Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Ensinnäkin miehellä on minusta kuvia kännykässään (alastonkuvia ja eroottisia, ei mitään törkeää tietenkään). Jos hän olisi varattu, hän todennäköisesti pelkäisi, että vaimo näkee kuvat.
Toiseksi, mies ei koskaan kieltäydy seksistä, ei ole siis saanut jo kotona tarpeeksi.
Kolmanneksi, mies on esitellyt minut joillekin kavereilleen. Eikö hän pelkäisi, että kaverit kertovat vaimolle minusta? Varmasti pelkäisi, jos olisi varattu.
ap
*reps* Vihainen kissa tai fretti. XD!
Tää onkin nyt hubaa, kun tuo salattu r -ketju alkaa jo puuduttaa.
oli maanantaina. Suomalaisesta Kirjakaupasta sai Tuomas Kyrön uusimman kirjan Miniä ilmaiseksi, JOS osti jonkun (muistaakseni) vähintään 30 euroa maksavan kirjan. Muutoin kirja olisi maksanut 10 €, ei siis ilmainen ollenkaan. Korkojen kera -ohjelmassa Tuomas Kyrö sanoi, ettei tätä Miniä-kirjaa saa muulloin kuin JUURI 23.4. kirjan ja ruusun päivänä. Kysyin kirjastosta Miniää - ei heillä ollut mitään tietoa semmoisesta T. Kyrön uutuudesta!
Kyrön kirjan sai ilmaiseksi jos osti jotain KYMPILLÄ. Eli siis todellakin ilmainen kylkiäinen.
Mitä jos kysyisin, onko hänellä vaimo? Jos hän vastaisi, että vaimo on, ja siksi emme tapaa hänen luonaan? Mitä minä sitten tekisin? En halua, että elämäni muuttuisi nyt. En halua luopua suhteesta, enkä halua olla toinen nainen. En halua pettyä enkä olla yksin.Siksi en halua kuulutsella miestä.
Harmittaa, että koko ajatus pälkähti mieleeni. En edes ajatellut, että mies olisi varattu - ei kai hän edes jaksaisi kahta samanlaista suhdetta, kuin meillä on.
Mies poikkeaa huomenna aamusta luonani, ennen kuin menee kuntosalille. Katson silloin, käyttäytyykö hän jotenkin epäilyttävästi.
ap
mikä on tämän aamutapaamisen merkitys? seksi? Yhteinen aamiainen?
Tuo kuule kertoo entistä enemmän siitä, että mies lähtee vaimon luota aamulla salille, tekee siinä matkalla pienen pyrähdyksen rakastajattarensa luo.
Ja tuossa "laita jotain pientä punaista päällesi, tulen kohta" - siinä ei ole mitään romanttista. Älä sekoita seksiä romantiikkaan ja rakkauteen.
Mitä väliä sillä helkkarin kirjan hinnalla/ilmaisuudella.
Mies on voinut ostaa itselleenkin kirjan jonka kylkiäisenä tuo tuli. Tai sitten äitienpäivälahjaa jo valmiiksi äidilleen/mummolleen.
Kuka tietää.
On tää palsta täynnä ihme epäilyä.
Kaikesta saadaan jotain pahaa mieleen.
tuntuu olevan se, että hänelle voisi olla ihan ok olla seuraava vuosi tai pari suhteessa, jossa ei ole sen kummoisempia tulevaisuudensuunnitelmia.
Harmina on vaan se, että siinä vaiheessa, kun ap sitten alkaisi odottaa suhteelta jotain yhteistä tulevaisuutta, se ei voisikaan toteutua. Eli kannattaisi kuitenkin suhteen alussa vähän kysellä, millä mielellä toinen on liikkeellä, vaikka ei mistään häistä vielä haaveilisikaan.
Ensinnäkin miehellä on minusta kuvia kännykässään (alastonkuvia ja eroottisia, ei mitään törkeää tietenkään). Jos hän olisi varattu, hän todennäköisesti pelkäisi, että vaimo näkee kuvat.
Toiseksi, mies ei koskaan kieltäydy seksistä, ei ole siis saanut jo kotona tarpeeksi.
Kolmanneksi, mies on esitellyt minut joillekin kavereilleen. Eikö hän pelkäisi, että kaverit kertovat vaimolle minusta? Varmasti pelkäisi, jos olisi varattu.
ap
ensinäkin kännykkä voi olla kakkospuhelin, josta vaimo ei ole tietoinen. Vaimo ei kenties ole kiinnostunut miehen puhelimesta.
Se ettei mies kieltäydy seksistä, ei tarkoita etteikö hänellä voisi olla aktiivinen seksielämä vaimonsa kanssa. Ja usein seksin määrä vähenee kun on lapsia, suhteessa arki jne.
Kaverit osaavat pitää suunsa kiinni. Eivät kaverit kerro kaverinsa sivusuhteesta, useinhan kaverit jopa järjestävät pettäjälle alibeja.
Voi sinua, kuinka naiivi oikein olet? Kaikki mitä kerrot lisää vahvistaa vain sitä kuvaa, että miehellä on vaimo kotona.
Mä tapailin myös miestä, jolla oli remonttikiireitä. Se ei ollut sille syy olla näkemättä mua. Päinvastoin remontti oli akateemiselle, asiantuntijatöitä tekevälle miehelle vain lisäkeino hurmata mut. Se vei mut katsomaan remonttiaan ja esitteli ylpeänä, mitä on mihinkin osannut tehdä ja mitä minnekin vielä tulee. Se olikin tosissaan mun kanssani.
Ap mullakin on ollut kaiken maailman pellejä, mutta hyvän miehen tunnistaa siitä, että asiat sujuvat luonnostaan oikein. Mitään ei tarvitse säätää eikä vääntää. Kyllä säkin sellaisen löydät, mutta ihan totta etsi ennemmin ikäisistäsi. Nyt sä pelleilet jonkun 10 v. vanhemman kanssa, kun olisi sopiva ikä napata joku omanikäinen vähän alle 30-vuotias.
Ei seksi ole poissuljettua, mutta ei siitä sovittukaan ole. Yleensä sitä on, koska suhteemme on vielä uusi.
Tapaaminen tuon viestin myötä oli romanttinen, ehkä tuo pelkkä viesti ei sitä olekaan, en tiedä. Minulle se oli sitä.
ap
Mitä jos kysyisin, onko hänellä vaimo? Jos hän vastaisi, että vaimo on, ja siksi emme tapaa hänen luonaan? Mitä minä sitten tekisin? En halua, että elämäni muuttuisi nyt. En halua luopua suhteesta, enkä halua olla toinen nainen. En halua pettyä enkä olla yksin.Siksi en halua kuulutsella miestä. Harmittaa, että koko ajatus pälkähti mieleeni. En edes ajatellut, että mies olisi varattu - ei kai hän edes jaksaisi kahta samanlaista suhdetta, kuin meillä on. Mies poikkeaa huomenna aamusta luonani, ennen kuin menee kuntosalille. Katson silloin, käyttäytyykö hän jotenkin epäilyttävästi. ap
mikä on tämän aamutapaamisen merkitys? seksi? Yhteinen aamiainen? Tuo kuule kertoo entistä enemmän siitä, että mies lähtee vaimon luota aamulla salille, tekee siinä matkalla pienen pyrähdyksen rakastajattarensa luo. Ja tuossa "laita jotain pientä punaista päällesi, tulen kohta" - siinä ei ole mitään romanttista. Älä sekoita seksiä romantiikkaan ja rakkauteen.
Mieheni oli iskenyt netistä jonkun epätoivoisen vanhanpiian. Oli 2 vuotta juossut naisen luona parin sadan km päässä "työmatkoilla" ja ylitöissä. Naisparka vaihtoi vakityön sijaisuuteen voidakseen muuttaa 100 km lähemmäs unelmien poikaystäväänsä.
Ihmettelen, kun hänellä ei koskaan epäilykset heränneet, vaikka mies ei koskaan kutsunut häntä luokseen. Eikä edes siitä, että mies useimmiten vain pistäytyi iltaisin panemassa. Ei ollut hänen kanssaan lomilla, jouluina, tms. Ja ihan tosissaan nainen oletti, että menevät kihloihin.
Sitten nainen urkki tietoonsa miehen osoitteen - ja minä satuin avaamaan oven, kun hän soitti ovikelloa.
Joten, jos etsisit itsellesi vapaan miehen.
Paitsi seurustelua jatkunut jo pidempään. Yllätysyllätys mies oli laittanut osoitetietonsa salaiseksi. Tarina päättyi niin, että miehellä oli jo kotona se "taloudenpitäjä"
Paitsi seurustelua jatkunut jo pidempään. Yllätysyllätys mies oli laittanut osoitetietonsa salaiseksi. Tarina päättyi niin, että miehellä oli jo kotona se "taloudenpitäjä"
Minulla ei ole mitään syytä epätoivoon. Minun ei tarvitse olla yksin, jos en halua, ei ole koskaan tarvinnut. Mies oli se, joka halusi minut ja näki vaivaa sen eteen. En myöskään odota kihlasormuksia enkä suunnittele yhteistä hautapaikkaa. Viestisi on loukkaava.
ap
Mieheni oli iskenyt netistä jonkun epätoivoisen vanhanpiian. Oli 2 vuotta juossut naisen luona parin sadan km päässä "työmatkoilla" ja ylitöissä. Naisparka vaihtoi vakityön sijaisuuteen voidakseen muuttaa 100 km lähemmäs unelmien poikaystäväänsä. Ihmettelen, kun hänellä ei koskaan epäilykset heränneet, vaikka mies ei koskaan kutsunut häntä luokseen. Eikä edes siitä, että mies useimmiten vain pistäytyi iltaisin panemassa. Ei ollut hänen kanssaan lomilla, jouluina, tms. Ja ihan tosissaan nainen oletti, että menevät kihloihin. Sitten nainen urkki tietoonsa miehen osoitteen - ja minä satuin avaamaan oven, kun hän soitti ovikelloa. Joten, jos etsisit itsellesi vapaan miehen.
Selkeä juttu, on vaimo. Ja sillä voi olla
myös toinen puhelin ja liittymä.
Selkeä juttu, on vaimo. Ja sillä voi olla myös toinen puhelin ja liittymä.
Miehellä ei ole muuta kuin seksitarpeita, koska
a) Jos hän olisi kunnon mies, hänellä olisi oma pyykinpesukone, jota käyttäisi itse sen lisäksi, että siivoaisi kotiaan, jossa ei ilmeisesti jopa neljään iltaan viikossa ehdi edes sotkea.
tai
b) Salailu viittaa siihen, että mies ei halua esitellä perhettään ja sinua toisilleen.
Jos mies onkin jonkun palstamamman rakas aviomies...