Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Sängyssä kaikki puhuttu liittyy siihen seksiin.
ap
Haluaisin, että juttelisimme tästä tai tästä aiheesta. Kahvila ja sänky sopisivat paikaksi aivan yhtä hyvin. On tosiaan surkeaa, että antaudut miehelle, joka ei ole avoin.
enkä häitä suunnittele. Missä välissä minä niitä osoitetietoja tivaisinkaan? Kahvilla? Sängyssä? Hiukan latistuisi tunnelma siinä. Eikä se mulle NIIN tärkeää ole, missä hän asuu tai missä me tapaamme. ap
henkinen yliote ap:hen, joka ei ole saanut edes perusasioita selvitettyä. Tyypillistä, kun mies on vähän vanhempi ja jotenkin tavoittelemisen arvoinen. Minä olisin kyllä jo soittanut osoitetiedusteluun ja kysynyt kaikkien osoitteessa asuvien nimet.
ap
olet miehelle toinen nainen eli hän asuu avo-/avioliittossa, mahdollisesti myös lapsia. Kaikki kertomasi viittaa siihen. Asiahan on ok jos se on sinulle ok - toki jos mies ei ole ollut rehellinen asiasta niin luultavimmin et ole edes ainoa toinen nainen.
Sängyssä kaikki puhuttu liittyy siihen seksiin. ap No ei kai sängyssä puhuta mistään arkisista asioista :) ?
Kyllä kait sängyssä puhutaan kaikenlaisista asioista jos suhteesssa on muustakin kyse kuin seksistä. Ainakin meillä.
Ilman omaa kokemusta täytyy sanoa että ap:n selitykset kuulostavat siltä että miehellä on vaimo tai avovaimo kotona. Ja mitä siihen ap;n ajatukseen tulee että kyllä hän aavistaisi jos näin olisi niin mitä luulet aavistaako ne kaikki muut naiset sen jotka ovat tietämättään kakkosnaisia miehen elämässä ? Vai olisikohan osa miehistä tosi taitavia pyörittämään montaa naista yhtäaikaa ?
Ollaankohan me tapailtu samaa miestä!
Noh, sama se. Jos sillä ei tosiaan ole ihan kotoisaa siellä himassa tai sitten se kaipaa tiettyä glamouria elämäänsä ja vaikka potkua petiin femmefetale-fantasioista. Onnistuu helpommin hotelleissa ja ulkomailla kuin kotona. :D
Ihan jees, mut ainakin itse kaipasin joskus jo ihan arkea.
Uskon, että vaistoaisin sen kyllä.
ottaa vastaan lahjoja ja hotelliöitä mutta ei pääse miehen kotiin ja sitä kautta oikeaan elämään. Eikä oikein edes halua selvittää koko juttua.
Suhde päättyy lähikuukausina.
Mikä on AP sinun mielestäsi suhteenne luonne? Oletteko rakastuneita? Vai tapaatteko vain seksin merkeissä? Puhutteko mistään tulevasta yhteisestä? Menevätkö tapaamiset vain sen mukaan miten miehelle käy? Voitko sinä ehdottaa tapaamisaikoja ja sopivatko ne miehelle?
Kuulostaa siltä pahasti että ei tuon ole tarkoituskaan muodostua vakavaksi ihmissuhteeksi. Yleensä kun oikeasti molemmilla oikein kolahtaa on touhu vähän toisenlaista kuin tuo ja aikaa vietetään molempien kotona.
Nämä oli hyviä kysymyksiä: Vieläkö ap on linjalla?
Ellei ole joku rikollinen.... tai naimisissa?
Ja mihin jäi kategoria "eronnut"?! Kyllähän nyt herranjestas komeat ja fiksutkin miehet voivat erota. Ovat voineet olla pitkässä parisuhteessa tai parissa pitkähkössä, muttei vaan ole kuitenkaan toiminut ja naimisiin ei ole päädytty. Tsiisus näitä stereotypioita! "35-v hyvännäköisen ja naimattoman miehen on oltava tavalla tai toisela häiriintynyt".
[/quote]
ja tosiaan 35v, komea yms mies on joko häiriintynyt tai naimisissa eli valehtelija eli myös häiriintynyt...
[/quote]
vain seksiä, hotelliöitä ja lahjoja, mutta ei se siitä mihinkään etene. Mielestäni kuvaavampaa kuin se, ettei ap. ole päässyt miehen kotiin on se, ettei hän edes tiedä missä koti sijaitsee tai ettei entisistä suhteista ole puhuttu.
Kotona on aivan varmasti nainen, mitään muuta syytä tuollaiseen ei ole tai sitten miehellä on useita naisia. Siivoja voi toki olla, vaikka olisi naimisissakin...
Sanoitko et 35v.?
Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????
Herää ap! Tottakai miehellä on perhe, tai vähintään nainen.
Koska mies on varattu tai hänellä on muitakin naisia.
Tapaatteko viikonloppuisin? Perjantai-iltaisin, lauantai-iltaisin? Vietättekö lauantain ja sunnuntain väliset yöt yhdessä?
Tapaatteko omassa kotikaupungissanne koskaan julkisilla paikoilla? Esim. ravintoloissa, elokuvateattereissa, kaupoissa? Kävelettekö käsi kädessä kotikaupungissanne?
onpa av lapsellinen, tosin 26 on ikääkin vasta.
Noin vähän tapaamisia ja noin paljon lapsia.
Ja osoite yleensä paljastetaan parilla ensimmäisellä kerralla, vaikka ei kutsuttaisikaan luo.
Ihan ilmiselvästi miehellä on vaimo.
ja hän vastaa, että senkin aika tulee, niin eikö ole luonnollista kysellä ja ihmetellä lisää. Miksi olet niin varovainen, etkä uskalla suoraan kysyä? Pelkäätkö totuutta? Oletko jo liian ihastunut?
Toivottavasti olen täysin väärässä ja miehellä on joku muu syy olla päästämättä sinua kotiinsa, mutta aika omituista toi on.
seurusteli 8kk niin, ettei päästänyt poikakaveriaan kertaakaan kämppään. Jälkikäteen tuo jo ex-aviomies sanoi, että olisipa pitänyt nähdä, niin olisi tiennyt. nainen on mahdottoman epäsiisti. Ei tee mitään. Saattaa vuosia olla samoissa lakanoissa pesemättä, ruuat homehtuu jääkaappiin jne. Käy töissä ja hygienia ok, mutta kaikki muu täysin hunningolla. jotenkin tiedosti sen ja ei kehdannut päästää poikakaveriaan luokseen. No, paljastuihan tuo sitten yhteistaloudessa. Ei tehnyt koskaan mitään. Yksi syy, miksi avioliitto kariutuikin.
Minullakin oli aikoinaan tuollainen miesystävä. Vuosia seurusteltiin, mutta kotiin en koskaan päässyt käymään.
Seurustelun loppuaikoina selvisi, että mies oli valehdellut itsestään aivan kaiken.
Veikkaan siis että se "hänen omistamansa talon suurin asunto" oli oikeasti yksiö, jossa nilkki asui jonkun toisen nurkissa.
mutta tarkkaa katuosoitetta en ole kysynyt. En ole oikeastaan edes miettinyt sen kummemmin asiaa, koska ei se ole mikään ongelma. Minua lähinnä kiinnostaa, millainen se koti on, eikä se, että minun pitää päästä sinne. Minulla ei ole autoa, joten on oikeastaan luonnollista, että emme ole sopineet tapaamista sinne. Ajattelinkin kysyä täältä, onko muilla samanlaisia kokemuksia miehistä ja heidän kodeistaan, joiden perusteella he voisivat luonnehtia tätä minun miesystävääni.
Olemme olleet kotikaupungissa ruokaravintolassa tai kahvilassa.
Mies on ollut enemmän arkiöinä luonani ja olemme lähteneet töihin samaa matkaa tai mies on jäänyt suihkuun, kun olen lähtenyt ensin. Muutaman hotellireissun olemme tehneet pe-la. Miten viikonpäivillä on merkitystä?
ap
olet miehelle toinen nainen eli hän asuu avo-/avioliittossa, mahdollisesti myös lapsia.
Kaikki kertomasi viittaa siihen. Asiahan on ok jos se on sinulle ok - toki jos mies ei ole ollut rehellinen asiasta niin luultavimmin et ole edes ainoa toinen nainen.