Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
paljon töissä taitaa tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että miehellä todellakin on vähintään se avokki siellä kotona.
arvaan vaan tiesikö minun exän naisystävät, että se on naimisissa... ja siinä vaiheessa kun ne naiset halus tulla vierailulle sinkkumiehen kotiin niin eihän se tietysti onnistunut.
ja hälytyskellot pitäisi soida päässä jo siinä vaiheessa kun osoitetta ei saa selville ja puhelut on aina työpuhelimeen...
reviirinsuojelusta ym. Minulle tulee mieleen Sinkkuelämän Mr. Big, joka ei antanut Carrien jättää mitään tavaroita asuntoonsa.
ap
En nyt aivan varma ole, mutta eikös sillä ollut muitakin naisia kuin Carrie?
Kyllä minustakin tuo haiskahtaa. Sormuksenkin saa aina pois. Ja takaisin kun menee kotiin.
ja hälytyskellot pitäisi soida päässä jo siinä vaiheessa kun osoitetta ei saa selville ja puhelut on aina työpuhelimeen...
Monella on pelkästään työpuhelin.
Tosi ilkeitä ja asiattomia vastauksia olet saanut, varmaan sellaisilta rumilta naisilta, jotka eivät saa edes varattua. Mies voi aivan hyvin olla rakastunut sinuun, halventava kirjoittelu täällä on harvinaisen typerää.
Toinen asia on sitten se, että se on aivan varmasti varattu. Ei mikään sukulaisvierailu ole syy olla vastaamatta puheluun. Maanantaina se ehkä tunnustaa ja kuten jo monta sivua sitten kirjoitin, se kertoo pelänneensä menettävänsä sut ja siksi se ei ole uskaltanut kertoa. Sun pitää vaatia eroa, jos haluat jatkaa. Muussa tapauksessa sä suostut olemaan toinen nainen ja se voi vedota siihen jatkossa, "tiesit mihin ryhdyit". Mä olen kamalan pahoillani.
Joko selvisi, onko mies naimisissa ja perheellinen?
En usko yh- saati vkl-isä selitykseen, koska miehillä lapset eivät haittaa niin paljon kuin naisilla. Toisin kuin av-raati kuvittelee, edellisen liiton lapset eivät todellakaan ole miehille numero yksi sen jälkeen, kun oikea nainen on osunut kohdalle.
Se että mies tuo sulle paljon lahjoja viittaa siihen, että olet hänelle tärkeä. Toisin sanoen ei kuulosta siltä, että mies olisi vapaa ja tapailisi useampaa naista samaan aikaan.
Yksinkertaisin selitys on yleensä se oikea. Se ettei vie kotiinsa voisi johtua siitä, että on köyhempi kuin on antanut ymmärtää. Se että ei jäänyt viettämään lauantaita kanssasi eikä voinut sukulaisten takia vastata puhelimeen, johtuu kyllä siitä, että on varattu.
ap on saanut pelkästään hyviä ja häntä tukevia vastauksia. Hän kysyi avauksessaan, että miksi mies ei ole kutsunut kotiinsa. Sitten kun kokeneemmat naiset ovat tuoneet esille sen mahdollisuuden, että mies on varattu, niin ap on loukkaantunut, kun se ei ole tullut hänen mieleensä.
Ei se mitään, ongelmaahan ei olisi jos ap nauttisi täysin rinnoin tästä suhteesta, mutta sen yllä on vahvasti nyt se mahdollisuus, että ap on miehelle toinen nainen ja sitä ap ei halua olla.
Surettaa siis ap:n puolesta, että hän elää valheessa ja pilvilinnoissa. Mutta kuten täällä joku sanoi, niin jokaisen on elämänkoulu käytävä.
ap on saanut pelkästään hyviä ja häntä tukevia vastauksia.
Pelkästään? Olen lukenut ketjun kerran läpi ja mieleen jäi erityisen hyvänä ja häntä tukevana vastauksena ainakin huoraksi haukkuminen ja toteamus siitä, että reikä se on rotallakin.
Sanot että ihmisen koti kertoo hänestä paljon tai muuta soopaa, jos tarvii peesiä. Miehen reaktio kertoo paljon jos ei todellakaan sua aio sinne viedä.
Tuo reviiriajatuksesi on typerä. On eri asia jättää tavaroitaan toisen kotiin kuin käydä siellä.
Kuka nainen nyt muutenkaan jättäisi tuoreen tuttavuuden kotiin tavaroitaan niin, että naista ei voisi viedä sinne ollenkaan? Kannattaa kysäistä mieheltä suoraan.
Tai provohan tämä on, liian ilmeinen tarina toiselle paikkakunnalle vievine miehineen.
provo siksi,että kukaan ei voi olla noin naiivi..
Mutta kun oikein tarkasti mietin millainen olin 15 vuotta sitten ap:n ikäisenä, niin varmasti minäkin olin noin naiivi. Eli en oikeastaan sitten olekaan ihan varma, vaikka joku kuitenkin voisikin olla noin naiivi. Luulen itsekin olleeni aikanani.
Sanoitko et 35v.?
Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????
ja ulkomaillakin. Ei kai se mitenkään tavatonta ole.
Ole joskus sanonut miehelle, että voisimme mennä hänen luokseen. Mies on sanonut, että vielä tulee senkin aika. En ole viitsinyt sitten sen enempää jankuttaa.
ap
ja ulkomaillakin. Ei kai se mitenkään tavatonta ole.
Ole joskus sanonut miehelle, että voisimme mennä hänen luokseen. Mies on sanonut, että vielä tulee senkin aika. En ole viitsinyt sitten sen enempää jankuttaa.
ap
Hyi vittu miten ylimielisen kuulonen. Olisin vastannu tohon että jaa, eipä taida tulla.
On tietysti ollut suhteita, varmaan pitkiäkin. Suhteita myös päättyy.
ap
Sanoitko et 35v.? Kuvitteletko oikeesti et ton ikänen, hyvässä työssä oleva ja muutenkin magee mies olis naimaton????
ap
ja ulkomaillakin. Ei kai se mitenkään tavatonta ole. Ole joskus sanonut miehelle, että voisimme mennä hänen luokseen. Mies on sanonut, että vielä tulee senkin aika. En ole viitsinyt sitten sen enempää jankuttaa. ap
Hyi vittu miten ylimielisen kuulonen. Olisin vastannu tohon että jaa, eipä taida tulla.
Ei kuulosta hyvältä, joten sun on parasta kysyä mieheltä suoraan. Harvemmalla on pokkaa valehdella. Todennäköisesti se alkaa selittää kuinka ei ole uskaltanut kertoa totuutta, koska pelkää menettävänsä sut jne. Eli kotona asuu ainakin yksi muu. Toivottavasti olen väärässä!
reviirinsuojelusta ym. Minulle tulee mieleen Sinkkuelämän Mr. Big, joka ei antanut Carrien jättää mitään tavaroita asuntoonsa.
ap