Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
tulet sitä katumaan. Halusit arvokkaan suhteen, jossa jännitys olisi vielä ilmassa jne. Toteuta se jonkun muun kanssa (ja tarkista heti alussa salaa, ettei hän ole naimisissa...).
Älä kysy mieheltä enää mitään. Jättäydy pois hänen elämästään, tee se arvokkaasti ja itseäsi kunnioittaen. Älä ryhdy itsestäänselvyydeksi jollekin, joka on tuollainen laskelmoiva niljake.
Saako kysyä, miten olet eksynyt vauva-palstalle tän jutun kanssa :)
joihin ei lapset liity mitenkään. Meikä tuli tänne linkin kautta yhden hervottoman hauskan jutun vuoksi :)
että ovat tavanneet helmikuussa?
Hämäävää, kun ap taitaa kirjoittaa osan vastauksista ihan itse.
kaksi vapaata rakastunutta ihmistä ja eivät koskaan käy toisen osapuolen kotona??
Hah, ukkomies!
Mies on käynyt ap:n luona. Toisekseen, jos ovat tavanneet helmikuussa, ja nyt eletään huhtikuuta, niin ei tapailua ole mielestäni NIIN pitkään kestänyt, että ap ei ole päässyt miehen kotiin vielä.
Ei tietenkään sulje pois vaimon mahdollisutta, mutta ei mielestäni välttämättä puhu vaimon olemassaolonkaan puolesta.
Kyllä on sanonut.
En osaa ajatella eteenpäin enkä taaksepäin. Mulla on vain kylmä ja paha olla. Pitäisi kirjoittaa pitkä teksti töihin ja olla luova ja nokkela, mutta ajatus ei oikein kulje. Kaksi ystävääni tulee onneksi kohta luokseni.
ap
Voi ap. Jos se vielä soittelee ja vakuuttaa rakkauttaan suhun, niin vaadi sitä eroamaan vaimostaan. Jos se ei suostu eroamaan, niin jätä se sika. Seuraava vaihe on muuten se, että sun hyväksynnälläsi suhde jatkuu ja jos/kun alat haluta enemmän, se sanoo, että sä tiesit mihin ryhdyit kun otit naimisissa olevan miehen. Oma vika. Kusipää äijä. Muista, että tämä ei ollut sun tyhmyyttä, naiiviutta tai muuten huonommuutta. Sikoja on sattunut kaikille vastaan ja siksi me muut osattiinkin varoittaa. Suurin osa miehistä on tasokkaita eikä tuollaisia persläpiä. Löydät varmasti hyvän, kun hankkiudut tuosta eroon.
Turpa kiinni uunot, menkää muualle pätemään. Me halutaan kuulla jatkoa.
[/quote]
[/quote]
Reginalla lukemalla saat tämmösiä tarinoita. Ehkäpä kyseinen ap onkin niitä kirjoittamassa... Tosin niissä on onnelinen loppu. Miten te bvoitte ottaa tän tosissaan???
Turpa kiinni uunot, menkää muualle pätemään. Me halutaan kuulla jatkoa.
Reginalla lukemalla saat tämmösiä tarinoita. Ehkäpä kyseinen ap onkin niitä kirjoittamassa... Tosin niissä on onnelinen loppu. Miten te bvoitte ottaa tän tosissaan???
Mitä sä tässä ketjussa teet, jos ei kiinnosta? Suksi kuuseen.
Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, mitä joku pienessä elämässään luulee. Yhtä pieni on minunkin elämäni. Kaikkien elämä ei ole samanlaista. Ei kannata odottaa jatkoakaan. Minä en odota mitään. Jos sillä olisi mitään merkitystä, pyytäisin, että ette pilkkaisi ja huutelisi satuilijaksi. Jos kuuluisi tapoihini, haistattaisin pitkät kaikille huutelijoille. Jos sillä olisi mitään väliä.
ap
Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, mitä joku pienessä elämässään luulee. Yhtä pieni on minunkin elämäni. Kaikkien elämä ei ole samanlaista. Ei kannata odottaa jatkoakaan. Minä en odota mitään. Jos sillä olisi mitään merkitystä, pyytäisin, että ette pilkkaisi ja huutelisi satuilijaksi. Jos kuuluisi tapoihini, haistattaisin pitkät kaikille huutelijoille. Jos sillä olisi mitään väliä.
ap
Koeta ap nyt vain pitää tämä ketju ylhäällä.
Just luin Candyn blogia ja tää on NIIIIIN samaa vuodatusta kuvitteellisesta suhteesta. Ettekö tajua että tää on Candyn kosto naruttaa teitä taas kerran?
LiibaLaabaa... mies otti kiinni hiuksistani ja kertoi olevansa naimisissa.. HUUTONAURUA!!!! :D :D
Olet sitten Candy tai joku copycat niin tää ei ollu edes viihdyttävää, pilasit kaiken tuolla typerällä löpinälläsi.
Ilmeisesti sinua ei ole koskaan petetty, ei ole koskaan vedetty mattoa jalkojen alta että osaisit asiasta uskottavasti kirjoittaa. Ja voit haistatella minulle mutta ikinä et juttuihisi saa uskomaan :D Olet ihan pelle.
Just luin Candyn blogia ja tää on NIIIIIN samaa vuodatusta kuvitteellisesta suhteesta. Ettekö tajua että tää on Candyn kosto naruttaa teitä taas kerran?
LiibaLaabaa... mies otti kiinni hiuksistani ja kertoi olevansa naimisissa.. HUUTONAURUA!!!! :D :D
Olet sitten Candy tai joku copycat niin tää ei ollu edes viihdyttävää, pilasit kaiken tuolla typerällä löpinälläsi.
Ilmeisesti sinua ei ole koskaan petetty, ei ole koskaan vedetty mattoa jalkojen alta että osaisit asiasta uskottavasti kirjoittaa. Ja voit haistatella minulle mutta ikinä et juttuihisi saa uskomaan :D Olet ihan pelle.
Ootpa kyllä aika erikoinen.
Minä voisin kirjoittaa aivan samalla tavalla kuin ap.
Mua on petetty ja vedetty matto jalkojen alta, tiedäthän kuitenkin että JOKAINEN kokee asiat eri tavalla?
Alkushokki voi kestää pitkäänkin, ennenkuin edes älyää mitä on tapahtunut.
mutta suurin osa ei pysty/halua kirjoittaa harlekiinimaista novellia suuresta pettymyksestään av palstalle.
Kokemus tuosta tilanteesta on yleensä syvä pettymys, raivo, kiukku, itku, lamaantuminen. Missä noissa tunteissa ei tuollaiseen romantisoituun höpönlöpöön olisi normaali ihminen pystynyt.
mutta suurin osa ei pysty/halua kirjoittaa harlekiinimaista novellia suuresta pettymyksestään av palstalle.
Kokemus tuosta tilanteesta on yleensä syvä pettymys, raivo, kiukku, itku, lamaantuminen. Missä noissa tunteissa ei tuollaiseen romantisoituun höpönlöpöön olisi normaali ihminen pystynyt.
"harlekiinimaista".
Mikä siitä teki sitä? Sen että mainitsi miehen koskeneen hiuksiin ja vyötäröön? Huoh.
mutta suurin osa ei pysty/halua kirjoittaa harlekiinimaista novellia suuresta pettymyksestään av palstalle. Kokemus tuosta tilanteesta on yleensä syvä pettymys, raivo, kiukku, itku, lamaantuminen. Missä noissa tunteissa ei tuollaiseen romantisoituun höpönlöpöön olisi normaali ihminen pystynyt.
tiesi totuuden mutta ei tunnustanut sitä itselleen(kään).
ja sanoo sitten olevansa naimisissa.
mutta suurin osa ei pysty/halua kirjoittaa harlekiinimaista novellia suuresta pettymyksestään av palstalle. Kokemus tuosta tilanteesta on yleensä syvä pettymys, raivo, kiukku, itku, lamaantuminen. Missä noissa tunteissa ei tuollaiseen romantisoituun höpönlöpöön olisi normaali ihminen pystynyt.
Niinkuin sanoin, ihan pelle. Jatkat ja jankutat uusilla viesteillä, harmittaa niin vietävästi että osuin oikeaan :D
ELämäkokemusta kun tulee niin opit kirjoittamaan vielä paremmin, nyt se oli harlekiinimaista, tarvitset vielä kehitystä.
Et vaadi, etkä kovistele. Et käytä sivistymättömiä sanoja, ainakaan kovin.. Voin kuvitella, että olet kaunis nainen.
Minun mieheni on ollut juuri tuollainen kuin miesystäväsi. Valehteli kauniille naisille...ja valehteli minulle. Tuohon sivistyneeseen, kulttuurista kiinnostuneeseen, hyvännäköiseen ja hyvässä asemassa olevaan taisi ihastua monikin. Varsinkin kun mies ei kertonut (vasta kuin ajan päästä), että kotona ovat myös vaimo ja kaksi lasta. Kun nainen oli saanut tietää, vakuutteli rakastavansa tätä enemmän kuin ketään muuta ja haluavansa erota.
Uskon, ettei hänellä ollut koskaan aikomusta erota. Elämämme oli mielestäni normaalia vauvaperheen elämään. Seksielämäkin. En tiennyt noista jutuista, epäilyksiä kyllä oli. Epäilysten takia halusin tuolloin välimatkaa/eron. Mies rukoili ja vannoi, että ei IKINÄ rakastaisi ketään muuta...Itki, ettei voisi elää ilman minua ja ihanaa perhettään.
Ja kuitenkin, kaikki oli niin totta. Mieheni oli esim. sanonut eräälle toiselle naiselle rakastavansa tätä. Ja samaa vakuutti minulle päivittäin kotona. En usko, että miesystäväsikään olisi erilainen.
Usko minua: löydät paremman!!
Niinkuin sanoin, ihan pelle. Jatkat ja jankutat uusilla viesteillä, harmittaa niin vietävästi että osuin oikeaan :D
ELämäkokemusta kun tulee niin opit kirjoittamaan vielä paremmin, nyt se oli harlekiinimaista, tarvitset vielä kehitystä.
Nyt oot vielä vainoharhainenkin. :D
Minä en ole ap.
-edellä sinulle vastaillut.
uskon että tämä voi olla totta ja jonkun ajan päästä varmasti ap tajuat, että oli parempi, että asia paljastui nyt eikä kun olet ohittanut monta hyvää miestä tämän miehen takia. Löydät jonkun paljon paremman eikä tuon miehen takia kannata ikuisuuksia murehtia, myöhemmin tajuat että mies on pelkkä pelle, joka kuvittelee olevansa joku casanova. Varmasti ihanalta vaikuttava, älykäs, komea jne mutta petollinen, ja toisenlaisiakin on. Et edes ehtinyt tutustua mieheen kunnolla, alussa on helppo esittää vain hyvät luonteenpiirteensä.
Sulla ap, on kuitenkin ystäviä jotka tulevat
luoksesi. Jos tuo tapahtuisi mulle, tuskin
kukaan tulisi luokseni.
Sun pitää toipua ja katsella vapaita miehiä
seuraavasti.
Toivut kyllä.