Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
81/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään tuollaisesta ei ole kyse.

ap

Minullakin oli aikoinaan tuollainen miesystävä. Vuosia seurusteltiin, mutta kotiin en koskaan päässyt käymään. Seurustelun loppuaikoina selvisi, että mies oli valehdellut itsestään aivan kaiken. Veikkaan siis että se "hänen omistamansa talon suurin asunto" oli oikeasti yksiö, jossa nilkki asui jonkun toisen nurkissa.

Vierailija
82/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkkaa katuosoitetta en ole kysynyt. En ole oikeastaan edes miettinyt sen kummemmin asiaa, koska ei se ole mikään ongelma. Minua lähinnä kiinnostaa, millainen se koti on, eikä se, että minun pitää päästä sinne. Minulla ei ole autoa, joten on oikeastaan luonnollista, että emme ole sopineet tapaamista sinne. Ajattelinkin kysyä täältä, onko muilla samanlaisia kokemuksia miehistä ja heidän kodeistaan, joiden perusteella he voisivat luonnehtia tätä minun miesystävääni.

Olemme olleet kotikaupungissa ruokaravintolassa tai kahvilassa.

Mies on ollut enemmän arkiöinä luonani ja olemme lähteneet töihin samaa matkaa tai mies on jäänyt suihkuun, kun olen lähtenyt ensin. Muutaman hotellireissun olemme tehneet pe-la. Miten viikonpäivillä on merkitystä?

ap

Onhan se tietysti mahdollista, ettei siihen liity mitään outoa ettei naisystävää kutsuta kylään. Mies vaan on sellainen ;)

Mekin tavattiin exän kanssa vain meillä tai hotelleissa. Oli kyllä jännä kun jossain vaiheessa selvisi, että mikään mitä ukkeli oli kertonut itsestään ei pitänyt paikkansa. Jopa ajokorttikin nilkillä oli väärennetty :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei voi tavata, kun on sukulaisissa, kertoiko tarkemmin?

Varmaan anopin 60-vuotispäivillä ;)

Vierailija
84/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mukavan jutun postissa, että täytyy tietää osoite. Jos antaa osoitteen, niin selvität asuuko siellä muita ja jos ei, niin lähetät sitten oikeasti jotain kivaa, vaikka käytetyt pikkuhousut tai kuvia ja suklaata tms. Ja jos ei suostu kertomaan osoitetta, niin kertoohan se jotain!

Vierailija
85/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä tietoja hänestä on facebookissa? Voisitteko olla fb-kavereita?

Vierailija
86/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soita osoitetiedusteluun ja kysy.

AP, MIKSI ET TEE NIIN? Oletko ihan avuton?

Vierailija
87/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miehen työn ja sitä myötä hänen tulonsa suunnilleen. joten mistään tuollaisesta ei ole kyse.

ap

Minullakin oli aikoinaan tuollainen miesystävä. Vuosia seurusteltiin, mutta kotiin en koskaan päässyt käymään. Seurustelun loppuaikoina selvisi, että mies oli valehdellut itsestään aivan kaiken. Veikkaan siis että se "hänen omistamansa talon suurin asunto" oli oikeasti yksiö, jossa nilkki asui jonkun toisen nurkissa.

Minäkin tosin luulin tietäväni miehen iän, koulutuksen, ammatin, työpaikan, tulot jne. etenkin kun kaikesta oli näyttöä, mutta enpäs sitten tiennytkään.

Hyvä että sinulla ei ole sama tilanne.

Vierailija
88/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies on varattu, on vaimo tai avovaimo, niin viikonloppuöisin voi olla hankalampi väittää kotona olevansa työmatkoilla... Ellei vaimo sitten ole vaikka kolmivuorotöitä tekevä sairaanhoitaja.

Mutta hyvä merkki on, että mies on sentään uskaltautunut näyttäytymään julkisesti kanssasi. Onko hänen ystäviän tullut vastaan, oletko tavannut? Vai oletteko aina kaksin?

Veikkaukseni on, että joko mies on varattu tai sitten asuu niin kauheassa murjussa, että et ikinä voisi kuvitella.

Vierailija
89/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miehen työn ja sitä myötä hänen tulonsa suunnilleen. joten mistään tuollaisesta ei ole kyse.

ap

Minäkin tosin luulin tietäväni miehen iän, koulutuksen, ammatin, työpaikan, tulot jne. etenkin kun kaikesta oli näyttöä, mutta enpäs sitten tiennytkään.

Hyvä että sinulla ei ole sama tilanne.

Valehtelija osaa olla kyllä niin viekas ja uskottava, että menee täysin läpi järkevämmällekin ihmiselle etenkin jos on ihastunut. Mulla oli exä joka valehteli joka ikisestä, pienestä ja isosta, asiasta ja meni pitkään ennen kuin tajusin. Asui mm. vanhempiensa nurkissa vaikka sepitti minulle jonkin erokuvion kuvitteellisesta naisystävästään ja että asunto oli naisen tms.

Ja vaikkei ap:n mies olisi valehtelija niin ei hyväpalkkaisuus ole tae siitä, että ihminen osaisi pitää raha-asiansa kunnossa. Jos hän vie sinua usein syömään, yövytte hotellissa ja hän ostelee sinulle lahjoja se voi myös tarkoittaa sitä ettei talous pysy hänellä hanskassa. Voi olla pieni vuokrayksiö kaupungin vuokratalossa kun on luottotiedot mennyt tai vaikka mitä.

Ja sitten tärkeä kysymys ap:lle. Tapaatteko aina vain kahden vai oletko tavannut myös miehen kavereita tai sukulaisia? Minusta on hieman erikoista jos hän ei ole esitellyt sinua kenellekään, edes kavereilleen.

Vierailija
90/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on tunnettu ja iso firma. Olen myös tavannut miehen alaisen, itse asiassa parikin.

En ajatellut alkaa stalkkaamaan miestä, koska meillä on tosi kivaa yhdessä. Tapaamme tapaamisen kerrallaan emmekä rakentele tulevaisuuden pilvilinnoja yhdessä. En ole esim. esitellyt miestä vanhemmilleni.

Höh. Tästä ketjusta tuli ihan kurja olo.

ap

Mä tiedän miehen työn ja sitä myötä hänen tulonsa suunnilleen. joten mistään tuollaisesta ei ole kyse. ap

Minäkin tosin luulin tietäväni miehen iän, koulutuksen, ammatin, työpaikan, tulot jne. etenkin kun kaikesta oli näyttöä, mutta enpäs sitten tiennytkään. Hyvä että sinulla ei ole sama tilanne.

Vierailija
91/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavannut miehen kavereita (miehiä).

ap

Vierailija
92/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette koskaan voi tavata hänen luonaan. kerrot, että olet jo alkanut epäillä, että hänellä on jotain salattavaa. Reaktio kertoo kyllä kaiken. Jos hän alkaa järjestää tapaamista kotiinsa, niin ok.

Toivon, että mies vain häpeilee esim. huonoa sisustusmakuaan tms., koska muuten tunnut napanneen oman Mr Rightisi.

Vierailija
93/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan keskustellut tästä "suhteestanne"? Onko se varsinainen suhde, sellainen miksi sinä sen ehkä käsität? Asiat kannattaa sopia. Jos haluat vakavan suhteen, niin pitää sopia että seurustellaan eikä olettaa että tässä nyt niin tehdään kun tapaillaan. Joillekin se tapailu on vaan tapailua, sitä voi tehdä monen kanssa ilman sitoumuksia ja näin.

Lisäksi tässä on nyt vähän hämärää minunkin mielestä se, että jos on fiksu ja hyvännäköinen ja ikää on miehellä jo 35v..niin joko se on jo toisella kierroksella menossa, kotona on se vaimo ja lapset, tai sitten kuuluu siihen porukkaan mikä ei pysty sitoutumaan edes lemmikkikoiraan. Näistä jotenkin ajattelisin, että kuuluu joko jo naimisissa oleviin tai sitten niihin, jotka eivät pysty eivätkä halua sitoutua. Siksi hän ei vie sinua kotiisi.

Mikset vaan ehdota, että tapaisitte hänen luonaan? Ei sinun tartte mitään kertoa, että epäilet siinä olevan mitään mätää. Lisäksi suosittelen selvittelemään suhteen tilaa, koska jos hän ei halua sinusta mitään suurempaa ja sinä haluaisit hänestä jotain enemmän, niin se on hyvä tulla selville jo melko pian. Kulutat muuten turhaan aikaa ihmiseen, jota ei vain kiinnosta. Ja sellaiseen ei kannata kuluttaa aikaa, joka on omasta mielestä liian kiinnostava ja et saa vastakaikua (eli särjet vaan turhaan sitä omaa sydäntä).

Vierailija
94/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei ole ollut tarvetta. En ole ehdottanut miehelle kovin usein tapaamista, koska mies ehtii ensin. "Odota mua ylläsi jotain punaista taskuun mahtuvaa, tulen puolen tunnin päästä" luki juurikin yhdessä tekstarissa. Romanttista, eikö? Kyllähän tuo hänen innokkuutensa jonkinlaista sitoutumista osoittaa. Ei ole ainakaan kyllästynyt. Enkä minä! Mies on fiksu (ei yhtään lipevä, maskuliininen, hauska ja ihan jumalattoman hyvä sängyssä.

Minusta asia ei ole mikään paha ongelma. Edellistä edellinen poikaystäväni ei muuten käynyt kertaakaan asunnossani.

ap

Vierailija
95/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, montaakin, ja kaksi olen tässäkin maininnut. En kuitenkaan elä niistä TV-sarjoissa tai -sarjoista.

Ehkä kirjoitustapani on kökkö tai elämäni tai mikä vain. Tällaista tämä nyt kuitenkin on.

ap

Hassua muuten miten AP tuntee tv-sarjat, vaikkei kuulemma katso niitä. Onkohan tämä koko ketju ihan satua? Se käynti siellä lounaan jämien ääressä oli jotenkin kökkö.

Vierailija
96/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies käyttää sinua vain seksiin. Seksuaalinen innokkuus ei korreloi sitoutumishalukkuuden kanssa pätkääkään. Kotona on varmaan pienten lasten hoitamisesta väsynyt vaimo.

Sanopa nyt, miksi viitsit vääntää tänne tolkuttomasti viestejä, muttet soita numerotiedusteluun.

Siihen ei ole ollut tarvetta. En ole ehdottanut miehelle kovin usein tapaamista, koska mies ehtii ensin. "Odota mua ylläsi jotain punaista taskuun mahtuvaa, tulen puolen tunnin päästä" luki juurikin yhdessä tekstarissa. Romanttista, eikö? Kyllähän tuo hänen innokkuutensa jonkinlaista sitoutumista osoittaa. Ei ole ainakaan kyllästynyt. Enkä minä! Mies on fiksu (ei yhtään lipevä, maskuliininen, hauska ja ihan jumalattoman hyvä sängyssä.

Minusta asia ei ole mikään paha ongelma. Edellistä edellinen poikaystäväni ei muuten käynyt kertaakaan asunnossani.

ap

Vierailija
97/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ, suhteita takana ja oma elämä. En ole mielestäni "älyttömässä suhdesopassa". Soppa on keitetty tällä palstalla (kuvitelkaa!).

Tämä suhde on minun käsissäni, minun hallinnassani. Minä en ole halunnut jokapäiväistä arkisuhdetta vaan suhteen parhaat puolet sovitettuna muuhun elämääni. En halua hyt avioliittoa, en vielä edes avoliittoa, en miesten sukkia ja kalsareita matolleni vaan sen, minkä kaikki jättäisivät jäljelle, jos saisivat siivota suhteensa mieleisekseen. Ja se minulla on ollut ja on.

On totta, että mieleni ei ole enää niin luottavainen, mutta en ole varma, mihin en luota, koska mikään ei ole muuttunut. Elämässäni on edelleen elementit, jotka tekevät siitä hyvän elämän. Vähimpänä ei ole tämä suhde, mies, joka unohtaa muun maailman, kun on kanssani. Uskon, että kaikki eivät saa kokea sitä koskaan. Mies saa olla minun ja omansa, mutta ei kenenkään toisen. En halua, että ketään sattuu. Niin kauan kuin kaikki on hyvin, kaikki on hyvin.

ap

ihan tilauksesta. Se on juuri niitä kokemuksia, joita nuoret aikuiset haluavat käydä läpi koetellakseen siipiään ja hankkiakseen elämänkokemusta. Ja tullakseen lopulta aikuisiksi, jotka osaavat tehdä päätelmiä ja hallita elämäänsä. Siihen sisältyy myös ripaus kapinaa, joten on aivan sama mitä täällä neuvotaan tai varoitellaan. Ap katsoo tämän kortin loppuun asti siitä riippumatta, sanoisi kuka tahansa tai mitä tahansa. Koska hän saa siitä jotain, mitä elämästä on tähän mennessä puuttunut. Tämä ap:n tapaus on muuten myös hyvä esimerkki kaikille ylihuolehtiville curling-vanhemmille, mitä tapahtuu jos lapsen ei anna itsekseen kokeilla asioita. Oikeasti, se omistusasunnon ostaminenkaan ole välttämättä ollenkaan hyvä juttu. Haasteita tarvitsee jokainen. Jos niitä ei arkipäiväisistä asioista löydy niin sitten pitää lähteä koettelemaan siipiään vaikkapa älyttömissä suhdesopissa - joiden läpinäkyvyys ilman pinkkejä laseja olisi ilmeinen. Ap, on tosi hyvä kun käyt täällä kertomassa käänteistä. Tarinasi koskettaa monia yleisemmälläkin tasolla. Totta on sekin, että monilla meistä on ollut vastaavia osia samassa näytelmässä.

Vierailija
98/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes mietit miehen asuntoa ja sitä, ettet sinne pääse?

Suhde ei kyllä ole sinun hallinnassasi, jos pompit kuten mies sanoo.

Näet häntä kun hänelle sopii yms.

Jos tosiaan olet tuohon tyytyväinen, niin sitten olet.

Mutta ei se kyllä vaikuta siltä, että kaikki olisi kunnossa. Kirjoitustesi perusteella, olet toinen nainen.

Vierailija
99/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonikäisellä on mahdollisesti takanaan jo pitkä "arkiseksi" muuttunut liitto, ja nyt haluaa kaikkea muuta kuin arkea. Oma koti ehkä edustaa liikaa tuota "tylsää" arkipuolta?

Vierailija
100/673 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole suhteeseesi tyytyväinen, jos sinun pitää miettiä oletko rakastajatar, jos et sitä halua olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi