Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
41/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa miehellä oli toinen.

Mies lähti su-aamuna treeneihin ja poikkesi

naisen luo, sitten kotio.

Missään tapauksessa ei koko päivää vietetty yhdessä.

Mulla on vahva tunne että tämä asia

selviää kohta ap:lle, totuus.

Vierailija
42/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on osoitetiedot salattu.

Mutta jos mies on sanonut olevansa naimaton ja lapseton eikä sitten olekaan, niin hän on paitsi pettäjä myös valehtelija. Juokse karkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä ihan alusta asti ja kysykää suoria kysymyksiä, niin ei tule niitä ikäviä yllätyksiä vuosien päästä.

Vierailija
44/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistraatin osotepalveluun ja selvität osotteen. Käyt ulkopuolella tsiigaamassa kun mies on töissä tms.

Vierailija
45/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos juttu kuulostaa liian hyvältä niin se on sitä. Jos siis ajattelee jotain perussuomalaismiestä, joka ehkä katsoo, mihin rahansa käyttää eikä muutenkaan ole kovin romanttinen niin moniko vakkarisuhteessa oleva nainen kertoo miehensä olevan sellainen, että vie naista usein hotelliin, koska "haluaa hemmotella". Eiköhän siis syy hotellille ole joku muu kuin hurmaamisen tarve. Peruspihi suomalainen mies kyllä luottaa omaan hurmamisvoimaansa ilman hotelleitakin ja jossain vaiheessa suhdetta kitsaasti sitten voi myöntyä jopa yöpymään siellä, jos vaimo haluaa.:) Siis ehkä vähän kärjistettyä mutta pointti tuli varmaan selväksi.:)

Mutta ap:n pitää nyt kujertaa miehelle, että haluaisi kokkailla ja viettää romanttista iltaa miehen luona. Ja katsoa mitä siitä seuraa.

Vierailija
46/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen yliote ap:hen, joka ei ole saanut edes perusasioita selvitettyä. Tyypillistä, kun mies on vähän vanhempi ja jotenkin tavoittelemisen arvoinen.

Minä olisin kyllä jo soittanut osoitetiedusteluun ja kysynyt kaikkien osoitteessa asuvien nimet.

Vierailija
47/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis "sukulaisissa" aina nuo viikonloput,hoh hoh. Eikä voi vastata puhelimeen siksi?

Vierailija
48/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossahan tapahtuu kaikenlaista...

Miten niin Porvossa aina?

nimimerkillä en itsekään kutsunut heti kotiini, syykin oli jo täällä :)

Vierailija
49/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on suht kallis, syömme aina hyvin, ja olen saanut useita koru-, hajuvesi- ja alusvaatelahjoja, vaikka olemme tapailleet vasta vähän aikaa. Tiedän, kliseistä, mutta mukavaa.

ap

Vierailija
50/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että äijä tosiaan on varattu. On muakin nuorempana kusetettu mennen tullen, sekä naimisissa olevat että ei-naimisissa olevat ovat vedättäneet miten tahtovat. Olen itse tullut petetyksi, jätetyksi, jne. Siitä huolimatta olen löytänyt itselleni tasokkaan aviomiehen ja perustanut hänen kanssaan perheen. Anna ap tuollaisen possun vaipua unholaan sitten jos ja kun totuus paljastuu kuten pahalta näyttää. Vika ei ollut sinussa, et ole naiivi tai tyhmä. Löydät paremman ja tasokkaamman ihmisen, ei pettäminen ja huijaaminen ole tasokkaan ihmisen käytöstä vaan alhaisen paskan. Älä anna tällaisen tapauksen tai jonkun katkeran av-mamman pahoittaa mieltäsi tai vaikuttaa itsetuntoosi. Sinä olet varmasti kaunis, fiksu ja tavoiteltu nainen. Sulla kävi vain nyt huono tuuri.

Vierailija
51/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh miten joku voi seurustella kuukausia ja sekstata ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole edes perusjutuista kyennyt keskustelemaan. Eli onko exiä, nyxiä, lapsia jne. Tai miten ei ole ihmetellyt suoraan että miksei sun luokse voi mennä.

mutta mikäli tarina ei ole provo, niin harvinaisen sinisilmäinen ap olet. Todellakin menestyvät komeat jne miehet (tai sen puoleen naisetkaan) erittäin harvoin ovat enää 35 vuotiaina sinkkuja. Kyllä ne vaan tykkää hommata sen kivan tytön sivusuhteeksi... Naisen joka katsoo ylöspäin ihaillen, eikä uskalla edes niin yksinkertaista asiaa kuin osoitetta kysyä suoraan.

Vierailija
52/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kommunikaatiolla. Teillä se ei toimi alkuunkaan. Olet miehelle rakastajatar. Ymmärtäisin, jos olisit keski-ikäinen ja epätoivoinen.

Vierailija
53/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan jos hänet olet vaivoiksesi saanut :D

On narsisti, kertoo kaikille olevansa ammatiltaan parempi kuin mikä on, valehtelee että omistuskämppä vaikka on vuokra, kotona sitten vaan odotti lapsia ja vaimo. Kävi jopa matkoilla naistensa kanssa, hyvin sujuvasti valehteli työmatkoista jne.

Ja kun jäi kiinni, esitti ensin tosi katuvaa mutta parin päivän päästä kääntyikin niin että mä olin se paha...

Vierailija
54/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea ja kaikinpuolin hyvä. Tapasivat netissä ja sitten aina kaverini luona. Mies teki keikkahommaa, oli toisissa kapungeissa töissä. Niin ainakin väitti ystävälleni

Viikonloppuisin teki paljon töitä eikä pystynyt vastaamaan puhelimeen, viestiin vastasi kyllä. Soitteli aina todella myöhään iltaisin.

Ystäväni ei tiennyt missä mies asui. Ei ollu kuulema tullut puhetta sen tarkemmin...

Mun mielestä tässä yhtälössä oli heti jotain pielessa. Mies oli kertonut että hänellä on lapsia mutta vaimon kanssa ovat jo vuoden asuneet erillään ja eronneet.

Kunnes tuli joulu. Joulun pyhinä ei miehestä kuulunut mitään moneen päivään, uutena vuotena lupasi tulla, ei tullut. Sanoin kaverilleni että avaa nyt ne silmäsi!!! Mutta ei...

Lopulta kävi ilmi että mies ei todellakaan ollut eronnut vaan oli tiukasti naimisissa. Kaverini oli vaan pelkkä pano.

Eli toisaalta kun tiedän elävän tapauksen, että joku voi olla näin naivi ja ikää kaverillani on melkein 40v niin uskon että ap on myäs yhtä tyhmä.

Toisaalta tässä ap on nyt selitellyt tyhmästi ja provoavasti (ei kai kukaan varattu voi rakastellessa katsoa silmiin-paskaa) niiin ei kukaan voi tollasta kysyä tosissaan.

Oli miten oli, jollei ap se mies ole varattu niin jotain salattavaa sillä silloin on. Se voi olla hyvinkin häiriintynyt ihminen joka olis vielä pahempi vaihtoiehto kuin että olis naimisissa.

Kun 2 ihmistä ihastuu ja rakastuu niin monesti ne ihmiset haluaa tietää toisesta kaiken, jutellaan aamuun asti ja kerrotaan toiselle elämästä. Teillä tapaamiset rajoittuu pitkälti seksiin. Mieti tätä!

Vierailija
55/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä häitä suunnittele. Missä välissä minä niitä osoitetietoja tivaisinkaan? Kahvilla? Sängyssä? Hiukan latistuisi tunnelma siinä. Eikä se mulle NIIN tärkeää ole, missä hän asuu tai missä me tapaamme.

ap

henkinen yliote ap:hen, joka ei ole saanut edes perusasioita selvitettyä. Tyypillistä, kun mies on vähän vanhempi ja jotenkin tavoittelemisen arvoinen. Minä olisin kyllä jo soittanut osoitetiedusteluun ja kysynyt kaikkien osoitteessa asuvien nimet.

Vierailija
56/673 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti sitä ja narsisti tätä. Tollanen kaveri on surkea, heikkoitsetuntoinen pelle eikä mitään muuta.

Vierailija
57/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on suht kallis, syömme aina hyvin, ja olen saanut useita koru-, hajuvesi- ja alusvaatelahjoja, vaikka olemme tapailleet vasta vähän aikaa. Tiedän, kliseistä, mutta mukavaa.

ap

juu niin minunki exä mulle kertoi myöhemmin sivusuhteistaan, että miten tuli niille lahjoja osteltua... Tajuaahan sen nyt tyhmempikin, että pitää koukuttaa nainen tuollaisilla jotta ei halua edes totuutta saada selville siitä vaimosta ja perheestä.

Vierailija
58/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AP sinun mielestäsi suhteenne luonne? Oletteko rakastuneita? Vai tapaatteko vain seksin merkeissä? Puhutteko mistään tulevasta yhteisestä? Menevätkö tapaamiset vain sen mukaan miten miehelle käy? Voitko sinä ehdottaa tapaamisaikoja ja sopivatko ne miehelle?

Kuulostaa siltä pahasti että ei tuon ole tarkoituskaan muodostua vakavaksi ihmissuhteeksi. Yleensä kun oikeasti molemmilla oikein kolahtaa on touhu vähän toisenlaista kuin tuo ja aikaa vietetään molempien kotona.

Vierailija
59/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että juttelisimme tästä tai tästä aiheesta. Kahvila ja sänky sopisivat paikaksi aivan yhtä hyvin. On tosiaan surkeaa, että antaudut miehelle, joka ei ole avoin.

enkä häitä suunnittele. Missä välissä minä niitä osoitetietoja tivaisinkaan? Kahvilla? Sängyssä? Hiukan latistuisi tunnelma siinä. Eikä se mulle NIIN tärkeää ole, missä hän asuu tai missä me tapaamme.

ap

henkinen yliote ap:hen, joka ei ole saanut edes perusasioita selvitettyä. Tyypillistä, kun mies on vähän vanhempi ja jotenkin tavoittelemisen arvoinen. Minä olisin kyllä jo soittanut osoitetiedusteluun ja kysynyt kaikkien osoitteessa asuvien nimet.

Vierailija
60/673 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamisesta emme ole puhuneet. Sovittelemme tapaamiset yhdessä, koska minullakin on omat kiireeni.

Lahjoilla minua ei voi "koukuttaa"; onhan minulla omatkin tuloni ja rahani. Tätä kun joku epäili.

ap

Mikä on AP sinun mielestäsi suhteenne luonne? Oletteko rakastuneita? Vai tapaatteko vain seksin merkeissä? Puhutteko mistään tulevasta yhteisestä? Menevätkö tapaamiset vain sen mukaan miten miehelle käy? Voitko sinä ehdottaa tapaamisaikoja ja sopivatko ne miehelle? Kuulostaa siltä pahasti että ei tuon ole tarkoituskaan muodostua vakavaksi ihmissuhteeksi. Yleensä kun oikeasti molemmilla oikein kolahtaa on touhu vähän toisenlaista kuin tuo ja aikaa vietetään molempien kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän