itsekäs. Mutta tietää sen ja käyttää hyväuskoista pimua hyväkseen. Ap ei ilmeisesti sitä tajua tai halua tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vapaata rakastunutta ihmistä ja eivät koskaan käy toisen osapuolen kotona??

Hah, ukkomies!

Vierailija
184/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu kertoo hyvin paljon meistä naisista. Olet "huora", koska seurustelet miehen kanssa. Olet naiivi, koska et "tiedä hänen olevan suhteessa". Olet typerä, koska "suhteenne ei ole kehittynyt syvälliseksi".

Petetyt naiset heittävät katkeraa lokaa niskaan, toki myös ne, jotka koko ajan pelkäävät tulla petetyiksi. Ihanat on suhteet kaikilla näillä.Kannattaa neuvoa muita.

Ap, sinulla tuntuu olevan suhteessasi mukavaa, nauti siitä. Jos sitten joskus vierailet miehesi asunnolla, näytä tämä viestiketju hänelle. Riittäisikö huumorintaju?

Vierailija
185/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tälle tarinalle onnellinen loppu?

Vierailija
186/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikoissa enkä muuallakaan. Nämä pojut ovat sellaisia hyvien perheiden kultapoikia, joita eivät ilmeisesti yleiset säännöt kosketa. Eivät he naureskele eivätkä rehvastele, kunhan toteavat ja vaihtavat kokemuksia kuin puhuisivat autoista tai golfkentistä.

-markkinointiosasto

isossa firmassa, miesvaltaisella alalla. Ja olen ns. hyvä tyyppi. Miehet humalassa ja kahden kesken joskus avautuu parisuhdeongelmistaan ja sen semmoisista. Jotkut sivuseikkailuistakin. MUTTA: ei siellä töissä mitään tuollaisia naureskelujuttuja kahvipöydässä puhuta. Herranen aika, sivistyneet miehet. Ylipäätään sanoin miehellekin tästä ja mies sanoi, että harvoin kukaan kaveri mitään naisista tuohon malliin kommentoi saati, että mentäisiin tuon yhden "markkinointiosaston" tasolle. Mitä ap:n juttuun tulee, niin jos tämä on totta, niin tulee mieleen, että ap ei halua tietää edes totuutta. Mä ainakin kaivaisin sen miehen osoitteen vaikka mistä (vaikka seuraisin tai rekryisin parhaan kaverin siihen) seuraavilta treffeiltä kotiin. Toisaalta helpompi olisi nostaa kissa pöydälle ja kysyä. Tuollaiseen epämääräisyyteen en jättäisi.

Vierailija
187/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikoissa enkä muuallakaan. Nämä pojut ovat sellaisia hyvien perheiden kultapoikia, joita eivät ilmeisesti yleiset säännöt kosketa. Eivät he naureskele eivätkä rehvastele, kunhan toteavat ja vaihtavat kokemuksia kuin puhuisivat autoista tai golfkentistä.

-markkinointiosasto

isossa firmassa, miesvaltaisella alalla. Ja olen ns. hyvä tyyppi. Miehet humalassa ja kahden kesken joskus avautuu parisuhdeongelmistaan ja sen semmoisista. Jotkut sivuseikkailuistakin. MUTTA: ei siellä töissä mitään tuollaisia naureskelujuttuja kahvipöydässä puhuta. Herranen aika, sivistyneet miehet. Ylipäätään sanoin miehellekin tästä ja mies sanoi, että harvoin kukaan kaveri mitään naisista tuohon malliin kommentoi saati, että mentäisiin tuon yhden "markkinointiosaston" tasolle. Mitä ap:n juttuun tulee, niin jos tämä on totta, niin tulee mieleen, että ap ei halua tietää edes totuutta. Mä ainakin kaivaisin sen miehen osoitteen vaikka mistä (vaikka seuraisin tai rekryisin parhaan kaverin siihen) seuraavilta treffeiltä kotiin. Toisaalta helpompi olisi nostaa kissa pöydälle ja kysyä. Tuollaiseen epämääräisyyteen en jättäisi.

Perusta oma ketju tälle tarinallesi, jos haluat viritellä keskustelua mielikuvitustyöpaikastasi. Me odotetaan ap:ta paikalle.

Vierailija
188/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen sijaan olin kohdannut kaksikin naista, joista kumpikaan ei halunnut kutsua kotiinsa.

Eka niistä tuntui melkein saavan paniikkikohtauksen kun edes puhuttiin asiasta, sanoi että vain isänsä on käynyt hänen luonaan (ja oikeasti oli paniikkihäiriö ja sai kohtauksia). Hänen jättäytyminen ja eristäytyminen harmitti, koska hän oli hyvin fiksu ja monella tavalla taitava nainen. Ei hän tosin tullut minunkaan luo.

Ja toinen sanoi olevansa hirveän herkkä arvostelulle ja pelkäsi (turhaan kyllä), että arvostelisin hänen asuntoaan ja häntä. Hänen tekemistä ja sanomista ei saanut kyseenalaistaa. Se juttu loppui hänen raivariinsa jostain ihan oudosta pikkuasiasta.

Vierailija
189/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuin unessa. Hän luulee valinneensa nykyisen tilanteen, vaikka mies ei ole muuta tarjonnutkaan. Hän on kadottanut naiseutensa ja on kuin mies, jolle riittää pelkkä seksi, halun kohteena oleminen. Kun miehen seksuaalinen halu loppuu, hänelle ei jää mitään.

Vierailija
190/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tälle tarinalle onnellinen loppu?

Ap on tänään tavannut miehen, joka on kertonut totuuden. Nyt me sitten odottelemme. Turhaanko?

Vierailija
191/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemassa tätä naista. Luulisi, että kyllästyttäisi jo, kokenutta miestä.

Hän on kuin unessa. Hän luulee valinneensa nykyisen tilanteen, vaikka mies ei ole muuta tarjonnutkaan. Hän on kadottanut naiseutensa ja on kuin mies, jolle riittää pelkkä seksi, halun kohteena oleminen. Kun miehen seksuaalinen halu loppuu, hänelle ei jää mitään.

Vierailija
192/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vapaata rakastunutta ihmistä ja eivät koskaan käy toisen osapuolen kotona??

Hah, ukkomies!

Mies on käynyt ap:n luona. Toisekseen, jos ovat tavanneet helmikuussa, ja nyt eletään huhtikuuta, niin ei tapailua ole mielestäni NIIN pitkään kestänyt, että ap ei ole päässyt miehen kotiin vielä.

Ei tietenkään sulje pois vaimon mahdollisutta, mutta ei mielestäni välttämättä puhu vaimon olemassaolonkaan puolesta.

Vierailija
193/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne enää ilmestyä, kun on puolustellu niin..

Yks tapaus, lupasi aina kertoa.. Kertoi kyllä kaiken muun paitsi, totuuden.

Mä olin epäluulonen etc, kun kyselin ja ihmettelin. Onneksi olen hyvä "salapoliisi."

Vierailija
194/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli sutinaa ensin yhden työkaverin kanssa ja sitten toisen kanssa. Suht pitkään molempien kanssa. Kaikki kolme olivat naimisissa. Naiset olivat viileissä väleissä siinä vaihtovaiheessa. Toinen vaihtoi myöhemmin työpaikkaa. Olen kaikkea uskottomuutta vastaan, joten oli aika vaikea suhtautua vehtaamiseen. Mies ei tiennyt, kuka tietää, mutta toisen naisen kanssa juttelinkin asiasta. Mutta tässä tapauksessa siis vain kotona odottavat olivat tietämättömiä.

Vierailija
195/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa nyt olla treffeillä, ehkä jotain selviää.

Vierailija
196/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis käy, viipyy jonkun aikaa ja lähtee.

Ja miehen ehdoilla, kotio ei voi tulla ja kuitenkin siivooja käy?

Viikonloppunakaan ei voi olla pidempään(kun pitää

mennä) ja miksiköhän?

Siksi kun on pakko - eli perhe ja jotta vaimo ei

epäile, ei voi liikaa olla pois.

Ottaisin osoitteen selville mutta sehän olikin salainen...

Vierailija
197/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemassa tätä naista. Luulisi, että kyllästyttäisi jo, kokenutta miestä.

Kaikki miehet on valmiita hyvään seksiin kun sitä tarjotaan. Turha edes kuvitella muuta siitä omasta mieskullasta.

Vierailija
198/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tiennyt tyttöystävästä. Oli aika hölmö olo, kun tapasin molemmat, miehen sekä hänen tyttöystävänsä, yhdessä, kun juuri aikaisemmin mies oli kertonut, että seurustelee. Kaikkea mahtuu maailmaan.

Mies siis käy, viipyy jonkun aikaa ja lähtee. Ja miehen ehdoilla, kotio ei voi tulla ja kuitenkin siivooja käy? Viikonloppunakaan ei voi olla pidempään(kun pitää mennä) ja miksiköhän? Siksi kun on pakko - eli perhe ja jotta vaimo ei epäile, ei voi liikaa olla pois. Ottaisin osoitteen selville mutta sehän olikin salainen...

Vierailija
199/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed.

Vierailija
200/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, miten olet eksynyt vauva-palstalle tän jutun kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme