Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen marjanpoimija. Miksi myisit marjat marjayrittäjille?

Vierailija
02.08.2024 |

Onko joku suomalainen marjanpoimija myynyt näille marjayrittäjille. Siis nykyään. Ei joskus 70-luvulla.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myisin jollekin turhalle  välistävetäjälle?Myyn itse tori.fissä,fb ryhmissä tai tutuille.

Vierailija
2/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis halua myydä marjayrittäjille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko joku valion tyyppi hakemaan mustikoita jogurttiin joltain yksityiseltä?

No mulla olis tänään kerätty kolme ämpäriä, tuukko hakeen?

EN!

Vierailija
4/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikutkin pitäisi opettaa myymään somessa. Marjayrittäjät repisivät pelihousunsa.

Vierailija
5/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myy riistohinnalla yrittäjälle. Yksityiselle kun myy saa moninkertaisen hinnan. Marjayrittäjät on itse kuoppansa kaivaneet. Peilistä löytyy syyllinen

Vierailija
6/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjayrittäjä on siis oikeastaan täysin tarpeeton välikäsi- mafia suomalaisille.

Vierailija
7/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin myydä mutta hinta on 50e/ämpäri (10l).

Vierailija
8/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi myydä? Oon itse antanut vanhuksille ja sellaisille vähän köyhemmille jotka ei itse pääse kerämään. Ei maailma pelkästä rahasta ole tehty. Oon tietysti saanut vastalahjaksi niin mustikka muffinseja kuin mustikkapiirastakin ja se on ihan hyvä niin koska enpä osaa itse leipoa koska en ole nainen. Yksikin osaa tehdä peräti sellaista pullataikinaan tehtyä mihin tulee sellaiset ristikotkin päälle. Vähän astetta haastavampaa se.

Vierailija
9/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi myydä? Oon itse antanut vanhuksille ja sellaisille vähän köyhemmille jotka ei itse pääse kerämään. Ei maailma pelkästä rahasta ole tehty. Oon tietysti saanut vastalahjaksi niin mustikka muffinseja kuin mustikkapiirastakin ja se on ihan hyvä niin koska enpä osaa itse leipoa koska en ole nainen. Yksikin osaa tehdä peräti sellaista pullataikinaan tehtyä mihin tulee sellaiset ristikotkin päälle. Vähän astetta haastavampaa se.

Jos käyt sukupuolenkorjauksessa voit oppia leipomaan. Harkitse tätä jos kovasti tykkäät pullasta.

Vierailija
10/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin myydä mutta hinta on 50e/ämpäri (10l).

Käypä hinta jos puhdistettua..mulla 35 jos kelpaa puhdistamaton. Enkä nyt tarkoita mitään yltiö roskaista vaan sellaista missä jokunen lehti seassa ja osassa marjoissa ne tikut kiinni. Mä en jaksa niitä nyppiä niin mielellään. Siksi tuo 35 on jees hinta kun pitää siitä nyppimisestä jotain liksaa saada sen nyppijänkin.

Vierailija
11/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä joo 

lapissa ei ollut minne muualle myydä

Vierailija
12/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dalla valle on suomen suurin riistäjä

Vierailija
13/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt sukupuolenkorjauksessa voit oppia leipomaan. Harkitse tätä jos kovasti tykkäät pullasta.

Tykkään liikaa naisista niin pidän itseni miehenä vaan.  Ei minussa ole miestä olla Nainen..

Vierailija
14/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään liikaa naisista niin pidän itseni miehenä vaan.  Ei minussa ole miestä olla Nainen..

Voisit alkaa lesboksi.

Vierailija
15/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksi euroa kilo kuulemma maksavat yrittäjät. Mustikan kotipakastajat maksaa viisi kertaa enemmän eli joo, eipä tuossa järkeä ole. 

Vierailija
16/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD kova. Eikö aina ennenkin leipurit ollu vain naisia ja transnaisia

Vierailija
17/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kerään,ja saan piirakkaa,nam.

Vierailija
18/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut tuhraavat niiden marjojen perkuussa moninkertaisen ajan mitä kerätessä ja marjat pilaantuvat siinä. Kannattaisi myydä ne marjayrittäjälle, joka osaa perata ne tehokkaasti ja keskittyä keräämiseen, niin ei mene marjat ja rahat hukkaan. 

Vierailija
19/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään äidilleni ja se riittää

siskolle ehkä kunnon raskaana ja ei paljon jaksa enää juosta metsässä 

mutta itse saavat puhdistaa 

Vierailija
20/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjayrittäjien kannattaa siis olla tai identifioitua naisiksi, ja antaa muhevaa piirakkaa saadakseen suomalaiset poimimaan heille.