Mitä helvettiä kaveripariskunta aikoo lähteä pyöräreissulle espanjaan ja polkea yli 400km yhden viikon aikana!!?
Miten joku jaksaa, tekee melkein 100km päivä. Itse en jaksa polkea edes 10km putkeen. Epäilen, että tuo on jotain huomion hakua. Oikeasti löhöävät rannalla.
Kommentit (30)
Naapuri käy töissä 8h päivässä. Itse en jaksa edes lumia kolata oveni edustalta. Epäilen että tuo naapurin työssäkäynti on vain huomionhakuisuutta.
Todella huolestuttavaa jos et jaksa 10km polkea pyörällä.
Itse poljin kerran 40km päivän aikana yhteensä ja olen huonokuntoinen plösö.
Kyllä pyöräilyy onnistuu halutessa, pitkiäkin matkoja. Tosin tuo tuttaviesi matka on jo kuntoa vaativaa eikä kaikkien paikat kestä, mutta ei tuo mikään mahdottomuus ole todellakaan, jos kunto on kunnossa.
Aivan mahtavaa laittaa itsensä äärirajoille tuolla tavoin.
Heillä täytyy olla hyvä peruskunto jo ennestään ja hyvät pyörät jne
Ihailen.
Itse poljen joka päivä 25km työmatkoja. Päivästä niihin uppoo max. pari tuntia. Ei ole mikään mahdoton tehtävä polkee 100km/ vrk. Siinähän voi pitää reiluja palauttavia taukoja monta kertaa päivässä.
Pyöräileekö lastenpyörällä?
Se on trendikästä nykyään.
Tavanomainen fillarilenkkini on 30-50km. Jos 10km lenkki on liikaa, on kunnossa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräileekö lastenpyörällä?
Se on trendikästä nykyään.
Kolmipyöräisellä vai ihan potkupyörällä? Sellainen Plaston traktori tai potkumopo voisi olla kiva matkantekoväline. Traktorin peräkärryyn voisi laittaa repun.
57 kilsaa päivässä. Ei mahdotonta lainkaan pyöräilyyn tottuneelle hyväkuntoiselle ihmiselle.
Mies pyöräili huvikseen päivässä 300km päähän mökille tavallisella maastopyörällä. Hyvin sujui matka ja aikoo mennä joskus toistekkin. Eikä tuo ole edes missään huippukunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyöräili huvikseen päivässä 300km päähän mökille tavallisella maastopyörällä. Hyvin sujui matka ja aikoo mennä joskus toistekkin. Eikä tuo ole edes missään huippukunnossa.
Tai siis vuorokaudessa, nukkui riippumatossa välillä jossain puolivälissä matkaa.
Armeijassa polkupyörämarssin pituus on noin 82 km. Marssi kestää noin kahdeksan tuntia ja marssiosastojen nopeus on noin 15 km/h.
Ei 400 km viikossa ole paljon jos espanjaan polkee. Olen polkenut suomessa kilpisjärvelle 9 päivässä ja matkaa tuli 130 km per päivä. Serkun kanssa tallinnasta saksaan 5 vuotta sitten.
Vajaa 60 km päivässä nyt ei ihan mahdottomasti vaadi, jos on pyöräilyrutiini kunnossa. Itse kävin joskus töissä pyörällä niin, että joka toinen päivä tuli yht. 13 km päivässä ja joka toinen 25 km. Jos työpäivän sijastakin voisi polkea, ei 60 km olisi vaikea. Jäisi vielä aikaa nähtävyyksillekin. Leppoisalla vauhdilla tuo on kuitenkin vaan nelisen tuntia päivässä.
Minun työmatkat olleet 20 km per päivä ja fillarilla olen ne tehnyt.
So what?
Jotkuthan juoksevat 1000 km kymmenessä päivässä.
Harrastepyöräilijöiden maantielenkit ovat helposti yli 100 km. Pitkää ajoa harrastavat vetävät tuon alle vuorokaudessa.
Mä olen reilusti ylipainoinen ja kyllä mä olen jaksanut pyöräillä päivässä n.52km matkan. Toki aikaa meni enemmän kuin parempi kuntoisilla, mutta pyöräilin silti. Joku 10km ei ole edes paha matka pyörällä. Mulla on ihan tavallinen kolmivaihteinen mummomallin pyörä.
Toi ei ole pyörällä ees kovin paljoa. Miksi läskit ei ymmärrä, että jotkut nauttii muustakin ELÄMÄSTÄ, eikä vaan jostakin syömisestä? Läskeille syöminen näyttää olevan koko elämä. Ite en ymmärrä taas yhtään niitä, jotka syö joka viikko jotain herkkuja.
Sinä se olet huomionhakuinen trolli.
Alle 60 km päivässä kivassa ilmassa.