Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Koitan kirjoittaa mahdollisimman selkeästi. Nukuin viime yönä huonosti ja olo oli levoton. Onneksi oli sellainen päivä, että sain jäädä kotiin tekemään töitä koneella, etänä. Aamu oli pitkä ja halusin tavata miehen, vaikka emme olleet sopineet tapaavamme tänään. Hän pystyi järjestelemään niin, että tuli luokseni. Joimme kahvit ja juttelimme niitä näitä, lähinnä työjuttuja.
Kerroin myös yhden kiperän, nolon jutun miehelle, sen, että olen unohtanut ottaa pari pilleriä (3 totta puhuen). Vaikka olen toisaalta tarkka ja huolellinen, olen myös aika tohelo ja hössö (ei ollut siis ensimmäinen kerta minulle). Mies sanoi, että se ei haittaa. Ihmettelin, että miten niin, mutta mies sanoi, että ei siitä tarvitse huolehtia.
Mies halusi rakastella, mutta minä olisin vielä istuskellut juttelemassa. Sanoin, että minua jäi vaivaamaan se viesti, jonka mies lähetti sukulaisiltaan. Mies pyysi minua olemaan kiltti tyttö. Hän on käyttänyt sanontaa usein, mm. silloin, kun olimme ensi kertaa yhdessä. Se ei sinänsä tarkoita mitään, hän sanoo niin, kun minun pitäisi keskittyä siihen, mitä ollaan tekemässä.
Meillä oli hyvää seksiä. Rakastelimme pitkään. Pukiessani housuja jalkaan, otin uudestaan esille sen tekstiviestin. Mies tuli mun luokseni ja koski hiuksiini ja kietoi ne kämmenensä ja ranteensa ympäri, niin kuin hän tekee usein, kun me rakastelemme. Toisella kädellä hän otti farkkujeni vyötäröltä kiinni ja veti lähemmäksi ja sanoi, että "muru, mä olen naimisissa".
Miksi sen piti sanoa se vasta seksin jälkeen? Miksi mä en saanut olla vaatteet päällä vaan pelkissä farkuissa rinnat paljaina? Miksi mä en saanut olla paremmin turvassa, ymmärrättekö?
Puhuimme kuitenkin vielä. Oli kuulemma tarkoitus, että totun mieheen ja meidän suhteestamme tulee ikään kuin rutiini, että en pelästy pakoon. Miehen kaverit ja pari työkaveria tietävät minusta. En kysynyt mitään vaimosta. Olen palellut siitä asti ja olo on ihan tyhjä. Mies sanoi soittelevansa, ihan niin kuin aina ennenkin. Juuri nyt kadun ihan hirveästi, että ikinä eksyin tälle palstalle. Minulta jäi nyt varmaan vastaamatta aika moneen viestiin tässä ketjussa.
ap
Et halunnut uskoa kokemuksen ääntä. Ihan itse valitsit tiesi.
Koitan kirjoittaa mahdollisimman selkeästi. Nukuin viime yönä huonosti ja olo oli levoton. Onneksi oli sellainen päivä, että sain jäädä kotiin tekemään töitä koneella, etänä. Aamu oli pitkä ja halusin tavata miehen, vaikka emme olleet sopineet tapaavamme tänään. Hän pystyi järjestelemään niin, että tuli luokseni. Joimme kahvit ja juttelimme niitä näitä, lähinnä työjuttuja.
Kerroin myös yhden kiperän, nolon jutun miehelle, sen, että olen unohtanut ottaa pari pilleriä (3 totta puhuen). Vaikka olen toisaalta tarkka ja huolellinen, olen myös aika tohelo ja hössö (ei ollut siis ensimmäinen kerta minulle). Mies sanoi, että se ei haittaa. Ihmettelin, että miten niin, mutta mies sanoi, että ei siitä tarvitse huolehtia.
Mies halusi rakastella, mutta minä olisin vielä istuskellut juttelemassa. Sanoin, että minua jäi vaivaamaan se viesti, jonka mies lähetti sukulaisiltaan. Mies pyysi minua olemaan kiltti tyttö. Hän on käyttänyt sanontaa usein, mm. silloin, kun olimme ensi kertaa yhdessä. Se ei sinänsä tarkoita mitään, hän sanoo niin, kun minun pitäisi keskittyä siihen, mitä ollaan tekemässä.
Meillä oli hyvää seksiä. Rakastelimme pitkään. Pukiessani housuja jalkaan, otin uudestaan esille sen tekstiviestin. Mies tuli mun luokseni ja koski hiuksiini ja kietoi ne kämmenensä ja ranteensa ympäri, niin kuin hän tekee usein, kun me rakastelemme. Toisella kädellä hän otti farkkujeni vyötäröltä kiinni ja veti lähemmäksi ja sanoi, että "muru, mä olen naimisissa".
Miksi sen piti sanoa se vasta seksin jälkeen? Miksi mä en saanut olla vaatteet päällä vaan pelkissä farkuissa rinnat paljaina? Miksi mä en saanut olla paremmin turvassa, ymmärrättekö?
Puhuimme kuitenkin vielä. Oli kuulemma tarkoitus, että totun mieheen ja meidän suhteestamme tulee ikään kuin rutiini, että en pelästy pakoon. Miehen kaverit ja pari työkaveria tietävät minusta. En kysynyt mitään vaimosta. Olen palellut siitä asti ja olo on ihan tyhjä. Mies sanoi soittelevansa, ihan niin kuin aina ennenkin. Juuri nyt kadun ihan hirveästi, että ikinä eksyin tälle palstalle. Minulta jäi nyt varmaan vastaamatta aika moneen viestiin tässä ketjussa.
ap
Juuri nyt kadun ihan hirveästi, että ikinä eksyin tälle palstalle.
ap
Ai kadut sitä, että eksyit tälle palstalle? Et kadu tuota suhdetta, joka perustui petokseen ja pettämiseen? Et kadu sitä, ettet ottanut asioista selvää?
Sääliksi käy vain sitä vaimoa.
panemassa tätä naista. Luulisi, että kyllästyttäisi jo, kokenutta miestä.
Hän on kuin unessa. Hän luulee valinneensa nykyisen tilanteen, vaikka mies ei ole muuta tarjonnutkaan. Hän on kadottanut naiseutensa ja on kuin mies, jolle riittää pelkkä seksi, halun kohteena oleminen. Kun miehen seksuaalinen halu loppuu, hänelle ei jää mitään.
Kaikki miehet on valmiita hyvään seksiin kun sitä tarjotaan. Turha edes kuvitella muuta siitä omasta mieskullasta.
Ikävä kuulla, että susta on tullut kyyninen ja katkera. Suurin osa miehistä on ihan kunnollista porukkaa, kyllä sinäkin vielä löydät etsimäsi.
Ap on taitava kirjoittaja ja juonen kehittäjä. Silti tuosta tekstistä näkee ettei siinä ole tarpeeksi tunnetta. Kyllähän ap:n pitäisi olla nyt shokissa ja pettynyt, järkyttynyt. Sen sijaan kuvaa tapahtumia kuin kirjailija. Ja kehitti vielä ton pillerien unohdusjutun, jotta saa jatkotarinan: kohta on pulla uunissa.
Vielä murutellen sanoi.
Olis muuten lentänyt mun kämpästä hyvin nopeasti ilman selityksiä.
koska mies sanoi muka, ettei pillerien unohtaminen haittaa. Seksitauti olisi kyllä nyt kiintoisampi juonenkäänne. Siten, että miehen vaimo saa sen miehen terveisinä pettämisreissuiltaan ja AP vannoo, ettei se ole hänen!
Ap on taitava kirjoittaja ja juonen kehittäjä. Silti tuosta tekstistä näkee ettei siinä ole tarpeeksi tunnetta. Kyllähän ap:n pitäisi olla nyt shokissa ja pettynyt, järkyttynyt. Sen sijaan kuvaa tapahtumia kuin kirjailija. Ja kehitti vielä ton pillerien unohdusjutun, jotta saa jatkotarinan: kohta on pulla uunissa.
jos et, niin tervetuloa kerhoon:(
Terveisin tuolla alkupäässä kirjoitellut - joka joutui ukkomiehen pettämäksi.
Olin silloin kun se selvisi niiiiin hajalla.. mieshän oli puhunut yhteisen kodin ostamisesta ym.
Voi ap. Jos se vielä soittelee ja vakuuttaa rakkauttaan suhun, niin vaadi sitä eroamaan vaimostaan. Jos se ei suostu eroamaan, niin jätä se sika. Seuraava vaihe on muuten se, että sun hyväksynnälläsi suhde jatkuu ja jos/kun alat haluta enemmän, se sanoo, että sä tiesit mihin ryhdyit kun otit naimisissa olevan miehen. Oma vika.
Kusipää äijä. Muista, että tämä ei ollut sun tyhmyyttä, naiiviutta tai muuten huonommuutta. Sikoja on sattunut kaikille vastaan ja siksi me muut osattiinkin varoittaa. Suurin osa miehistä on tasokkaita eikä tuollaisia persläpiä. Löydät varmasti hyvän, kun hankkiudut tuosta eroon.
Se on ihan sama, onko totta vai ei. Tämä on mielenkiintoinen juttu ja hyvä opetus useille naisille.
Tiesin tuon, muuta vaihtoehtoa ei vaan ollut!
Muru!
tyhmältä, surulliselta, loukkaantuneelta, hämmentyneeltä, mutta eniten tyhjältä. Sano sinä, miltä tässä tilanteessa kuuluu tuntua. En minä tiedä vielä. Juuri nyt en jaksaisi näitä. En tiedä, miksi sinullekaan vastasin. En pelkää olevani raskaana. Olen unohdellut ennenkin. Aion kyllä silti kysyä mieheltä, miksi hän sanoi, ettei se haittaa.
ap
Vähän liian sulavaa tekstiä..ei tunnetta ja oikeaa epäluuloa.
tyhmältä, surulliselta, loukkaantuneelta, hämmentyneeltä, mutta eniten tyhjältä. Sano sinä, miltä tässä tilanteessa kuuluu tuntua. En minä tiedä vielä. Juuri nyt en jaksaisi näitä. En tiedä, miksi sinullekaan vastasin. En pelkää olevani raskaana. Olen unohdellut ennenkin. Aion kyllä silti kysyä mieheltä, miksi hän sanoi, ettei se haittaa.
ap
Taidat sittenkin olla aika epätoivoinen tapaus.
Turpa kiinni uunot, menkää muualle pätemään. Me halutaan kuulla jatkoa.
että ovat tavanneet helmikuussa?
Hämäävää, kun ap taitaa kirjoittaa osan vastauksista ihan itse.
kaksi vapaata rakastunutta ihmistä ja eivät koskaan käy toisen osapuolen kotona??
Hah, ukkomies!
Mies on käynyt ap:n luona. Toisekseen, jos ovat tavanneet helmikuussa, ja nyt eletään huhtikuuta, niin ei tapailua ole mielestäni NIIN pitkään kestänyt, että ap ei ole päässyt miehen kotiin vielä.
Ei tietenkään sulje pois vaimon mahdollisutta, mutta ei mielestäni välttämättä puhu vaimon olemassaolonkaan puolesta.
Turpa kiinni uunot, menkää muualle pätemään. Me halutaan kuulla jatkoa.
vaan ap, mutta minua käytettiin jopa sukulaisten luona kylässä, lisäksi vietimme täysin avoimesti aikaa ravintoloissa ja ihan missä tahansa. Asuimme yhdessä! Olimme jopa mieheni siskon ja hänen perheensä kanssa mökkeilemässä. Mies piti minua kakkosena KAKSI VUOTTA tietämättäni!!! Oli siis koko ajan naimisissa. Että näin.