Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaansaamattomuuden huippu!

Vierailija
14.04.2012 |

Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D

Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?

Kommentit (257)

Vierailija
121/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä oikein ahkera ja aikaansaava, mutta kuitenkin:

- Kesti 3+ vuotta liittyä ammattiliittoon (piti liittyä heti)
- Ehkä saman verran kesti ostaa kunnolliset työkengät ja ovat kyllä erittäin tarpeelliset.
- Miltei joka vuosi 1-2 palkasta pätkähtää 60% kun TAAS "unohdan" tai unohdan toimittaa verokortin, vieläpä sen alkuperäisen (mikä vaikeus tässäkin olisi viedä se ajoissa?). Mut eipä ole tullut mätkyjä ainakaan noina vuosina..

Vierailija
122/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartonkiroskat ovat odottaneet poisviemistään naulakossa 1½ vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:17"]Kartonkiroskat ovat odottaneet poisviemistään naulakossa 1½ vuotta.
[/quote]

Vienkö mää?

Vierailija
124/257 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla aloin meikkaamaan, enkä laittanut kajaalia, koska se tippui eilen illalla sängyn alle, enkä jaksanut nostaa sitä sieltä! Huom. Meikkaan sängyn päällä, joten ei olisi ollut kova ponnahdus nostaa sitä! Ehkä huomenna alan jo sitä kaipaamaan! ;)

Vierailija
125/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää tarinoita! itse olen tehnyt koko viikon suursiivousta. jotain pientä olen saanutkin aikaan mutta tänään en käytännössä mitään...:/

Vierailija
126/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesen käsin pyykkiä, en viitsi vääntää vettä pois vaan ripustan sellaisenaan kylppärin suihkutelineeseen.
Tippuuhan se vesi alas.

Vierailija
127/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan pessyt ikkunoita elämäni aikana.

Vierailija
128/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suursiivouksen yrittäjä kertoilee omiaan. olen kirjoittanut aiemminkin tähän ketjuun... olen asunut vuoden uudessa asunnossa, yksi huone on edelleen laittamatta ja roinavarastona. pari kk sitten käyneiden yövieraiden täkin ovat edelleen olohuoneen sohvassa. pitäisi laittaa pois mutta toisaalta pitäisi pestäkin? olohuoneen matto pestiin kesemmällä, ei laitettu takaisin lattialle kun ensin piti siivota muutenkin perusteellisesti. tässä se siivous ehkä edistyy, ehkä ei... 

Vierailija
129/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan: en jaksa tiskata kahvimukia, juon samasta.
Valokuva-albumiin kuvat ollu laittamatta 30 vuotta ( laittaisko jälkipolvi?)

Vierailija
130/257 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 21:48"]

ja muutosta on ½ vuotta...

[/quote]

Olen toisinaan muuttanut niin, että pinoan vaan kaappiin päällekkäin banaanilaatikot täynnä muuttotavaraa, enkä ehdi niitä purkaa ennen kuin muutan pois!

Vierailija
131/257 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan av:lla, piti ehtiä kuivata hiukset. Aikaa olisi ollut, mut enää en ehdi, siispä tukka märkänä pipo päässä työpaikkapalaveriin!

Vierailija
132/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat teki saunaremontin pari vuotta siten. Pesuhuoneeseen asennettiin lavuaari, jolle oli varaus tehty vuonna 74. Lavuaari ostettiin uusi, mutta hana on se, mikä on odottanut varastossa 70-luvulta saakka. Laitan omia kun pääsen koneelle. Jos jaksan.

Vierailija
133/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaisin reilusti, mutta en kehtaa kertoa....

Vierailija
134/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin tähän taloon 14 vuotta sitten enka ole purkanut vieläkään kaikkia muuttolaatikoita vaikka siellä olisi tavaraa jota tarvitsen aika ajoin. En ole vielä myöskään käynyt talon yläkerrassa, vieläkään.

Vierailija
135/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaihtaa pankkia ja tilasin tunnukset uudelle tilille. Tulivat postiin viitisen vuotta sitten, ei ole tullut haettua. 

Vierailija
136/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:01"]

meillä on käytössä keittiön pöytä, jonka ostin Ikean poistomyynnistä 70 eurolla kymmenisen vuotta sitten, ja joka oli tarkoitettu väliaikaiseen käyttöön kunnes löydän paremman. Ollaan sen jälkeen muutettukin asuntoon, jossa on erillinen ruokasali, ja jonne on ollut tarkoitus ostaa hieno, iso ruokapöytä. Rahatkin sitä varten on ollut monta kertaa varattuna, mutta en ole saanut ostetuksi pöytää, ja rahat on sitten käytetty johonkin muuhun. Saa nähdä, saanko ikinä sitä ihanaa pöytää vai en.... Toisaalta makuni on jo kertaalleen muuttunut, ja nyt pelottaa, että ostan sittenkin vääränlaisen pöydän, ja se kai on suurin syy siihen, etten ole saanut pöytää hankittua.

[/quote]

Mulla on tunne, että olet kirjoittanut tämän tänne jo aiemminkin, mutten jaksa kelailla taaksepäin.

Itse olin kirjoittanut sivulle kaksi, että vaatehuone on järjestelemättä. Olen sen pari kertaa jo järjestänyt, silti se on edelleen kuin pommin jäljiltä. Tosin nyt siellä on vähän vähemmän tavaraa kuin aiemmin. Hyvähyvä. Olen nyt asunut tässä 3½ vuotta. Ehkä sitten kun seitsemän vuotta tulee täyteen, on jo ihan eri tilanne?

Vierailija
137/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut olevani aika saamaton ja laiska, mutta en sentään ihan vedä vertoja näille jutuille. Sain jokuaika sitten laitettua yhden taulunkin seinälle, joka oli sitä nurkassa seinään nojaten odotellut lähes vuoden.

Teininä oli kyllä laiskuuteni huipussaan. En viitsinyt kääntää päätäni, jotta olisin nähnyt kellosta ajan, joten kysyin samassa huoneessa olleelta ystävältäni kellonaikaa sensijaan.

Vierailija
138/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasten vauvakuvat vieläkin laittamatta albumiin. Esikoinen täyttää kohta 12 vuotta.

Vierailija
139/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti vielä tyttönimellä, häistä reilut 17v...

Vierailija
140/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2012 klo 07:56"]

Valmistuin vuonna 2001, ja ajattelin nitoa gradun kansiin niin kuin laitoksella oli tapana. Se vähän venyi ja venyi... kunnes mieheni vei sen nidottavaksi vuonna 2011. Muuten ei olisi kansissa vieläkään.

Tämä taitaa olla pahempi kuin gradu.... Olen makuuttanut säästöjä 0-korkoisella tilillä nyt noin 5 vuotta. Säästöjen tarkka määrä vaihtelee, mutta useampi kymmenen tuhatta niitä kuitenkin on. Jos saisi noi vaikka sellaiselle 2,5 % määräaikaistilille niin vuodessa kertyisi ihan ok summa korkoja. Argh.

Mulla kans oli säästöt ihan tavallisella käyttötilillä reilut 5 vuotta, kun en saanut aikaiseks mennä pankkiin. Reilut 10 000 euroa oli kyseessä. Viime syksynä sain tämän hoidettua, kun olin tarpeeksi asiaa tuumannut :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän