Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
161/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää sinusta, hän haluaa sinua. Ei kaikessa pidä nähdä jotain rumaa, vai kuinka? :) ap

Paniko se sua? Nimittäin tavalliset seurustelevat parit ei paneskele ruokatunnilla koska sen voi tehdä rauhassa illallakin.

AP antoi miehen panna itseaan miehen tyopaikalla, sairasta. Onko ap seksiriippuvainen? Eihan taida muuten selittya, etta nielee mita vain?

Vierailija
162/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu yhdessä miehen kanssa. Sopineet, että hoitoja ei yhteiseen kotiin viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin tekee varattu mies joka ei pysty vastustamaan kiusausta. On oma tavallinen elämä, työt, vaimo joka pihtaa seksiä tai ei vain muuten täytä tarpeita. ja sitten on se kaunis toinen nainen jonka kanssa voi elä sitä elämää jota piti alunperin elää sen vaimon kanssa ja vähän aikaa elettiinkin. Miesporukassa on usein sanomatta selvää että kaveria ei käräytetä. Mitä paremmassa asemassa sitä epäsäännöllisemmät työajat ja sitä helpompi käydä vieraissa.

Vierailija
164/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko et 35v.? Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????

Kyllä niitä löytyy. Meidänkin työpaikalla on ja juuri pääsi vielä paremmalle pallille. Itse olen 35-vuotias naimaton nainen ja olen ihan ok kaikinpuolin, ei vain ole ikinä halunnut naimisiin ja perhettä, kuten ei tuo ikäiseni työkaveri. Seurustelen kyllä.

Älkää nyt viekö mun uskoani parempaan tulevaisuuteen ;)

T:Eräs eronnut, joka ehkä etsii just ton ikäluokan miestä...

No on niitä, nämä av-palstan mustavalkoiset ja liioitellut höpinät kannattaa laittaa omaan arvoonsa. :D Mäkin nappasin 34-vuotiaan, hyvännäköisen, vakavaraisen ja kivannäköisen, akateemisen miehen. Itse olen vuoden nuorempi. En ole niin ihmeellinen tapaus, ettei niitä muutkin saisi...

Vierailija
165/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kaunis, itsenäinen, ei kysele eikä vaadi mutta antaa seksiä avokätisesti (eli -reitisesti, hih). Tylsää vain, jos itse jää tyhjin käsin. Harvassa on mies joka sanoisi ei.

Vierailija
166/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viekö mun uskoani parempaan tulevaisuuteen ;)

T:Eräs eronnut, joka ehkä etsii just ton ikäluokan miestä...

[/quote]

Kirjoitin tuon:

"Kyllä niitä löytyy. Meidänkin työpaikalla on ja juuri pääsi vielä paremmalle pallille. Itse olen 35-vuotias naimaton nainen ja olen ihan ok kaikinpuolin, ei vain ole ikinä halunnut naimisiin ja perhettä, kuten ei tuo ikäiseni työkaveri. Seurustelen kyllä."

Käsititkö tekstini väärin?

Eli, kyllä 35-vuotiaita mukavia, kivannäköisiä ja naimattomia heteromiehiä löytyy kuten myös naisia :) eikä ole mikään ihmetyksen aihe edes.

Vierailija
167/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kaunis, itsenäinen, ei kysele eikä vaadi mutta antaa seksiä avokätisesti (eli -reitisesti, hih). Tylsää vain, jos itse jää tyhjin käsin. Harvassa on mies joka sanoisi ei.

Vierailija
168/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddiktio my ass! Jos tarina on tosi, ap on vain tyyppiesimerkki rakastuneesta naisesta, joka ei usko luuseriäijästä mitään pahaa. Ap on aina valmiina seksiin, koska silloin saa miehen hetkeksi omakseen.

Ap on jo näköjään alkanut kehitellä päässään tarinaa siitä, että tällainen suhde onkin juuri sitä, mitä hän kaipaa. Aloitusviesti kertoi kyllä ihan muuta... Naisen ylpeys ei vain anna periksi myöntää, että turpaan tuli. Se että äijä on surkimus ja valehtelija, ei ole ap:n syytä eikä kerro tyhmyydestä, heikkotasoisuudesta, naiiviudesta tai mistään muustakaan. Kannattaisi myöntää virheensä ajoissa ja opetella nauramaan itselleen, niin tällaiset sopat eivät paisuisi mahdottomiksi.

Vierailija
169/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen löytää kyllä hyvän miehen, ei sille voi mitään, että huono tuuri on joskus kaikilla. Ap voisi ehkä katsella enemmän oman ikäluokkansa miehiä? Siellä olisi varmasti vakavampia kandidaatteja nimeomaan ap:lle.

Vierailija
170/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on jo sopiva määrä lapsia niin moni on teetättännyt vasektomian.kätevää kun tietää ettei rakastajat ainakaan lapsia hälle tee js ei tartte muutoin ehkäisyf dhtähf huolehtia

Vierailija
171/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miesystäväsi on onnenpoika. Lucky bastard...

Vierailija
172/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaan (jos sita nyt edes on olemassa) on yksinkertainen ratkaisu. Ap:lla tuskin on kanttia tata tehda, mutta kerron kuitenkin: Seuraavan kerran kun ap nakee miehen, sanoo sille etta ei halua enaan tavata, koska mies on ukkomies. Sitten jattaa miehen tehtavaksi todistaa etta noin ei ole asia.

Miten se tapahtuu on miehen asia, han voi vieda ap:n asunnolleen taikka miten nyt pystyykin todistamaan sen etta ei ole naimisissa. Tottakai mies tekee kaikkensa pitaakseen ap:n jos valittaa tasta. Mikali mies nyt kaikkien luonnonlakien vastaisesti olisikin vapaa, ei liene ylivoimainen tehtava paljastaa ap:lle osoitteensa tai nayttaa asuntonsa, jos mies kerran muuten menettaisi ap:n.

Sotkuisen tai vaatimnattoman kampan ap kai voisikin antaa anteeksi mutta ei sita, etta mies on ukkomies ja pettaa ap:n kanssa vaimoaan. Nainhan ap:kin sanoi etta ei ikina suostuisi suhteeseen naimisissa olevan kanssa.

Laita nyt mies todistamaan etta ei ole ukkomies. Vai onko kivempaa huomata sitten parin vuoden kuluttua etta onkin ollut vain ukkomiehen panopuuna vaikka kuvittelikin kaikenlaista muuta.

Kun teilla ei nayta olevan muuta yhteista olevan kuin seksi, niin eikohan tule sekin paiva etta olette nuo puheenaiheet tyhjentaneet, vaikka nyt haluattekin jatkaa sita kaikin keinoin ilman etta tulee mitaan epailyksia suhteen rehellisyydesta tai loppumisesta.

Jos itse olisin tapaillut jotakuta kuukauden tai pari, ja minua syytettäisiin jostain ja vaadittaisiin todistelemaan jotain, niin lemppaisin miehen saman tien. Jotain suhteellisuudentajua!

Ps. Nykyisessä suhteessani, joka on nyt kestänyt pari vuotta, ei mies vieraillut luonani pariin kolmeen kuukauteen, eikä siihen mitään erityistä syytä ollut. Miehen luona ja treffeillä oli mukavampaa.

Vierailija
173/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko naiset niin ankaria toisillenne, vaikka itsellänne ei hyvin menisikään.

Jos mies pitää sinusta, hän haluaa sinua. Ei kaikessa pidä nähdä jotain rumaa, vai kuinka? :) ap

Paniko se sua? Nimittäin tavalliset seurustelevat parit ei paneskele ruokatunnilla koska sen voi tehdä rauhassa illallakin.

AP antoi miehen panna itseaan miehen tyopaikalla, sairasta. Onko ap seksiriippuvainen? Eihan taida muuten selittya, etta nielee mita vain?

Vierailija
174/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa sellaiselta, että mies voisi uskoa hänen sisustusmakuunsa, vaikka itsellään olisikin varma maku. Esim. pyytää laattakauppaan valitsemaan kahdesta kivasta se parempi, rautakauppaan valitsemaan jotain tms.

Jos kaikki tapaamiset liittyvät seksiin, suhde on aika yksipuolinen.

Vierailija
175/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen ison firman markkinointiosastolla ja työkaverini ovat pääasiassa miehiä. Muutaman naiskollegan kanssa kauhistellaan miesten juttuja. Naimisissa olevat, perheelliset miehet kertovat avoimesti kahvihuoneessa ns. bonusnaisista. Sävy ei ole halventava, päinvastoin, mutta naiset ovat kuin keräilyesineitä; Rolex, Ferrari, kaunis kaksvitonen, joka antaa ykkösluokan oraalihoitoa... mikäli ymmärrätte. Kun ei saa sitä Ferraria, niin saapa ajaa sitä kaksvitosta. Ja tuota termiä juurikin he käyttävät. Yöks. Tiedän tapauksen, jossa yksi typy annettiin eteenpäin, kun perheeseen oli syntymässä vauva (typyn mistään mitään tietämättä) ja käry lähellä käydä. Onneksi olin itse jo parisuhteessa, kun menin firmaan töihin. Eivätkä tosiaan ole mitään häiriintyneitä äitinsä kanssa sikolätissä eläviä porsaita. Unelmamiehiä, kun raapaisee vain pintaa.

Vierailija
176/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäminen on aina selvä viesti.

Aikoinaan tapailin miehiä, joille en maininnut esim. lapsistani yhtään mitään ja joille jätin muutenkin kertomatta ison osan asioistani.

Halusin vain nauttia elämästä uusien ystävieni kanssa, en sen enempää. En ikinä puhunut sivu suuni tai paljastanut vahingossakaan mitään mitä en halunnut. Enkä suoranaisesti lähtenyt valehtelemaankaan. Osasta asioita vain vaikenin myös silloin jos niistä suoraan kysyttiin.

Jännä ilmiö oli siinä, että jos en jotain asiaa kertonut niin toinen teki omat johtopäätöksensä ja uskoi niihin. Itse en lähtenyt oikaisemaankaan vääriä kuvitelmia. Vaikenin. Koskaan kukaan ei laskenut yksi plus yksi ns. negatiivisessa mielessä. Olin niin fiksun, ihanan ja luotettavan oloinen.

Kukin suhde kesti aikansa. Jos joku muuttui liian vaativaiseksi, vaikkapa edes kiukutteli, laitoin suhteen heti poikki. Pisimpään kestänyt ja omalta kannalta antoisinkin päättyi, kun tapasin pelin ulkopuolelta miehen, johon oikeasti rakastuin.

Se oli menoa se.

Vierailija
177/673 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha täällä ihmisten jauhaa, miten pelinaisia he ovat elämässään olleet. EVVK. Tämä on kuollut ketju, jos ap ei palaa takaisin. :(

Vierailija
178/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällötys.

Työskentelen ison firman markkinointiosastolla ja työkaverini ovat pääasiassa miehiä. Muutaman naiskollegan kanssa kauhistellaan miesten juttuja. Naimisissa olevat, perheelliset miehet kertovat avoimesti kahvihuoneessa ns. bonusnaisista. Sävy ei ole halventava, päinvastoin, mutta naiset ovat kuin keräilyesineitä; Rolex, Ferrari, kaunis kaksvitonen, joka antaa ykkösluokan oraalihoitoa... mikäli ymmärrätte. Kun ei saa sitä Ferraria, niin saapa ajaa sitä kaksvitosta. Ja tuota termiä juurikin he käyttävät. Yöks. Tiedän tapauksen, jossa yksi typy annettiin eteenpäin, kun perheeseen oli syntymässä vauva (typyn mistään mitään tietämättä) ja käry lähellä käydä. Onneksi olin itse jo parisuhteessa, kun menin firmaan töihin. Eivätkä tosiaan ole mitään häiriintyneitä äitinsä kanssa sikolätissä eläviä porsaita. Unelmamiehiä, kun raapaisee vain pintaa.

Lähdekritiikki on ihan suotavaa av-palstalla. ;)

Vierailija
179/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa firmassa, miesvaltaisella alalla. Ja olen ns. hyvä tyyppi. Miehet humalassa ja kahden kesken joskus avautuu parisuhdeongelmistaan ja sen semmoisista. Jotkut sivuseikkailuistakin. MUTTA: ei siellä töissä mitään tuollaisia naureskelujuttuja kahvipöydässä puhuta. Herranen aika, sivistyneet miehet. Ylipäätään sanoin miehellekin tästä ja mies sanoi, että harvoin kukaan kaveri mitään naisista tuohon malliin kommentoi saati, että mentäisiin tuon yhden "markkinointiosaston" tasolle.

Mitä ap:n juttuun tulee, niin jos tämä on totta, niin tulee mieleen, että ap ei halua tietää edes totuutta. Mä ainakin kaivaisin sen miehen osoitteen vaikka mistä (vaikka seuraisin tai rekryisin parhaan kaverin siihen) seuraavilta treffeiltä kotiin. Toisaalta helpompi olisi nostaa kissa pöydälle ja kysyä. Tuollaiseen epämääräisyyteen en jättäisi.

Vierailija
180/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ap on. Minä tarvitsen, minä haluan, minä voin... sitä nykyään elämä on. Kaikki itselle hinnalla millä hyvänsä. Ap ei halua ottaa vastuuta ja haluaa olla jatkuvan ihailun kohde (=huono itsetunto). Ap on sanonut ettei halua olla toinen nainen. Kannattaisko ottaa selvää siitä? Ja miettiä myös miltä tuntuu miehen oletettavasti olemassa olevasta vaimosta? Lapsista?

Jos suhde on pelkkää seksiä, se ei ole suhde, vaan pano. Ja mieshän heittelee ap:ta ihan oman mielensä mukaan. Että koita vaan ap pysyä siellä pilvilinnoissa. Aikuinen ihminen osaa kantaa vastuuta ja kohdata myös negatiivisia asioita elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi