Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
141/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannennen kerran; MIKSI ET SOITA OSOITETIEDUSTELUUN???

Vierailija
142/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap on sama promoilija joka teki perfect momin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. edellinen

Vierailija
144/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä juttu, on vaimo. Ja sillä voi olla myös toinen puhelin ja liittymä.

No, juuri siksi. Työpuhelimeen tulee nimenomaan

työpuhelut, entäs kaverit ja muut?

Soittaako nekin siihen?

Minä jäljittäisin miestä minne se menee.

Vierailija
145/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen syy oli se että kukaan nainen ei ole yöpynyt sen uudessa talossa, eikä halua pilata sitä huonoilla muistoilla jos ei suhteesta tulekaan mitään.. :D No minä sitten pilasin senkin jutun.. Muutenkin vähän outo ja epäluotettava mies.

Vierailija
146/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimiksi tulisi laittaa kaikki kortit pöytään. Mistä sitä tietää vaikka olisi toisen oma ja vielä perheenisä.

Vierailija
147/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tledän vastauksen. Mies soittaa siivoojalle koska

perheelliset usein käyttää siivoojaa.

Ja on ristiriitaista että poikamies käyttää siivoojaa-

kuitenkaan ei voi kutsua kotiinsa koskaan!

Mistä ap tietää että se puhelu oli just siivoojalle?

Mies on voinut keksiä sen.

Miksi vie hotelliin?

Vierailija
148/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen ison firman markkinointiosastolla ja työkaverini ovat pääasiassa miehiä. Muutaman naiskollegan kanssa kauhistellaan miesten juttuja. Naimisissa olevat, perheelliset miehet kertovat avoimesti kahvihuoneessa ns. bonusnaisista. Sävy ei ole halventava, päinvastoin, mutta naiset ovat kuin keräilyesineitä; Rolex, Ferrari, kaunis kaksvitonen, joka antaa ykkösluokan oraalihoitoa... mikäli ymmärrätte. Kun ei saa sitä Ferraria, niin saapa ajaa sitä kaksvitosta. Ja tuota termiä juurikin he käyttävät. Yöks. Tiedän tapauksen, jossa yksi typy annettiin eteenpäin, kun perheeseen oli syntymässä vauva (typyn mistään mitään tietämättä) ja käry lähellä käydä. Onneksi olin itse jo parisuhteessa, kun menin firmaan töihin. Eivätkä tosiaan ole mitään häiriintyneitä äitinsä kanssa sikolätissä eläviä porsaita. Unelmamiehiä, kun raapaisee vain pintaa.

Vierailija
149/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdota miehelle viikon yhteistä lomaa esimerkiksi kesällä. Luulen, ettei onnistu. Miehellä on joko perhe tai vanhemmat huolehdittavana tai sitten hän on joku häiriintynyt hörhö, joka on saanut sinut pökerryksiin lahjoillaan ja seksillä.

Vierailija
150/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miesten keskustelun kun et ole paikalla.

-Joo toi on semmonen yks Sirpa jota mä paneskelen, se on vähän yksinkertainen näis ihmissuhdejutuissa. Helvetti ei se ole edes uskaltanut kysyä mun osoitetta tai muitakaan perusjuttuja.

-Ei juma Pertsa, kyl sää oot äijä. Eiks sun vaimo epäile mitään?

-Äh, ei se ole koskaan ennenkään. Tietsä kun tekee paljon "työmatkoja" ja "ylitöitä" hahahhaa.

-Heh, juu, onhan noista "ylitöistä" ittelläkin kokemusta. Mites, luuleksä et tää innostuis ryhmäsessiosta? Viimekertanen oli aika sähäkkä tapaus meidän välissä.

-Täytyy kattoo, mää kyl vedän tätä kuin pässiä narussa, joten vahva ehkä.

Olen myös tavannut miehen kavereita (miehiä). ap

Vierailija
151/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ap aiot olla suhteessa, jossa mies ei halua kertoa missä asuu tai voi viedä sinua kotiinsa (syystä tai toisesta)?

Vierailija
152/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jotain tällaista mäkin epäilen..

Voin vain kuvitella miesten keskustelun kun et ole paikalla.

-Joo toi on semmonen yks Sirpa jota mä paneskelen, se on vähän yksinkertainen näis ihmissuhdejutuissa. Helvetti ei se ole edes uskaltanut kysyä mun osoitetta tai muitakaan perusjuttuja.

-Ei juma Pertsa, kyl sää oot äijä. Eiks sun vaimo epäile mitään?

-Äh, ei se ole koskaan ennenkään. Tietsä kun tekee paljon "työmatkoja" ja "ylitöitä" hahahhaa.

-Heh, juu, onhan noista "ylitöistä" ittelläkin kokemusta. Mites, luuleksä et tää innostuis ryhmäsessiosta? Viimekertanen oli aika sähäkkä tapaus meidän välissä.

-Täytyy kattoo, mää kyl vedän tätä kuin pässiä narussa, joten vahva ehkä.

Olen myös tavannut miehen kavereita (miehiä). ap

Vierailija
153/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n miesvälttämättä ole varattu. Saattaa olla sitoutumisvaikeuksia tai paha pettymys tai muuten vain ei ole ap:n kanssa tosissaan joten ei halua tuoda tätä kunnolla elämäänsä (kotiinsa), jotta on sitten helpompi eron tullen karistaa kannoiltaan.

Jos vaikka nainen sattuisi olemaan roikkumaan jäävää sorttia.

Vierailija
154/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä kuvan että tapaamiset menee miehen ehdoilla. Välillähän ei ole aikaa viikolla kuin yhteen

tapaamiseen-vapaalla miehellä?

Vierailija
155/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ensi kerralla, että: Mitäs jos mentäis sun luokse välillä? Jos heti kieltää ja keksii ihme tekosyitä niin eiköhän tuo ole selvä. Ei kovin hyvä alku suhteelle jos alkaa tuollaisella kotinsa piilottelulla. Hämärältä vaikuttaa..

Vierailija
156/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko et 35v.?

Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????

Kyllä niitä löytyy. Meidänkin työpaikalla on ja juuri pääsi vielä paremmalle pallille.

Itse olen 35-vuotias naimaton nainen ja olen ihan ok kaikinpuolin, ei vain ole ikinä halunnut naimisiin ja perhettä, kuten ei tuo ikäiseni työkaveri. Seurustelen kyllä.

Vierailija
157/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tledän vastauksen. Mies soittaa siivoojalle koska

perheelliset usein käyttää siivoojaa.

Ja on ristiriitaista että poikamies käyttää siivoojaa-

kuitenkaan ei voi kutsua kotiinsa koskaan!

Mistä ap tietää että se puhelu oli just siivoojalle?

Mies on voinut keksiä sen.

Miksi vie hotelliin?

Niin AP. VASTAAPPA TÄHÄN? jos kerta Siivooja voi käydä mutta sinä et?? luin nää viestit ja vaikuttaa vain vahvasti siltä että haluat kieltää sen että miehellä on jo joko suhde tai vaimo. Tyhmä olet jos et NYT ota selvää.. entistä vaikeammaksi tulee sitten teidän ERO kun mies jättääkin sinut! Mietippä nyt ap oikeasti. jos tämä ihme tapailu on sinulle ok ni olkoon mutta siinä vaiheessa voisit mennä tämän miehen naisen housuihin ja miettiä omalle kohdallesi..tosin yhtä lailla sinunkin sydämmesi tässä tulee särkymään.

Vierailija
158/673 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi että on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen eikä halua muutoksia siihen joten ei halua alkaa epäillä ja kysellä ja alkaa selvittää asiaa.

Vierailija
159/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko et 35v.? Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????

Kyllä niitä löytyy. Meidänkin työpaikalla on ja juuri pääsi vielä paremmalle pallille. Itse olen 35-vuotias naimaton nainen ja olen ihan ok kaikinpuolin, ei vain ole ikinä halunnut naimisiin ja perhettä, kuten ei tuo ikäiseni työkaveri. Seurustelen kyllä.

Älkää nyt viekö mun uskoani parempaan tulevaisuuteen ;)

T:Eräs eronnut, joka ehkä etsii just ton ikäluokan miestä...

Vierailija
160/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen. Olen pahoillani, mutta olen nähnyt tämän kuvion niin monta kertaa.

Kamala sohva tai epäsiisti asunto eivät vaan ole miehille syytä olla päästämättä elämänsä naista kotiinsa.

Osoitetta voit koittaa selvittää osoitepalvelun tai auton rekisterinurmeron perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän