Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
ap varmasti miehelle tärkeä, mutta monet miehet vain haluaa kaiken, sekä perheen että rakastajattaren, koska kuten itsekin sanoit, suhtessanne on vierauden tuomaa jännitystä ym mitä pitkässä suhteessa ei usein ole. Mies ei halua luopua turvallisesta perheestään eikä siitä uuden naisen tuomasta jännityksestä, mutta se ei ole sinun vikasi.
tavanneensa miehen taman tyopaikalla, silloin lie ollut iltapaiva, he olivat lopettamassa tyopaivaansa mutta ap oli vasta lahdossa omalle tyopaikalleen iltavuoroon ilmeisesti. Tuli mieleen etta olisi ollut esim hoitoalalla tai jotain vastavaa. Nyt kertoo etta pitaisi kirjoittaa jotain "luovaa" tyohonsa liittyen. Hmmm....
tavanneensa miehen taman tyopaikalla, silloin lie ollut iltapaiva, he olivat lopettamassa tyopaivaansa mutta ap oli vasta lahdossa omalle tyopaikalleen iltavuoroon ilmeisesti. Tuli mieleen etta olisi ollut esim hoitoalalla tai jotain vastavaa. Nyt kertoo etta pitaisi kirjoittaa jotain "luovaa" tyohonsa liittyen. Hmmm....
Miksei esim joku reportteri/lehdeddä töissä oleva tms voisi tehdä iltavuoroa?
Sanoiko ap jossain että ovat tavanneet helmikuussa?
Hämäävää, kun ap taitaa kirjoittaa osan vastauksista ihan itse.
kaksi vapaata rakastunutta ihmistä ja eivät koskaan käy toisen osapuolen kotona??
Hah, ukkomies!
Mies on käynyt ap:n luona. Toisekseen, jos ovat tavanneet helmikuussa, ja nyt eletään huhtikuuta, niin ei tapailua ole mielestäni NIIN pitkään kestänyt, että ap ei ole päässyt miehen kotiin vielä.
Ei tietenkään sulje pois vaimon mahdollisutta, mutta ei mielestäni välttämättä puhu vaimon olemassaolonkaan puolesta.
Vierailija - 21.4.2012 22:18 (209/406)
Se on ainakin varmaa, että mies pitää minusta paljon.Hän on hulluna minuun. Meillä on tosi mukavaa, hauskaa, ihanaa yhdessä. Suhteemme on uusi, tapasimme vasta tammi-helmikuun vaihteessa, joten ei se vielä voikaan olla mikään arkipäiväistynyt suhde, jossa tiedetään kaikki toisesta ja ollaan jo kyllästyneitä. Mun ei olisi pitänyt tehdä koko aloitusta. Ajatukseni ovat nyt ihan väärillä raiteilla. Kaikki oli ihan hyvin.
ap
Eipä sillä, että mitään merkitystä tällä enään olisi, kun totuus on paljastunut.
Ihan varmasti jonkun ajan päästä ihmettelet, mitä edes näit miehessä. Tai no, ehdit nähdä hänestä vain ne hyvät puolet, ja nekin sen vuoksi, ettette olleet oikeassa parisuhteessa. Senhän jo tiedät, millainen hän sitten siinä parisuhteessa on- petollinen. Olet aivan varmasti älykkäämpi ja muutenkin parempi kuin ko mies joten toivottavasti et jää pitkäksi aikaa hänen peräänsä suremaan, koska hän ei ole sen arvoinen.
Olipa tilanteesi todellinen tai hyvä provo, niin tarina vaatii jatkoa!!!
Asia taisi selvitä. Me tapasimme tänään, kuten sovimme. Menin miehen luokse, en hänen kotiinsa, vaan työpaikan kokoustiloihin (joissa on seurustelutilat, saunat, kokoushuone ym.) Heillä oli ollut siellä palaveri ja mies jäi odottamaan minua, niin saimme aikataulut sopimaan yhteen (aloitin työt tänään vasta iltapäivällä). Siellä oli vielä yksi miehen työkavereista, alainen, jonka olen tavannut aikaisemminkin. Miehet juttelivat vielä hetken ja työkaveri lähti pois.
Kysyin, pitikö miehen jutella minulle jostain. Hän sanoi, että ei mistään ihmeemmästä. Sain häneltä Tuomas Kyrön uusimman kirjan (ihanaa!) ja söimme vähän (varmaankin jotain lounasjämiä, tyylikästä) ja vietimme hetken yhdessä. Itse asiassa pari tuntia. Minun oli lähdettävä töihin, jonne mies minut heitti. Hänellä oli autossa jalkatilassa iso laattaliima (-laasti? mikä lie)-paketti. Vastaus kysymykseeni taisi olla niinkin arkipäiväinen kuin remontti.
ap
Olipa tilanteesi todellinen tai hyvä provo, niin tarina vaatii jatkoa!!!
Päivitystä kaivataan!
Tosin, mikäli on todellinen, niin vaikutti kovin herkältä ihmiseltä (eikä usko ihmisten pystyvän moiseen "pahuuteen"), että mitenköhän jaksaa tätä viestiketjua enää avata, kun mies on nyt tod näk paljastunut pettäjäksi :(
ja taidan tietää tämän miehen. Kaikki kuvaukset osuvat yksiin. Asutko / asuuko mies Helsingissä? Ydinkeskustassa? Remontti on jatkunut jo kuukausikaupalla ja vaimo tosiaankin löytyy. Menivät vasta hetki sitten naimisiin vaikka ovat olleet yhdessä kauan. Ei lapsia. Eikä haaveissakaan ole niitä tehdä.
jos nämä osuvat yksiin tietojensi kanssa ja tämä on todellista, voin sanoa sinulle että mies ei rakasta sinua. Todennäköisesti ottaa yhteyttä vielä ja katsoo tilanteen. Jos voit olla luotettava toinen nainen, hän on valmis jatkamaan samoilla ehdoilla kuin ennenkin. Jos vaikutat riskiltä, hän ei pidä enää mitään yhteyttä. vaimoaan ei jätä nyt, eikä todennäköisesti koskaan.
Sain häneltä Tuomas Kyrön uusimman kirjan (ihanaa!)
ap
niitä sai tänään ilmaiseksi, olikohan hajuvedetkin näytteitä ;) ?
mies tietää, että pidin Mielensäpahoittajasta ja seuraan ohjelmaa, jossa Kyrö esiintyy. En ollut itse vielä ehtinyt ostaa kirjaa. Oletko aina yhtä piikikäs?
ap
Sain häneltä Tuomas Kyrön uusimman kirjan (ihanaa!) ap
niitä sai tänään ilmaiseksi, olikohan hajuvedetkin näytteitä ;) ?
Etkö oikeasti VIELÄKÄÄN kysynyt asiasta???
että on, kestänyt jo pitkään.
Vielä sille, joka naureskeli kirjalahjalle: ei se ollut missään vaaleanpunaisessa paperissa eikä sitä ojennettu viulumusiikin säestämänä. Mies otti sen laukustaan ja kysyi "haluutsä tän". Halusinhan minä.
ap
Etkö oikeasti VIELÄKÄÄN kysynyt asiasta???
Paniko se sua? Nimittäin tavalliset seurustelevat parit ei paneskele ruokatunnilla koska sen voi tehdä rauhassa illallakin.
mutta ap:n tarina on keksitty. Oli liian teatraalinen tuo hiuksistapitelemisjuttu. Lisäksi mies kertoi liian sukkelasti avioliitostaan, koska av oli painostanut.
Olette huomionkipeitä ja kateellisia ihmisiä, joiden elämä on tyhjää. Siksi teitä sieppaa niin maan perhanasti, kun joku saa yli kymmenen sivun verran huomiota palstalla. Koette sen olevan itseltänne pois. Siispä ryntäätte ketjuun haukkumaan aloittajaa provoksi. Kun ette itse sitä huomiota saa, keskitytte pilaamaan toisten keskusteluja off-topicilla. Hajotkaa omaan kakaramaisuuteenne!
Luulen, että tulen lukemaan vielä uudestaankin. Olen saanut paljon viestejä, jotka herättävät paljon ajatuksia. Hyviä viestejä ja ikävämpiä viestejä, mikä kuuluu kai asiaan. Pahalta tuntuu lukea olevansa huora ja vitun tyhmä, mutta yhtä pahalta tuntuu lukea niitä viestejä, joissa väitetään, että en ole oikea ihminen, että juttuni on provo. En ymmärrä, mitä huutelijat siitä saavat. Ovatko he (vaiko vain hän) mielestään voittaneet jotakin, minut, kun tulevat esittämään tyrmäyksensä ja analyysinsa? Missä siitä palkitaan? Provonhuutelijoiden liittokokouksessa? Jos aihe ei kiinnosta, miksi käyttää aikaansa siihen. Näin minä kirjoitan, myös esim. sähköpostini ja hyvin on mennyt viestit perille. En tietenkään kirjoita tänne kaikkea, vaan olennaisen. En myöskään raivoa vittua ja saatanaa, koska se ei kuulu tapoihini. Auttaisiko se asiaa? Hiukan vähensi pahaa mieltäni se, kun tämä provopoliisi tekeytyi yhdessä viestissä minuksi. Minusta se on jo sairasta, eikä sellaisilla ihmisillä ja heidän viesteillään ole minulle arvoa.
Olen tänään jutellut ihanan ja viisaan siskoni kanssa. Hän sai minut ajattelemaan ajatuksia, joita en ole halunnut ajatella. Kirjoitin ajatuksiani ylös, tein plus- ja miinuslistoja. Ja itkin ja kyselin ja häpesinkin. Tiesinhän mä jossain syvällä aloituksen kirjoittaessani, mikä on oikea vastaus. Halusin kuulla tarpeeksi monta muuta selitystä, että ei olisi tarvinnut uskoa siihen, mitä pelkäsin.
Mies tuli eilen illalla luokseni ja teki tasan kaikki ne jutut, jotka minuun toimivat. Lyhyesti ja tiiviisti meidän ilta oli tällainen: Hän kertoi, että ei halunnut kertoa itsestään kaikkea, koska se ei kuulemma ollut tärkeää ja hän halusi, että totun häneen ensin. Hän oli kuitenkin päättänyt, että kertoo, jos suoraan kysyn. Me emme kuitenkaan puhuneet ensin. Mies sanoi mulle niin kuin hän sanoo, pyytää ja koski sillä omalla tavallaan. Tiedän, että seksi varatun miehen kanssa on monesta väärin ja niin on minustakin. Mutta niin mä vain tein ja sitten me juteltiin aika paljon.
Miehelle olisi ok, että suhteemme jatkuisi "näissä merkeissä". Tai sitä hän toivoo. Me mentiin nukkumaan ja mä heräsin keskellä yötä ja menin parvekkeelle hengittelemään. Micke tuli sinne perässäni ja pyysi, että en suuttuisi hänelle. Me mentiin sisälle ja takaisin sänkyyn. Se toinen kerta oli rakastelua, ei pelkkää seksiä, ainakin minusta. Aamulla mä heräsin ensin ja laittauduin valmiiksi töihin. Mies heräsi ja pyysi, että soittaisin, kun olen valmis. Hän jäi sänkyyni nukkumaan ja oli lähtenyt, kun tulin iltapäivällä kotiin. En ole soittanut.
ap
Lisääkö ruotsinkielisyys seksuaalista innokkuutta ap:n puolelta?
Nyt ollaan kyllä selkeästi avionrikkomisosastossa. :(
kai epähuomiossa kirjoittanut nimen siitä jutusta, kun piti kirjoittaa mies. Pahoittelen.
ap
Lisääkö ruotsinkielisyys seksuaalista innokkuutta ap:n puolelta? Nyt ollaan kyllä selkeästi avionrikkomisosastossa. :(
Mä en tajua, mitä järkeä on tulla ketjuun arvioimaan, onko joku tarina totta vai ei. Mitä kirjoittaja siitä saa? Yrittää anonyymisti osoittaa olevansa tosi älykäs? :D